Jump to content
insulin

Голямата дилема

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

И аз съм за Дел Сола(но пък не съм се качвала на ЦРХ,а щом колегите казват,че е по-бърз,значи са прави,а и ми се струва по-мъжка кола)...Дел Сола наистина е гейски...Аз се заглеждам в пичовете с Хонди нон-стоп:hondarulez:,но да ме извиняват колегите,ама като видя мъж с Дел Солче...не ме кефи много:punk:

Редактирано от VersaceGirl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за Дел Сола(но пък не съм се качвала на ЦРХ,а щом колегите казват,че е по-бърз,значи са прави,а и ми се струва по-мъжка кола)...Дел Сола наистина е гейски...Аз се заглеждам в пичовете с Хонди нон-стоп:),но да ме извиняват колегите,ама като видя мъж с Дел Солче...не ме кефи много:)

Колежке, след тоя пост очаквам мобилето да е пълно с Дел Сол-и вече... :lol: След малко интервенция таргата може да си стане прилично мъжка кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колежке, след тоя пост очаквам мобилето да е пълно с Дел Сол-и вече... :lol: След малко интервенция таргата може да си стане прилично мъжка кола :)Не съм искала да обидя никого...въпрос на вкус...просто колегите съветват момчето,че Дел Сола е пичеловка(но аз не смятам,че е така)...просто Дел Сола е толкова малък и нежен,че нали се сещаш какви асоциации си правим :)

Редактирано от VersaceGirl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдааа много е нежен особенно на 8000 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм искала да обидя никого...въпрос на вкус...просто колегите съветват момчето,че Дел Сола е пичеловка(но аз не смятам,че е така)...просто Дел Сола е толкова малък и нежен,че нали се сещаш какви асоциации си правим :):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To се е видяло, че мнения много :lol:

Благодаря ви все пак на всички !

 

---

 

СЕГА МОЛЯ АКО ИМА НЯКОЙ С CRX 2 VT И ИМА НАМЕРЕНИЕ ДА ИДВА НА ТЪРНОВО, ДА МИ ПИШЕ ЕДНО Л.С. ДАЛИ Е ВЪЗМОЖНО ДА МЕ ПОВОЗИ ! МЕРСИ !!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако неможеш да си намериш читав црх2 ген ВТ има и друг вариант, тоси сивия който си постнал от мобилето изглежда много приятен, взимаш такъв, сменя се двигателя примерно с б18ц4(тука във форума има мн колеги които ще ти помогнат) и вече имаш запазен екземпляр, който върви много :lol:Дел Сола за мене е дамска кола да се развяваш и да се фръцкаш, а старата генерация за истински фенове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Моето скромно мнение е че, ако искаш кола която да караш си вземи CRX VT, а ако искаш кола в която да се возиш вземи си Del Sol!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако неможеш да си намериш читав црх2 ген ВТ има и друг вариант, тоси сивия който си постнал от мобилето изглежда много приятен, взимаш такъв, сменя се двигателя примерно с б18ц4(тука във форума има мн колеги които ще ти помогнат) и вече имаш запазен екземпляр, който върви много :lol:Дел Сола за мене е дамска кола да се развяваш и да се фръцкаш, а старата генерация за истински фенове.

Не е същото, колега! Друго си е да знаеш, че колата ти е излязла от завода с този мотор и е от редките екземпляри, а не някоя самоделка. Наистина, признавам феновете, които инвестират в суап, тунинг и т.н., но не може CRX ED9 с B16 или B18 суап да се сравнява с EE9 :) Лично мнение! Другото е, че ED9-ките вървят по 3-4 бона, а B16 мотор струва 2500 лв. в най-добрия случай, при това е доста рисковано да купуваш свален мотор, тъй като не се знае какви главоболия могат да ти дойдат, когато влезе в употреба, а и не можеш предварително да го тестваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може би съм пристрастен, не съм се возил на CRX VT, но пък ми се струва че и доста от колегите не са се возили в Del Sol VTI

чак пък толкова разлика във вървежа да има...по каталожни данни не виждам

единственото което намерих като 0-100 за CRX е една тема от форума и един линк от нея:

Honda CRX 1.6 V-TEC?

също и това:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=38159

данни от рода на 0-60 mph 8.00 s ми се струват доста неверни

нека някой каже реално замервано време на такъв црх

аз с инфоборд съм засичал моята кола, напълно сток преди да й се прави генерация. най-доброто ми постижение беше 7.1 сек

и въобще нямам чувството, че карам някаква малка лигава слаба количка, особено като се включи В-тек-а и колата почне да дърпа наляво-надясно :lol:

не че се съмнявам че црх-а ще е по-бърз !! въпросът е с колко, дори като някакви сухи цифри от рода на 0-100 ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "вървенето" колегите ти казаха кое е ПО, на същото мнение съм - Це Ер Хикс-а бяга повече от Дел Сол-а(карал съм и двете машини).Верно... Друго си е е карбиолет, но в този ред на мисли Це Ер Хикса, като се отвори си е баш идея карбио. :> После/следпис: Це Ер Хикса-а, въпреки годините си води цена и има защо...После/следпис 2: Както казва другото ми АЗ - "Ако искаш циганско Ферари си вземи Дел Сол". :>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много интересно как обособи за циганско ферари марка кола която би трябвало да уважаваш тъй като е ХОНДА , но да не се прави оффтопик нека се изкажа и аз 1. Прецени си какво искаш от тази кола за драг- црх за нормално вървене и удоволствие от кабриолет дел сола2. Рекса 2 ген върви повече и това го казвам от опит , но пък да гледам изказвания че вти-то не върви много да ме извиняват колегите

Редактирано от mrasnika

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие това циганско ферари го пишите наляво и на дясно :) То не беше за калибрите, барчетите и сега за дел солитеА жълтите жигулки сигурно са ламборджинита :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:lol: Без да се засягате, казано бе в рамките на шегата... придружена с усмивка.mrasnika, хайде да не издребняваме и преиграваме.Benji, не си на 15г. и смятам за ненужно да се обяснявам и все пак - въпрос на вкус, неангажиращо мнение.Търкалям по пътищата хонде, пиша и чета във форум за тази марка, но това не ме прави фанатик. Това, че харесвам няколко модела на хонда, съвсем не ме ангажира да харесам/приема всичко на тази марка... Дел Сол-а е едно от тях.После/следпис: Наричам колата си понякоа на галено "кошница или дарак", в този ред на мисли да не го изричам/пиша пред хонда фен... хайде ще ви замоля! Редактирано от ivankrystev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам , че Benji нещо се е рабушувал ;) ... точно сега не ми се разясбява как преди 3-4 годинки се обясняваше и кланеше на рекс 2г , с огромна надсмешка наричаше делсола женски автомобил, какъвто си е , и че никога не би си купил такава, още по-малко пък заменил за 2г.Но ето , след няколко години си взе дел сол и сега се почусвтва засегнат от мненията на всички , които не харесват извънземното кабрио ;) ...нооо всеки си има право на лош вкус ;)Та в този ред на мисли ... Тоше, ела ще се обадим на Маслината да покараш неговия рекс с б16а1/който е 10/ДЕСЕТ/ кс ПО-МАЛКО от делсола/ и ще си направиш една съпоставка.п.п. Benji, темата за "моя" автомобил ще я пропусна - от утре дори е с газово, голяма маниика и още малко ще я назлобя и тюнинговам ;) ;) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Founder не се търсят мненияна човек който има 1000-2000км макс на CRX Д16А8 а за B16 дори не е каралНякаде да си видял да пиша,че дел сола е по-бърз от ВТто ?????а до колкото лошия вкус- нека се мъча на не вървежната и грозновата хонда ;) И честно казано нервиш ме с твоите детски приказки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Продължаваш да говориш пълни глупости ;)Единственото вярно нещо от цветущите ти приказки е , че не съм карал дел сол б16, но ми беше достатъчно возенето в твоя на пълна газ за да добия представа за вървенето на тези екземпляри.Никъде не съм споменал , че дел сола е грозен , точно обратното , написал съм го и в първия си пост.И пак става дума за вървене на Дел Сол ВТИ вс. ВТ. Казах кое ме кефи как върви и чувството да караш дадения автомобил. Тошко си търси агресивен, нервен и бърз автомобил ... ЦРХ 2г. ВТ си е ЦРХ 2г ВТ.п.п. Мисля, че темата няма нужда от повече безсмислени мнения.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново на всички, които ми дадоха мнението си, но мисля че всеки друг пост ще е против правилата :) ТА НЕ РАЗБРАХ, ЩЕ МЕ ВОЗИ ЛИ НЯКОЙ НА ТЪРНОВО В ВТ. ЦРХ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , наи -добре е сам да караш ,а не да се возиш с още някои .... и най- малката разлика в теглото е от значение ,за да добиеш ясна представа по добре направи едно кръгче сам :o Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , наи -добре е сам да караш ,а не да се возиш с още някои .... и най- малката разлика в теглото е от значение ,за да добиеш ясна представа по добре направи едно кръгче сам :lol: Поздрави

Е да, но незнам дали ще има някой, който да ми даде кръгче ???? :D :D :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли ТЕСТЕРИ... черпнята е от мен и то цяла вечер :unsure: Хайде ВТ-ки :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен Del Sol-a е по добре, все пак Б16А2 това А2 подсказва, че това е втора версия и вярвам, че са изчистили някой недостатъци от първата версия, но като цяло не ти препоръчвам и двата щот и двата двигателя са много високо оборотни и двата постигат конете си при 7600 оборота, като цяло тея двигатели не се славят с дълъг живот и аз си мислех за Дел Сол, обаче в последствие май ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с. при 5800 оборота, тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести отзад, тъй че помисли си добре! :worthy:

Редактирано от Replay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Del Sol-a е по добре, все пак Б16А2 това А2 подсказва, че това е втора версия и вярвам, че са изчистили някой недостатъци от първата версия, но като цяло не ти препоръчвам и двата щот и двата двигателя са много високо оборотни и двата постигат конете си при 7600 оборота, като цяло тея двигатели не се славят с дълъг живот и аз си мислех за Дел Сол, обаче в последствие май ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с. при 5800 оборота, тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести, тъй че помисли си добре! :worthy: :worthy: :lol:

Пич, Б16-ката е един от най-издръжливите двигатели, които са излизали някога от завода на Хонда! Това, че са високооборотни, не трябва да те кара да си мислиш, че нямат дълъг живот. Съгласи се, че в градски условия например тези мотори се карат до 4-5 хил. оборота ежедневно, което не е почти никакво натоварване за тях - друг е въпросът, че разходът също е доста поносим в тези граници! Единственият им проблем е, че горят доста масло, но едва ли има високооборотен мотор, който няма този недостатък!

 

Другото, с което не мога да се съглася е, че втората версия е "изчистена от недостатъци". Напротив, CRX е много по-сполучлив модел и като технически характеристики, и като продажби, и като символ на Хонда. Дел Сол е звеното между CRX и S2000 - хем иска да е расов спортен автомобил, хем возило за модни натури, но всъщност не е нито едно от двете! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Del Sol-a е по добре, все пак Б16А2 това А2 подсказва, че това е втора версия и вярвам, че са изчистили някой недостатъци от първата версия, но като цяло не ти препоръчвам и двата щот и двата двигателя са много високо оборотни и двата постигат конете си при 7600 оборота, като цяло тея двигатели не се славят с дълъг живот и аз си мислех за Дел Сол, обаче в последствие май ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с. при 5800 оборота, тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести, тъй че помисли си добре! :worthy: :worthy: :lol:

Пич, Б16-ката е един от най-издръжливите двигатели, които са излизали някога от завода на Хонда! Това, че са високооборотни, не трябва да те кара да си мислиш, че нямат дълъг живот. Съгласи се, че в градски условия например тези мотори се карат до 4-5 хил. оборота ежедневно, което не е почти никакво натоварване за тях - друг е въпросът, че разходът също е доста поносим в тези граници! Единственият им проблем е, че горят доста масло, но едва ли има високооборотен мотор, който няма този недостатък!

 

Другото, с което не мога да се съглася е, че втората версия е "изчистена от недостатъци". Напротив, CRX е много по-сполучлив модел и като технически характеристики, и като продажби, и като символ на Хонда. Дел Сол е звеното между CRX и S2000 - хем иска да е расов спортен автомобил, хем возило за модни натури, но всъщност не е нито едно от двете! :D

 

Дано да си прав за това, но се пак не бих рискувал с такива двигатели дори и да са карани 100000км са карани на макс защото тея коли мноо те предразполагат да ги понастъпиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести, тъй че помисли си добре! !!! :lol::)

...Само да кажа, че в случая става дума за 2ра кола, която да се кара САМО за кеф...

ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с...

е това е най-безпроблемния двигател, не ти трябват тия Б серии, за нищо не стават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:- ) Б16А1 това е мотора.... вече съм си решил !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амин.Пича с Н23-ката...супер избор си направил.Вземи прочети малко повече преди да даваш компетентни мнения.Най-малкото за да не се опариш.От твойта логика да разбирам ли че се ръчкат само ЦРХ-овете а другите Хонди се карат до 3000 об/мин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Del Sol-a е по добре, все пак Б16А2 това А2 подсказва, че това е втора версия и вярвам, че са изчистили някой недостатъци от първата версия, но като цяло не ти препоръчвам и двата щот и двата двигателя са много високо оборотни и двата постигат конете си при 7600 оборота, като цяло тея двигатели не се славят с дълъг живот и аз си мислех за Дел Сол, обаче в последствие май ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с. при 5800 оборота, тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести отзад, тъй че помисли си добре! :)

:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Del Sol-a е по добре, все пак Б16А2 това А2 подсказва, че това е втора версия и вярвам, че са изчистили някой недостатъци от първата версия, но като цяло не ти препоръчвам и двата щот и двата двигателя са много високо оборотни и двата постигат конете си при 7600 оборота, като цяло тея двигатели не се славят с дълъг живот и аз си мислех за Дел Сол, обаче в последствие май ще скачам на Прелюд 4Г H23 160 к.с. при 5800 оборота, тоя CRX без значение делсол или другия мноо ще се нервиш че са двуместни ... един френд имаше ЦРХ 2Г уж 4 местен ама 1 човек не може да се помести отзад, тъй че помисли си добре! :)

хубаво е да прочетеш добър виц преди лягане, влияе добе на съня. а на твоя френд с црх-а му покажи това, та да минават курс преди да сядат отзад в колата му-тесен црх :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така по темата и двете коли не са лоши но мен просто по ме кефят рексовете 2ра генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:o на мен ми се струваше че ЦРХ-а е по-широк от прелюда и на двете коли задните места са фиктивни,разликата е във возията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от пред не е по-широк :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

хубаво е да прочетеш добър виц преди лягане, влияе добе на съня. а на твоя френд с црх-а му покажи това, та да минават курс преди да сядат отзад в колата му-тесен црх :rolleyes:

хахахааа изроди! подобряват с 1 рекорда ми от 7 души в москвич - при това никой да легна в багажника на делсола ... добри са!то излезе 'наше гардже най-хубавото' ама наистина в прелюд се чувствам леко некомфортно и .... тясно ... не мога да го обясня, хем е доста по-голяма кола. и задните седалки на прелюда са доста по-използваеми от на CRX-а ... ама твърде много ерес почнах да приказвам в този форум! Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Наистина, темата стана тип "всеки си хвали магарето"... Бенджи е типичното доказателство затова - някога когато караше ЕД9 казваше за Дел Сол-а "Малко педераско са го направили тоя дел сол" - сега в темата гледам друго говори (след като вече има дел сол) :rolleyes: Аз също съм с Дел Сол Вти... няма да ти казвам което е по-доброто - то или стария модел (мисля, че мнението ми е повече от ясно), само ще спомена няколко неща които са факти, ти си прецени кое ти харесва и с кое не може да се примириш:-2-а ген. CRX НЯМА хидравлика, като го сложиш на лъскави 16/17 цола джанти... незнам как ще въртиш волана на място за елементарна маневра в града;-CRX EE8 (и въобще 2-рата генерация) има и задна седалка - не че е някаква, но все пак - седалка си е, определено е в + това !-Дел Сол има само две места, т.е. само ти и още някой с теб по възможност по-слаб, направо да е скелет (дел сола си е тясна кола, особено ако задната жабка е махната и е сложен сандък с говорители, става ужасно тясно). В тоя ред на мисли да кажа, онзи ден, отивам на бензиностанцията с Дел Сол-а и момчето което сипва бензин след като си свърши работата и тръгна с лека крачка към другата кола ми зададе въпроса с усмивка "Абе къде ебеш като е двуместна" - аз му казах "По хотели като европеец" :P -Дел Сол е тарга (т.е. кажи речи си е кабрио, което си е сгода), но с течение на годините тавана (при сложено положение) почва да си поклопва, та дразни леко..... по-силна музика и се оправя проблема. Но като се замисля - то като цяло хондите си поскъврцват и потропват (пластмаси, кори...), та - свиква се с това.-Дел Сол-а има ABS - това НЕ е за пренабрегване според мен поне.Дизайна е много субективно нещо, мен лично ме отвръщата Дел Сол в сток състояние на 14 цола джанти (наистина изглежда лигава кола), за сметка на това за мен, моя е един от най-красиво пипнатите на външен вид дел сол-и които съм виждал някога и е страшна стойкаджика (не че е мой и да го хваля, а просто си е красавец, мога да пусна снимки малко по-късно ако искаш), докато 2-а ген ЦРХ дори сток - външно си е злобна тая кола, ма за сметка на това отвътре лично на мен не ме кефи (централната конзола) - изглежда си стара кола от 80-те, докато дел сол-а интериора му е (за мен лично) много по-красив.И двата модела си имат слаби места проявили се с годините - почти всеки един автомобил и от двата модела проявяват такива болежки (на 2-рата ген - таблото, управлението на парното непрекъснато се чупи, на дел сол - дръжките за отварянето на вратите отвътре се пукват и самите кори на врати там където човек си обляга лакътя - кожата се набръчква)Различна концепция са тези 2 коли, но и двете са си идиотски колички за абдалщини правени, агресивни коли са (смешно е да се говори, че дел сола става за возене, а стария модел е за каране или пък, че дел сола е женска/педалска кола - без да ми се обиждате колеги написали тия неща, но подобни приказки отиват на деца от детската градина, не на възрастен, трезво мислещ човек) и наистина както някой по-горе спомена: Дел Сол по каталог го дават по-тромав 0-100 от колкото е в действителност (към 8 секунди му дават по каталог), докато в реалността - около 7 секунди ги прави (говоря за сток коли, при това на 15 години на кой знае колко километри) без проблем, т.е. колкото Хонда Сивик с B16A2. Т.е. въобще не е тромава кола, в никакъв случай - лично на моя по километраж, лепи 240 и още може да се развърта (стига да му стиска на човек). Сега, стария модел е по-лек и е възможно някой леко пипнат да върви малко повече от някой стандартерн Дел Сол ВТи, но това ще е с малко, няма да е кой знае фрапиращо. В крайна сметка, НЕ всичко в една кола е макс. скорост и 0-100 ускорение, има и стил, усещане, чувство. Това човек може да го изпита само ако седне и в двете и ги покара дори по малко, така с писане - немога да го обясна. Именно това и ти трябва да направиш - седни, покарай и двата автомобила, така сам ще решиш коя е ТВОЯТА малка лагерница за правене на щуротии през свободното време :DТи си прецени кое ти харесва повече, но който и да вземеш знай едно от мен - все ще наливаш пари по него и ще му се кефиш ;) Доволен шъ останеш (стига да не си карък, да не попаднеш на издухана такава машина де, това вече си е късмет и с какви пари разполагаш де). УСПЕХ !!!

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Бих казал, една прекрасна "статия"! Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:shy: доста е изчерпателна статиятално трябва да се разпростреш и според джоба си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На времето когато не харесвах дел сола ме дразнеха единстенно фаровете ;) но тогава не харесвах и 7генерация,а днес я харесвам и то много ;).Другото което човек се нуждае е прогреса като хидравлика(карам си колата с волан по-малък от баса ми в багажника) ,климатик който като ме напече слънцето затварям таргата и си пускам климатика ;).До колкото еб.нето и двете не са от най-комфортните ;) но за сметка на това най секси колите все са си от този клас.За тропането по таргата има си подръжка като всяко едно нещо и то си иска неговото което си е съвсем нормално.Дел сола е точно двуместна,но на мен тези места ми стигат,ако някой иска да се вози да си купи кола не съм градски транспорт :D,2м човек съм и съм хетеро сексуален,не гоня гаджета за това,че колата е гейска,пичеловка и не удобна,за мен тези неща отпадат.Всеки си има глава на раменете за да мисли и да му предава завършен вид :shy: затова кой каквото си иска да си мисли и купува.Аз за себеси съм направил избора.P.S Саше, пусни тея снимки да го видим тоя дел сол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В защита на 2-ра генерация искам да спомена, че има модели с климтик, рядкост, но има ;)...за хидравликата, прогреса го е имало и тогава - има хидравлика на сивик 4-та генерация, която лесно се присажда на рекс, ако някой приплаче, въпреки че колата е достатъчно лека, за да не е проблем паркирането :shy:

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Всеки си има глава на раменете за да мисли и да му предава завършен вид :shy: ...

твоята глава придава завършен вид и на делсола ти, рекса много ти мачкаше перчема ;) сори не се сдържах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Снимка 1

 

Снимка 2

 

Снимка 3

 

Снимка 4

 

Снимка 5

 

Снимка 6

 

Снимка 7

 

Снимка 8

 

Снимка 9

 

Снимка 10

 

Преди месец цапардосаха на паркинг предната броня та сега трябва да се оправя, тъкмо ще и се сложи отдолу липа и емблемата (на снимките е без тях че когато се правеха идваше зима, нарочно го разкарах), с тоя лип трябва да изглежда така:

 

Публикувано изображение

 

Ще го снимам като се оправи.

 

Лепенките (те не са и такива, това е боядисано) отстрани не са повърхностни, като минеш с нокът върху тях не се усещат (пръснато е отгоре лак), окачване амортесьори + 2 комплекта пружини лоутек (вози ненормално стабилно в завой, същевременно и по-меко поема дупките от примерно EG4-ката която е сток, на 13 и също е добра кондиция ходовата част), колектори "супер спринт" 4-2-1, крайно гърни "TSS Tuning" реплика на "Mugen Twin Loop" - всичко правено от австриец. Не се вижда от снимките, но аудио оборудването е 3 12 инчови кикър-а + стъпало кикър+ кондезатор 1 фарад....

 

Иначе е 92-и набор, яко е наливано в тая кола, от австрия миналата година влезна, без точка ръжда и всичко по ходовата част свети (да видиш австрика в такова състояние на ламарините е голяма рядкост).

 

Само сложих един шпортлих въздушен филтър "спектре" (който мисля в най-скоро време да сменя) и набих 2 ксенона (би-ксенон - т.е. къси и дълги за стандартните фарове + сингъл H4 ксенон за малките фарчета, т.е. на къси светят само големите фарове, на дълги и големите и малките фарове - като светне стане ден) и един пайнер дех 7000уб, ъпдейтнах и предните говнорители (17 пайнер сложих) че оригиналните бяха заминали и едни пищялки алпайн, друго не съм ъпдейтвал, засега

 

Трябва да си видя заден ляв сензор ми правия ядове на абс-а, ма някой ден по натам...

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...