Jump to content
Dulgia

Запалване на Civic Fastback 5-та ген

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, отново колеги.Имам питане относно запалването на една Хондичка.Когато си е изгасена, нали и тръгна да паля,когато подам на контакт си светват нали повечето ''лайана'' :whistle: на таблото.Акумулатор,АБС,масло и тем подобни датчици.Има един обаче,който не знам за какво е.Светва в жълто след подаването на контакт и е изобразен двигателя на него.Чува се нещо като леко брумчене като от бензинова помпа или нещо все едно се подготвя за запалване.''Може всъщност и това да е''след около 2 секунди изкасва и чак тогава паля.По принцип колата пали и преди да е угаснал въпросния датчик,но сякаш ''не й е приятно'' да го правя преди да изгасне.Чувствам леко затруднение преди запалване,ако не изчакам.Имам и едно Фиачте Пунто.При него има датчик,който по моя гледна точка изразява впръскване,но той свети в червено,отново изкчаквам 1-2 секунди.Изгасва и го паля тогава.Иначе пак нещо се сърди така да се каже :D:dry:.Аз си го обяснявам като подготвяне на двигателя за запалване,или по скоро на инжекциона.Де да знам,но ако е възможно да ми обясните с 1-2 думи ще съм ви благодарен :D

Редактирано от Dulgia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Леле, човече ти как караш хонда като не са ти обяснили и как да я палиш... :whistle:Не се притеснявай, въпросното бръмчене си е баш горивната помпа, като дадеш на контакт светва жълтата ламба с изобразен двигател на нея (Check Engine Light=CEL). При подаването на контакт се чува едно цъкане - тогава горивната помпа ти подкачва бензин за да се създаде налягане в рейката (и не само-прави си автодиагностика всички сензори и т.н. дали са на място), като цъкне втори път и угасне чека вече има налягане и можеш да палиш. Принципно може да се пали и още докато свети, но не е препоръчително защото както ти сам каза се тормози и върти повече време, като същевременно само си амортизираш стартера.Всички хонди са така, не само английските.ЕДИТ : Малко се заблудих ... в заглавието си писал fastback-така наричат англичанките, или още 5-вратия хеч. Англичанките се причисляват към 6-та генерация, 5-та fastback няма, в профила ти е по-точно написано. :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... ЕДИТ : Малко се заблудих ... в заглавието си писал fastback-така наричат англичанките, или още 5-вратия хеч. Англичанките се причисляват към 6-та генерация, 5-та fastback няма, в профила ти е по-точно написано. :)

Mного производители и дистрибутори на части ги водят V генерация fastback - доста е объркващо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не искам да водим безмислен спор,но наистина се води 5-та генерация.До 95г са 5-та ген и след това е 6-та.При тях двигателите са същите,но на 6-та имат 1.8 ВТИ,която е 169 коня ако не се лъжа.Има малко разлика във фаровете.Отзад аз лично немога да ги различа.Мерси за инфото :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а когато то светне тая жълта лампичка в движение значи имаш проблем от нея по премигванията може да разбереш коя грешка ти показва след като свържеш с едно кабелче буксата към компа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...