Jump to content
vtecman

Здравейте

Recommended Posts

Здравейте колеги,Казвам се Григорос и съм от Гърция, но от около 8 месеца съм в Пловдив. Следвам и вече уча и Български език.Много ми е приятно, че намерих място където мога да си комуникирам с Хондаджии.Ето ви едно клипче от Хонда фен клуб Гърция

И от моята Хонда в Гърция
Имам още една Хонда тук в Пловдив.Имам желанието да се срещна с другите колеги тук в Пловдив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравяй колега! Поздравявам те с избора на автомобилТази година правихме две срещи с колеги от съседни държави и твоето включване ще продължи тази тенденцияПоздравления за владеенето на български езикОпитай да пишеш на кирилица, понеже това е от задължителните правила на този форум :rolleyes::P:D;) ;) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му е трудно на кирилиЧа, може да опита на английски. Както колегата от Турция с S2000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека иска да се развива, учи Български както видяхме. А говори по-добре от много членове от форума, може би и от мен... пък е чужденец :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам вече си ги видял тези теми ама все пак :tooth:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=36508http://forums.hondabg.com/index.php?showto...0&start=360добре дошъл :lol: п.п. Като стана въпрос за чужденци ... се сетих за ония човек с магарето и кокошките дето си обикаля света :tooth: Направо ме изуми как си приказва човека :tooth: Ама понеже е в България, няма ло е как група комплексари да не се направят на важни .. ама да не се увличам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тя самолет твоята Хонда :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека иска да се развива, учи Български както видяхме. А говори по-добре от много членове от форума, може би и от мен... пък е чужденец :tooth:

След редакция говори перфектно :tooth: Все пак затова сме тук да помагаме на кой с каквото можем, еееее понякога и да правим забележки :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: , биг брадър вижда всичко.поздрави колега.хубавици има и на снимките и на клипчетата, но защо няма црх-ове? не ги ли тачите при вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря че ме приехте добренамерих клавиатура с кирилицанадявам се да си помагаме взаимно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:tooth: , биг брадър вижда всичко.поздрави колега.хубавици има и на снимките и на клипчетата, но защо няма црх-ове? не ги ли тачите при вас?

црх-ове не се срещат честоно са най търсените в гърция и аз такава исках но не можах да намеря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си дошъл колега! Дори и пеша, заповядай на нашите месечни или седмични срещи.....все ще се намери едно местенце и за тебе в колите ни. А и ще потренираш "технически български език" :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясу филе :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalos irthes :tooth: има доста от нас които си фучат до Гърция от време на време :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalos irthes :D има доста от нас които си фучат до Гърция от време на време :D

много съм ви благодарен защото сте много дружелюбнипожелавам да се срещнем и да обменим опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalos irthes :D има доста от нас които си фучат до Гърция от време на време :D

Или пък такива които от време на време фучът от Гърция до БГ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега добре дошъл в нашия форум. Желая ти приятно прекарване и скоро да докараш тва турбо хонде да го скиваме !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл фен истински се накефих на хондето ти супер е няма думи просто много се радвам, че имаме гост от друга страна в нашия форум :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Евала за машината страшна е. Ако решиш престигай добре си дошъл във клуба.

Редактирано от Борислав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега, поздрави от Пловдивския клуб за невероятната колица. Някой по-горе беше пуснал линкове за седмичните и месечната срещи в Пловдив. Добре си дошъл и на двете :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в нашия форум колега.Ще споделиш ли повече информация за твоя проект B18c turbo. Предполагам на всички ще им е интересно да научат повече за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за хубавите думи колегис един колега от тука 1Νет запознахме и от един друг саиткато тои така и аз програмираме хонда ецу моията турбо хонда беше един интересен проектзащото го правихме сами,аз и един приятел които има гаражзаедно правихме ремонтацията на мотора,повече тои,и после аз съм правил тунинг на ецусега работи с 1 бар налягане и чакам новото турбо от америкаако искате ще сложа снимките и ще ви пиша списък с неща коитоизползвахме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо добре дошъл колега. А това дали да опишеш какво си направил по колата, ще бъде хубаво да напишеш, тъй като съм сигорен, че ще интересно на много хора които се занимават, или ще се занимават с това трудно начинание. ОТНОВО ДОБРЕ ДОшЪЛ ...Виж кво нещо е колите обединяват народите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок тука са нещата които сабирах след една година от търсене и събриране на паритенеобьодимо е да ви каза 4е всицки са купили от америказащото в гърция стружат много и ниамах доста парите са мафиоти :rolleyes: ще писа нещата на англииски защото не знам как се нарицат на багарски !!! ENGINE b18c jdm-supertech valvesprings-supertech ti retainers-CP 9.1 pistons std bore-eagle 3d h-beam rods-arp 2000 rod bolds-arp head studs-GE block guard-cometic mls headgasket-ΑCL race main + rod bearings-resleeved block -custom breather catch can kitPERIPHERALS-bennen fuel rail-Sre intercooler piping 63,5mm-cx racing intercooler 54x22x8 core-hks ssqv blow off valve-tial 46mm wasteg8 --JG FAB ramhorn exhaust manifold--downpipe biladeris-dumptube biladeris-76mm exhaust biladeris-cx oil cooler 16 rows-catch can biladeris-hks mega power flow-blox intake manifold-2 intake manifold gaskets-competition clutch 4 pack unsprung-ngk 9’s spark plugs-ngk stoch plug wires-rc 1000cc injectors-walbro 255 lt/hr fuel pump-stri boost gauge-stri egt gauge-motorola 2.5 bar map sensor-toser oil pressure gauge-TURBO master power st70 p trim t3 flangea/r in 70 a/r ex 96 v band ще го промения с един пресизион сц 6262 билеттюнед от мен на 1 бар с ectune system

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо добре дошъл колега. А това дали да опишеш какво си направил по колата, ще бъде хубаво да напишеш, тъй като съм сигорен, че ще интересно на много хора които се занимават, или ще се занимават с това трудно начинание. ОТНОВО ДОБРЕ ДОшЪЛ ...Виж кво нещо е колите обединяват народите :rolleyes:

сигърно е трудно колега,и в гърция така еповече инжениери искат само да ти вземат паритебез да правият нещо като трябваи ако го правят искат много много париза това и аз го правис с помоща на моят приател,няма да бях правил това ако не беше тои да ми помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни си една тема за колата да си говориме за турбетки:rolleyes: хем да ми отговориш защо сменяш Master Power-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво супер яка машина си стегнал. Колко коня е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива ти я колата колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл колега хондичката ти уникална :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и евала за проекта, който си осъществил! Така се прави тунинг... за съжаление тук в България малко са хората, които могат да се похвалят с толкова сериозни постижения, затова трябва да те поздравя за ентусиазма и хвърлените средства по Хондата :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и евала за проекта, който си осъществил! Така се прави тунинг... за съжаление тук в България малко са хората, които могат да се похвалят с толкова сериозни постижения, затова трябва да те поздравя за ентусиазма и хвърлените средства по Хондата :P :P

здрасти колега и на теби в гърция преди 5-6 години така беше,но за да правиш несто такова само хуждаес един мануал за мотора си и много време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни си една тема за колата да си говориме за турбетки:P хем да ми отговориш защо сменяш Master Power-a

ще сменя Master Power-a защото на последен път когатобях в гърция запо4жаше да гори масло от турботовидяхме це wheel турбото се движи на сам на тами това беше прицината много ми беше страно защото карах с този турбо само 5000 километрибез да работи на сериозно наляганеможе да има инфекция от фабриката,още и аз незнамно се слуци като добра фирма на турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Γεια σας Συναδελφε! :P :P Καλος Κινητηρας αυτοκκιητου !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си дошъл колега :) Поздравления за проекта..колата е уникална!!! Ще се радвам да я виждаме из българските улици ;) Явно и в Гърция има много Хонда фенове,някои ден може да се направи една българо-гръцка среща,да обменин малко опит :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни си една тема за колата да си говориме за турбетки:) хем да ми отговориш защо сменяш Master Power-a

ще сменя Master Power-a защото на последен път когатобях в гърция запо4жаше да гори масло от турботовидяхме це wheel турбото се движи на сам на тами това беше прицината много ми беше страно защото карах с този турбо само 5000 километрибез да работи на сериозно наляганеможе да има инфекция от фабриката,още и аз незнамно се слуци като добра фирма на турбо
Бях се насочил към тази марка,но сега ме замисляш малко....Аз съвсем скоро строших Turbonetics T60 и съм на кръстопът какво да взема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни си една тема за колата да си говориме за турбетки:) хем да ми отговориш защо сменяш Master Power-a

ще сменя Master Power-a защото на последен път когатобях в гърция запо4жаше да гори масло от турботовидяхме це wheel турбото се движи на сам на тами това беше прицината много ми беше страно защото карах с този турбо само 5000 километрибез да работи на сериозно наляганеможе да има инфекция от фабриката,още и аз незнамно се слуци като добра фирма на турбо
Бях се насочил към тази марка,но сега ме замисляш малко....Аз съвсем скоро строших Turbonetics T60 и съм на кръстопът какво да взема
Turbonetics е една добра фирма,но за мене като GARRETT никоия,познавам много коли които карат много бреме без проблемиоще ако доида цас за сервис пар4ета на гарет са по евтини от другите фирмиговоря за тези които са journal bearing защото ако са ball bearing сервис е скъпо пакедна предложение от мене за теб е GARRETT T3 60-1има размоьоста да ображува 550-600 кониа е по евтино от дръгии много трудно се разболияваако искас отвори някаде една тема да говорим защото още не знам каде да отворвя темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Γεια σας Συναδελφε! :) :) Καλος Κινητηρας αυτοκκιητου !

много мерси прятелю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предпочитам даже на лични съобщения да си говориме.....Можеш да си пуснеш тема в раздел Проекти или в Спорт и тунинг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предпочитам даже на лични съобщения да си говориме.....Можеш да си пуснеш тема в раздел Проекти или в Спорт и тунинг

на проекти не мога да отваря нова тема още щото сам нов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ok,дупките в капака на клапаните не са ли много в страни,в смисъл така са под постоянно плискане на маслото:)Публикувано изображение аз на това място пробих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...