Jump to content
JDM.BG

Ремонт или друг двигател?

Recommended Posts

Здравейте, в процес на събиране на парички съм понеже имам проблем с мотора... и докато събера сумата се чудя дали да ремонтирам моя мотор или да купя друг блок или цял двигател със скорости и всичко.... колата ми е дел сол с d16z6.... проблемите и са следните.... гори масло като луда ..... (в зависимост от карането може да изгори до 1.5литра на 1000км което е адски много) освен издуханите сегменти и харча на масло има някакво тропане от мотора което се получава само при определени обороти инъче не се чува, което ме кара да мисля че е или основен или горен биелен лагер.... Ако може да дадете съвет какво да правя дали да ремонтирам или да си взема друг двигател или някой читав блок и скоростна кутия понеже за да си отстраня проблемите ще похарча около 1000 и някой лев като това са парички за части и майстор, но ако се наложи шлайф на вал или ризи и смяна на бутала цифрата ще скочи доста и ще се загуби смисъла. Като се има в предвид че на добри цени има двигатели и блокове 2ра ръка силно се чудя дали да ремонтирам или да взема друг блок.... Ако може да споделите вашите мнения относно проблема. Като се замисля ако направя ремонт ще знам че почти всичко в мотора ми ше е новичко .... ама от друга гледна точка по-читави части от тези, с които излиза от завода няма. П.С. Най-важното щях да забравя това което ме замисля за ремонт е че след отстраняването на проблемите ми колата ще се надуе малко на 0.3-0,4 бара и до колкото четох ако е отварян мотора е по-добре да не се надува щото нямало да издържи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти задам един въпрос: Според теб двигателя който ще купиш за смяната на какво дередже ще е ?? Дори да е адски запазен след известно време пак ще почне да ти папка масло ! И се връщаш на същото място ама с 1000 лв назад (примерно, според мен ще са доста повече). Ако си отвориш този двигател ремонта ще ти излезе ~ 700 лв. и не виждам никаква логика да ти се срине двигателя ако е отварян и си го надул малко. Всичко в случая зависи как е направен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисал от друг двигател като твоя ,както е казал колегата по горе не се знае на какво ще попаднеш,ако купуваш друг поне да е VTI пак може да попаднеш на трошка ама поне ще ремонтираш повече коне, но цената там е друга .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ И аз съм съгласен с колегите.1.Ако закупиш нов двигател риска той да е по зле от твоя е доста голям.Както знаете притежателите на подобни автомобили обичат да "мачкат" педала,което означава че новия двигател няма да е много надежден.2.Предлагам ти да отидеш при някой да ти отвори двигателя и да каже като за начало какво ще има за смяна.После естествено може да излезне нещо друго.Едва ли ще ти вземе кой знае колко пари за да го погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега преди месец горе долу преминах през същия ремонт.аз карам сивик с същия двигател с доста по големи проблеми от това 1литър на 1000 км. а нещо от сорта на 1л на 300-400 до 500 км зависи от карането. и имах същия проблем с шума.и аз се чудих за друг двигател но е истина да си кажем че няма нормален човек които да има д16 и да не е мачкана а двигател наистина читав е 1000 а после неискам да споменавам регистрацията в кат за кво става въпрос.и реших да я правя ремонта ми излезна точно 900лв смених сигменти накладки гумички филтри всякви ремаци водна помпа и така н.т. и сега е в процес на разработка и смея да кажа че за 500 км не е лизнала масленцето шумът ми се оправи и съм супер доволен от ремонтчето. успех в начинанието дано да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега преди месец горе долу преминах през същия ремонт.аз карам сивик с същия двигател с доста по големи проблеми от това 1литър на 1000 км. а нещо от сорта на 1л на 300-400 до 500 км зависи от карането. и имах същия проблем с шума.и аз се чудих за друг двигател но е истина да си кажем че няма нормален човек които да има д16 и да не е мачкана а двигател наистина читав е 1000 а после неискам да споменавам регистрацията в кат за кво става въпрос.и реших да я правя ремонта ми излезна точно 900лв смених сигменти накладки гумички филтри всякви ремаци водна помпа и така н.т. и сега е в процес на разработка и смея да кажа че за 500 км не е лизнала масленцето шумът ми се оправи и съм супер доволен от ремонтчето. успех в начинанието дано да съм бил полезен.

Имаше шум и само със смяна на сегменти без основни и биелни лагери и изчезна шума ??? ако е така внасяш малко оптимизъм в живота ми хахаха !!! значи решено е и аз ще правя ремонта поне да знам че имам двигател отличник .... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,имах същия проблем,смених сегменти,гумички,биелни лагери,изгладих главата.шумът не изчезна,съветвам те да си смениш и основните лагери,тогава може би ще изчезне.сега съм с масло МОБИЛ 5W40 и не го пипа,ремонта няма да ти е повече от 700лв.успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен поне двигателя мърка както тигърче пеленаче а за ремонта преготви си над 800 лв щото като се отвори не се знае кво ще е вътре само едно се знае че корпусът ти ще е 6+ все пак е хонда :worthy: успех в начинанието ти още веднъж аз нямам търпение да се поразработи още малко и да я пробвам както аз си знам !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в процес на събиране на парички съм и честно да ви кажа със сума по малка от 1200 лв няма да отворя двигателя защото незнам какво може да се наложи, а и само частите са ми 700 лв но все пак залагам на маркови компоненти....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами в процес на събиране на парички съм и честно да ви кажа със сума по малка от 1200 лв няма да отворя двигателя защото незнам какво може да се наложи, а и само частите са ми 700 лв но все пак залагам на маркови компоненти....

марковото си е марково.пиши след като направиш ремонтчето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно възнамеряваш да купуваш за тези 700 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми гореше масло Д16-ката. Дидо (chikiriki) ми направи ремонта....смени ми каквото се налага и за сега (да чукна на дърво) нямам проблеми. Както едмундо каза биелните лагери са ти задължителен консуматив при ремонта + това не са скъпи. Тези цифри от сорта на 1000-1200лв за ремонт ми се струват космиески освен, ако нямаш, не дай си боже, някой по сериозен проблем. Сегменти+биелни лагери+гарнитура на глава и на смукателните колектори + ремонта ще ти излязат според мен далеч под 1000лв. Айде успех :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел с Сивик 114 коня му взеха за сегменти,гарнитури,шлайфане,работа 800 лв. Ако не се лъжа! Ама ако си решил за друг мотор по-добре по-мощен! Иначе си направи тоя разработи си го като хората и предполагамрче няма да имаш проблеми! Ама много важно е кой майстор ще го прави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица си правих ремонт на моя далеече е от тези цифри ...сегменти, биелни лагери, семеринга на колянов вал, уплътнение на картера, гарнитура на главата + работа = 270 лв , + масло по избор + ролка и ремък (ама това са консумативи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...имам проблем с мотора...освен издуханите сегменти и харча на масло има някакво тропане от мотора което се получава само при определени обороти инъче не се чува, което ме кара да мисля че е или основен или горен биелен лагер....

 

.... ама от друга гледна точка по-читави части от тези, с които излиза от завода няма.

 

П.С. Най-важното щях да забравя това което ме замисля за ремонт е че след отстраняването на проблемите ми колата ще се надуе малко на 0.3-0,4 бара и до колкото четох ако е отварян мотора е по-добре да не се надува щото нямало да издържи....

Такова животно "горен биелен лагер" няма.

Във връзка с тропането от мотора "само при определени обороти" ти препоръчвам да си вземеш друг мотор "втора ръка", защото едва ли със смяната на всички лагери ще се оправи ! / Всъщност като се отвори ще се види, но при определени обороти тропа най-често бутален болт / дано / или повлякло бутало /.

За частите си прав - не знаеш на какви ментета ще попаднеш.

За П.С. - това за отварянето и издържането не е вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави ремонт. ако имаш интерес, прочети мнението ми от тази тема. гледай обаче да избереш правилно сервиза където ще ти го правят. да няма затваряния на мотора с части вътре в състояние "абе ще изкара още" ... отвориш ли, сменяй всичко което не е поне на 95% живот

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич, бих те посъветвал да си направиш ремонт на двигателя дори да ти излезне два пъти по-скъпо.от личен опит ти го казвам.аз бях на подобно диридже но по-зле и реших да си купя двигател.сложих двигателя, всичко наред, запали, върви като пушка и т.н., но просто се оказа че гори много масло, за което естествено момчетата от моргата не могат да носят отговорност,не са виновни, а и не ги виня.Та дори и човека който ти продава двигателя да е добронамерен, той не може да ти каже дали ще харчи или не(както е моя случай).за това най-добре РЕМОНТ! и знаеш кво караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...