Jump to content
Dulgia

Голф Vs Сивик

Recommended Posts

Ама на мен ми е ясно,че биеме АБФ-а и КР-а,който не знае тва са следователно голф 3 150 коня ГТИ,и голф 2 139 ГЕ ТЕ И.Мисълта ми е,яко някой знае дали наистина тия голфове тежат по тон и половина щото тва не ми се верва.Иначе разрешавам всякаква храна и оff topic.То се е видяло,че от спама спасение няма,но поне да се посмеем. :rolleyes::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SH3M37A, Голфа палихте ли го или го пуснахте по инерция :rolleyes::P;)

 

Личните ми наблюдения върху 3-ка 2.0 л. са че просто стоков з6 няма никакъв шанс. Голфа си бие с малко , но все пак бие. Вече ако Ондата е бутана нещо Голфа няма шансове. Със следващото си изказване мога да си отнеса оплюване от много хора каращи "малки" Втеци ама все пак ще го кажа : стоковия д16з6 е пълна мърда. Не веднъж съм виждал как д15б2 с пълна си наказва малък Втек ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чета чета и се повече незнам дали да напиша това което мисля и видях :huh: Имам голф 3-ка гти 2 литра след 1 седмица ще го засилвам за скраб имам и хонда 1.4 айродек 90 коня отличен мотор и ся иде големия смях за повечето тука :rolleyes::P;) ;) Голфа си вървеше добре и още си върви ;) Преди почети 1 година ги дръпнах с хондата ми ..... 1.4 двигател изеде 2 литра гти 3-ка голф :D;):lol: :lol: и тука ще кажа не се смейте много просто ми стана интересно за спора ви тука ви теци едно друго ;) и се нагърбих да са посмейте на мой граб Бих ви направил клип не ми е никакав проблем ама голфа вече за нищо нестава .... :lol::D :D Успех в спора :zen:

Ако тройката е била 115 коня може и да я биеш с тая англичанка, обаче 150-то коня ще те остави в точка. Все пак съм се пускал срещу англичанка 90 коня и видях колко бяга. Нека бъдем реалисти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: ще взема да ви наредя с пежото 1.1, оса е,а с мицубишито не ви виждам с тия моми-англичанки :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елате да пробвате моето ВТИ тогава.203 коня съм го докарал.Атмосферно,бием VR 6-icite do 220. :tooth: :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колегиКолега AERO-ШМИРГЕЛ,след щателна проверка в рамките на 3-4 мин установих, че рейката на VW Golf 3- 101 к.с. е от чугун. На повърхността й се залепва както по- голям магнит, така и магнитче с много малки размери (и се крепи уверено на повърхността на самата рейка), което показва, че самият корпус е метален, а не рейката да привлича магнита отвътре.И като се насложат и на други детайли разликите в теглото от леките сплави (с плътност 2,7 грама/куб. сантиметър), спрямо стандартно използвания чугун (с плътност около 7,8- 8 грама/куб. сантиметър)се оказва, че се натрупва разлика в теглото на целия автомобил.Аз съм виждал доста алуминиеви детайли по автомобилите AUDI- някой колега дали знае в какъв порядък е теглото на AUDI- тата, съответстващи на по- горе разглежданите Honda и VW модели ?Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея си нямам за голфа що е как е кви коне или някакви подробности голфа е сток закупен за 300 евро :D;):tooth: и тормозен от мене много .... англичанката ми идея си нямам пипана ли е не е ли пипана има 1 въздушен филтар и спортна /уж/ изпускателна система.... англичанчето ми е на много мили 185 000 небута масло жена я е карала преди мене и аз съм и 2-рия собственик.... мога да кажа че е като нова нищо че е на много мили... ако в сервизната книжка пишат за основен ремонт на двигателя значи на тази не е правено нищо по самия двигател сичко още си е оригинално / без маншона който смених вчера / та голфа го кара дъртия а с хондето бях аз .... драпна с малко на старта но после след 5-тия или 10 метар омря ..... Дръпнах се и с купе 1.6 витек пишеше на него одзат и на двигателя отгоре и то така както с голфа ..... Незнам смешно ви е ,на мен ми е тъпо .... щот за тез дето разбират може да е невероятно даже ,но си е факт :tooth:Искам да отбележа че с този в-тек дето се сборичках беше с 16-ки незнам дали оказва влияние но повечето коли тука карани от млади са ..... ако ще и 2 литра да е 1.1 двигател ще ги смачка :tooth: Та за пежото :lol: 1.1 Ирландците имат една кола немога са сетя каква е 1.3 двигател с 2-но турбо 500 или 600 кг :D прилича на микра но не точно по страшно е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Тойота Карина Епсилон, голама е колкото Акорда - преди време от чисто любопитство я качих на кантара - 1250 кг., с около 20л. бензин вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: пилот изпитател,правилнолв твое лице виждам още един почитател на любимия ми "скутер" пежо 106 :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 - проблем хората много говорят и нищо не рабират.Някой казъл друг чул погрешно и накрая голфа 1500 км.Просто гледат грешните данни в талона или в кат са объркали нещо.2 - теглят колите на знайни и незнайни кантари които не се знае с колко лъжат.3 - Всеки казва каквото му е изгодно.Произдодителите на автомибили през различните години имат различни изисквания за сигурност и от там идва наи големия проблем с нарастването на килограмите на автомобилите.Ако се вгледате в таблиците на различни марки с еднакви по големина коли, ще видите как килограмите се доблират.Примерно колиете от б клас през 90 -950-1050 зависи от екстрите 95 1000-1150 2000г. 1150-1250 2006 вече ги правят около 1300-1400кг.като някой производители се замислят за олекотяване с алуминии но съответно колата се оскъпява.слушал съм какви ли не глупости за коли които тежат супер нереални килограми от рода на бмв 1ца 800 килограма- да знаеш как въври.Щото пича кара 5 ца дето тежи 1500 кила и си вика 1 цата е малка сигурно е 800 кила и спори даже убеден, като му казах да се хванем на бас за по 1000е като аз твърдях, че е поне 1300 а той мах 950 кила.Ама се отказа.Гледайте данните в ауто ру верни са с някои изклучения.голф 3 може да варира от 950 до 12... зависи от екстрите и мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,аз им казах да ходим да си ги мерим :D:tooth: ,ама като им казах за некоя 100-тарка омекнаха.Голф 1.8 75 коня ми твърдят,че е 1580 кг.Викам да,тогава тва е 50 коня на тон бе.Тва е повече от смешно.Къде на такова купе ше слагат такъв двигател.Данните,които ас намерих за голф 3-ка АБФ или излвестен като ГТи 150 коня са 1160 кг. :lol: П.С. Ако ходиме тия дни да ги мерим,ще ви кажа :tooth: . Със здраве :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D ще начупите на хората кантарите с тез "тежки" коли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:D :D :DДългия,ако колата на аватара ти е твоя,тогава голф3 гти няма шансове за дръпка.Страхотна е.Със здраве! Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф 3 с АБФ мотор -1230кг по талон.Колегата има такъв.Утре ще го качим на кантара :D за сверка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета ,имам пассат комби който по талон ми е 1200 кг ,кви голфове по 1500,да не возат по 3 бордюра да им хващат задните спирачки :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръпнах се и с купе 1.6 витек пишеше на него одзат и на двигателя отгоре и то така както с голфа ..... Незнам смешно ви е ,на мен ми е тъпо .... щот за тез дето разбират може да е невероятно даже ,но си е факт :tooth:Искам да отбележа че с този в-тек дето се сборичках беше с 16-ки незнам дали оказва влияние

....пич още на на 2-ра предавка ще направя 3 коли на твоя Аеродеск дори и с 16-ки :tooth: ,незнам къв Втек си дърпал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръпнах се и с купе 1.6 витек пишеше на него одзат и на двигателя отгоре и то така както с голфа ..... Незнам смешно ви е ,на мен ми е тъпо .... щот за тез дето разбират може да е невероятно даже ,но си е факт :tooth:Искам да отбележа че с този в-тек дето се сборичках беше с 16-ки незнам дали оказва влияние

....пич още на на 2-ра предавка ще направя 3 коли на твоя Аеродеск дори и с 16-ки :tooth: ,незнам къв Втек си дърпал
абе ти не падаше ли от д15-ките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От любопитство някой колега да се е пускал срещу Голф 2 Г60 ?

Редактирано от Z-Ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дръпнах се и с купе 1.6 витек пишеше на него одзат и на двигателя отгоре и то така както с голфа ..... Незнам смешно ви е ,на мен ми е тъпо .... щот за тез дето разбират може да е невероятно даже ,но си е факт :rolleyes:Искам да отбележа че с този в-тек дето се сборичках беше с 16-ки незнам дали оказва влияние

....пич още на на 2-ра предавка ще направя 3 коли на твоя Аеродеск дори и с 16-ки !!! ,незнам къв Втек си дърпал
Колега в Бг може ама тука колиците им са много изтормозени !!! нищо че са на вид направени за списание ... повечето горят наравно с бензина масло ..... Мен ми е ясно за витека ама тази беше много изтормозена явно или пишлемето неможеше да кара ... то не че аз мога но .... И знам че е невероятно но е факт !!! Които си е копувал кола от тука може да го потварди !!! ако е попадал Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ти не падаше ли от д15-ките :rolleyes:

...да паднах от шуменската която стана шампион в малкия клас с втек главата ама той ще бие и други сток Втеци питай го какво време е дал на 400м !!! а с русенската която стана 2-ра съм се пускал на японската среща и на 2-ра му направих поне 3 коли и изключих от скорост !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха интересно аз съм бил няколко Д16ки 5та генерация и то с много и няколко Б16ки в 6-та генерация това с голф 3 150к.с. и Голф 4 1.8Т 150коня (като последния е сток) и надава добри бинокли на повечето стокови коли до 180-190коня Читав Г3 2.0 16клапана сток даваше на божурище 16.2сек с 2.4сек на 60фута по-бавен от ВТИ 5та генерация доста, но бие 6-та генерация и всички "малки" витеци без проблем. За килограми моя тежеше ~1275кг. !Мк2 ГТИ 16клапана тежи към 1090-1100кг. ВТИ 5та генерация и то е там някъде.Стига с тия ламерски постове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха интересно аз съм бил няколко Д16ки 5та генерация и то с много и няколко Б16ки в 6-та генерация това с голф 3 150к.с. и Голф 4 1.8Т 150коня (като последния е сток) и надава добри бинокли на повечето стокови коли до 180-190коня Читав Г3 2.0 16клапана сток даваше на божурище 16.2сек с 2.4сек на 60фута по-бавен от ВТИ 5та генерация доста, но бие 6-та генерация и всички "малки" витеци без проблем. За килограми моя тежеше ~1275кг. !Мк2 ГТИ 16клапана тежи към 1090-1100кг. ВТИ 5та генерация и то е там някъде.Стига с тия ламерски постове

Навит съм да се пусна със 6-та генерация ВТИ срещу двата ти Голфа... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ха интересно аз съм бил няколко Д16ки 5та генерация и то с много и няколко Б16ки в 6-та генерация това с голф 3 150к.с. и Голф 4 1.8Т 150коня (като последния е сток) и надава добри бинокли на повечето стокови коли до 180-190коня Читав Г3 2.0 16клапана сток даваше на божурище 16.2сек с 2.4сек на 60фута по-бавен от ВТИ 5та генерация доста, но бие 6-та генерация и всички "малки" витеци без проблем. За килограми моя тежеше ~1275кг. !Мк2 ГТИ 16клапана тежи към 1090-1100кг. ВТИ 5та генерация и то е там някъде.Стига с тия ламерски постове

може да си прав , но не ти е в категорията , толкова ли ви е кеф ,като чуете ,че някой голф бил една Б16-ката , много не съотносително е 2.0 мотор да върви колкото 1.6 ! Това ли са бързите голфове ? Голямото "GTI" толкова прехвалено, толкова бързо колкото една Хонда 1.6 ,ха смешници , а дали ще върви колкото един F20C ?kalmara , давай тая твой та дърга за racing и тия да си седнат на газа с тия народни каруци Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...