Jump to content
PETE_TONG

Смукател от Д15Б7 на Д14А4- ЕФЕКТ?

Recommended Posts

Колеги,тука във форума един колега продава смукател от Д15Б7 и се чудя ще има ли ефект,положителен да се сложи на Д14А4? В смисъл,аз знам че със смукател от Д16З6 има положителен ефект,но със Д15-ковия ще постигна ли някакво подобрение откъм респонс и малко ъпгрейд на спънатото Д14 или да си търся от Д16З6 или Д16У8? Ще ви помоля да ми дадете конкретни разлики м/у двата,защото не съм голям разбирач на смукатели!П.П. Благодаря предварително! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще има ефект защото преминаваш от моно към пълна инжекция обаче ще ти трябва и Еку за да я управлява, делко и кабелите за инжекторите. За теб най-добрия вариант ще е колектор от D16Y8 с Еку-то към този мотор за да не ти се налага да преправяш инсталацията. D16Y8 принципно го водят най-добрия колектор за Д-серията заради малко по-различния дизайн на рънърите - има подобрение във въздушния поток. D16Z6 също е добра алтернатива. Д15Б7 е като краен вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ти поясня ,че Д14А4 е пълна инжексия 90 коня!!! Сменям само смукателя,щото моя е доста некадърен като изработка! Някой по компетентен???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си грешката е моя 6г с моно нямаше дори и така пак смукателите на D16z6/y8 и дори на d15b7 ще ти дадат подобрения и то точно заради по-късите рънъри и наличието на много по-голям пленум отколкото е твоя в момент. Точно това подобрява въздушния поток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алко ъпгрейд на спънатото Д14

Ако е спъната си оправи колата, не търси колектори за ъпгрейди :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

алко ъпгрейд на спънатото Д14

Ако е спъната си оправи колата, не търси колектори за ъпгрейди :huh:
Под спъната нямам предвид ,че и има нещо и не иска да върви като хората,напротив доста си бяга за 1.4,просто ме човърка да и сложа нещо по кадърно измислено! В момента моторчето е като спринтьор със противогаз и щипка на носът! Един кадърен смукател и едно 4-2-1 сус генерация на 50мм ще му дойдат освежаващо! :tooth:Последно ще има ли ефект от този смукател,а ако се полира!? Редактирано от PETE_TONG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега . С тези неща които правиш по колата си постигаш минимален ефект. Има ,но е доста малак за парите които си дал .Ако искаш да караш Д14 слагаш и нема да се притесняваш , но ако искаш мощ сменяш мотора! разправиите неса толкова големи :rolleyes: Д15Б7 и Д16Z6-Y8 смукателните колектори са едни и същи като диаметър .Демек ще получиш еднакъф ефект и от 3те. трябва ти колектор чист без реика дузи и дросел сичко се позва от твоята кола! има разлика определено ще го усетиш.поздрави. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15Б7 и Д16Z6-Y8 смукателните колектори са едни и същи като диаметър .Демек ще получиш еднакъф ефект и от 3те. трябва ти колектор чист без реика дузи и дросел сичко се позва от твоята кола! има разлика определено ще го усетиш.поздрави. :)

Да ама не е баш тъй относно колекторите,имат разлика.Колега потърси с търсачката писъл съм го сто пъти и съм обяснявал кое как е и защо.А ако искаш наистина вървяща д14 ми разгледай подписа :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите са различни.Какъвто и колектор да сложиш обаче (особено от д16) ще трябва да разшириш всмукателните портове на главата. Става и без да се сваля главата, просто трябва да се запушат портовете за да не влизат стружки при клапаните.Ще трябва да си ползваш д14-ковите инжектори и твоя дросел и да промениш малко инсталацията (удължаване на кабели и подобни глупости)Да не забравиш да си купиш колектора заедно с рейката защото шанса твойта да не пасне е голям.Дерзай и помни че нищо не е 100% Bolt-on :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PETE_TONG, недей да слушаш песимистите :)

Защо да не си заслужава парите ??? Ако си потърси частите на разумни цени (без да се обижда никой ама във форума се продават като за нови ...) и си го направи сам ще му излезе двоен кеф :cool:

Примерно аз за 250 лв (всичко за части) си направих моята кола(моно към пълна). И ако ми каже някой че не си заслужават парите при положение че тупам малките Втеци мога да му пожелая успех и да си сменя двигателя за една камара пари .... за същия ефект !

 

п.п. Старата Икономика (d15z3 англичанка) за 50 лв бях я смъкнал за под 11 сек до 100 км. Вие пак си говорете ....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да пиша в стари теми и за това ще питам тук.Някой може ли да обясни защо при смяна на колектора на Д14-ката с такъв от D16Z6 не може да се използва тротъл бодито от Д16-ката? Кое не е съвместимо - ТПС-а , МАП или друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дроселът на Д14-ката има RACV (изпълнява функцията на EACV-то) а при D16Z6 го няма .

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...