Jump to content
rulemaker

Истински обяснения, писани пред КАТ

Recommended Posts

'Колата пред мен блъсна пешеходеца, но той се изправи, затова го блъснах и аз.' :D

:o:o:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::D:D:D:D:D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще падна от смях , незнам как го е измислил и от каде му идват тези глупости на ум :o:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol::o:lol::lol::lol: Нямам думи! Какви мозъци са тия хора. :lol::lol: Най-много ме изкефи това - ''Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих.'' :lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:-нямам думи.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Инцидентът стана, защото с едното око наблюдавах камиона отпред, с второто - пешеходеца, и с другото - колата отзад.' :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това нямаше ли го пуснато вчера в "Бисери" ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то смешно, ама като си представя под какъв стрес са писани тия показания... :чук: :чук:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Бях сигурен, че старецът няма да успее да стигне до другата страна на пътя, когато го блъснах.'...освен ако не прехфърчи от силния удар :) :) :):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто няма такъв смях...направо се просълзяваш...и е леко потресаващо като си помислиш к`ви идиоти само има по пътищата, верно всеки мисли простотии за измъкване за провинения като превишена скорост, липса на колан или любимото ми - говорене по телефона(аз сигурно книга ще издам след време), но изявления като това:"Инцидентът стана, когато опитвах да си възвърна контрола над колата, насочвайки я към другото превозно средство.' лично мен започват леко ме притесняват..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:):lol::):D смешно ,но и малко притеснително :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol::):D:lol: смешно ,но и малко притеснително :)

да и аз така,кви малоумници има по пътищата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в духа на темата ще пусна и аз едно ( не обяснение) обжалване на акт. Предварително се извинявам, че е доста дългичко, но интересно. А ето го и негоДопълнителни ОБЯСНЕНИЯ И ВЪЗРАЖЕНИЯот Кубер Славянов Сапаревотносно АКТ за установяване на административно нарушениеномер 215065 (серия М) от 02 март 2004г. Уважаеми Г-не, Използвам правото си в 3-дневен срок от издаването на акт за установяване на административно нарушение с номер 215065 (серия М) от дата 02.03.2004г да направя следните обяснения и възражения, тъй като смятам, че в описанието на служителя на КАТ (ст.л-т. Иво Антонов Кирилов), има доста неточности. По-конкретно искам да обясня и възразя върху следното: 1. В издадения акт е посочено, цитирам “...навлиза и преминава на червен сигнал на работещата на нормален режим светофарна уредба...”.Тук държа да отбележа, че в момента на преминаването ми през линията, на която се намира светофарът (маркировка липсваше), сигналът на светофара беше жълт. Тук искам да цитирам и члена от закона, който е отбелязан в съставения ми акт и който оспорвам да съм нарушил: Чл. 6. Участниците в движението: 1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица,упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, както исъс светлинните сигнали, с пътните знаци и с пътната маркировка; В същото време, бих искал да цитирам и частта от правилника за прилагане на Закона за Движение по Пътищата, която касае означенията на светлинните сигнали: чл.31 ал.7 т.4. жълта светлина - означава "Внимание, спри!". Това не се отнася само за онези от водачите, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е било разрешено преминаването, са толкова близо до светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението. При подаване на този сигнал на кръстовище водачите, които навлизат или се намират в кръстовището,са длъжни да го освободят. Тук искам да отбележа, че сигналът на светофара се промени от зелен на жълт, един миг (по-малко от секунда) преди да премина през неравност на пътя, по-който се движех (ул.”Проф.Цветан Лазаров”), останала след прокарване на кабели под пътя и която се намира на 5 метра от самия светофар и която неравност усетих силно поради раздрусването. Освен това, бих искал да уточня и цялата дължина на кръстовището, която лично измерих на 18 метра: 10 от стълба на светофара до пресичащата моя път ул. “Илия Бешков” и 8 от единия до другия тротоар на въпросната улица. Предвид на моята скорост от около 50 км/ч, близостта ми до светофара (по-малко от 7-8 метра) както и на метеорологичните условия (обилен снеговалеж и силен вятър) и съответно на състоянието на пътната настилка, която прецених, че освен влажна е възможно и да е замръзнала заради отрицателните температури, прецених, че при евентуалния ми опит за рязко спиране е възможно да загубя контрол над автомобила и по този начин да създам опасност за останалите участници в движението и за пешеходците, които изчакваха зелен сигнал, за да пресекат ул. “Проф. Цв. Лазаров”. Тук бих искал отново да наблегна на фактите относно моята скорост (50 км/ч), разстоянието от мен до светофара в момента на смяната на сигнала (7-8 м.), както и на цялата дължина на кръстовището (18 м.). Трябва да направя и уточниението, че след съставянето на акта, аз измерих с личния си мобилен телефон с вграден хронометър времето, през което светлината на светофара е жълта (2.7 секунди). След елементарно изчисление и прилагайки закона за праволинейно равномерно движение, който гласи, че изминатият път е равен на скоростта умножена по времето (S = V.t) и преобразувайки скоростта от 50 км/ч в метри в секунда за скоростта ми получаваме: 50 км/ч = 50 x 1000 / 3600 = 13.89 м/с, а за пътя: V x t = 13.89 x 2.7 = 37.503 метра. Очевидно е, че за времето, през което сигналът на светофара е бил жълт, аз съм изминал разстояние от 37.5 метра, което значително надвишава цялата дължина на кръстовището събрана с разстоянието ми до него (18+8 = 26 метра). С всичко това искам да заявя, че аз не само че съм навлязъл в кръстовището на жълт сигнал на светофара, което е напълно разрешено в конкретния случай и предвид на дадените обстоятелства, но и съм успял да напусна кръстовището преди сигналът да стане червен. 2. Бих искал да направя и уточнение за мястото, което бяха заели служителите на КАТ, в момента, в който преминавах през кръстовището и където бях спрян от тях. Патрулният автомобил беше паркиран на тротоара от дясната страна на ул.”Проф. Цв. Лазаров” и беше обърнат с предната си част към светофара на кръстовището с ул. “Илия Бешков”, а служителите на КАТ се намираха вътре в него до момента на наближаването ми до тях. Около 5 минути след съставяне на акта ми, полицейският автомобил беше напуснал предишното си място, което аз бях запомнил – точно на това място започва ограда. След това направих двукратно измерване на разстоянието от тази точка до въпросния светофар (веднъж с километража на автомобила си и веднъж пеша със стъпките си) и получих резултат от 120 метра. Т.е. в момента на преминаването ми през кръстовището, патрулният автомобил на КАТ се е намирал на 120 метра от началото на кръстовището или сумарно на (120 + 18 = 138 м.) от края му – респективно мястото, в което съм навлязъл в него. Да сметнем и разстоянието от служителя на КАТ (ст.л-т Иво Антонов Кирилов), седнал в патрулния автомобил до правата на моето движение, което определям приблизително на 2.5 метра (1.5 метра от равнището на земята и 2 метра встрани от пътя и според Теоремата на Питагор за образувания правоъгълен триъгълник 1.52 + 22 = 2.52). Нека означим с точка М позицията ми в момента, в който сигналът на светофара е сменил цвета си от зелен на жълт, с точка N самият светофар, с точка A позицията на ст.л-т Иво Антонов Кирилов и с точка B ортогоналната проекция на точка A върху правата на моето движение – ул.”Проф. Цв. Лазаров” (фиг.1). Получават се два правоъгълни триъгълника, които имат общ катет (AB = 2.5 метра) и втори катет съответно NB = 138 метра и MB = 146 метра (138 + 8). Ъгълът MAN, сключен между моето положение в момента на светването на жълто M и позицията на светофара N представлява разликата между ъглите ANB и AMB. За тези два ъгъла намираме съответно: ANB = arctg (AB/NB) = arctg (2.5/138) = arctg (0.0181) = 1.04°AMB = arctg (AB/MB) = arctg (2.5/146) = arctg (0.0171) = 0.98° Или за търсения ъгъл MAN получаваме: MAN = ANB – AMB = 1.04° - 0.98° = 0.06° С arctg съм означил тригонометричната функция “аркус тангенс”. фигурата фиг.1 С всички тези изчисления искам да покажа, че видимото ми преместване в зрителното поле на ст. л-т Иво Кирилов от момента на светването на жълт сигнал на светофара до навлизането ми в кръстовището е 0.06° ! Това е равносилно на различаване на странично преместване на предмет на разстояние 15 cm от разстояние 146 метра! Предвид на факта, че в този момент служителят на КАТ се намираше вътре в патрулния автомобил, заради чието намокрено стъкло както и поради гореспоменатия обилен снеговалеж със силен вятър, смятам, че задачата за различването на това преместване, т.е. на различване момента на промяната на сигнала на светофара до момента на моето навлизане в кръстовището, става фактически абсолютно невъзможна от разстоянието и от позицията спрямо правата на моето движение, на което беше патрулният автомобил. 3. Искам да отбележа още, че в момента на съставянето на акта, жълтата светлина на светофара в посока откъм патрулния автомобил не светваше при преминаването от червен към зелен и обратно сигнал на светофара – с което искам да отбележа, че светофарът макар и работещ, не се намираше в пълна изправност. В заключение искам да ви уверя, че целта на настоящите възражения не е доказване вина или злоумишлени действия на служителя на КАТ – ст. л-т Иво Антонов Кирилов, а само снемане на моята вина по посочения чл. 6 т.1 от ЗДП и анулиране на съставения ми акт! Готов съм при необходимост да сътруднича допълнително за изясняване обстоятелствата и причините за възникналото недоразумение. София, С уважение: ......................................... 04.03.2004г К.Сапарев Best Regards,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Пешеходецът нямаше представа накъде да бяга, докато го прегазвах.''Пешеходецът побегна към тротоара, но аз го уцелих.' :lol::(:):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:bounce: Голем смех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителни ОБЯСНЕНИЯ И ВЪЗРАЖЕНИЯот Кубер Славянов Сапарев

:bounce::):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Колата пред мен блъсна пешеходеца, но той се изправи, затова го блъснах и аз.''Бях сигурен, че старецът няма да успее да стигне до другата страна на пътя, когато го блъснах.' :) - просто класици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в духа на темата ще пусна и аз едно ( не обяснение) обжалване на акт. Предварително се извинявам, че е доста дългичко, но интересно. А ето го и негоДопълнителни ОБЯСНЕНИЯ И ВЪЗРАЖЕНИЯот Кубер Славянов Сапаревотносно АКТ за установяване на административно нарушениеномер 215065 (серия М) от 02 март 2004г. Уважаеми Г-не, Използвам правото си в 3-дневен срок от издаването на акт за установяване на административно нарушение с номер 215065 (серия М) от дата 02.03.2004г да направя следните обяснения и възражения, тъй като смятам, че в описанието на служителя на КАТ (ст.л-т. Иво Антонов Кирилов), има доста неточности. По-конкретно искам да обясня и възразя върху следното: 1. В издадения акт е посочено, цитирам “...навлиза и преминава на червен сигнал на работещата на нормален режим светофарна уредба...”.Тук държа да отбележа, че в момента на преминаването ми през линията, на която се намира светофарът (маркировка липсваше), сигналът на светофара беше жълт. Тук искам да цитирам и члена от закона, който е отбелязан в съставения ми акт и който оспорвам да съм нарушил: Чл. 6. Участниците в движението: 1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица,упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, както исъс светлинните сигнали, с пътните знаци и с пътната маркировка; В същото време, бих искал да цитирам и частта от правилника за прилагане на Закона за Движение по Пътищата, която касае означенията на светлинните сигнали: чл.31 ал.7 т.4. жълта светлина - означава "Внимание, спри!". Това не се отнася само за онези от водачите, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е било разрешено преминаването, са толкова близо до светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението. При подаване на този сигнал на кръстовище водачите, които навлизат или се намират в кръстовището,са длъжни да го освободят. Тук искам да отбележа, че сигналът на светофара се промени от зелен на жълт, един миг (по-малко от секунда) преди да премина през неравност на пътя, по-който се движех (ул.”Проф.Цветан Лазаров”), останала след прокарване на кабели под пътя и която се намира на 5 метра от самия светофар и която неравност усетих силно поради раздрусването. Освен това, бих искал да уточня и цялата дължина на кръстовището, която лично измерих на 18 метра: 10 от стълба на светофара до пресичащата моя път ул. “Илия Бешков” и 8 от единия до другия тротоар на въпросната улица. Предвид на моята скорост от около 50 км/ч, близостта ми до светофара (по-малко от 7-8 метра) както и на метеорологичните условия (обилен снеговалеж и силен вятър) и съответно на състоянието на пътната настилка, която прецених, че освен влажна е възможно и да е замръзнала заради отрицателните температури, прецених, че при евентуалния ми опит за рязко спиране е възможно да загубя контрол над автомобила и по този начин да създам опасност за останалите участници в движението и за пешеходците, които изчакваха зелен сигнал, за да пресекат ул. “Проф. Цв. Лазаров”. Тук бих искал отново да наблегна на фактите относно моята скорост (50 км/ч), разстоянието от мен до светофара в момента на смяната на сигнала (7-8 м.), както и на цялата дължина на кръстовището (18 м.). Трябва да направя и уточниението, че след съставянето на акта, аз измерих с личния си мобилен телефон с вграден хронометър времето, през което светлината на светофара е жълта (2.7 секунди). След елементарно изчисление и прилагайки закона за праволинейно равномерно движение, който гласи, че изминатият път е равен на скоростта умножена по времето (S = V.t) и преобразувайки скоростта от 50 км/ч в метри в секунда за скоростта ми получаваме: 50 км/ч = 50 x 1000 / 3600 = 13.89 м/с, а за пътя: V x t = 13.89 x 2.7 = 37.503 метра. Очевидно е, че за времето, през което сигналът на светофара е бил жълт, аз съм изминал разстояние от 37.5 метра, което значително надвишава цялата дължина на кръстовището събрана с разстоянието ми до него (18+8 = 26 метра). С всичко това искам да заявя, че аз не само че съм навлязъл в кръстовището на жълт сигнал на светофара, което е напълно разрешено в конкретния случай и предвид на дадените обстоятелства, но и съм успял да напусна кръстовището преди сигналът да стане червен. 2. Бих искал да направя и уточнение за мястото, което бяха заели служителите на КАТ, в момента, в който преминавах през кръстовището и където бях спрян от тях. Патрулният автомобил беше паркиран на тротоара от дясната страна на ул.”Проф. Цв. Лазаров” и беше обърнат с предната си част към светофара на кръстовището с ул. “Илия Бешков”, а служителите на КАТ се намираха вътре в него до момента на наближаването ми до тях. Около 5 минути след съставяне на акта ми, полицейският автомобил беше напуснал предишното си място, което аз бях запомнил – точно на това място започва ограда. След това направих двукратно измерване на разстоянието от тази точка до въпросния светофар (веднъж с километража на автомобила си и веднъж пеша със стъпките си) и получих резултат от 120 метра. Т.е. в момента на преминаването ми през кръстовището, патрулният автомобил на КАТ се е намирал на 120 метра от началото на кръстовището или сумарно на (120 + 18 = 138 м.) от края му – респективно мястото, в което съм навлязъл в него. Да сметнем и разстоянието от служителя на КАТ (ст.л-т Иво Антонов Кирилов), седнал в патрулния автомобил до правата на моето движение, което определям приблизително на 2.5 метра (1.5 метра от равнището на земята и 2 метра встрани от пътя и според Теоремата на Питагор за образувания правоъгълен триъгълник 1.52 + 22 = 2.52). Нека означим с точка М позицията ми в момента, в който сигналът на светофара е сменил цвета си от зелен на жълт, с точка N самият светофар, с точка A позицията на ст.л-т Иво Антонов Кирилов и с точка B ортогоналната проекция на точка A върху правата на моето движение – ул.”Проф. Цв. Лазаров” (фиг.1). Получават се два правоъгълни триъгълника, които имат общ катет (AB = 2.5 метра) и втори катет съответно NB = 138 метра и MB = 146 метра (138 + 8). Ъгълът MAN, сключен между моето положение в момента на светването на жълто M и позицията на светофара N представлява разликата между ъглите ANB и AMB. За тези два ъгъла намираме съответно: ANB = arctg (AB/NB) = arctg (2.5/138) = arctg (0.0181) = 1.04°AMB = arctg (AB/MB) = arctg (2.5/146) = arctg (0.0171) = 0.98° Или за търсения ъгъл MAN получаваме: MAN = ANB – AMB = 1.04° - 0.98° = 0.06° С arctg съм означил тригонометричната функция “аркус тангенс”. фигурата фиг.1 С всички тези изчисления искам да покажа, че видимото ми преместване в зрителното поле на ст. л-т Иво Кирилов от момента на светването на жълт сигнал на светофара до навлизането ми в кръстовището е 0.06° ! Това е равносилно на различаване на странично преместване на предмет на разстояние 15 cm от разстояние 146 метра! Предвид на факта, че в този момент служителят на КАТ се намираше вътре в патрулния автомобил, заради чието намокрено стъкло както и поради гореспоменатия обилен снеговалеж със силен вятър, смятам, че задачата за различването на това преместване, т.е. на различване момента на промяната на сигнала на светофара до момента на моето навлизане в кръстовището, става фактически абсолютно невъзможна от разстоянието и от позицията спрямо правата на моето движение, на което беше патрулният автомобил. 3. Искам да отбележа още, че в момента на съставянето на акта, жълтата светлина на светофара в посока откъм патрулния автомобил не светваше при преминаването от червен към зелен и обратно сигнал на светофара – с което искам да отбележа, че светофарът макар и работещ, не се намираше в пълна изправност. В заключение искам да ви уверя, че целта на настоящите възражения не е доказване вина или злоумишлени действия на служителя на КАТ – ст. л-т Иво Антонов Кирилов, а само снемане на моята вина по посочения чл. 6 т.1 от ЗДП и анулиране на съставения ми акт! Готов съм при необходимост да сътруднича допълнително за изясняване обстоятелствата и причините за възникналото недоразумение. София, С уважение: ......................................... 04.03.2004г К.Сапарев Best Regards,

Тоя е голям математик...... :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) -държах си волана с двете ръце а и през същото време си пусках СД-то в колата и не знам кога този завой се появи на пътя.обяснение от българин водач на ТИР в щатите-кой е наредил да се копат такива дълбоки канавки срещу Т-образно кръстовище,това никъде го няма по закон:dry:-някъв столичанин беше.-с едната ръка пушех,а с другата си държах кафето. интересно е с какво е държал волана-отговор на една месна пиянка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

'Пешеходецът ме блъсна и отиде под колата ми'. Мале мале :D;):D . Това трябва да бъде в категорията "Само в България";)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеееееееее...'Не знаех, че ограничението на скоростта е валидно след полунощ.'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такива идиоти :lol: , леле колко малоумни хори има, много смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, накара ме да прочета фермана и останах направо смаян. Обаче ми е много интересна развръзката- отмениха ли акта, какво стана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@artifuckt Я кажи ко стана с акта :P сценария на филма го прочетох ама не видях края ;)

'Непряката причина за инцидента беше нисък човек в малка кола с голяма уста.'

:) :) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...