Jump to content
Dulgia

Голф Vs Сивик

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, колеги.Така,с едни ГОУФ маняци споря от много време и вече ми кипва от тях,защото както знаете,ГОУФАДЖИЙТЕ знаят всичко.Та въпроса ми е следният.Непрекъснато ми говорят,че уж прочутите им Гоуф 2 ГТИ и 3 ГТИ падат от 5-та и 6-та ген хечбек,щото хондата била едва ли не в пъти по-лека.Аз обаче не съм убеден,че е така тъй като доколкото знам вти-ката ми е 1080кг,а тия прочути голфове са 1160кг.Специално 3-ката.2-ката може и по-малко да е.Някой всъщност знае ли колко тежи тоя голф,тъй като ми изръсиха нещо от сорта на 1580 кг,което на мен не ми се вярва въобще.Знам,че за тея дараци е препоръчително да се пита във VW форума,ама там всичко им е направено смотано,а и не ми се губи време за рег. :);) Пък и тук като чели всички са някак си по информирани,а там са само всезнайковци.Ако някой може да изрази някакво мнение по темата ще съм мн благодарен.Мс предварително и се извниявам ако има колеги с голфчета,за пренебрежителния ми език.... :lol:

Редактирано от Dulgia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12343.htmlМоже да отидете на булгара ,там ще видите реално колк отежат гоуфовете,моята 5ген д16з6 е точно 1000 кила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GOLF II GTI - 1060 кгGOLF III GTI - 1180 кг* за справка BMW 7-ма серия от тези години тежи 1650 кг, така че намя как GOLF да е толкова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това им казах и аз :):D За БМВ 7-ца.Нз просто ми се вижда нереално.Той единия ми твърди,че неговия голф 3 1.8 75 коня тежи 1560 кг,което идва към 50 коня на тон.Това не е смешно,а направо трагично,щото тва значи,че рейсовете ше го бият по светофарите :lol:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голуфете не вървят,знаят го това и за това казват че са по 3 тона :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм на мнение,че ако наистина тежи толкова те ще изкарат повече пари ако върнат частите за желязо.Са майтапа на страна,но тия 1600 кг за голф 3 и то не варианта,който е комби,ами хечбека си,които им е са абсурдни.Дори нз кво се води тоя гоуф.Седан ли е купе ли е кво е :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя CIVIC (5-та седан ) е 1500 кг., но по ТАЛОН! Това тегло е с 4-ма пътника и (май) 50 кг. багаж.От там предполагам идва и 1560 кг. за Голф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно са гледали общо тегло с пътници багаж и пълен резервоар. тогава може да е около1500кг. И аз имам два голфа ама това неса коли за гонене това за немските джугани, мачкаш и нети пука за него евтина подръжка иначе в общи линии са си чисти каруци. Ако могат да се похвалят с половината ниво на хонда незнам тогава няма да може да им се затворят устите. Викай им че са номер 1 а на старта 90коня сивик да си мачка GTI 2.0. Кажи им успех и товае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на старта 90коня сивик да си мачка GTI 2.0. Кажи им успех и товае.

Големи ентусиасти сте. :lol: С 90 коня Сивик може да отупаш малкия GTI - 1.8 115 к.с., но като "смачкаш" 150 к.с. с 90 коня Сивик, ела да те черпя 2 бири.Момчета, понякога имам чувството, че половината от вас са се "дърпали" само пред клавиатурата. И аз съм фанатик на тема Хонда, но не говорете такива неща пред хора, че ще се смеят. Имаш ли представа колко коня и с какъв въртящ момент е големия ГТИ?Апо темата - при положение, че А4-ката ми е 1290 кг, няма как Голф-а да е 1500. Макар, че има и парадокси :) Алфата ми (145-ица) беше с чисто тегло (празна и без гориво) 1350 кг, а е въшка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много хубава тема :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off : Еи стига сте спамили в темата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам теория защо тежат толкова:Въпросния голфаджия е натоваил голфа си с желязо за скраб и е отишал на кантара да го измерят.Казали са му че е 1500 кг заено с колата.Решил е че от колата повече нищо не става и е дал и нея за скраб ;) После естествено си купува японско за да се вози в кола а не в каруца дето като спреш на светофара виждаш само такиви :rolleyes::P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Nile много смешно!!!

Аз пък за Ситроен имам подобно мнение, да се изказвам ли? Всяка кола си има предимства и недостатъци...отделно напоследък виждам повече Сивици по светофарите отколкото Голфове...това в София, не знам как е в провинцията.

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ПРОВИНЦИЯТА са общо взето поравно голфове и сивици, и са еднакво големи състезатели всичките по светофарите, което в моменти на час пик не прави чест нито на едните, нито на другите ;) А като минете със сивик 90 коня голямото ГТИ ми се обадете с видеоклип да ви почерпя, такива неподготвени изказвания ги забравете. ГТИ-то го бие спокойно малкия В-тек, но не и 90-то коня.Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на старта 90коня сивик да си мачка GTI 2.0. Кажи им успех и товае.

Големи ентусиасти сте. ;) С 90 коня Сивик може да отупаш малкия GTI - 1.8 115 к.с., но като "смачкаш" 150 к.с. с 90 коня Сивик, ела да те черпя 2 бири.Момчета, понякога имам чувството, че половината от вас са се "дърпали" само пред клавиатурата. И аз съм фанатик на тема Хонда, но не говорете такива неща пред хора, че ще се смеят. Имаш ли представа колко коня и с какъв въртящ момент е големия ГТИ?Апо темата - при положение, че А4-ката ми е 1290 кг, няма как Голф-а да е 1500. Макар, че има и парадокси :rolleyes: Алфата ми (145-ица) беше с чисто тегло (празна и без гориво) 1350 кг, а е въшка.
колега с 90 коня незнам дали ще бие гти 150 коня но с 108 коня сивик д16а6 4 ген го бия , ако искаш доказателство , питаи колегата дамян от варна кадето беше купил една лилава хонда от пазарджик и беше си сменил от моита кола двигателя на неговия червения сивик , питаи го на кои го е продал и тои да се пробва с такаф голф ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nile много смешно!!!

Аз пък за Ситроен имам подобно мнение, да се изказвам ли? Всяка кола си има предимства и недостатъци...отделно напоследък виждам повече Сивици по светофарите отколкото Голфове...това в София, не знам как е в провинцията.

[/quote

аз кола нямам!Ситроена който "спуквам" от каране е на майка ми,закупен преди 6 години от самата нея.Та не знам какво ще кажеш за него,но аз мисля че е голяма трошка,след като лежа под него поне 1-път в месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото ГТИ, малкия В-тек... Какво ще кажете да си служим с цифри, а? Така нареченото голямо ГТИ на Голф 3 е ABF с някакви си 150 к.с./ 180 Nm! Мислете преди да пишете, защото от тая тема излиза, че повечето от вас хрупат ABF-и като зрънчо. Май не обръщате внимание, че повечето такива имат газово разстройство и са доста спънати. Читав и стоков Голф 3 с гореспоменатия мотор си лепи 240 км/час с лекота! За гонки на 400 м не е силен, защото кутията му има зле подбрани предавателни числа, особено 3-та. Това не означава, че няма да отупа сток D16Z6 по-известен като малкия В-тек ;)

Малките ГТИ-та нямат нищо общо с 16 клапановите (големите) освен разхода :rolleyes: Дразня се като видя как се подценява някоя марка и няма да се изненадам ако скоро някой с Д13-ка не се похвали, че е наказал някакъв ръждоход с С20ХЕ.

 

Темата беше за недоразумението с килограмите, защото много хора не четат легендата на гърба на големия си талон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преместили сте ми темата в общи,защото до известна степен е любителски спора,но какъв е въпроса за това колко тежи дадена кола ако не технически ? И моля ви,да не спорим за това кой каква трошка кара.В крайна сметка всеки според възможностите,но мисълта ми беше,че голф 3 е абсурдно да тежи толкожа много.Пак повтарям казаха ми 1580 кг... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колегиОтскоро имам възможност да се повозя на Голф 3- и да го поразгледам съответно... :D Понеже в момента се интересувам от разни Хондовски кормилни рейки- какво забелязах: почти на всички хонди корпусите на рейките са направени от Al- Si сплави (най- обикновенни алуминиеви леярски сплави), докато на Голфчето корпуса на рейката ми изглежда отлята от чугун. Може би като се сумира теглото на всички детайли на Хонда, направени от алуминий (леки сплави) с теглото на същите детайли от Голфа- ще има значителна разлика в полза на Хонда (ще е по- лека като цяло). Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...чугун...

Колега, имаш грешка! Отливката е с по-скапана тънколивкост, материала си е алуминВ интерес на истината... Свалял съм рейка на Голф 2 произведен за американския пазар, тва е чудо на техниката. Цялата кола има доста неща, които нямат нищо общо с европейския таралясник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеКолега Аеро, това което си написал не е вярно: "Отливката е с по-скапана тънколивкост, материала си е алумин"- тънколивкостта е свойство на метала (чугун, алуминий), а не на отливката. Ще проверя на Голфа какъв е метала и ще пиша със сигурност.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично имах Г3 GTI 16v 150 кси съм го качвал на кантар 1350 кг :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) сигурно е бил натоварен с домати и краставици от пазара,шегувам се нищо лично ;) а може да е бил по-тежък защото повече коне има под капака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свойство на метала, а не на отливката

Жорка, не бързай толкова, ако знам думата "тънколивкост" едвали я упреличавам като свойство на вече излят метал или какъвто и да е друг материал. Ако помислиш, ще се сетиш, че говоря за качеството на метала от който е направена отливката. Извинявам се, че не съм написал още две думи в поста си с които ще стане терменологично изряден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GOLF II GTI - 1060 кгGOLF III GTI - 1180 кг* за справка BMW 7-ма серия от тези години тежи 1650 кг, така че намя как GOLF да е толкова...

Golf 1 - 830 kg "сух"

а на старта 90коня сивик да си мачка GTI 2.0. Кажи им успех и товае.

;) ;) ;) ;) :lol: Вярвай си!!!Големи ентусиасти сте. :) С 90 коня Сивик може да отупаш малкия GTI - 1.8 115 к.с., но като "смачкаш" 150 к.с. с 90 коня Сивик, ела да те черпя 2 бири.Момчета, понякога имам чувството, че половината от вас са се "дърпали" само пред клавиатурата. И аз съм фанатик на тема Хонда, но не говорете такива неща пред хора, че ще се смеят. Имаш ли представа колко коня и с какъв въртящ момент е големия ГТИ?
;) ;) ;)

много хубава тема :huh:

ми да .да изкарат хората малко комплекси,какаво като карат Хонда и те са хора:))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега Аеро, разбира се, че си извинен ;) Моля бъди по- точен с терминологията (професионално се обиждам) ;) (все едно ти да си AERO- ШМИРГЕЛ, а аз да ти казвам AERO- ШОКОЛАД) ;) И още една "забележка"- защо ме караш да мисля ? Инженера не мисли- той знае !На мен тази рейка от Голф 3 ми се видя като чугун- черна и с много грапава повърхност (май е лята в пясъчна форма)...Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) жорка без да се обиждаш ама има едни скреч на жоро мамалев-като знам аз къв съм инжинер как да отида на доктор, то се вижда ама като се напипа може да излезе друго,хехехех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

По темата почти нищо няма да кажа но JoroHondata - като специалист в металознанието по-добре го послушайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
;) Има ги всякакви- и знаещи и незнаещи, как да се обиждам ???Всеки отговаря за себе си, и никой не се е родил научен ;)То ние въобще не спорим, просто едно малко уточнение в терминологията ;)Поздрави Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе спорете за колите бе !!! Не кой колко знае ;) ;). Off topic-а никога не е приятен за автора... ;) ;)

Редактирано от Dulgia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън темата.На един колега Омегата му тежала 2100 кг а на другия 2500 понеже е комби ;) ;););)И двамата много си вярват ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав и стоков Голф 3 с гореспоменатия мотор си лепи 240 км/час с лекота!

Сори колеги ама аз май ще си зимам ГТИ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...май е лята в пясъчна форма...

Да не е формовачна пръс, бе шоколаде мой?И Красен те презентира... Ти сигурно си измислил противоналягането ;)

Читав и стоков Голф 3 с гореспоменатия мотор си лепи 240 км/час с лекота!

Сори колеги ама аз май ще си зимам ГТИ ;)
Супер смотани са тия ХондиАз едно Пасатче ша забия, с ония VR мотора, че горял по-малко мАсло отколкото бензин, не като другитеОбаче, мине се, не мине известно време и тука се появява тая тема за Гоуфовете, даже веднъж и аз бях аФтора.Ама тогава не се сдържах, цял ден бях карал една тройка и фчипитленията щяха да ми пробият главата Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е формовачна пръс, бе шоколаде мой?

формовачна какво?Ще обЯсни ли някой как се излива шоколад

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чета чета и се повече незнам дали да напиша това което мисля и видях :) Имам голф 3-ка гти 2 литра след 1 седмица ще го засилвам за скраб имам и хонда 1.4 айродек 90 коня отличен мотор и ся иде големия смях за повечето тука ;) ;) ;) ;) Голфа си вървеше добре и още си върви :lol: Преди почети 1 година ги дръпнах с хондата ми ..... 1.4 двигател изеде 2 литра гти 3-ка голф :) :) :) :) и тука ще кажа не се смейте много просто ми стана интересно за спора ви тука ви теци едно друго :huh: и се нагърбих да са посмейте на мой граб Бих ви направил клип не ми е никакав проблем ама голфа вече за нищо нестава .... ;) ;) ;) Успех в спора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма спор, има пор и тор ;) Всички тука вече се лигавят максималноСамо незнам гога ще го отнесем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: явно много ви е страх от тия голфове,дайте ги насам да ги изям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...