Jump to content
krasimir_01

суап на б18ц4 в сивик 5г д13б2

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Та на въпроса Освен Бензиновата помпа, скорости, полуоски, спирачна помпа с дискове и апарати, окачването и газовата уредба,какво друго е необходимо да се сменя колата ще е за ежедневно ползване не за състезания и тям подобни просто малко по-мощна Хонда кат катеря баири да не тургам 3 предавка и кат тръгна да изпреварвам да не се силя 2-3км :)

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че резервоара и бензивони пътища се сменят още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени колата , сигурно ще ти излезне по-евтино :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени колата , сигурно ще ти излезне по-евтино :angry:

100%,филма е много голям при Д13.Цялата инсталация,панел с бушони,релета и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите аз за това питам защото съм пред дилема дали да се разделяме или пълен апгрейд, кое ще ми е по-на сметка.Хем хеча 5г си ме кефи много хем искам по-мощна кола та примерно да се вмъкна в 6-7к лв. общо. Мислех си за някакъв донор примерно не ставащ за каране но със здрави окачване, всички помощни системи към двигателя и спирачките все пак трябва и да спирам :blink:, кое по-точно трябва да се сменя по инсталацията релетата на кое ще трябва да се подменят за резервоара и помпата знам но за бензиновата магистрала по-тънки ли са тръбите или какво им е.благодаря за отделеното време :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом те кефи Сивик 5-та ген. хетч. защо не смениш твоята Д13-ка като си купиш Сивик 5-та хетч. ВТИ пък и за 6-7к мисля, че ще си намериш читав екземпляр и ще си правиш кефа от колкото да правиш суап на 1.3 ( лично мнение ) :bg:;):rant:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом те кефи Сивик 5-та ген. хетч. защо не смениш твоята Д13-ка като си купиш Сивик 5-та хетч. ВТИ пък и за 6-7к мисля, че ще си намериш читав екземпляр и ще си правиш кефа от колкото да правиш суап на 1.3 ( лично мнение ) :bg:;):rant:

Така е... стига да успееш да намериш 5-ца хеч ВТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а колко ще успее да вземе за Д13 -та,че и да намери ВТИ на прилична цена ще отнеме и доста време докато продаде и намери другата питай тия дето продават двигателите колко ще ти вземат за поставянето и си ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия работи са хубави , ама спирачките на д13-ката са почти комични ... и те трябва да се сменят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да бяха само спирачките :) Тая д13-ска няма никва прилика с д15 или която и да е друга 5-та генерация .... единствената прилика е в купетата и ДО ТАМ!!! От където и другаде да я погледнеш колата е друга ..... скорошна случка - д13-ска суапната с д16(нещо си) инсталацията още недонаредена , компа ми е в ръцете момчето се качва и по инерция върти и пали :o шах и мат.....няма комп няма нищо .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия работи са хубави , ама спирачките на д13-ката са почти комични ... и те трябва да се сменят

АА тука май не четеш споменал съм ги .Така ще бъда по-ясен например: искам да сменя въпросните спирачки с такива от фастбека с двигател б18ц4 и всички останали карантии както каза колегата по-горе оставям само купето и седалките и какво още може от д13-ката и дали частите примерно от някоя разбита б18-ка ще паснат на 5г хечбека или всичко трябва да се преправя това ме притеснява дали носачите заедно с апаратите и дисковете ще легнат на купето или трябва да се напасват е такива въпроси ми се въртят в главата. дали двигателя ще легне в коша на тампоните или трябва да се заваряват планки и други подобни подобрения, радиатора ляга ли в леглата на стария, скоростите и полуоските как ще се напаснат към купето как става номера с бензина, помпата и резервоара трябва ли да сменям всичко както и резервоара или само се бъцва една потопяема бензинова помпа, бензиновата магистрала ще поеме ли по-големия дебит на помпата или трябва и нея да сменям и напоследно място но не по важност ел. инсалацията кое може да се остави и кое да се подмени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти резервоар от д15ка твоя не става бензинопроводите са същите/като диаметър/ трябват ти шенкели от д15ка инсталацията я сменяш цялата другото става 1 към1 успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора до края на годината ще реша какво да е нова кола с тоя двигател или моята със б18ц4 докато падне акциза има време ще го измисля ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...