jimbeammm 0 #1 Публикувано 11 Юни, 2009 Хондата ми е 1.5 90 коня модел 1992-1995 и установих че на 1000 км изгори около 1 литър масло ;( от макс. на щеката след 1000 км беше на мин. някои ако знае колко струва ремонт горе -доло или ако е правил да ми каже да знам като ходя при маистори до каква цена да правим ремонта . И освен от сигменти и износени гумички след като не губи масло от гарнитури може ли да е от нещо друго . Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 11 Юни, 2009 Можеше първо да потърсиш във форума с търсачката - теми с твоя проблем колкото искаш.Резултат 1Резултат 2Резултат 3Резултат 4...и още ЦЪК тукИ "колко ще струва" не е технически въпрос следователно темата не е за раздел "Технически въпроси".Много колеги са минали по твоя път - попрочети темичките, които съм ти дал.Почти винаги когато хонда гори масло се оказват сегментите и в много редки случаи може да се разминеш само с гумички.Успех с решаването на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #3 Отговорено 11 Юни, 2009 Днес в един автосалон ми предлагаха сивик 1.4 is 2000г. Забелязах че от ауспуха излизаше син дим поне първите 5-10 мин. работа на двигателя.Дали и при теб е така забелязваш ли подобен дим отзад.Дали това е един от симтомите за горене на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #4 Отговорено 11 Юни, 2009 (Редактирано) Хондата ми е 1.5 90 коня модел 1992-1995 и установих че на 1000 км изгори около 1 литър масло ;( от макс. на щеката след 1000 км беше на мин. някои ако знае колко струва ремонт горе -доло или ако е правил да ми каже да знам като ходя при маистори до каква цена да правим ремонта . И освен от сигменти и износени гумички след като не губи масло от гарнитури може ли да е от нещо друго . Благодаря предварителноколега моята д16з6 гореше 1,5л на 1000км.смених сегменти,вложки(гумички),биелни лагери.сега съм със пълна синтетика масло и не го пипа,а те уверявам,че настъпвам здраво.Като сложа всички гарнитури+ангренажен ремък+маслото и ръката ми излезе 600лв.бъди сигурен,че си за такъв ремонт. Редактирано 11 Юни, 2009 от besniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #5 Отговорено 11 Юни, 2009 Както каза колегата,100% си за смяна на сегменти и цената е актуална! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voodooavenger 0 #6 Отговорено 11 Юни, 2009 попринцип има начин да се разбере дали е от гумичките или е за сигментчета наи елементарното махаш щеката на маслото и запалена като е колата в свободен ход ако излиза пушек усеща се иди при някои добър да ти е попрегледа от кво ти е но всеки случаи си преготви 700 лева и нагоре щото като се отвори нищо не се знае кво ще е вътре преживява се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #7 Отговорено 11 Юни, 2009 Сегменти, гумички, биелни лагери, гарнитури, ангренажен ремък = 600лв.?Тази цена реална ли е, че и на мен ми предстой същото упражнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 12 Юни, 2009 Там някъде излиза ремонта . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #9 Отговорено 12 Юни, 2009 Сегменти, гумички, биелни лагери, гарнитури, ангренажен ремък = 600лв.?Тази цена реална ли е, че и на мен ми предстой същото упражнение?да колега,във Видин е реална+ръката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #10 Отговорено 28 Август, 2009 Хондата ми е 1.5 90 коня модел 1992-1995 и установих че на 1000 км изгори около 1 литър масло ;( от макс. на щеката след 1000 км беше на мин. някои ако знае колко струва ремонт горе -доло или ако е правил да ми каже да знам като ходя при маистори до каква цена да правим ремонта . И освен от сигменти и износени гумички след като не губи масло от гарнитури може ли да е от нещо друго . Благодаря предварителноколега моята д16з6 гореше 1,5л на 1000км.смених сегменти,вложки(гумички),биелни лагери.сега съм със пълна синтетика масло и не го пипа,а те уверявам,че настъпвам здраво.Като сложа всички гарнитури+ангренажен ремък+маслото и ръката ми излезе 600лв.бъди сигурен,че си за такъв ремонт.А самите части колко пари са? Имам опция да не давам пари за маистори, но незнам колко пари са самите части. Имаш ли си представа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МИТЙО 0 #11 Отговорено 11 Септември, 2009 пичове аз сам чисто нов в тоиа форум,карам ХОНДА сивик 5г 1.3 16в. и искам да питам защо докато ми работи колата и вдигна пръчката на маслото и ми духа мн от там въздух,а не ми гори изобщо масло,колко сложа толко източа БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #12 Отговорено 11 Септември, 2009 провери си всички маркучлета за картерните газове!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МИТЙО 0 #13 Отговорено 11 Септември, 2009 сичко си е както трябва незнам какво да правиа вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 11 Септември, 2009 Карай си колата и недей да вадиш щеката за маслото докато работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МИТЙО 0 #15 Отговорено 11 Септември, 2009 требва да я оправа немога да я карам така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Funkmaster 0 #16 Отговорено 11 Септември, 2009 На мене лично ми илзезе 400лв ремота...Смених същите работи като горе посочените без ремък защото го бях сменял преди 10 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове