Jump to content
patkan

търся си Accord, търся и вашето мнение :)

Recommended Posts

Здравейте, това е първият ми пост във форума, но ви чета от доста време... с известно прекъсване !!!. Преди 2,5 години изчетох доста материал по специално за Accord-а, тъй като тогава беше налице дилемата: Honda Accord 2.2 i-CTDI или Mazda 6 2.0 бензин. Цената за Mazda, която получих тогава от дилъра беше с достатъчно голяма отстъпка, за да определи автомобилът, който карах повече от 2 години от него момент досега. Както и да е, добре ми служи 6-цата, но получих добра оферта "купува" за нея и се разделихме като приятели. Сега съм решил да се пробвам с Accord-a. Бюджетът, с който разполагам е около 25 000 лв. +/- 5000 лв.(абе, направо 30000 да кажем... :rolleyes:). Насочил съм се към 2.2 i-CTDI, 2006 или 2007г.(смятам е постижимо), на не повече от 70 000 - 80 000 км. Разгледах обявите в mobile.bg и мисля, че има добри оферти, предполагам, че и още ще паднат(кризата се задълбочава)... Тъй като едва сега започвам да трупам информация не съм наясно кола с посочените от мен параметри в какви граници е нормално да се търгува. Видях оферта за 2.4 бензин(само справочно, почти 100% съм решил за дизела) за 12 000 EUR, това нормална цена ли е или трябва да внимавам за "подводни камъни"? Освен това не можах да намеря информация за реалният разход на VTEC двигателите на Accord-a, предполагам, защото се продават по-малко от дизелите... Още нещо да попитам: между от 2006г. до последния Accord(изключвайки го) разликата е само във фейслифта, нали? Или се бъркам? Най-важното, което бих се радвал да прочета: за посочения бюджет ВИЕ към какъв Accord бихте се насочили! Благодаря ви предварително за отделеното време, както и за полезната информация, която публикувате ежедневно!П.П. някой може ли да ми даде линк към старите брошури на Accord-a, че навсякъде по сайтовете на дилърите са само за новия модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, Добър избор си направил. Говориш за Акода от 2003-2007 - тва е седма генерация. И независимо от годината и "феислифта " , който споменаваш тва е една и съща кола.Новият е 2008, които карам аз . Избрах бензин 2,0 - и ако бях на твое място пак бих избрал бензинката - но може би 2,4. Но тва е стара дилема в форума , а и въобще - така, че качи се и на двете караи и решавай!За цени незнам, но предполагам че бензин 2,0 ще е по-евтин от дизел 2,2.Разхода на моя е смешен - последния пълен резервор даде 8,0л/100км - тва над 70% градско. Извън града с 100-140км/ч пада на 6,2-6,4. !!! А удоволствието от Vtec-a нема равно. :rolleyes: Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BatV леко си в грешка !!! Акорд Дизел седан/турър до 2005 Септември или Октомври , е без бордови компютър / не показва среден разход / , без 6-та скорост на скоростната кутия и също така за нивко Спорд без фарове за мъгла ! Това отделно на фейслифта :rolleyes: Други разлики не се сещам. Аз карам Акорд 2.2 i-CDTI Турър Спорт 2005 и съм страшно доволен от автомобила , липсващите подобрания сравнение с този след 2005 честно казано не ми липсват , защото е истинска приказка шофирането му ;) просто са си глезотия . Ако трябва сега да си избирам Акорд с посочения бюджет от теб за мен си / този който карам в момента върша и работа с него ;) / можеби щях да се спра на същия Акорд :rolleyes: а именно заради по-ниския разход на дизела , който ако може да се вярва на колегата БатВ е почти идентичен с изключение на извънградското , което е предимно 6 и надолу ;) а добави и по-ниската цена на дизела и мисля , че ще ти потвърдя , че правилно си се ориентирал !!! Стара брошурка на Бултрако , която имам мога да ти пратя събота или неделя ;) Ако има още нещо , което те интересува питай !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето страниците от брошурката с екипировката за БГ: http://www.megaupload.com/?d=P4W75VJ4Имам подозрения, че в други държави се предлага различна екипировка, защото според тази брошурка излиза че само за Executive се предлагат ел. седалки и подгряване за тях, а аз съм виждал по обявитте в UK да се продават Sport с тези екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш да минаваш не малко километри то избора е Дизел, върви колкото бензина а разхода е значително по-малък (голям въртящ момент и ускорение от ниските обороти , като на бензинов двигател при 4000 оборота :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Избрах бензин 2,0 - и ако бях на твое място пак бих избрал бензинката - но може би 2,4. Но тва е стара дилема в форума , а и въобще - така, че качи се и на двете караи и решавай!За цени незнам, но предполагам че бензин 2,0 ще е по-евтин от дизел 2,2.Разхода на моя е смешен - последния пълен резервор даде 8,0л/100км - тва над 70% градско. Извън града с 100-140км/ч пада на 6,2-6,4. !!!

А имаш ли предства какъв е разходът на стария Accord бензин, виждам ,че твоята е от новите, доколкото съм чел новите са по-икономични от съответните им стари дизел и бензин? Има оферти за 2.4 бензин, може и там да се насоча... проблемът е, че бензин от старата генерация нямам под ръка, дизел съм пробвал... интресува ме разликата в шума на двигателя главно(колкото и смешно да звучи :)), за динамичните качества теоретично съм наясно, а и аз не съм състезател :bg:

Ако мислиш да минаваш не малко километри то избора е Дизел, върви колкото бензина а разхода е значително по-малък (голям въртящ момент и ускорение от ниските обороти , като на бензинов двигател при 4000 оборота :bg: .

Да ти кажа честно, не карам много... Маздата я продадох на 25 000 километра за повече от 2 години, нищо не е... Но пък там под 11 градско не падах, а извънградско съм свалял макс до 7,8, ако не я напъвам повече от 140. Ако бензинът на Accord не е толкова "лаком" мога да преосмисля решението си, разбира се. Затова и се допитвам до вас, аз съм прост лаик, дето отваря предния капак само, за да сипе вода за чистачките :bg:Благодаря ви много за съдействието! Решил съм твърдо, че това е колата, като уточня модификацията и като я харесам, ще черпя!Какво ви е мнението за колите, които се предлагат в mobile.bg? Редактирано от patkan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом наистина карш толкова малко можеш и да се ослушаш за 2.4 бензин , но не и 2.0 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Разхода на 2.4 е много разтегливо понятие.Градско,под 11 е невъзможно.Извинградско съм го свалял на 7.2, но съм имал и 10.5.Всичко зависи от начина на шофиране,т.е. искаш икономично - караш кротко,искаш спорт - караш над 5000 оборота.Лично на мен това най-много ми харесва при този двигател.Шумът в купето е почти еднакъв и при дизела и при бензина, ако изключим онази музика за ушите при бензина над 4000 оборота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смятам тези дни да огледам по-долупосочените коли(Бургас ми е най-близо и оттам ще почна), прави ми впечатление разликата в цените, при все, че тази с чуждите номера е автомат, а българската е на съмнително малко километри за 3-годишна кола. Някой има ли впечатления за тях от познати или личен оглед? Ще съм благодарен за всякаква информация. На огледите ще си водя и сервизен техник с мен(на който ще плащам за услугите, разбира се), който каза, че щял да си "вземе кабелите и лупите" и ще разпечатам и наизустя ръководството за покупка на автомобил 2-ра ръка, но все пак каквито и да е впечатления 1-ва, 2-ра ръка ще са ми само от полза.http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailshttp://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=detailsПо-другата седмица смятам да отскоча и до София и Пловдив, предполагам и там ще има какво да се види :)

Редактирано от patkan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти малко дизелчета да погледнеш. Ние имаме Accord 2.2 2005. Мен поне много ме кефи супер удобна пъргава и икономична, а и смятам че тези оферти са добри (имат гаранция).Оферта 1Оферта 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти малко дизелчета да погледнеш. Ние имаме Accord 2.2 2005. Мен поне много ме кефи супер удобна пъргава и икономична, а и смятам че тези оферти са добри (имат гаранция).Оферта 1Оферта 2

Благодаря, разгледах ги, ама ми направи впечатление, че са на една цена, а разликата е 70 000км. и 2 години живот :). Предполагам и двете са 5-скоростни и разликата есамо в предната решетка и навигацията на едната. Някой запознат с политиката на фирмата(Бултрако) може ли да ми каже дали тези цени са твърди или можем да се коментират, и какви са ви впечатленията от коректността им по отношение на автомобилите, които предлагат? Все пак едно е да им закарам автомобил за преглед, който не е техен и друго е те да ми предлагат такъв... :) Иначе, при посещението ми в София, първо през тях ще се отбия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано преди да вземем нашия акорд звъняхме и там (но явно ги е нямало тези оферти) по телефона звучаха доста убедително и всякаш можеше да се прегпваря за цена (но по телефона не става). За дилара на хонда в Бургас - там със сигурност може да преговаряш но офертите им тогава не бяха хубави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните няколко дни и аз търсих Акорд от същата генерация за фирмата докато накрая не се изнервих и купих чисто ново дизелово ЦРВ. Параметрите, които си бях поставил бяха - максимум 4 години, 50000 км, дизел, задължително VSA, до 25000 лева. Не намерих нито едно, което да отговаря на тия условия. Което от друга страна говори за качеството на колата. Имаше обаче няколко бензинови, които се доближаваха до поставените условия и бяха значително по-евтини. За съжаление нито едно нямаше VSA и всичките бяха италианки. Проблемът, който ще имаш с избирането на кола втора ръка дизел I-CTDI, е много сложния двигател и риска от скрити бъгове, чието отстраняване може да бъде сериозно капиталово начинание, ако имаш нещастието да изтеглиш късата пръчка. Иначе, тоя дизел е може би най-доброто, което можеш да избереш, а Акордът сам по себе си е машина, за която няма да съжаляваш. На Горубляне в София видях само 3, без да броим комбитата. Сив бензин за 20000 лева, на 60000 км реални :D. Без VSA. Изглежда прилично изпънат като за италианка. Автоджамбазинът е съгласен да се кара в сервиз на Хонда за обстоен преглед, което дава основание за надежда. Сив бензин каран в БГ на 100000+ км за 25000 лева. Без коментар.Син дизел с пернишка регистрация и тунинг на 80000 км, който продавачът твърди, че е оригинален, а според мен си е типично гаражно изпълнение. Цялата кола ми прилича на пребоядисвана и е една такава много турско синя. Освен това двигателят на дизела "прескача" малко преди 2000 оборота. Интериорът е много запазен практически нов. Бултрако предлагат един черен Акорд на 25000 км с 18 цола лети джанти 2006 година за 30000 лева. Според мен заслужава внимание. Като цяло Акорд втора ръка дизел читав на малко години за малко пари е много трудно да се намери. Аз поне не успях. А ЦРВ струва 48000 лева, от което 8000 лева се тегли като данъчен кредит => 40000. Като сложиш и 15% амортизации ако си ЕТ => 34000 лева. Сега 5-6 годишно ЦРВ е 16000 лева. Тоест, от декапитализация на колата се губят 18000 лева. Десет годишен Акорд сега е 8000 лева. Там имаш декапитализация от 16000 лева. С една дума, ако ще вземаш на фирма също толкова скъпо излиза и новото. Само, че след 5 години колата ти ще е на 5 годинки и можеш да я караш още 5 безпроблемно, а старият Акорд след 5 години ще ти е на десет ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

patkan, аз за един от тези 2-та дето си дал линк към mobile.bg да кажа нещо - този Executive-а с чуждите номера пише че не е регистриран, ако не ти се чака до падането на акциза догодина, това са 4900 лв. отгоре... пише че има навигация но на снимките няма, пише всички екстри за модела но седалките не са в кожа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За първия Акорд , с чужди номера , е на мой познат , познати :D утре ще се чуя с него и ще ти дам подробности :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако предлагат един черен Акорд на 25000 км с 18 цола лети джанти 2006 година за 30000 лева. Според мен заслужава внимание.

Благодаря ти много, спести ми част от огледите. Можеш ли да ми кажеш нещо повече за този Акорд в Бултрако, на страницата няма много информация какво е оборудването?

patkan, аз за един от тези 2-та дето си дал линк към mobile.bg да кажа нещо - този Executive-а с чуждите номера пише че не е регистриран, ако не ти се чака до падането на акциза догодина, това са 4900 лв. отгоре... пише че има навигация но на снимките няма, пише всички екстри за модела но седалките не са в кожа...

Да, и аз чак сега загледах седалките, благодаря :)

За първия Акорд , с чужди номера , е на мой познат , познати :) утре ще се чуя с него и ще ти дам подробности :D

Допълнителна информация никога не е излишна... когато ти е удобно, пусни 1-2 реда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обожавам Мазда ,Хонда и Тойота.Не знам какво да препоръчам,и трите марки са нещо невроятно.Преппоръчвам японското. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много, спести ми част от огледите. Можеш ли да ми кажеш нещо повече за този Акорд в Бултрако, на страницата няма много информация какво е оборудването?

Ето линк, където можеш да видиш повече:http://www.buyback.bg/types/cars/posts/304Не съм го виждал на живо, но ми казаха, че има VSA, въпреки, че не е упоменат изрично в оборудването. Не ми харесват джантите му 18 инча. По нашите хубави пътища това е направо изхвърляне. Оставяме настрана, че гумите за 18 инча са цифра. Иначе, колата си има всичко, което ти трябва, само на 25000 км. Ти си решаваш. Аз не бих дал 30000 лева за кола на 3 години. Според мен реалната й пазарна цена, при която ще си намери клиент е около 25000-27000 лева. Пробвай да се спазариш на тая цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много, спести ми част от огледите. Можеш ли да ми кажеш нещо повече за този Акорд в Бултрако, на страницата няма много информация какво е оборудването?

Ето линк, където можеш да видиш повече:http://www.buyback.bg/types/cars/posts/304Не съм го виждал на живо, но ми казаха, че има VSA, въпреки, че не е упоменат изрично в оборудването. Не ми харесват джантите му 18 инча. По нашите хубави пътища това е направо изхвърляне. Оставяме настрана, че гумите за 18 инча са цифра. Иначе, колата си има всичко, което ти трябва, само на 25000 км. Ти си решаваш. Аз не бих дал 30000 лева за кола на 3 години. Според мен реалната й пазарна цена, при която ще си намери клиент е около 25000-27000 лева. Пробвай да се спазариш на тая цена.
Джантите са 17-ки, ожулени са от паркирането, едната гума е балонирана и ще трябва смяна на гуми, няма кожен салон, има ел. прибиране на странични огледала, ел. настройка на седалките и шибидах. Вътре и вън си е доста запазена, нова кола... вероятно е била на пушач... така ми каза моя човек, който я оглежда. Цената е твърда(това в разговор с Бултрако) - 29600 лв. без коментар. Това го пуснах за някой, който също може да се поинтересува от офертата им, на тоя етап аз не съм този някой ;). Има една друга на същата цена от Бултрако, като ниво на оборудване изглежда добре, но е 2004г. на почти 100 000 км., според мен е нереалистично да се търсят такива пари... Кризата ще удари силно(това го казвам като финансист;)), вероятно всички тези оферти ще отидат надолу с 3-4 000лв. до края на лятото, когато излязат още коли на пазара, търсенето за мен продължава... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър избор си направил. Говориш за Акода от 2003-2007 - тва е седма генерация. И независимо от годината и "феислифта " , който споменаваш тва е една и съща кола.Новият е 2008, които карам аз . Избрах бензин 2,0 - и ако бях на твое място пак бих избрал бензинката - но може би 2,4. Но тва е стара дилема в форума , а и въобще - така, че качи се и на двете караи и решавай!За цени незнам, но предполагам че бензин 2,0 ще е по-евтин от дизел 2,2.Разхода на моя е смешен - последния пълен резервор даде 8,0л/100км - тва над 70% градско. Извън града с 100-140км/ч пада на 6,2-6,4. biggrin.gifА удоволствието от Vtec-a нема равно. wink.gif

Това мнение все едно аз съм го писал.Само да дам инфо за разхода тъй като преди малко се върнах от Гърция.Със бензин от BP и с 140 км.на автопилот по магистралата 7.3/100.Пак по магистралата със същите км само че с бензин от ЕКО-разход 8.1-8.2.Ако я караш с 100 км ще ти даде 6.3-6.7 разход.Нормалния разход,както е казал колегата е около 8-8.2 лтр/100.Успех с избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Син дизел с пернишка регистрация и тунинг на 80000 км, който продавачът твърди, че е оригинален, а според мен си е типично гаражно изпълнение. Цялата кола ми прилича на пребоядисвана и е една такава много турско синя. Освен това двигателят на дизела "прескача" малко преди 2000 оборота. Интериорът е много запазен практически нов. "Благодаря за информацията, че и аз гледах този Акорд и не го усетих това прескачане. Иначе продавача свали до 19000 лв. ама ще пасувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам търсенето, но вече малко разширявам хоризонтите - видях, че и новия Civic има 2,2 i-CTDI двигател, предполагам същия като на Accord-а, качих се в колата, интериорът създава съвсем различно усещане :ppp. Заслужава ли си според вас да се замисля и за този вариант? Има ли нещо, в което Accord-а да превъзхожда чувствително Civic-а като изключим по-голямото вътрешно пространство? Продължавам търсенето на моята Honda, кризата се усилва, а с нея и силата на купувачите, лично аз съм на мнение, че тази и следващата година ще излязат за продажба доста качествени коли на невиждано ниски цени... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:plane: качествени коли на нереално ниски цени...... бягай от такива.още не са произвели такива модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! качествени коли на нереално ниски цени...... бягай от такива.още не са произвели такива модели.

Криза е, нещата не са, както преди... човек като няма какво да яде се лишава от това, което кара. Въпреки, че ние, българите, трудно се разделяме с недвижимости и движимости, неволята учи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...