Jump to content
manniakk

Развенчах митът за скъпите японски авточасти

Recommended Posts

Наскоро ми се наложи да се поинтересувам за цените за резервни части за опел и алфа....моите заключения....Фар десен за опел тигра 95година.... от 100 до 180лв втора ръка (уж оригинален ама на 12 години...) - нов (депо) 160лв.... хахаха, фар за сивик от 40-100лв в зависимост от годината...Начално обсужване на Alfa 147 1.6 бензин..... поне 600лв. (160 ангренажен ремък + 200лв ролки. свещи между 180-260лв най тънко, масла и такива ми ти работи още парички... ремонтен комплект за маслен вариатор 10лв... ама прочетох че може да се скапе и затова се сменя направо целия. 350лв от вносителя) Алфата я слагам в клас 125-160коня сивик (300лв ремък и ролка максимум, свещи от 20 до 80лв в зависимост дали са гъзарски или не, масло и филтър около 70лв.) - това са цени без труд нали...списъкът е дълъг но ако си мислите че поддръжката на вашата японска кола е скъпа... грешите. Естествено това се конпенсира от факта че споменатата алфа я взимам за ~7500лв с всички екстри - кожа момо или рекаро салон, климатроник, круиз, навигация, блокаж на диференциала, asr, и какво ли още не....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако знаеш колко нерви и думи ми отнело сащото което казваш ама ........... митове и митологий. :lol: мька

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям те напълно. Старото ми рено клио '91 ми излизаше по-скъпо като поддръжка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вчера отивам до една автоморга за да си тарся лосчето за чистачките, че се скапа моето.Знаех, че там има един сивик седан 94', но онзи го нарязал вече за скрам, НО пази лосчетата.Питам колко пари му искаш?70 лв. :lol: .Аз му зикам по интернет се намират по 20 лв.(вече си го намерих от колега, за което много му благодаря).Тоя ми вика, ЧЕ Т'ВА Е ЯПОНСКА КОЛА БЕ, ДАН ТИ Е ОПЕЛ. :lol:

Редактирано от spas21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, моита сметка е следната: Обслужване на Сивик ВТИЧасти: 300лв (ремък + ролка + разни болченца и пружинката; маслен, горивен и въздушен филтри от slhondaparts)Масло двигателно: 107лв (тексако енерджи 5в30, остана литър и нещо)Масло скорости: 46лв (от бултрако глътна 2.4л, наливно при тях сменено, иначе е 30ина лв литъра ако е в бутилка)Труд: 60лв (10 смяна на масло скорости и 50лв смяна на всичко останало)Общо: малко над 500 кинта.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост обаче, тук във форума има тенденция частите да се дават по-скъпо, защото хората знаят, че сме фенове и ще дадем очите си за колите си. Вярно е, че всеки може да си сложи каквато иска цена, но е обида чрез изнудване. :lol: Подарил съм и съм продал части не малко, а на мен също сами подарявали и продавали. Но гледам да избягвам скъпите продавачи, които търсят да те пооберат. Винаги съм си намирал реалната цена, без изключение. Примерно таблото, без никакви електроники по него, само простата кора - 100 или 150лв.?! В USA цените на таблата са по 30-50$ барабар с уредите и всички прилежащи болтчета и пластмаси. :lol: Тъжно ми е, защото уж сме фенове а се опитват да ме тръскат яко кинти. Вярно, кефа цена няма ама бива ли да се злоупотребява така. Иначе да - консумативите са наистина равни, а дори и по-евтини от други марки славещи се с нулеви цени за части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно таблото, без никакви електроники по него, само простата кора - 100 или 150лв.?! В USA цените на таблата са по 30-50$ барабар с уредите и всички прилежащи болтчета и пластмаси. :huh: Тъжно ми е, защото уж сме фенове а се опитват да ме тръскат яко кинти. Вярно, кефа цена няма ама бива ли да се злоупотребява така.

Off topic:Колега, частите струват толкова, колкото дава купувача!А в Щатите пазара е невероятно развит и конкурентен, Хондите са масови коли и частите не са им скъпи.Иначе в БГ митовете се разбиват трудно.Особенно за качеството на германските коли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...