Jump to content
_HAKERA_

Софтуер и адаптер за диагностика

Recommended Posts

Здравейте,Купих си Honda CR-V и ми се иска да я закача към компа да видя какво става из вътре.имам адаптер за VISA, обаче там няма японските.Та можете ли да ми посочите кои софтуер се използва за японските (в частност honda, ако е отделен от другите японски) и схема на апдатера за връзка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е CRV-to e OBD II Generic ето така става:http://cou.hanty.usi.ru/honda/obd/Ако е 3-пина или 5 -пина DLC (диагностичната букса) няма да стане. Само ето тук http://www.doctronic.at/Products.htmможеш да си купиш програма с адаптер, но цената горе-долу е същата за да си купиш от колегата от форума който предлага Инфоборд. П.С. Ако някой има инфо за 3 и 5 пина адаптера със софта, черпя яко бира ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става с HIM (Honda Interface Module) или новият модел от 2008 на горе (както и обратно съвместим) GNA600 Китайските ментета са 4-500$ на ХИМ и към 700-800$ на ГНА600А има едно друго по убаво :) но е над 900$

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този линк е за комуникация по К-линия. значи и с адаптера за визата би трябвало да стане. понеже имамсхеже как да се свърже адаптера, че да став и за обдтуул и ваг-ком.обаче буксата е зад касетофона и мисля че бяха 2 букси от по 2 пина.и се изважда предпазителя за радиото, едната букса се окъсява, а май през другата се закача към компа.а схемата на адаптера има ли я на някъде? или се плзва онази от сайта там с един чип и няколко други елемента където?А за софтуер просто се ползва honda interface module????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави впечатление и това, че по форумите на ком порта 6-ти пин е под първи. а като съм гледалв сайтове разположението и значението на пиновете, там 6-ти е под 5-ти, а 9-ти е под първи.....отделно на този линк се ползва маса на 5-ти (навсякъде си е така), както и 2-ри и 3-ти пин за вход-изход ( също стандартно).А в следващият момент предлагат OBDTOOL за софт, а там се ползват пак тези пинове + 7-ми пин....Някой тествал ли е тази схема? или някоя друга тествана на практика!?А софта само Honda Interface Module ли е? има ли и други?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,9 пина ком портa разположението на пиновете съм ти го дал в по-горния пост. Няма различно разположение на пиновете. Почти на всеки конектор (ако не си сигурен ) при внимателен оглед са написани крайните пинове (1,5, 6 и 9). Внимавай само откъде гледаш към кабела или към конектора на комютъра...По принцип при К-Л комуникация се ползва или 7 пин (Pin 7 - RTS (Request to Send) ) или (Pin 4 - DTR (Data Terminal Ready) ) и това е само за Л шината. На практика със старите програми за VAG-COM 3.11, Opel-Tech, Car Soft 6.1 работят с К-Л адаптер. Версии на К-Л адаптер има много , но в повечето случай се ползва специализирана схема като MC33199 или Si92241 ... За Виза адаптера и софтуера работи само на европейски автомобили. Той има собствен адаптер и работи единственно и само по 2 ком порта. На Хонда нама да стане.Както колегата ти каза с HIM можеш да правиш диагностика, но и цената си е солена. Даже и да си намериш софтуера по торентите без хардуера софта е безполезен. Де факто за Хонда за минималните диагностични параметри можеш да си направиш кабела дето съм ти дал по-горе. С него покриваш всички Хонди с ОБД2 комуникационна шина (DLC). Също така да си купиш софта и кабела за по-старите версии на 3 пина и 5 пина DLC от втория линк, който ти го давам по-горе. Но като цяло няма да раполагаш с чистене на грешки и реални данни от другите модули (Имобилайзер, АБС...). За коли след 1998 г. се използва универсалния адаптер на ELM 327, който показва "живи" данни и грешки от ЕКУ-то на почти всички модели коли ,който подържат EOBD2 комуникация включае CAN шина.В крайна сметка, така и не разбрах на твойто CR-V, коя година е и какъво е DLC-to?!По синтезирано от това, незнам как да го напиша.Успех и до скороCharlie

Редактирано от charlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледах в autodata е показано, че е 16 пинов куплунг и заедно с него върви другабукса с 2 пина, която се окъсява (заблудил съм се като бях казал, че са 2 букси с по 2 пина.....)обаче сега като ровя не ги виждам. изпращам няколко снимки, които чат-пат направих,та ако някоя я мерни нека сподели къде точно е буксата :thumbs1:http://i39.tinypic.com/15508qh.jpghttp://i42.tinypic.com/2w74qyf.jpghttp://i40.tinypic.com/j93eyc.jpghttp://i44.tinypic.com/wrc20m.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми позволите да възобновя темата бих искал да задам един въпрос. Моят Сивик е с 5 пин букса, а искам да свържа такъв елм327 адаптер, който е с обд2 букса. Може ли да стане това като си купя и преходник от ибей, който е 5 пин към обд2 букса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЛМ327 поддържа ли ти диагностика на Сивика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеДа направя едно уточнение за Инфоборда (от моята гледна точка разбира се): Инфоборда чете (вижда и показва в реално време) параметрите на двигателя (температури, MAP- сензор, таблици на впръскване/горене, ламбда- сонда, V-tec и др.), които не могат да бъдат променяни. Могат да се четат и грешки от компютъра, които могат и да бъдат изчиствани, както и рестартиране (нулиране) на компютъра.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , ако въпросът не е за тази тема.Имате ли представа къде е входа за диагностика на Хонда ХР-В ,автоматик , 1999 година ?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тикни си главата под жабката и погледни към радиото.Има си тема 4х4...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте!!! Някой може ли да ми каже кьде в Русе правят диагностика - извьн градско ми стетва ,check-лампата за втори пьт -civic 6 sedan -d15z6- 97g

на кьси разстояния не свети !!! Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , ако въпросът не е за тази тема.Имате ли представа къде е входа за диагностика на Хонда ХР-В ,автоматик , 1999 година ?Благодаря!

На много неприятно място са го сложили.

Намира се в долната част на долната жабка .Вземи си фенерче . Едвам я намерих аз

С Hr-V 2003 1.6i ръчка .

прекрепен е входа точно там мисля че е не е променен и за модела от 99та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте!!! Някой може ли да ми каже кьде в Русе правят диагностика - извьн градско ми стетва ,check-лампата за втори пьт -civic 6 sedan -d15z6- 97g

на кьси разстояния не свети !!! Благодаря

На газ ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравейте!!! Някой може ли да ми каже кьде в Русе правят диагностика - извьн градско ми стетва ,check-лампата за втори пьт -civic 6 sedan -d15z6- 97g

на кьси разстояния не свети !!! Благодаря

Това го прави ако имаш 2 сонди и от 2-рата сонда се полувата така. Ако си премахнал катализатора ще ти светва така само на дълго. Решение има извежда се сондата с втулка и се оправя. При мен така се реши проблема.

Редактирано от Izverg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Honda-  - тук можете да видите къде е буксата на повечето модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...