rook 0 #1 Публикувано 12 Юли, 2009 Здравейте!Совик, 6-та ген., англ., Д16У2. През последните 2-3 дена придърпа 1-2 пъти. Днес обаче след едно придърпване, двигателя изгасна, като си бях в движение. При опит да запаля припукваше, но след втория опит и това спря. Въртя на стартер и не пали. С една свещ пробвах да видя дали има искра - няма(пробвах с кабелите на 2,3 и 4-ти цилиндър, и с 2 различни свещи). Поразглобих малко токоразпределителя (делкото) и имаше доста нагар по палеца и по щифтовете на капачката (почистих го, но са си за смяна, а проблема не е от тях според мен). Бобината имаше съпротивление на първичната намотка 0,9-1 Ом, а на вторичната около 15,5 кОм (нормални ли са?). Идей защо може да няма искара?Забравих да спомена, че си има фабрична аларма.Покрай този проблем открих и още един. Втория ключ, който ми дадоха (черен), не става да запаля с него. Същия е като този с който паля, но когато дам на контакт зелената лампичка с ключе започва да мига и не мога да запаля (не се задейста стартера). Явно чипа му е заминал. Имам и червен ключ. Какво може да се пробва? Може ли да се пробва да се обучи черния ключ или то си е ясно, че си е заминал чипа? Прочетох доста теми (с помоща на търсачката), но повечето стари и не знам, колко им е актуална информацията. Какво може да се направи с това което разполагам и колко ще ми струва нов ключ с който да мога да паля?Благодаря за вниманието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 12 Юли, 2009 погледни си и главното реле за всеки случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #3 Отговорено 12 Юли, 2009 Имахме подобни симптоми на един сивик - оказа се - дефектирал комутатор. Ако имаш откъде да пробваш с друго делко, ще си каже, ако запали - значи на твоето или бобината или комутатора са сдали багажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #4 Отговорено 13 Юли, 2009 Благодаря на колегите, които отговориха.Проблема е ясен вече - изгоряла бобина(окъсила). Вторичната намотка е 9 килоома (в първия пост казах че е 15, но явно не съм я измерил правилно), а трябва да е м/у 16 и 19 килоома(според аутодата). Пробвах с друга и запали.Някой може ли да ми каже кои други двигатели имат същото делко. Става ли на Д16У2 да сложа делко от Д16З6, Д16З9, Д16А8 и други. Има ли някъде информация, която може да каже това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 13 Юли, 2009 И на мен ми я смениха тази бобина, но беше в Бултрако и идея си нямам дали стават други. Малко късно видях темата, но първото което щях да предположа е бобината, случвало ми се е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #6 Отговорено 14 Юли, 2009 И на мен ми я смениха тази бобина, но беше в Бултрако и идея си нямам дали стават други. Малко късно видях темата, но първото което щях да предположа е бобината, случвало ми се е.Можеш ли да споменеш цената на бобината в Бултрако, ако не е нахално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #7 Отговорено 14 Юли, 2009 Няма да ти хареса цената в Бултрако. За ф20а4 беше 210 лв. преди 1 година. Опитай при Мони в M&S. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 14 Юли, 2009 Не я знам цената колега, ремонта беше поет от предишния собственик, тъй-като стана точно в деня на купуването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 14 Юли, 2009 60-70 лева струва бобината ....в нормален магазин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #10 Отговорено 14 Юли, 2009 Не знам колко струва нова оригинална, но уж немско производство бобина струва 35 лв (това е с отстъпка). 7-8 лева палеца и към 20-тина лева мисля, че беше капачката(цените пак са с отстъпка, а колко точно е тя, не знам). Вероятно за същата цена щях да избера втора употреба оригинална, а не нова, която може и да е немско производство.Stefan Milev имал си късмет. Аз 2 седмици след покупката.А за въпроса с ключа (който зададох в първото си мнение), някой няма ли да помогне? Интересува ме за Варна как стоят нещата. Само в оторизирания сервиз на хонда ли могат да ми помогнат? Някаква приблизителна цена може ли да спомене някой? В момента реално имам 3 ключа (2 черни и 1 червен) с които да отключвам/заключвам и само 1 с който мога да запаля (единия черен). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #11 Отговорено 15 Юли, 2009 А за въпроса с ключа (който зададох в първото си мнение), някой няма ли да помогне? Интересува ме за Варна как стоят нещата. Само в оторизирания сервиз на хонда ли могат да ми помогнат? Някаква приблизителна цена може ли да спомене някой? В момента реално имам 3 ключа (2 черни и 1 червен) с които да отключвам/заключвам и само 1 с който мога да запаля (единия черен).Относно ключа , иди първо в Бултрако виж каква цена ще ти обявят после отиди на Лучано "хеи" (Палах център), като влезеш вътре от дясната страна има ключарско ателие намери момчето и му обясни проблема ти какъв е дори и той да не може да помогне ще те прати при някой, който може, пича е много точен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 15 Юли, 2009 около 100 кинта е чип ключ. в софия в магазините на бриколаж има ключар който прави такива. за варна не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #13 Отговорено 15 Юли, 2009 (Редактирано) Колега, с червения ключ не можеш да запалиш той се води сервизенс него можеш да обучаваш нови ключове за твоята кола нищо му няма :worthy: ПС Сега видях че си писал за втория ти черен ключ тука в София беше някаде около 100 кинта чисто нов отремонтирането на чипа би трябвало да е по тънкана Редактирано 15 Юли, 2009 от slus4o© Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #14 Отговорено 15 Юли, 2009 Има човек във Варна който е ревърснал чиповете на много автомобили и доста ключари в бг са с негови програматори. Би могъл да ти запише чип, а ключа да си го направиш навсякъде за да не те цакат с топла бира, щото видиш ли комбинацията чип+кола трябва винаги да е сериозна сума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #15 Отговорено 15 Юли, 2009 Благодаря ви за отговорите.Nasakoto.Yakata къде или как мога да го намеря този човек. Както казах, аз ключ си имам, който чака за чип(той си има де, но явно е сдал багажа). Ако не стане да намеря този човек, ще послушам chirenski.Искам да се извиня за цените които съм дал в предното си мнения, защото не са съвсем коректни. Бобината е 35 лв (както съм написал), а капачката е 25лв и палеца е 11лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове