Prelude_2.0 24 #1 Публикувано 15 Юли, 2009 от какво може да е това чудо? и дали може да се отстрани навреме преди да е станало нещо по сериозно >дори и при 60 - 70 кмч прихърква леко ( предавката си влиза ) от 4 та на пета , но нещо не ме кефи тоя звук ще съм благодарен за малко пове4ко инфо относно проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 15 Юли, 2009 сихронизатори. колкото по рано го смениш толкова по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #3 Отговорено 15 Юли, 2009 Синхронизатори!Всички Б16-ки страдат от тази болест Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude_2.0 24 #4 Отговорено 15 Юли, 2009 а скъпи ли са самите синхронизатори ? и работата?нещо ориентировъчно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 15 Юли, 2009 Аз ако ще и от 1000 оборота да изключа 4-та като вкарам 5-та пак си мъркат. Ако не бързаш за някъде да сменяш супер скоростно предавките - прави double clutch. Изкарваш 4-та, пускаш съединителя, натискаш го пак и тогава вкарваш 5-та. Works every time. Относно смяната .. зависи колко е карано така, но действително колкото по-рано ги хванеш че хъркат, толкова по-скоро тря ги смениш, иначе се износват муфи/вилки и става по-кофти. Ако ще отваряш кутията за синхронизатори ще е добре да смениш и лагерите+семеринги, но като сметнеш трите вида чаркове и работата, по-добре да си намериш някоя здрава кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #6 Отговорено 15 Юли, 2009 Искам и аз да се включа ... б18ц4 С9Б кутия , та само при много ниски обороти се чува звук а при по нормално каране никакви звуци... та се зачудих защо така по нормално каране примерно не на 1.500 оборота в задръстването да менкам първа втораа на 3 4 хиляди като си карам из града никви ядове няма с предавките . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 15 Юли, 2009 Относно смяната .. зависи колко е карано така, но действително колкото по-рано ги хванеш че хъркат, толкова по-скоро тря ги смениш, иначе се износват муфи/вилки и става по-кофти. Ако ще отваряш кутията за синхронизатори ще е добре да смениш и лагерите+семеринги, но като сметнеш трите вида чаркове и работата, по-добре да си намериш някоя здрава кутия. А стига бре за един синхронизатор, и то на 5-та, само дето не го накара и колата да смени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #8 Отговорено 16 Юли, 2009 А стига бре за един синхронизатор, и то на 5-та, само дето не го накара и колата да смени... Повервай ми брат, щом пета хърка - не мое сички останали да са бижу Пък и имам няква представа горе-долу кво представляват симптомите на възрастно б16а1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 16 Юли, 2009 Ами като имаш представа, защо го пращаш да си търси кутия от възрастно б16а1 ?... Защото това което се предлага, не е първа младост, и не знае колко още ще го кара...Освен това, човека писа че тепърва се е появило леко хъркане при 5-та , което си е начален стадии...Не е ли по добре да отвори кутията, да я изчисти хубаво (ако има стружки), да смени лагерите на първичният вал( на повечето Японки това им е проблема) и синхронизатора на 5-та скорост, и да знае че кутията му е в ред...Иначе има вероятност, да даде същите пари, за кутия втора употреба, и след някой месец, да се наложи и нея да я ремонтира... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude_2.0 24 #10 Отговорено 16 Юли, 2009 съгласен съм с голегата горе , мисля да ревизирам кутията вместо да купувам втора ръка .Ще съм благодарен за ориентировъчни цени на компонентите и работата ..... приблизително колко ще струва да знам дали да го почвам веднага . Благодаря на всички за мненията дотук ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове