Jump to content
Gilles

Accord'09 Vs Mazda 6'09 Vs Audi A4'09

Recommended Posts

Накратко: В момента се двоумя много сериозно коя да избера? Много ще се радвам ако споделите впечатления за + - на двата модела. Става въпрос за дизелите, 2.2 на на Хонда и еквивалента на Мазда. Аудито е краен вариант, защото карам Акорд от няколко год. и съм много доволен.... но остаря вече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi is the future...Аз понеже съм сектант ти препоръчвам Ауди-то. Зависи вече с какъв двигател ще го избереш... Ако се спреш на него попитай в Ауди форума за двигателите, въпреки че е чисто ново или малко карано пак си има специфични неща по поддръжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко: В момента се двоумя много сериозно коя да избера? Много ще се радвам ако споделите впечатления за + - на двата модела. Става въпрос за дизелите, 2.2 на на Хонда и еквивалента на Мазда. Аудито е краен вариант, защото карам Акорд от няколко год. и съм много доволен.... но остаря вече :P

Ако нямаш достатъчно пари за Мерцедес, купи си Японска кола (стара народна мъдрост :huh: )...Така че Аудито отпада като вариант...Ако аз съм пред такава дилема, Хонда или Мазда , бих заложил на Тойота... :P Те са с най големи традиции, в дизеловите двигатели на Япония...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто държиш на дизел, така ли да разбирам?Взимай нещо с двигател на РСА. Със сигурност ще е по-евтино от изброените и определено по-добро. Разсъждавайки логически, Форд имат договорни отношения с РСА. От своя страна Мазда мисля, че е вече почти Форд. Логически би следвало Мазда да има френски дизели в себе си.. Но най-добре е нещо от РСА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако аз съм пред такава дилема, Хонда или Мазда , бих заложил на Тойота... :huh:

НЕ! НЕ! НЕ! Хонда, Мазда, Тойота....така ги подреди по-добре, личен опит с НОВИ коли :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е че какво му има на Акордовия дизел немога да разбера, ако не беше хубав нямаше Хонда да спечели награда за най-добър дизел през 2007, ако не ме лъжи паметта :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам на Хонда да оставя бензиновите двигатели :P Но темата с дизелите вече сме я дискутирали. Ако точно сега трябва да купя дизел, той ще бъде на Ситроен & Пежо! Пък и гледам Хонда доста са надули цените. Не си заслужава според мен точно за дизел на Хонда да влагаш такива кинти. Не за друго, просто не са се утвърдили в дизелите. А един хубав дизел пролет не прави :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам на Хонда да оставя бензиновите двигатели :P Но темата с дизелите вече сме я дискутирали. Ако точно сега трябва да купя дизел, той ще бъде на Ситроен & Пежо! Пък и гледам Хонда доста са надули цените. Не си заслужава според мен точно за дизел на Хонда да влагаш такива кинти. Не за друго, просто не са се утвърдили в дизелите. А един хубав дизел пролет не прави :huh:

ъъъ, при положение чев Акорда е точно тоя "добрия" дизел? Хонда правят много дизели, просто за леки автомобили предлагат един.Мазда ползва дизел на ПСА точно по линията ПСА-Форд-Мазда, новото Мондео е на платформата разработена от Мазда за 6-та.Човека нова кола ли има предвид или на Х години?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята дилема беше почти същата преди половин година само , че на бензиновите двигатели на Audi a4, Honda Accord или да чакам да излезе Avensis. 20000лв. отгоре за А4 1,8 TFSI 163 кс с същите екстри като Акорд Елеганс 156кс не ми се даваха, по-скоро за 14000лв откоре бих взел 2,4 201кс. на Акорд.... ма това моторче ще го взема на 9-та генерация :P . Иначе А4 като визия ОТВЪН ми харесва повече, а Акорда е в пъти по-добър като интериор.Печките не ги коментирам....P.S.Добре че не чаках новия Авенсис - ебати грозотията!! :huh:

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А един хубав дизел пролет не прави :)

ъъъ, при положение чев Акорда е точно тоя "добрия" дизел?
Да е добър, да е добър- колко да е добър ?... :) Обявиха го за двигател на годината, и от там на татък- нищо...Пък и няколко месеца след това, Тойота пусна още по добър D4D ...То като гледам "оплакванията" от старият Ровърски дизел, май ще излезе че той е най читав...А като чета форумите за Евро-бангии , къде го забивате при ПСА не знам, като и те все реват от филтрите за твърди частици и от проблеми с турбините...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAP е едно недоразумение, което може да се премахне и проблемите ти се решават - вдига ти се мощността и ти пада разхода. Не знам на кого замазват очите с този филтър за твърди частици. Като оставим FAP на страна, всичко друго е наред. Нередностите идват от мърляшка употреба. Но пък няма какво да се лъжем - дизелът трябва да се кара по-човешки, за да издържи дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А един хубав дизел пролет не прави :D

ъъъ, при положение чев Акорда е точно тоя "добрия" дизел?
Да е добър, да е добър- колко да е добър ?... :worthy: Обявиха го за двигател на годината, и от там на татък- нищо...Пък и няколко месеца след това, Тойота пусна още по добър D4D ...
ами от няколко месеца се продава новия дизел i-DTEC, който покрива бъдещето Евро6, с повече кс, повече въртящ момент и по-малка турбо дупка :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било интересно защо избягват да правят модели с постоянно задвижване на турбото?БМВ по спомен преди много години се опитаха, но зарязаха проекта - беше пълен провал за тях.Сега, ако не ме лъже паметта, единствените които правят двигатели с постоянно турбо са СААБ :dry: Имах удоволствието да карам един бензинов звяр 2.8 леко тунгован от 250 на 300 кс. Е, няма такава кола. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било интересно защо избягват да правят модели с постоянно задвижване на турбото?

Защото тези модели, постоянно имат проблеми с турбото... :) Напиши в търсачката на Мазда форума "Компрекс" и ще видиш за какво иде реч...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи, нямам Мазда с турбо, но мога да погледна.Благодаря за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...