Jump to content
KimCo

Помогнете за избор Акорд Vs Пежо 406 Vs Вектра Б

Recommended Posts

леко наблюдение и от мен - хондата какво да кажа - само оригинални части, малко по-скъпи от на пежото, но проблеми с нея няма да имаш - освен малко по-високия разходза пежо - евтини части, за поддръжка, но ел системата е слаба - разбирай неразчетена и винаги горят фарове и простотии, имам наблюдение от една 306-ца модел 2001-ва. За пежо говорят най-добрия дизел - преди HDI, така са разчетени и направени дюзите че никога след първото запалване няма черен пушек дори и да я нагнетяваш, докато всяка друга печка е ебаси печката :huh: За бензин не е добър избор, влез във форума на пежо, имат всестранни проблеми неясни по ел системата- 306 - 406 и следващите модели, таблото отказва термостата най-често и какви ли не неща. Аз лично доста се двоумях но не ми трябва такъв проблем на главата, докато е нова колата е пушка.За опелите - имам наблюдение на вектра и корса, корсата е екотек, все нещо се сменя все нещо не е както трябва, вектрите от старите са добри, но споделям мнението че са супер неудобни и са като бръснарски стол, на дълъг път е зле, аз с един колега (слаби сме) а двамата като седнем отпред и си опираме рамената и скоростите е трудно да се борави така, наредени като сардели. А и още нещо там електрониката също не е на ниво и ако не смениш всички бушони на определено време можеш да се подпалиш - вектрата има повече екстри и изкривени задни колела което напомня на 4WS системата на прелюд, но са си винаги леко накриво...за по лесен завой....и най-важното опел без ръжда няма...след 98-ма вече има с по-добро покритие но пак същия.... виж отпред колата по капака опелите винаги имат странна боя и лак и винаги е некаф надран или зле... незнам качеството им на боядисване що е толкоз зле..И опелите много прегряват...дори за 100 метра перката на радиатора като луда се върти....докато хондата само в най големите жеги и се пуска перката и едвам се чува...докато опела вие вие...Акорда е твоя фаворит - имам колега с хонда ЦРВ на гас и е минал 160 000 км на газ е взе колата на 40 000 км, но газовото не е слагано в българия, иначе редовно му заминава нещо я дюза я това онова....но се оправя. Избери комфортна кола за дълъг път а това е акорда, оттам насетне сложи при свестен майстор газово и общата цена на поддръжка и гориво може би ще е най-ниската от трите марки - говоря от собствен опит и наблюдения, при др. колеги др. проблеми може да са се случили... но японската ел система е безпогрешна....на 17 годишна кола сам виждал оригинални предпазители хонда....и ако се сменят с нови - новите са по зле....но все пак 20 години по 1 кабел да тече ток....все пак е износен....но по надежден от тези на опел и основно на пежо.Труден избор ти предстои....няма верен и грешен вариант...има поддържана и не кола...и все пак за японската съм аз !

Редактирано от CkopnuoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh: по-горе питат какво не сме доволни от екотека,ами нямаше и 10000 км като почна както върви и сам да спира ,чакаш го няколко минути да му дойде кефа да запали,нямаше и 100000 км като почна да гори масло по литър на 500 км,а като мина 120000 някой от цилиндрите вече и отказваха,все искаше през три дена да му се чистят разни грешки и други подобни.виж от пежо -бензинка съм доволен,но само че малкото пежо 106-та

Без да се сърдиш но това явно е било най голямата баракуда на ЕКОТЕК. На баща ми е на 120 000 реални и не пипа масло грам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: е не знам дали само нашия беше баракуда ама то нали бяха служебни и как така все бяха баракуди не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За опелите - имам наблюдение на вектра и корса, корсата е екотек, все нещо се сменя все нещо не е както трябва, вектрите от старите са добри, но споделям мнението че са супер неудобни и са като бръснарски стол, на дълъг път е зле, аз с един колега (слаби сме) а двамата като седнем отпред и си опираме рамената и скоростите е трудно да се борави така, наредени като сардели. А и още нещо там електрониката също не е на ниво и ако не смениш всички бушони на определено време можеш да се подпалиш - вектрата има повече екстри и изкривени задни колела което напомня на 4WS системата на прелюд, но са си винаги леко накриво...за по лесен завой....и най-важното опел без ръжда няма...след 98-ма вече има с по-добро покритие но пак същия.... виж отпред колата по капака опелите винаги имат странна боя и лак и винаги е некаф надран или зле... незнам качеството им на боядисване що е толкоз зле..И опелите много прегряват...дори за 100 метра перката на радиатора като луда се върти....докато хондата само в най големите жеги и се пуска перката и едвам се чува...докато опела вие вие...

Всичко написано от теб не е от опит сигурен съм в това а от приказки на трети лица а това със опирането на рамената беше велкика глупост, с прегряването също,а колкото до скоростите Опелите имат едни от най добрите скорости и всеки го знае това.Колата даже смея да твърдя,че вътре е по широка от акорда и моля без неподготвени изказавания.Изкара акорда слънце а всичко друго бънгия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) е не знам дали само нашия беше баракуда ама то нали бяха служебни и как така все бяха баракуди не знам.

Колга служебното всички знаем как се кара :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCA (Пежо - Ситроен) в дествителност правят най-добрите дизели..А хонда най-добрите бензини :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пежо 306 и ситроен ZX са строени на една база, както сивик - дел сол (но това няма отношение по темата) е като братовчед ми има вектра и всяка седмица се возим с нея извън града, как да говоря от трето лице? широка е отвътре но неудобна като седнеш, и се опираме, явно сме по-широки от стандарта но не сме некакви дето неможем да влезем излезем в колата, това как да е, колата наистина прегрява, за скоростите ами как да ти кажа невлизат....стрърже но това си е от колата явно, това го говоря щото го виждам, стрелката под 90 не стои но както казах неговия екземпляр може да е такъв не споря кой от каквото иска да е доволен аз изразих мнение а не основание или тема за спор... иначе брадчеда много си е доволен от опела просто за мене не е кола това...както споменаха по-горе, акорда не е слънце но е доста по удобен (пробвал съм и една астра от 2008-ма дизел, е това вече наистина може да се каже че е кола, но седалките пак спарват и вътре интериора е ебаси дървото, въпреки че има и климатик...иначе добре напредват опел рено и там другите дето си менят двигатели купета и прочие...)и от всички коли които съм пробвал карал само седалките на хонда и бмв са супер за мен....на всички останали или потъвам или съм изкривен или се спарвам...какво да направя претенция съм...и мнението ми е компплексно, а ти как очакваш във форум на хонда и да харесвам опел? тва просто няма как да стане... (иначе се продава един кадет в движение с газово за 200 лв...ако ви интересува на лични - в софия е и е напълно изряден....)и пак изразявам лично пристрастно мнение никого не ангажирам с него вие приемете, че не е верно щом се засягате... както казах на колегата му предстои доста доста труден избор, поне засега знае, че вземе ли кола минава от страна на булката - в изваждане....разходи разходи, а кой разход ще е по-малък от трите...божа работа на късмет е...пожелавам много късмет! и дано приятеля който ще ти я внесе дано наистина е приятел а не...както мой случай човека отиде сложи си една горница и с тези пари си плати екскурзията на приятелката си в италия....щото искала ски, айде сори че ви занивамам с моите бъртвежи... ( и съм пристрастен спрямо газово у-во но нищо няма да кажа защото си е пак мое лично мнение..) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че ще бъдат строени на една база. Нали затова са общ концерн - Пежо и Ситроен.Идея си нямам защо ти прегрява опела, но аз имам други наблюдения, макар и бегли за Опел Корса. Притежавах такава за малко. Тя дори въобще не искаше да вдига температура. Сменях термостат, проверявах всичко, но резултат нямаше - стоеше си някъде на 72-73 градуса и нито милиметър нагоре или надолу. Е, картинката се променяше в трафик - тогава си вдигаше температура и се включваше перката :beer: За теснотията - имам приятел с Волво 960. Най-високият клас на Волво от преди 28-20 години. Отговорно заявявам, че на задната седалка ми е твърде некомфортно. Висок съм 193 см. Коленете ми опират в предната седалка, а главата в тавана - някак недопустимо за уж лимозина. И не само Волво са така. В Ситроен ХМ (в същия клас предполагам) е аналогична ситуацията. За Вектри, Пасати и Пежа няма какво да говорим. Ако отзад се води по-висок пътник, безспорно няма да му бъде удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се сърдиш но това явно е било най голямата баракуда на ЕКОТЕК. На баща ми е на 120 000 реални и не пипа масло грам ;)

Без ти да се сърдиш, ама от колата на баща ти на реалните километри не ми вади изводи, а от автомобилите НОВ ВНОС, които са на 300+ хиляди километра, карани и (не)поддържани от италианци и австрийци.... По твоята логика аз мога да се запъна тук и да разправям,че на баща ми Ладата е много добър автомобил(щото е на малко километри).... и освен това много хора се оплакват от разход на масло на Екотек, и още толкова от ЕГР клапана, а някой и от двата проблема... да не говорим за "подобрените" им ламарини. Ти виждал ли си Астра "полицейска", която е за кърпене отзад където стъпват пружините?... щото аз съм виждал... Още един пример - мой познат си купи такава Астра 1,6-101кс 99та - какви ли не проблеми имаше, човека каза "за 1година научих всичко по колата какво е".... гореше и бензин, и масло, по много... онези в София Ауто вече го познаваха. После продаде курника и си купи Сивик "англичанка" (дето някой ги плюят тук) с 2години по-стара от Астрата. Сега пича само налива бензин и се кефи на живота...Имам наблюдения и от друг познат (на баща ми на годините) 100години кара Вектра А супер доволен беше и я смени за Вектра Б ... и се започна (а да не забравя само в Булвария се правеше - да не си помислите,че при кварталните "майстори")... не го знам какво направи, но искаше да я продава и да си купува нова кола на лизинг.Сори че сравнявах Астра и Сивик, но смятам че е същото и за Вектра и Акорд...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се сърдиш но това явно е било най голямата баракуда на ЕКОТЕК. На баща ми е на 120 000 реални и не пипа масло грам ;)

Без ти да се сърдиш, ама от колата на баща ти на реалните километри не ми вади изводи, а от автомобилите НОВ ВНОС, които са на 300+ хиляди километра, карани и (не)поддържани от италианци и австрийци.... По твоята логика аз мога да се запъна тук и да разправям,че на баща ми Ладата е много добър автомобил(щото е на малко километри).... и освен това много хора се оплакват от разход на масло на Екотек, и още толкова от ЕГР клапана, а някой и от двата проблема... да не говорим за "подобрените" им ламарини. Ти виждал ли си Астра "полицейска", която е за кърпене отзад където стъпват пружините?... щото аз съм виждал... Още един пример - мой познат си купи такава Астра 1,6-101кс 99та - какви ли не проблеми имаше, човека каза "за 1година научих всичко по колата какво е".... гореше и бензин, и масло, по много... онези в София Ауто вече го познаваха. После продаде курника и си купи Сивик "англичанка" (дето някой ги плюят тук) с 2години по-стара от Астрата. Сега пича само налива бензин и се кефи на живота...Имам наблюдения и от друг познат (на баща ми на годините) 100години кара Вектра А супер доволен беше и я смени за Вектра Б ... и се започна (а да не забравя само в Булвария се правеше - да не си помислите,че при кварталните "майстори")... не го знам какво направи, но искаше да я продава и да си купува нова кола на лизинг.Сори че сравнявах Астра и Сивик, но смятам че е същото и за Вектра и Акорд...
Съгласен от части, обаче коя хонда на 300+ хиляди км. няма да гори масло примерно а и има едно елементарно решение с ЕГР клапана, като почне да дава проблеми се изолира и се забравя за него много хора с Екотек са така единствената разлика, е че колата вече не е толкова екологична ;) A и тука всички забравяте за един тънък момент колегата е писал след 99 до 2001 това вече е фейслифт варианта на вектра Б където много от болестите 96-98 година са напълно изчистени, подменени са над 3000 детайла и колата е много-много по надеждна.Не случайно още бръмчат такива вектри таксита по на 600 -700 000 км.Един съсед бакш кара точно същата неговата е на 730 000 само с един ремонт и каза, че след него отива в моргата ще я кара до последно, толкова е доволен. :D Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за харченето на масло и аз съм чел в Опел форума, че този двигател 1.6 Екотек харчи много масло - това никой не го отрича, даже навсякъде го повтарят. Ама за сметка на това 1.8 и 2.0 били безпроблемни. То и аз принципно гледам за 1.8/2.0 двигатели. Все пак 3.5 години съм карал 2.0i.А иначе, точно това колега имам предвид Вектра Б фейслифт.

Редактирано от KimCo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още за Опелите (Astra G - доста подобна на вектрата):- няма независимо окачване на задната ос - много зле возия с опасност задницата да те изпревари на завой с неравности- на мен за 4 години не ми се с случвало да не запаля с сивика - с астра G ми се е случвало за година.- по опела се чупят глупости но натрупването им води до лошо впечатление и раздразнение.- разхода на гориво са по високи от на съответния двигател на хонда (говорим за същите коне).- астра Г дискове с накладки 250 лева за сивика 150 лева. Заради по големите дискове и накладки на астрата.- ABS датчиците на опелите са проблемни.+ астрата е с 4 звезди на краш тест. (от 2 леки катастрофи с нея съм се оттървал с драскотини).Не съм облъчен от Хонда. Просто съм карал Опел и не ми хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вектра Б е с независимо окачване, освен това зависимото окачване не означвава 100% неустойчивост, но за сметка на това е по-здраво. Относно дискове и накладки съм сигурен, че за всяка една марка цената може да варира в пъти. И последно за разхода се търси сравняване на съответните 1.8/2.0 Вектра /Акорд, а не Астра/Сивик, където предимството може да има Хонда

Редактирано от Opty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох , четох ...И като ще е чат и аз да кажа :)2 години карах Астра Г 1.6 , взех я чисто нова. Колата е безгрижна , ако двигателя се разработи правилно за 2-3000 км , не харчи масло. Върви прилично , като за опел.Возията е твърда ( на сивика все пак е по твърда), при големи скорости в завой е неустойчива. Разхода е приличен 8-10 на сто в града и 6-7 извънградско.За две години част от пластмасите отвън взеха да се скапват- стопове и т.н. Общо взето съм много доволен, непретенциозна кола за всеки ден без никакви проблеми.Един приятел има Вектра Б 1.6 , взе я на 4 години (колата е 1999 г) , за 10 години е правил ходовата част 2 пъти, крушки и задна лагер-главина ( това за нещастие по моя вина - вкарах я в една яма на една поляна до Вършец , даде ми да карам като на по трезвен !!! ). Не харчи много масло 0.5 - 0.8 л на 10000 км. Возията е доста прилична. Седалките са боклук .Колата се поддържа в София Ауто и после Аксон.Така че според мен не е лош избор.Все пак аз съм за акорда :D , нали сме секта ?Успех и късмет с избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох , четох ...И като ще е чат и аз да кажа :)2 години карах Астра Г 1.6 , взех я чисто нова. Колата е безгрижна , ако двигателя се разработи правилно за 2-3000 км , не харчи масло. Върви прилично , като за опел.Возията е твърда ( на сивика все пак е по твърда), при големи скорости в завой е неустойчива. Разхода е приличен 8-10 на сто в града и 6-7 извънградско.За две години част от пластмасите отвън взеха да се скапват- стопове и т.н. Общо взето съм много доволен, непретенциозна кола за всеки ден без никакви проблеми.Един приятел има Вектра Б 1.6 , взе я на 4 години (колата е 1999 г) , за 10 години е правил ходовата част 2 пъти, крушки и задна лагер-главина ( това за нещастие по моя вина - вкарах я в една яма на една поляна до Вършец , даде ми да карам като на по трезвен !!! ). Не харчи много масло 0.5 - 0.8 л на 10000 км. Возията е доста прилична. Седалките са боклук .Колата се поддържа в София Ауто и после Аксон.Така че според мен не е лош избор.Все пак аз съм за акорда :) , нали сме секта ?Успех и късмет с избора.

Eвала за такива безпристрастни изказвания.Колкото до окачването на Вектрата е напълно независимо и невероятно устойчиво на завой.А и какви са тея глупости със цял заден мост че не било стабилно да припомним Астра ГСИ и омразния на всички Голф ГТИ че са с цял мост отзад а стабилноста е уникална и никой не може да го отрече а и на всичкото отгоре е много по евтино за подражка.Малко се отплеснах Хонда си е Хонда но и ВЕКТРА Б след фейса 99 нагоре е много доизкусорена.1.6 двигателя е слаб за купето и харчи масло доста но 1.8 и 2.0 и 2.5 V6 са безпроблемни ако се подържат добре, последният е ламя но звука и вървенето са на ниво :D.И не на последно място това, което казава колегата по горе сравнено 1.8 на Вектра и 1.8 на Акорд Вектрата е по икономична никой не може да го отрече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за окачването по-добре го задраскай, че ще ти се смеят. Както и аз де !!! ахахах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за окачването по-добре го задраскай, че ще ти се смеят. Както и аз де :D ахахах

Смей се на воля твое право е. Карай си Хондата и си живей в собствения свят :) И не съм написал, че е по добро а че е на ниво.За пример ще ти дам един случай.Онзи ден се напъвах с един голф 3 ГТИ 8 клапана 115 коня наравно вървим принципно моята хонда също е 115 пускаме се от телевизионната кула на Вапцаров посока Цариградско да се включиме в него и на завоя за изкачване взлизаме с 90км/ч голфа пред мен но не може да ми избяга ГТИ то не мръдна аз бях с вратите напред с спортни амортесьори съм и ниски гуми"Eagle F1".Така че нищо няма да задрасквам :)Поздрави !!! Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смей се на воля твое право е. Карай си Хондата и си живей в собствения свят :argue: И не съм написал, че е по добро а че е на ниво.За пример ще ти дам един случай.Онзи ден се напъвах с един голф 3 ГТИ 8 клапана 115 коня наравно вървим принципно моята хонда също е 115 пускаме се от телевизионната кула на Вапцаров посока Цариградско да се включиме в него и на завоя за изкачване взлизаме с 90км/ч голфа пред мен но не може да ми избяга ГТИ то не мръдна аз бях с вратите напред с спортни амортесьори съм и ниски гуми"Eagle F1".Така че нищо няма да задрасквам ;)Поздрави ;)

:P ...... така се става фен на голф ГТИ.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра ГСИ и омразния на всички Голф ГТИ че са с цял мост отзад а стабилноста е уникална

Ха аха х,тва е голяма смешка.Карал ли си такива коли в завой?Ако не си,не знаеш какво е чувството да се питаш дали ще се обърнеш или ще поднесеш,но никога да не знаеш кога и какво точно ще се случи.Между другото,астра ф е с най-тясната следа от всички известни на мен коли,освен москвич 408/412

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой познат има 406 1.8, та преди време като говорехме много се хвалеше от него - само консумативи сменял за 4 години, разход на дълго 6-7 и страхотна возия. Не знам какво имат предвид колегите, пред това, че Пежо не могат да правят бензинови двигатели. Четейки във форума на мазда 626, където хората сравнително често се оплакват от "чукане от двигателя", мисля че пежо 406 не е лоша алтернатива поне на Мазда 626. Отделно, съм чувал,че въпросното поколение Мазда 626, след 99 година мисля, били с електроника на Денсо, за която нямало много сервизи с необходимата техника на диагностика....

Редактирано от Opty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,има такава тема в Мазда форума,отнасяща се по-точно за чукащите повдигачи на моторите на Мазда,следствие некачествените масла,или какво казах по-горе моторите на Мазда(от 90-те насам) са силно претенциозни откъм качеството на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 99 година мисля, били с електроника на Денсо, за която нямало много сервизи с необходимата техника на диагностика....

Мислиш ли, че Бош е по-добре ? :puke:

 

Ти 50 поста направи само в тая тема, така че направо я пускай за продаване тая невървяща и незавиваща тояга Хонда и си вземи една Астричка ... може и парички за едно телоподаващо да ти `артисат :):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...