NOS 16 #1 Публикувано 8 Юни, 2009 (Редактирано) някой може ли да ми каже при такъв суап дали ще мога да си запазя климатика,ще стане ли с доработка или не и какво е нужно за да тръгне моя си климатик на д16 ката Редактирано 8 Юни, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 8 Юни, 2009 Нищо не ти трябва само си преместваш стойката с компресора на новия блок и внимаваш да не смачкаш някоя тръба като вадиш и слагаш мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #3 Отговорено 8 Юни, 2009 това добре но на карба имам една джажа която форсира двигателя когато включа климатика за да подържа нормални обороти на празен ход и едвали ще пасне на инжекцията на д16 някой да е пресаждал климатик ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 9 Юни, 2009 При Д16-ката , ЕЦУ-то върши тази работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #5 Отговорено 9 Юни, 2009 Колегата ти отговори в горният пост Всичко ще ти пасне без проблем щом е Д серия двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #6 Отговорено 9 Юни, 2009 При Д16-ката , ЕЦУ-то върши тази работа Да така е д16 автоматично си оправя оборотите а климатика се прехвърля лесно има пусната инсталация до десния фар с капачка слага6 инсталацията от другата кола слагаш тръбите компресора испарителя и радиатора зареждаш и газзз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #7 Отговорено 10 Юни, 2009 мерси за отговорите значи при смяна ще мога да си запазя климатика че суапа беше много под въпрос заради климатика,защото него не го давам и за 1000 коня повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове