Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте.Имам няколко въпроса за Сивик 6-та за спортен филтър.Знам че има много теми за него,ползвах търсачката но не открих за това което ми трябваше.Искам да направя ето това. http://www.snimka.bg/album.php?album_id=39...mp;pid=13418523Въпроса ми е за филтите от по 10-20 лева.Попринцип искам да го сложа само за красота,и ако вдигне там някой конче,Чувам че и звука променяли но за тези евтините незнам.Неочаквам да ми промени звука защото сичко от долу ми е сток :cool: Първо ще сложа едно филтърче че после ше мисля и какво да и барна по гласеца :lol: .Но незнам тея филтри дали са хубави и да очаквам ли проблеми?(+-)Какво точно може да променят тези филтри (ефтините) за сивик 6-та Д14А3,от каде да ги порачам (прерових много сайтове но...) какво точно трябва да се купи,ако го порачам комплект ли идва всичко?Апък може да ме светнете какъв филтър (цена) ми трябва за повече коне звук и т.н.Извинявайте за тъпите въпроси :P ама изобщо не сам наясно с тези филтри.

Редактирано от Vtec__

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

махни пластмасовата тръба , и имаш ефекта с звука !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

махни пластмасовата тръба , и имаш ефекта с звука !
С нищо не ми помогна за жалост.Както казах започвам от 0-та,И искам да ми дадете изчерпателна информация а не Махни това сложи онова :cool: Ще го имам в предвит това с тръбата. :lol: Редактирано от Vtec__

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за коне , невярвам да вдигнеш и поне 5 отгоре !!! за да ти върви колата според мощността която има , ти трябват поне хубави свещи , хубав бензин , една изходяща генерация и добър спортен филтър , може и с смяна на колекторите от Д16-ка !!! поне думата "спортен" аз я тълкувам като за спортна кола !! и то не да и вдигне мощността а заради други показатели !! но не и на куцата Д14-ка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега няма да сменям колектори генераций и др(както казах трябва ми за гъзария,щом неможе да дигне конете.) .Ако можеш да ми дадеш инфо от каде да намеря такъф филтър,Поръчка,или някой магазин от тук(от Бургас съм) И също така проблеми с тези ефтини филтри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива филитри ще намериш на бул. Москва,ако не се бъркам,там кадето има много магазини за авточясти иаксесоари и автомивки и сервизчета.Също така гледах такива и много готини филтри за по 10-20лв в Айтос в едно малко магазинче ,забутано малко по-нагоре от кръглото в града,до фитнеса на Емил.Там има много голям избор на аксесоари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за един магазин.Намира се точно зад механото и строителния.А сичко комплект ли върви(филтъра алуминиевата тръба и т.н)?И колко ще ми излезе цялото удоволствие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...гледах такива и много готини филтри за по 10-20лв в Айтос в едно малко магазинче...

а колко готини според теб са тези филтри... ще взема да си купя и аз един такъв .... малиии виж аз колко глупав съм бил и съм се ръсил до сега все по 150-200лв за спортен филтър! ...знаех си аз че япоснките филтри са много скъпи ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре какво се постига с филтър от 20 лева и филтър от 150 и нагоре?Какви са разликите?Ясно ми е че по скъпото си е по хубаво но по какво се различават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Същият ефект предполагам,само каде няма да дадеш 120 лв излишни! Не са комплект,тръбата си я взимаш отдело,ако има разбира се.За там кадето ти казах,че има,мисля,че тръби нямаше,но можеш да си направиш сам една.

Редактирано от Barsy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е едвали ще е същия ефект разликата в цената е голяма,не е да кажем 10-20 лева разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От филтар кон няма да вдигнеш особенно на d14ска та ако ще и от 500лв дае, а за звук по голям ефект ще има от едно хубаво краино гърне тогава ще забръмчи.

Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...Значи няма никфа разлика от филтрите (скъпи и ефтини).Много не ми се вярва в това.Трябва да има някакфа разлика всепак :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

като да си купиш един часовник Casio за 30 лв. и един за Seiko за 200 лв. , и двата работят , вършат ти работа с разликата ,че по скъпият е направен от по качестени матеряли , няма да се износи по бързо , също така е Seiko ! ,което е пак лев отгоре , и като сметнеш и търговеца колко ще ти сложи отгоре и ето ти я цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма ли един поне да отговори сериозно.Филтрите за по 20-30лв не са чак толкова зле. Единственият им проблем е че никой не може да гарантира за качествата им като здравина, пропускливост и качество на изработката.Карал съм доста дълго време с филтър за 50лв. Дори когато половината филтър беше кален, тръбата си остана чиста.Като гледам, човека се интересува от външния вид, следователно не е проблем да си избере филтър на външен вид.За другите пък, които искат малко силов и/или аудио ефект бих казал че е крайно време да почнат да обръщат внимание на важните неща. Важното нещо в случая е не филтъра (той е на 2-ро място) а тръбата до дросела. Естествено идеален вариант няма, но е лесно да се доближим до него. Взима се или се прави тръба 63 до 70-75мм в зависимост от големината на дросела, с плавни завои и се потбира дължината и. ВОАЛА! ;) Звукът на всмукателната система винаги е бил по настръхващ от бумтенето на генерацията, освен това има добавен бонус, че почти изчезва ако колата се кара леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един пост на колега от форума на шкода:

Въздушният филтър има за цел да филтрира притока на въздух от мръсни (твърди) частици. Стандартният филтър, в предвид материала, от който е изработен, спира частиците (да речем) на 100%, което обаче е за сметка на намалаената пропускателност на свеж въздух. Спортният филтър е изработен от коренно различен материал, по съвсем различна технология, в резултат на което дебита на преминаващият въздушен поток е силно увеличен. И точно тук е тънкия момент, заради който пиша този пост - качеството на изработка на спортния филтър. При увеличен дебит улавянето на твърдите частици става по-трудно. Затова качеството на филтъра е от съществено значение! При евтините филтри има голяма вероятност част от въпросните частици да преминат през тях, което е адски вредно за мотора. Т.е. при поставянето на спортен филтър не правете компромис с марката и цената. Също така обслужвайте спортния филтър стриктно съгласно предписанията на производителя.Шум. От това, което съм видял и чул, филтрите, които се поставят в оригиналната филтърна кутия, са малко "по-тихи" от външните. Всъщност и при двата модела филтри увеличаване на шума има предимно във високите обороти. Но смятам, че шума не е нито силен, нито дразнещ.Ефект. Не може само със смяна на филтъра да се получи положителен осезаем ефект. Ефект има, но не очаквайте чудеса. Най-осезаема разлика има, когато колата "влезе в обороти" или развие по-висока скорост. Който обаче не усеща ефект, макар и минимален, или си е купил евтин филтър, или не си познава колата.Монтаж. За филтъра с оригинален размер/форма е ясно - в кутията. Но за конусен филтър - изисква внимание и добра преценка. Двигателят има нужда от студен въздух, за да върви добре. Ако спортният филтър, тип конус, не се изолира добре от топлината на двигателя, ако не му се подава постоянно студен въздух (чрез изкарване на тръба до предницата на колата или използване на съществуващата), след като двигателят загрее, ефекта от филтъра ще бъде или нулев, или отрицателен. Ако някой не е съгласен, нека погледне от къде и как смуче въздух стандартният филтър. Същото или подобно изпълнение трябва да е налично и за спортния.Цена. По-горе написах - не правете компромиси и не монтирайте евтини спортни филтри. Това е едно на ръка. Другото - не съм си играл да го смятам с точност, който иска да го направи. Но ориентировъчно - мисля, че спортният филтър не е никак скъп, погледното напред във времето. Стандартният филтър се сменя на около 6000, 10000 или 15000 км, в зависимост от автомобила и горивото. Спортният филтър може многократно да се измива и повторно да се омаслява. Т.е. той е за дълга и многократна употреба - колко точно, не съм се интересувал. Единственото, което ви е нужно е кит за почистване и омасляване. Който има желание, нека смята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма ли един поне да отговори сериозно.Филтрите за по 20-30лв не са чак толкова зле. Единственият им проблем е че никой не може да гарантира за качествата им като здравина, пропускливост и качество на изработката.Карал съм доста дълго време с филтър за 50лв. Дори когато половината филтър беше кален, тръбата си остана чиста.Като гледам, човека се интересува от външния вид, следователно не е проблем да си избере филтър на външен вид.За другите пък, които искат малко силов и/или аудио ефект бих казал че е крайно време да почнат да обръщат внимание на важните неща. Важното нещо в случая е не филтъра (той е на 2-ро място) а тръбата до дросела. Естествено идеален вариант няма, но е лесно да се доближим до него. Взима се или се прави тръба 63 до 70-75мм в зависимост от големината на дросела, с плавни завои и се потбира дължината и. ВОАЛА! ;) Звукът на всмукателната система винаги е бил по настръхващ от бумтенето на генерацията, освен това има добавен бонус, че почти изчезва ако колата се кара леко.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....Най накрая получих желаният отговор ;) Благодаря на всички който изказаха мнение :P помогнахте ми много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето и от мен малко допъллнително инфо в снимки, макар и не точно за твоя мотор.http://www.supermotors.net/articles/knn-a1-1.php

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ZaRRicK това вече е изчерпателен отговор относно монтаж-демонтаж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никой не му казва на човека че неговият мотор и този който е дал за пример нямат много общо...от тук и проблема къв интейк да сложи щом гони красота(предимно).Пич никой не ти спомена и за филтриращите качества на жумелите и утвърдените като марка продукти.Аз си изпатих от филтър жумел зимата.Турбото ми засмука 25 левовия филтър и съответно и двете в казана ;)Сега се сещам,че преди време видях въздушен филтър за първоначално вграждане на S2000 в някво магазинче.Голям ,красив и евтин

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е аз съм казал че не е за неговия мотор. На неговата липсва дупката към подкалника, ама тва е поправимо с повече желание.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид линка от първият му пост ;)Смукатела на Д14А3 е манията ;) и дупката както казваш е постижима

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго, съветът ми да си вземе каквото му хареса е за него конкретно.На турбо кола няма как да препоръчам нещо което не се знае колко е здраво механически. Виждал съм и кола с дросели и 4 филтъра тип "чорап". 2 бяха скъсани и така и не разбрах дали са в двигателя или са заминали през гърнето вече :rolleyes: А относно филтриращите качества, убеден съм че К&Н, Апекс и всички големи марки филтри имат по-добри филтриращи свойства ама и тия от 20лв не пропускат врабчета и бръмбъри, така че не е болка за умиране. Факт е, че дори с филтър от 20лв, двигателят няма да се счупи от праха който е влязъл. Ще се счупи от нещо друго преди да е стигнал момента в който филтъра е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля ,че отдавате прекалено голямо значение на филтъра. И K&N, и този ментак от 20 лв. имат почти еднакво поведение в кола с атмосферен двигател 1.4. Колега, освен звук не очаквай да получиш нещо друго като мощност например. Дори в много от случаите със стоковия филтър колата върви по-добре.А ако го правиш за красота нека ти кажа нещо - красотата в този отсек на колата идва не от интейка , а от един истински двигател (Б серия например).Най-лесно интейка можеш да си го направиш от водопроводна тръба примерно Ф75 със колена на 45 градуса и изолираш с алуминиево фолио. Всичко за по малко от 10 лв. + филтър 20 лв. = 30 лв. за Cold Air IntakeУспех!

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко старата ми тема за филтърчето.

 

Някаде по горе се спомена че тръбата до дросела не трябва да е много пречупена?Защо?И до какви градуси горе долу трябва да е?

 

И каква ще бъде разликата между този колектор и стоковия на Д14а3?И не само в тях а и тази чупка на тръбата която се получава на стоковия?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае ???

Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия двигател - Д14А3 и мисля и аз да слагам спортен филтър. И аз като тебе мислех да слагам от тея евтините предимно за газария и малко за звук, за коне да не говорим. От всичко което изчетох се оказа че тези евтини филтри вредят повече за мотора от колкото обикновените. Колегата от Шкода форума много добре го е казал по-горе. Прочети за твърдите частици! Сега събирам пари за качествен и смятам да го поръчам от Ebay. Използвам твоята тема да питам дали мога да го сложа на кола с газова уредба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но..Дали има значение колектора/дросела?Като на тези 2 снимки по горе.Щото гледам че който слага спортен филтър почти винаги е с колектор от Д16/или нещо подобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...