krasimir_01 84 #1 Публикувано 7 Юни, 2009 (Редактирано) Та на въпроса Освен Бензиновата помпа, скорости, полуоски, спирачна помпа с дискове и апарати, окачването и газовата уредба,какво друго е необходимо да се сменя колата ще е за ежедневно ползване не за състезания и тям подобни просто малко по-мощна Хонда кат катеря баири да не тургам 3 предавка и кат тръгна да изпреварвам да не се силя 2-3км Редактирано 7 Юни, 2009 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #2 Отговорено 8 Юни, 2009 Мисля че резервоара и бензивони пътища се сменят още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #3 Отговорено 8 Юни, 2009 Смени колата , сигурно ще ти излезне по-евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #4 Отговорено 8 Юни, 2009 Смени колата , сигурно ще ти излезне по-евтино 100%,филма е много голям при Д13.Цялата инсталация,панел с бушони,релета и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 8 Юни, 2009 Благодаря за отговорите аз за това питам защото съм пред дилема дали да се разделяме или пълен апгрейд, кое ще ми е по-на сметка.Хем хеча 5г си ме кефи много хем искам по-мощна кола та примерно да се вмъкна в 6-7к лв. общо. Мислех си за някакъв донор примерно не ставащ за каране но със здрави окачване, всички помощни системи към двигателя и спирачките все пак трябва и да спирам , кое по-точно трябва да се сменя по инсталацията релетата на кое ще трябва да се подменят за резервоара и помпата знам но за бензиновата магистрала по-тънки ли са тръбите или какво им е.благодаря за отделеното време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #6 Отговорено 8 Юни, 2009 Колега щом те кефи Сивик 5-та ген. хетч. защо не смениш твоята Д13-ка като си купиш Сивик 5-та хетч. ВТИ пък и за 6-7к мисля, че ще си намериш читав екземпляр и ще си правиш кефа от колкото да правиш суап на 1.3 ( лично мнение ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #7 Отговорено 9 Юни, 2009 Колега щом те кефи Сивик 5-та ген. хетч. защо не смениш твоята Д13-ка като си купиш Сивик 5-та хетч. ВТИ пък и за 6-7к мисля, че ще си намериш читав екземпляр и ще си правиш кефа от колкото да правиш суап на 1.3 ( лично мнение ) Така е... стига да успееш да намериш 5-ца хеч ВТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 9 Юни, 2009 ...а колко ще успее да вземе за Д13 -та,че и да намери ВТИ на прилична цена ще отнеме и доста време докато продаде и намери другата питай тия дето продават двигателите колко ще ти вземат за поставянето и си ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #9 Отговорено 10 Юни, 2009 тия работи са хубави , ама спирачките на д13-ката са почти комични ... и те трябва да се сменят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #10 Отговорено 10 Юни, 2009 То да бяха само спирачките Тая д13-ска няма никва прилика с д15 или която и да е друга 5-та генерация .... единствената прилика е в купетата и ДО ТАМ От където и другаде да я погледнеш колата е друга ..... скорошна случка - д13-ска суапната с д16(нещо си) инсталацията още недонаредена , компа ми е в ръцете момчето се качва и по инерция върти и пали шах и мат.....няма комп няма нищо ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #11 Отговорено 10 Юни, 2009 тия работи са хубави , ама спирачките на д13-ката са почти комични ... и те трябва да се сменятАА тука май не четеш споменал съм ги .Така ще бъда по-ясен например: искам да сменя въпросните спирачки с такива от фастбека с двигател б18ц4 и всички останали карантии както каза колегата по-горе оставям само купето и седалките и какво още може от д13-ката и дали частите примерно от някоя разбита б18-ка ще паснат на 5г хечбека или всичко трябва да се преправя това ме притеснява дали носачите заедно с апаратите и дисковете ще легнат на купето или трябва да се напасват е такива въпроси ми се въртят в главата. дали двигателя ще легне в коша на тампоните или трябва да се заваряват планки и други подобни подобрения, радиатора ляга ли в леглата на стария, скоростите и полуоските как ще се напаснат към купето как става номера с бензина, помпата и резервоара трябва ли да сменям всичко както и резервоара или само се бъцва една потопяема бензинова помпа, бензиновата магистрала ще поеме ли по-големия дебит на помпата или трябва и нея да сменям и напоследно място но не по важност ел. инсалацията кое може да се остави и кое да се подмени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #12 Отговорено 20 Юни, 2009 трябва ти резервоар от д15ка твоя не става бензинопроводите са същите/като диаметър/ трябват ти шенкели от д15ка инсталацията я сменяш цялата другото става 1 към1 успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #13 Отговорено 20 Юни, 2009 Благодаря за отговора до края на годината ще реша какво да е нова кола с тоя двигател или моята със б18ц4 докато падне акциза има време ще го измисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове