Jump to content
Wolfcry

гасне ми на свободна

Recommended Posts

мерси много за разяснението относно регулатора, ще се огледам къде има такова устройство за мерене и ще го тествам!сутринта започнах наново, свалих инжекциона и пак тръбичка по тръбичка.. мисля че открих проблема и направо ми иде да се застрелям отново.. едно маркучле би трябвало да е накрая с букса, която влиза в друга букса. но първата, която трябва да е на маркуча просто я няма, и той беше лепен с някакво лепило! дръпнах го малко по силно и излезе, като цяло беше и хлабаво.. въпросния маркуч идва от "помпичката", която отваря клапата в инжекциона. на снимката по-горе, на която съм оградил тази така наречена от мен "помпичка" се вижда този маркуч, точно над нея е и влиза отстрани в "главата" на моното.. баси хамалското изпълнение. сега го оплътних хубаво и ще видим дали е от него

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле успех ,дано да е от това че се изпотих докато чета темата.Имах някой предположениея но хората преди мен май ги изчерпаха .Май е доста гаден вирус :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето го маркуча http://img215.imageshack.us/i/68858959.jpg/ прерязан е, ухото е леко счупено, няма никаква букса или нещо подобно, бил е залепен в дупката, където трябва да стои. ето го и "устройството" чийто маркуч е от http://img267.imageshack.us/i/62643747.jpg/ какво по-точно е това нещо, за какво служи >? оплътних маркуча, но ефект нямаше, явно се е прецакала "машинката" до която стига и която съм показал.

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се, че толкова много питам и може би дразня с глупавите си въпроси, но не съм много вещ, както повечето от членовете на форума :lol: разпитвам, чета и продължавам да се боря, почти сам да си оправя колата, което мисля е някак малко поне достойно за уважение, защото искам да се науча и да си познавам колата, не да я хвърля на някой и да му кажа - опрай я!може ли някой да ми каже, какво е и за какво служи това и какъв му е принципа на действие, което съм оградил в червено на горните снимки? също така, правилно ли смятам, че този маркуч не трябва да стои така ?мерих налягането на бензиновия регулатор, в норма е.

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

удари една снимка малко по отдалеч (втората) че не се вижда кое къде отива ! п.п. За какво въобще се извиняваш ?? повече от похвално е че се мъчиш сам :lol:п.п.п. В скайп съм , пиши да обсъдим положението :lol:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти капачката и палеца проверили си..и виж дали нямаш маркучлета да ти бъркат цялата система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още не съм се прибрал от работа и не мога да кача снимки :D сега се сетих да кажа още един симптом - като подам газ колата се зачудва и тръгва след 2 секунди някъде. значи подавам газ, педалът потъва, минават 1-2 секунди и тогава изведнъж тръва с отскок. същия ефект се получава когато например карам на четвърта със 70-80, пускам газта, за да продължи да върви сама, като паднат 10-20 километра отново я натискам, но тя тръгва след няколко секунди. много сложно обяснявам, но не знам и аз как да го обясна. все едно се получава "забавяне на сигнала" - имам предвид - аз натискам педала, той потъва, но колата тръгва след 2 секунди вместо да тръгне веднага. също така както си карам ( с генерация съм и звукът е доста силен и плътен ) и все едно "прескача".. звукът заглъхва, напрежението на педала спада и след 1-2 секунди прохълцва и зацепва наново.. дано да сте ме разбрали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с интерес следя тази тема. Моят проблем не е чак толкова сериозен, но интересното е , че и при мен се появява след продължително спускане, без подаване на газ( на скорост в принудително свободен режим на мотора). Няколко пъти ми се случва, след като излезна на равното, в момента в който подам газ, колата се замисля, придърпва един два пъти (дори натискам съединителя и форсирам, за да може да "изчисти") и след това се опрая. Конкретно да попитам, казаха ми,че ламбдасондата, при продължително спускане на автомобила, в такъв режим на мотора, отчитала, че няма нужда от гориво и в момента в който и подам газ, тя се замисля, понеже неможело да реагира толкова бързо. И на мен ми звучи малко апсурдно, но като видях, че има подобна тема веших да си споделя проблема. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно същото се получава, ти го обясни по-ясно :D само че аз като бонус имам и гаснене :Dкогато го реша този проблем ( а това ще стане рано или късно :D ) ще пусна една много подробна тема за това какво съм правил, как се прави и какво трябва да се направи, доста ще е полезна, като гледам доста хора имат сходни проблеми

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато и аз имах същия проблем,преди време като имах 5 ген,пробвах доста неща! Накрая един майстор ми каза да сменя целия инжекцион, от някоя която работи добре. Смених го от на един приятел,за проба, и всичко беше както трябва. После си намерих и аз от ударна кола,смених го, и я карах още 2 години без проблеми,преди да я продам на един пич,който я кара вече 3 г и също няма проблеми! Моя съвет е да опиташ това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти сигурен съм, че проблемът ми е някъде в инжекциона и много лесно мога да мина към пълна инжекция, вече вдойно дадох парите, за да оправям този, но искам да открия проблема на този! узлобих се чак, и няма да се откажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето снимки на маркуча, който от едната страна влиза най-горе в "главата" на инжекциона, а от другата страна в едно малко като помпичка. ето снимки от всяка страна, с жълто съм оградил цялото "нещо", с червено съм маркирал маркуча и "помпичката" http://img101.imageshack.us/i/photo0411.jpg/ http://img177.imageshack.us/i/photo0412u.jpg/ http://img101.imageshack.us/i/photo0413.jpg/ . въпросът ми е тая "помпичка" за какво служи и как мога да разбера наред ли е, от едната страна е към дросела, от другата към инжекциона, трябва да има общо! и този маркуч http://img177.imageshack.us/i/52538806.jpg/ (белязаният с червено на всяка снимка) как трябва да се захваща за инжекциона? с някаква "букса"? вакуум трябва ли да има ? моят се вади свободно и нищо не до държи едва ли не

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сутринта като я запалих ми светна чека и не изгасна! колата издаваше отвратителни звуци и се тресеше цялата и изгасна. повече не мога да я запаля, чека ми свети постоянно. свещите ми са черни (смених ги преди месец), чистя ги, паля и пак ги черни! не може да запали, дави се и се тресе. с teror1sta ( много съм му длъжник вече на това момче ) отворихме компютъра, но явно е от по-новите, няма индикатори (диодчета или нещо такова). трябва да мъча да разчета грешките някак, но съм цял уикенд на работа и не знам :thumbs:

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш под жабката, има две букси, даваш на късо тази с двата пина ,и следиш броя на миганията на чека на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) мерси за упътването . и аз си мислих че е там ама на 5ген хетч не бях сигурен :rolleyes: "с teror1sta отворихме компютъра " - аз не съм пипал нищо ! от такова разстояние няма как да го барам ;) . аз давам акъл ти сам си го чупиш :P :P :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не казвам голяма дума, но май проблемът ми се реши! издирих къде в пловдив могат да ми "прочетат" компютъра и отидох ( не съм достатъчно компетентен и си признавам, беше ме страх да пипам аз повече компютъра ). пича беше на около 50 години, оказа се, че се занимава с хонда, имаше 2 прелюда при него даже в момента :cool: оставих му колата ( теглиха ме до там ) по обяд ми звънна да я взема. не искаше да ми каже какво точно е направил, никога не казвал, че така практикувал :unsure: подразбрах, че е пипал по компютъра, че мап сензора ( ако не се лъжа нали той играе ролята на дебитомер при нас ? ) е настройвал, по самия инжекцион ми показа 2 кабела, които са лепени от предишния собственик и трябва да се сменят. каза ми, че колата ми се е давила с бензин, че е работила с адски обогатена смес. съжалявам, че не мога да кажа точно какъв ми е бил проблема, но така и не разбрах, не искаше да ми каже.

сега хондака ми върви прекрасно, няма колебания в оборотите, доста по-леко и бързичко, няма нищо запушено итн. след като сменя и тези кабели, би трябвало да нямам повече никакви проблеми, така поне смята той. ще пиша какво се случва и дано всичко е наред.

изказвам специални благодарности на teror1sta , 1net и AMD , доста ми помогнахте! евала на форума и хората като вас в него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей Хондичката излезе по-голям инат от теб и те надви :cool:;) Поне си реши проблем . Повечето майстори не казват какво е било, защото ще е нещо дребно и после няма да има как да те обръсне. Ама на мен някой ако ми каже " няма да ти кажа" съответно ще последва " няма да ти платя" .... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...