Jump to content
bbatty

Проблем с мощността?

Recommended Posts

Здравейте, съвсем на скоро се сдобих ( по-точно жена ми ) с Хонда Сивик LX, 1994(D15B7) - американска! Колата е седан с 4 врати , 1. 5 . Въпросът ми е към какво да се насоча, тъй като ми се струва, че колата няма мощност, а и когато натисна педала на газта ( и съм на някоя скорост) се чува една доста изразено съскане. Благодаря предварително - съвсем нов съм в този форум - дано не повтарям вече разисквана тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да допълня , че не ми се "струва", че няма мощност - повече от 4500 оборота не успях да вдигна - а оборотомера ми е до 9000. Натискам педала почти до дупка - а колата е като спънат кон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужена ли е, в смисъл, сменени масла ,ремъци ,филтри,свещи ? На място успява ли да пълни оборотомера(7000 мисля че беше ограничителят ) ? Друго за което се сещам е: в какво състояние са гърнетата (здрави ли са ) ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обслужена е - и е минала контролен преглед(тук в Белгия е задължително, когато продаваш кола). Оборотомера на място го пълни до към 5000 - толкова изпробвах, а за гърнетата не знам в какво състояние са, но интересното е че съскането се чува само когато сам на скорост - на свободна няма такъв звук. Ангренажа не е сменян - пише в сервизната книжка че трябва да се смени на 90 000 мили - а сега е на 73 000, но все пак е 94-та година знам ли. За съединителя мисля , че също не е сменян, но пък течностите му са проверявани и сменяни миналата година и на пръв поглед нивата са ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както го описваш е запушено гърне !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да го проверя това най-лесно! Ако проблема е в гърнето - не трябва ли да дава отражение и когато не е на скорост ? А и не знам дали има катализатор - нали е американска - знам, че ако и ма и е задръстен - също може да прави такива неща ?

Редактирано от bbatty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развиваш тръбите след изпускателния колектор :) Става малко шумно, но поне ще видиш да ли проблема е там ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или катализатор. На старата ми кола се беше запушил, едно че спря да върви и съскаше така и след това даже не палеше. След като го махнах нямаше проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или катализатор. На старата ми кола се беше запушил, едно че спря да върви и съскаше така и след това даже не палеше. След като го махнах нямаше проблеми

А ако е катализатора - няма ли да покаже някви отклонения на газовете при контролния преглед, питам само, иначе и на мен ми изглежда сякаш има някъде запушване, трябва да пробвам да го сваля в гаража - нямам канал - а пък тук в сервиз няма смисъл дая водя..за тия пари дето съм я купил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така няма смисъл да я водиш? Нали искаш да се оправи? Води я проверете катализатора и гърнетата и оправете колата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, че съм я купил за 700 евро - ако ида в сервиз не е ясно колко ще ми вземат - но всеки разход в сервиз над 100-200 евро ще е неоправдан....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако километража е превъртян дори със 100 000 км пак не би трябвало да е запушен катализатора той се задръства до такава степен, чак след поне 200 000км ... как на 75 000 ше е запушен .. с кво е карана тая кола, мойта на предполагам реални 154 000 оригиналния катализатор аз и го свалих, и не беше толкова запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tonchev човека говори за мили.

Аз също предполагам, че запушена изпускателната с-ма, като най-вероятено е катализатора. Лошото е, че ако сам не може да се оправи, няма да му излезе евтино. Там в Белгия, не можеш да махнеш катализатора, а нов не е евтин. Все пак можеш да пробваш, (както посаветва някой колега) да откачиш след изпускателния колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли да се намери от някъде генерация втора ръка и направо да си я смениш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-странното е, че отвътре се чува по-осезаемо отколкото отвън. Но за сега мисля да оставя нещата така, само ангренажа ще сменя да не стане авария - то на жена ми и без това не и трябва рязка кола. И другото което забелязах е, че до 2000 оборота много добре дърпа - проблема с мощността идва след като мине тази граница.

Редактирано от bbatty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти напълно съм сигурен че катализатора ти е запушен така че или го замени с универсално гърне или с нов катализатор или просто го изтърбоши

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

запушен въздушен филтър, проблеми във всмукателя...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...