ReSPecT 121 #1 Публикувано 15 Юни, 2009 Здравеите колеги както си карах ми светна чека а колата си работеше нито угасна нито умаля никакви признаци за проблем освен че свети чека пробвах да рестартирам компа и не помогна после замостих буксата за диагностика с 2 пина и дадох на контакт чека светна 4 пъти и 1 път премигна говорих с колеги и ми казаха че е 4-та грешка изтеглих си сървис мануала за моята кола и намерих грешка 4 как да видим и отстраним проблема пишеше че е CRANK сензор и да замеря делкото дали има съпротивление от 350 до 700 ома замерих го и показа точно 350 после като установих че явно не е 4та грешка щом си има съпротивление и потърсих 41 ва грешка и се оказа че 41-ва е ламбда сонда пише че трябва да има от 10 до 40 ома съпротивление моята няма никакво та въпроса ми е сигурно ли е че 4те премигвания за около секунда и 1 кратно прецъкване е 41ва грешка за да съм сигурен дали да давам пари за ламбда сонда защото ако се окаже че не е тя кофти.А и колата си върви нормално набира си както преди но на свободна ми държи 1100 оборота и ги мени се едно е с валове стрелката играе надоло нагоре.Мерси предварително на всички за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 15 Юни, 2009 На мен ми звучи като 41-ва грешка. Заминала си е ламбдата според мен... втора ръка се намира за добри пари. До колкото знам и от прелюд стават, само че на буксата мъжко/женско са разменени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lakomnik 1 #3 Отговорено 15 Юни, 2009 Бавните са десетици бързите единици ако са 4 бавни и 1 бързо е 41 и аз в началото не бях сигурен кое е бързо и кое бавно но след толкова грешки се научих да ги броя апък най лесно ще разбереш дали това е проблема като откачиш на някой познат за малко и си я закачиш на твоята така няма да дадеш излипни пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #4 Отговорено 15 Юни, 2009 мерси колеги явно съм за нова ламбда кофтии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 15 Юни, 2009 Някой докато си говореше по телефна ме пита какво било 4-та грешка..... май с теб е говорил Е, пак добре, че не 4-та а 41-ва, щото при 4-та грешка щеше да се прибираш на авариен режим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 15 Юни, 2009 На мен пък зàман ми седи светната 43. На отиване и на връщане към Търново, 500км все с нея карах. Като карам по-динамично из града примерно - няма проблеми, но като задържа по-продължително време едни и същи обороти, до колкото съм чел компа почва да обеднява и нещо като ми се шашне сондата - светка чека, иначе си върви на пушка, 3000рпм ги минава ... Аз съм с 2 ламбди, как да позная коя е дефектната, и те двете едни и същи ли са? В смисъл ако едната е заминала - мога ли няква друга да взема, или са специален комлект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #7 Отговорено 15 Юни, 2009 Някой докато си говореше по телефна ме пита какво било 4-та грешка..... май с теб е говорил Е, пак добре, че не 4-та а 41-ва, щото при 4-та грешка щеше да се прибираш на авариен режим Да колега аз съм с грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #8 Отговорено 15 Юни, 2009 Здравейте момчета и аз имам същия проблем. Ходих до едни приятелчета майстори и сложихме друга сонда за проба от опел астра само че резнахме кабела за да сменим биксите и колата се оправи. Сега си взех чистонова Бошова за опел астра и само сменям буксите и работата е супер. Струва около 110лв. Ако искате мога да проверя дали има още сонди ако ви интересува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #9 Отговорено 15 Юни, 2009 Добре след като електрониката търси съпротивление на ламбда сондата ако сложа резистор няма ли да спре да ми свети чека? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #10 Отговорено 15 Юни, 2009 Не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #11 Отговорено 15 Юни, 2009 kalmara, с риск оня джонигърл да ни оплюе за офтопик или боса на мафията да ни банне, бих искал да раздуя малко за тая грешка 43 моля модераторите да извърнат поглед :thumbs:43 е много тъпа грешка! Тя е от групата косвени грешки в стил "абе нещо се е прецакало ама кой знае 'кво е..."с други думи, това не е грешка казваща ни че нещо конкретно не е в ред ами е грешка показваща че уж всички сензори работят, пък ЕЦУ-то се цупи. Най-честата причина са кофти таблици на средно натоварване.Казано на прост език, слагаш хипер мега чип за 15 коня, обаче диването тунер, набухало много гориво навсякъде по таблиците и докато си караш кротко ецу-то дори следейки ламбдата пак не успява да коригира сместа. Оправя се с корекция на чипа. При появяване на тази грешка на фабричен двигател и ЕЦУ проблемът трябва да се търси в бензинова помпа, бензинов регулатор, инжектори, количество постъпващ въздух или ламбда сонда.... с други думи, не е добре тоя код да се появи на фабрични чарколяци.п.с. 10-15% от чиповете, които правя за 1 ден проявяват този проблем и обикновено при следващи по-финни настройки, елиминирам проблема. Надявам се това е внесло малко яснота по тоя митичен код 43 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #12 Отговорено 16 Юни, 2009 kalmara, с риск оня джонигърлЕмо ще ме скъсаш бате. Джонката и той е доста красноречив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #13 Отговорено 16 Юни, 2009 Момчета извинявам се че питам в този пост обаче проблема ми е следния пак е с ламдата отидох до приятелчета майстори и ми казаха че моя проблем е от сондата сложиха ми една друга от опел като ми казаха че са еднакви само буксата била различна сменихме я иколата си заработи перфектно няма предърване и всичко е ок.Обаче сега ми дава една смотана грешка мига 4-ри пъти спита и пак така мига 4-ри пъти и постоянно си повтаря тези мигания. Занулявам компа и след около ден каране пак записва грешката и като реша да запаля пали обаче неможе да се форсира над 2000 оборота връщам клуча и готово всичко се оправя обаче грешката е записана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #14 Отговорено 16 Юни, 2009 Е как можа да сложиш сонда от опел? Според мен няма как да са еднакви. Сложи каквато трябва сонда и всичко това ще се оправи, ако наистина е била сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #15 Отговорено 16 Юни, 2009 4та е CKP сензора с делкото - колата ти работи в авариен режим. махай тая сонда и търси хондовска. Ако не се оправи търси и електричар да види какво сте преебали..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #16 Отговорено 16 Юни, 2009 (Редактирано) 4та е CKP сензора с делкото - колата ти работи в авариен режим. махай тая сонда и търси хондовска. Ако не се оправи търси и електричар да види какво сте преебали.....Момчета сондата е бошова дават е за много автомобили просто ми казаха че е слагат най често на опел. сондата е била същата като параметри. в комплекта си има преходник само да си сложиш буксата.А преди да направя тези неща ми даваше грешка 4 и всичко по делкото което беше прецакано е сменено. след смяната грешка 4 изчезна но колата продължи да предърпва сложихме една сонда за проба и колата спря да предърпва но след ден каране се появи и тази странна грешка мига 4-ри пъти спре и пак и пак докато невърна ключа. Незнам какво става вече. Ако някой му се случвало такова нещо нека даде информация. Редактирано 16 Юни, 2009 от Борислав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #17 Отговорено 16 Юни, 2009 моля модераторите да извърнат погледЩе ти извърна вратлето Събери материал за полезни-технически като имаш толкова свободно време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове