PETE_TONG 23 #1 Публикувано 28 Юни, 2009 Колеги,тука във форума един колега продава смукател от Д15Б7 и се чудя ще има ли ефект,положителен да се сложи на Д14А4? В смисъл,аз знам че със смукател от Д16З6 има положителен ефект,но със Д15-ковия ще постигна ли някакво подобрение откъм респонс и малко ъпгрейд на спънатото Д14 или да си търся от Д16З6 или Д16У8? Ще ви помоля да ми дадете конкретни разлики м/у двата,защото не съм голям разбирач на смукатели!П.П. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 28 Юни, 2009 Определено ще има ефект защото преминаваш от моно към пълна инжекция обаче ще ти трябва и Еку за да я управлява, делко и кабелите за инжекторите. За теб най-добрия вариант ще е колектор от D16Y8 с Еку-то към този мотор за да не ти се налага да преправяш инсталацията. D16Y8 принципно го водят най-добрия колектор за Д-серията заради малко по-различния дизайн на рънърите - има подобрение във въздушния поток. D16Z6 също е добра алтернатива. Д15Б7 е като краен вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #3 Отговорено 28 Юни, 2009 Само да ти поясня ,че Д14А4 е пълна инжексия 90 коня Сменям само смукателя,щото моя е доста некадърен като изработка! Някой по компетентен??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 28 Юни, 2009 Да прав си грешката е моя 6г с моно нямаше дори и така пак смукателите на D16z6/y8 и дори на d15b7 ще ти дадат подобрения и то точно заради по-късите рънъри и наличието на много по-голям пленум отколкото е твоя в момент. Точно това подобрява въздушния поток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #5 Отговорено 28 Юни, 2009 алко ъпгрейд на спънатото Д14 Ако е спъната си оправи колата, не търси колектори за ъпгрейди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #6 Отговорено 28 Юни, 2009 (Редактирано) алко ъпгрейд на спънатото Д14 Ако е спъната си оправи колата, не търси колектори за ъпгрейди Под спъната нямам предвид ,че и има нещо и не иска да върви като хората,напротив доста си бяга за 1.4,просто ме човърка да и сложа нещо по кадърно измислено! В момента моторчето е като спринтьор със противогаз и щипка на носът! Един кадърен смукател и едно 4-2-1 сус генерация на 50мм ще му дойдат освежаващо! Последно ще има ли ефект от този смукател,а ако се полира!? Редактирано 28 Юни, 2009 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #7 Отговорено 1 Юли, 2009 Здравей колега . С тези неща които правиш по колата си постигаш минимален ефект. Има ,но е доста малак за парите които си дал .Ако искаш да караш Д14 слагаш и нема да се притесняваш , но ако искаш мощ сменяш мотора! разправиите неса толкова големи Д15Б7 и Д16Z6-Y8 смукателните колектори са едни и същи като диаметър .Демек ще получиш еднакъф ефект и от 3те. трябва ти колектор чист без реика дузи и дросел сичко се позва от твоята кола! има разлика определено ще го усетиш.поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #8 Отговорено 2 Юли, 2009 Д15Б7 и Д16Z6-Y8 смукателните колектори са едни и същи като диаметър .Демек ще получиш еднакъф ефект и от 3те. трябва ти колектор чист без реика дузи и дросел сичко се позва от твоята кола! има разлика определено ще го усетиш.поздрави. Да ама не е баш тъй относно колекторите,имат разлика.Колега потърси с търсачката писъл съм го сто пъти и съм обяснявал кое как е и защо.А ако искаш наистина вървяща д14 ми разгледай подписа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 2 Юли, 2009 Колекторите са различни.Какъвто и колектор да сложиш обаче (особено от д16) ще трябва да разшириш всмукателните портове на главата. Става и без да се сваля главата, просто трябва да се запушат портовете за да не влизат стружки при клапаните.Ще трябва да си ползваш д14-ковите инжектори и твоя дросел и да промениш малко инсталацията (удължаване на кабели и подобни глупости)Да не забравиш да си купиш колектора заедно с рейката защото шанса твойта да не пасне е голям.Дерзай и помни че нищо не е 100% Bolt-on Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 2 Юли, 2009 PETE_TONG, недей да слушаш песимистите Защо да не си заслужава парите ??? Ако си потърси частите на разумни цени (без да се обижда никой ама във форума се продават като за нови ...) и си го направи сам ще му излезе двоен кеф Примерно аз за 250 лв (всичко за части) си направих моята кола(моно към пълна). И ако ми каже някой че не си заслужават парите при положение че тупам малките Втеци мога да му пожелая успех и да си сменя двигателя за една камара пари .... за същия ефект ! п.п. Старата Икономика (d15z3 англичанка) за 50 лв бях я смъкнал за под 11 сек до 100 км. Вие пак си говорете .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #11 Отговорено 4 Юли, 2009 Не искам да пиша в стари теми и за това ще питам тук.Някой може ли да обясни защо при смяна на колектора на Д14-ката с такъв от D16Z6 не може да се използва тротъл бодито от Д16-ката? Кое не е съвместимо - ТПС-а , МАП или друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #12 Отговорено 4 Юли, 2009 На дроселът на Д14-ката има RACV (изпълнява функцията на EACV-то) а при D16Z6 го няма . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове