Jump to content
Morpheus

смяна на съединител

Recommended Posts

Смята скоро да си сменям съединителя на парахода (акорд 6 ген. F20Z1 ), съединител ще си купувам на екседи комплект, но беден народ и не смятам да давам пари за '' '' ''' МАЙСТОРИ '' '' ''

искам, ако ще си скапвам нещо по колата да си го направя аз и да не съм дал пари за тази цел, та на въпроса- не съм сменял до сега съединител, но имам що годе технически познания по темата. някой ако е сменял на това животно съединител, ако може да даде един съвет или, при още по добро желание да помогне да го сменя (заедно с едни мои приятели) ще почерпя за което.

От пловдив съм. Предимно смятам някоя събота или неделя да го правя този номер при един приятел с канал и интрументи та някой ако има свободно време и иска да помогне да драсне едно ЛС

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май на канал ще ти е зор. 2 съединителя съм сменял (с помощ естествено) и двата бяха без канал. Доста е удобно да лягаш на земята и да се вреш. После и кутията по лесно се вдига. Това ако нямате естествено някакви подемни помагала ;) За най-лесно ти препоръчвам да извадиш полуоските. След това развиваш всички болтове на ск кутия. За накрая си остави страничния тампон :tease: Да знаеш че единия болт на стартера държи и кутията (поне при сивик). После като качвате кутията не е лошо съвсем леко да намажете шлиците с грес (ама съвсем леко !) за да може по-лесно да ги вкарате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да махнеш и висящия лагер на дългата полуоска, да не се мъчите много... :tease:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

канала е доста добре, защото има нещо като ''асансьор'' на него някакъв подемник който е вграден в самия канал.един приятел ми каза че само трябва леко да отворя скоростите за да мога да работя без да свалям кутията има ли такова нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че няма нужда да свалчш кутията. изместваш я леко в страни, понадигаш и мотора и действаш. както каза терориста преди да монтираш намажи с малко грес(скоро сменяхме на рено и в комплекта имаше флаконче със смазка за шлиците).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мисля, че няма нужда да свалчш кутията. изместваш я леко в страни, понадигаш и мотора и действаш. както каза терориста преди да монтираш намажи с малко грес(скоро сменяхме на рено и в комплекта имаше флаконче със смазка за шлиците).

интересно ми е как става номера с надигането на кутията... не искам да съм скептичен ма не виждам как би могъл да развиеш болтовете, а и мястото е ограничено. Съединител се сменя за мен така:1. дигаш цялата предница2. махаш гумите.3. откачаш 2те полуоски от главините.4. махаш полуоските от скоростите.5. връзваш мотора или го подпираш и откачаш 2 та тампона на кутията (страничните)6. махаш всички букси и жилото/серво помпата на съединителя. Ако си с помпа тя е на 2 болта я махаш за да не обезвъзушаваш после.6. пускаш мотора леко на долу като вече трябва да си отвинтил болтовете които държат кутията.7. като махнеш кутията вече трябва да ти е ясно как се сменя съединителяможе да съм пропуснал някоя стъпка ма съм сънен още Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откачаш и лостовете за смяна на скорости :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на мнението на manniakk. Не виждам къде може да се отмести кутията за да не пречи на слагането на съединителя.

Само малко допълнение: понеже малко хора разполагат с инструменти за развиване на гайките на главините. Може да освободите долните шарнири и кормилния накрайник за да извадите пак полуоските :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мисля, че и аз съм писал , че се надига мотора, не кутията ама няма кой да чете. а на црха като сменяхме не сме сваляли кутия! болтовете ги развивахме с тресчотка на въздух която е доста тънка и се навира навсякъде.а за най-лесно колега можеш да си извадиш двигателя- 1 час сваляне и час слагане и няма да се мъчиш да развиваш гайки и прочие на кофти място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички oтзовали се :lol: няма ли някой свободен събота и неделя до края на този месец да ''даде едно рамо'' :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мисля, че и аз съм писал , че се надига мотора, не кутията ама няма кой да чете. а на црха като сменяхме не сме сваляли кутия! болтовете ги развивахме с тресчотка на въздух която е доста тънка и се навира навсякъде.а за най-лесно колега можеш да си извадиш двигателя- 1 час сваляне и час слагане и няма да се мъчиш да развиваш гайки и прочие на кофти място.

колега на по старите модели кошовете са им празни. Съобрази че човека кара акорд 6г и едва ли ще си откача климатика и цялата електроника за да смени един съединител. След като при Омбре на сивик 6г. като сменяха съединителят сваляха кутията значи няма как да стане с надигане на мотори и да си играеш 1 час да развиваш болтовете на притискателя. Ако не вярвате да ви покажа сервизното ръководство. Относно колегата Morpheus - кажи от кой град си и си попълни профила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте мнение за марка съединител.Колебая се между Айсин,Валео или Лук.Като цена Валеото е на някаква промоция и е най евтин в момента.Но ако някой от другите си заслужават повече бих взел него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвет  между Лук и Валео?Утре трябва да взема един от двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година ме посъветваха за Валео. Макар, че според мен който и да вземеш ако е истински ще е ОК. А и вече новите съединители заради без азбестовите хави не са като преди. Аз като взимах беше обратно, Валеото беше по-скъп.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...