kembo 88 #1 Публикувано 2 Юли, 2009 Да започнем с хубавото купих си Дел Сол Б16А2 1997г(набор) много е запазена колата. Всичко ме радва неимоверно много. Само ме притеснява как включва скоростите и това че колата като е карана и за малко си спрял и изгасил мотора и включил 1 ва и ..... решиш да потеглиш е нормално да изключиш ,да запалиш и 1 и потегляш да обаче 1 не може да изключи при угасен мотор,а ако натиснеш съединителя и колата е на 1 ва и завъртиш ключа тя направо тръгва ,а съединителя е натиснат до долу Смених буталото на помпата (горна) на съединителя и сега скоростите включват добре, но този проблем с 1 остана прави го рядко но го прави и придърпва някъде към 2-2400 оборота но това може да е от много неща Моля помогнете какво да направя искам всичко да е ОК. Благодаря на всички които дори само са прочели Някои имал ли е подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #2 Отговорено 2 Юли, 2009 Мисля че имаш проблем с съединителя....щом при натиснат до край съединител отделя,не трябва да е така.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 3 Юли, 2009 Смених буталото на помпата (горна) на съединителя и сега скоростите включват добре, но този проблем с 1 останаСега остава да си оправиш и долната помпа, и мисля че проблемът ще изчезне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #4 Отговорено 3 Юли, 2009 Дано да си прав, колега .Иначе съединитея отделя добре според мен!!! ще посабера малко пари и ще почакам още малко мнения БЛАГОДАРЯ СЪРДЕЧНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalio 0 #5 Отговорено 3 Юли, 2009 Мдам, по скоро долната помпа, що самия съединител ти зацепва добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #6 Отговорено 3 Юли, 2009 А някаква идея възможно ли е да е от жилото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 3 Юли, 2009 Кое жило ? Имаш две помпи, горна и долна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #8 Отговорено 3 Юли, 2009 това с жилото маи беше глупаво от моя страна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 3 Юли, 2009 При работещ двигател как са скоростите ,някакви проблеми или странни шумове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata_g 7 #10 Отговорено 5 Юли, 2009 Колега аз имах такъв проблем с старата ми кола(опел кадет и затова е махнах и си купих найнакрая кола) оказасе че проблема е мн.елементарен каренцето между скоростният лост и скоростната кутия има огромни луфтове, следкато една година се чудех какво е си поиграх, намерих проблема и го отстраних.Незнам как е при теб но ако иматакива каренца провери и тях защото става въпрос за няколко милиметра луфт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #11 Отговорено 6 Юли, 2009 Колеги, Благодаря ви събирам малко пари(че съм я закъсал след покупката) и ще го отстраня ако има още някои които може да помогне със съвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #12 Отговорено 9 Юли, 2009 Прави го и на задна понякога.Включил съм задна (двигателя работи) натиснат съединител до краи и колата придърпва все едно го пускам и натискам обратно??????????????????????????????????????????????????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #13 Отговорено 10 Юли, 2009 Лечението е : ремонтен комплект за изпълнителен цилиндър, долна помпа, долен ляв педал както и да го кажеш в магазина, все ще те разберат...Представлява нещо такова...http://img78.imageshack.us/img78/1478/cimg0010.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #14 Отговорено 10 Юли, 2009 Колега дано да си прав,така ще мина тънко с ремонта. Благодаря! Ще запиша час при Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #15 Отговорено 11 Юли, 2009 Взе да става по-често и даже знам кога ще се случи като е запалена колата и е на свободна и натисна съединителя започва да се чува тракане или стържене (съединителя е натиснат) и колата придарпва като включа 1 ва като пусна съединителя шумовете изчезват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #16 Отговорено 24 Юли, 2009 Е колеги, да ви се похваля ----- смених феродовия диск (ОМБРЕ го смени) и маслото в скоростите и всичко се оправи. Едно парче от диска се отчупило и всичко идваше от него ОМБРЕ каза че за първи път вижда точно от там да се отчупи такова парче Сега пак ще си карам манекенката А за ОМБРЕ просто НАИ- ДОБРИЯ поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове