insulin 73 #1 Публикувано 21 Май, 2009 (Редактирано) Здравейте, колеги ! След дълго обеждаване, мърморене и надъхване от страна на мои приятели (rockDRIVER и Stancho), реших да си купя и аз една бърза хонда. Първоначално бях се ориентирал към въпросната HONDA CRX 2 B16A1 (150HP), но с оглед на обстоятелствата се замислих дали да не е бърза и на всичкото отгоре да е кабрио, а именно HONDA DELSOL B16A2 (160HP). Сега съм изправен пред голяма дилема и незнам как да постъпя. Наясно съм,че Б16А1 е по-лек от ДелСол-а, но пък... ???? Незнам Вие кажете ??? Колеги въпроса ми е, какви са разлите междо двата модела? ...с какво единия е повече от другия? И ако е възможно да ми препоръчате хубава и читава кола. Аз така или иначе смятам да направя пълна промяна, но все пак нека е нещо запазено. Благодаря предварително на всички. Редактирано 21 Май, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 21 Май, 2009 Ами те двете коли нямат нищо общо Аз съм за ДелсолаАбе това Пежо на аватара и CTR в подписа ти нещо не ми се вързват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #3 Отговорено 21 Май, 2009 Мисля че най-добрия вариант е да ги покараш за да избереш твоята кола.Не знам дали търсиш една определена черта в колата която ще купиш или ще трябва да е съчетание от няколко качества.Аз бих избрал 2ген. защото ми е мания.Дел сола като визия ми е ... да речем неприятен.За мен това е достатъчна причина да не си купя.Мисля обаче че откъм поддръжка ще видиш повече зор с 2ген.VT, защото са много голяма рядкост(едва ли са повече от 6-7 броя в цяла БГ)a имат разлики в изпълнението от обикновенната 2ген.Иначе ако се разгледаш из нет-а цената на читава 2-ка е по-висока от на Дел сола.А да улучиш читав екземпляр ... пожелавам ти късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #4 Отговорено 21 Май, 2009 @Dragi4Ако е възможно да ми поясниш...Къде е разликата и т.н. @MAD DOGКолега карал съм и двата модела, като ДелСола е с генерация, а ЦРХ-а е стоков. По принцип ми се стори, че ЦРХ-а върви малко повече от ДелСола, но това е разбираемо с оглед разликата в киограмите на двата модела. Защо смяташ, че ще ми е трудна поддръжката... всички ремаци,ролки,филтри,наклат,дискове вече съм намерил. Не съм търсил нещо по-спецялно...,но ако имаш конкретен пример за някоя неоткриваема част пиши!П.П. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #5 Отговорено 21 Май, 2009 ДЕЛ СОЛ е една много добра комбинация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #6 Отговорено 21 Май, 2009 ДЕЛ СОЛ е една много добра комбинацияЗдравей, Бинчо ! Точно за това съм изправен пред тази дилема. Ацки много ми харесва ЦРХ-а , но пък и кабриото си е яко преживяване ??? Незная... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #7 Отговорено 21 Май, 2009 Ако искаш да бяга много ЦРХ-са.Без да се сърдят колегите с Дел Сол, единичката е по-бърза.Дел Сола обаче е по-нов, тарга, страхотно табло, седалки вид.Аз лично съм за него.Ако ти трябва да си круизваш из града и да не носиш багажи и т.н. това е колата И прилично си бяга разбира се.По нататък можеш да си ъпгрейднеш мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #8 Отговорено 21 Май, 2009 2 ген с двете ръце и за двата модела има еднакво малко части .... преди около 2 месеца от тогава не съм чувал ,но тогава имаше само на 2 места дел сол на части , а ЦРХ има доста .... ако е читава колата не се замисляй аз съм и малко пристрастен що се отнася за 2 ген ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #9 Отговорено 21 Май, 2009 И вашите мнения ме раздвояват... не ми помогате много :- ) Тази година за първи път ще присъствам и аз на НАЦИОНАЛАТА ХОНДА СРЕЩА и се надявам там да пробвам някой читав ЦРХ Б16 и да реше дали това е моята кола :- ) Ще има ли някой от тук с Б16, та да ме повози Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #10 Отговорено 21 Май, 2009 А като слезеш от ЦРХ-а ще се качиш веднага на мойта да направиш разлика не че не си я карал де моето мнение го знаеш - и двете са МАНИЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #11 Отговорено 21 Май, 2009 Ако аз бях на твое място изобщо нямаше да се замисля - CRX 2ген. VT си е мания и това е по-бързата и по-маняшка кола.Дел Сол- а е доста по-тромав, а и честно казано визията му е доста гейска /мое мнение/.Честно казано ако се спеш на CRX VT ще видиш голям зор в намирането на читав екземпляр. Доста редки са.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #12 Отговорено 21 Май, 2009 Още един глас за Црх ВТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #13 Отговорено 21 Май, 2009 (Редактирано) Ако аз бях на твое място изобщо нямаше да се замисля - CRX 2ген. VT си е мания и това е по-бързата и по-маняшка кола. Дел Сол- а е доста по-тромав, а и честно казано визията му е доста гейска /мое мнение/. Честно казано ако се спеш на CRX VT ще видиш голям зор в намирането на читав екземпляр. Доста редки са. Успех Това ми е пределно ясно колега. Трудно се намира запазена и гледана кола тази година. Но най-скандалното е, че цените им са мн. високи за тази година кола. За пример ще ви дам един червен ЦРХ 2 в мобиле със спортна седалка. Ходих да го гледма и чесно казано ми се стори ебати неподдържаната кола. Да, вървеше много, но пък само заради един вървеш момчето й иска 5000лв. или 4500лв. без спортната седалка (като няма орегиналата,за да я сложи). http://www.mobilen.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11241718052008053 - карето в завой се чува (ляво мисля) - предни мигачи за смяна - предна броня напукана - шибидах (не се пребира) - двете врати са хлътнали на доло ( трябвало да се натегнат пантите - едва ли ) - железни джанти - гуми (ужасни са) - клапаните чукат - гарнитурата на ВТЕКА за смяна - без шофьорска седалка (4500), със спортната в коята не се събирам (5000) ИНТЕРИОР: (ужасно състояние - експлатацията едва ли е била 205 000км., поне двойно ) - кожа - накъсна отстрани - табло - пробвано да се боядисва червено - неуспешно - тавана трябва да се претапицира, много е захабен и накъсан - спортно кормило - цялото е накъсано и захабено ПРОСТО НЯМАШЕ НЕЩО ДА Й Е НАРЕД. Поне интериора да беше що годе добре, само окачване да барна и мотора, но НЕ ! 4500лв. беше твърда цена, момчето не искаше да свали нито лев повече. Под претекста,че тези коли много се търсят. Да ! Разбирам, но все пак трябва да има някаква мярка. За 5000лв. продават в мобиле един страхотех ЦРХ 2 на малко киометри и просто му личи,че е нов, но е 125к.с. Е за такава ВТ в такова състояние няма да дам тия пари. Ето скивайте Д16ката - уникална е ! http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Редактирано 21 Май, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #14 Отговорено 21 Май, 2009 (Редактирано) Редактирано 21 Май, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #15 Отговорено 21 Май, 2009 Определено всеки ще има свое мнение, въпроса е на теб коя ти харесва повече, за мен недостатъка на 2ген е "дървения" интериор и по ранната година на производство, за друго не мога да се сетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #16 Отговорено 21 Май, 2009 не съм сигурен дали бих избрал делсола пред хеча (сивик 5ген), хечбека според мен ще е по-бърз, по-стабилен - има покрив, и по-малко грозенпред сивик 5ген бих предпочел сивик 4 ген. може и да е по-стар, ама и 5тата не е нова вече, на тия години поддръжката е много по-важна от годинатапред сивик 4ген, CRX-а изглежда като космическа кола - колкото по-назад гледаш, толкова по-красива става. Двигатели и окачване са същите (както и при делсол и 5ген)между CRX VT u CRX 1.6-16i, тоест двувалов не-витек, нещата са малко на кантар. VT-то се тунингова много по-лесно, много повече части има за този двигател (В16) отколкото за D16. Но пък е малко по-тежка кола, по-бавно набира на ниски обороти, и мощността не е достатъчно повече, че да компенсира по-тромавото купе и окачване - като цяло не-тунинговани, вървят горе-долу заеднопреди да взема втория си рекс (не-витек), гледах и няколко VT-та, но бяха необосновано по-скъпи, в по-кофти състояние, измъчени колици като цяло. а и ако ще правиш сериозен тунинг, пак това е по-добрата база -- продават се цели В18С суаповено пък жената много си хареса един зелен делсол с 1.6 едновалка витек автоматик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #17 Отговорено 21 Май, 2009 абе аз все се чудя дали да не си взема един оборотен дел сол за през лятото. голяма зарибявка е да те вее вятъра и е безобразно по-евтин от S2000, което не бива да нощува на улицата успех в избора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #18 Отговорено 21 Май, 2009 @MAGNUMКолега не съм много съгласен че вървят на кантар + по съм склонен да се съглася че delsol b16a2 върви на едно с b16a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #19 Отговорено 21 Май, 2009 @MAGNUM....delsol b16a2 върви на едно с b16a1 Не вярвай на приказки. Пробвай сам и тогава преценявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #20 Отговорено 21 Май, 2009 (Редактирано) Имал съм малкия Дел сол....тромав е за тромавостта която може да има двуместен кабриолет но да определено стария рекс върви дооста по-по Hondю е прав...стария рекс е по пътгав....неказвам че дел сола не е...той е адски пъргав...но представи си стария казвам го от опит Скивай сега...за теб ли си го павищ или за жените.... ? 1-Жените - Земи дел сол... - сами скачат вътре...направо през кабриото 2-за Теб - земи стария рекс....нехваща окото на жените квото и да си говорим...но е истинска машина ! Ти си преценявай приятелю ! Редактирано 21 Май, 2009 от HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #21 Отговорено 21 Май, 2009 @MAGNUM Колега не съм много съгласен че вървят на кантар + по съм склонен да се съглася че delsol b16a2 върви на едно с b16a1 Пич, Дел Сол EG2 (с мотор B16A2) върви много по-малко дори от CRX ED9 (D16 мотор)! CRX i-VT е една много добра инвестиция, стига да ти изпадне читав екземпляр. Лично аз си търсех точно такъв, преди да взема моята Хонда, но така и не успях да попадна на добър и запазен и то за добри пари - цените варират около 5-6000 лв. и то за коли в окаяно състояние - изпокъсани кожени салони, забележки по боята, ръжди, гнило и т.н. Трябва да имаш добри връзки с търговци на коли, внасящи от Германия, Холандия, Швейцария, за да ти намерят нещо сносно... най-евтини са моделите с цвят "синьо-зелен металик", тъй като се търсят най-малко. Гледай за ръжда на задните вежди на калниците, праговете и вратите - там им е най-слабото място. Друга слабост им е интериорът - повечето са с кожен салон, а за кола на тези години повечето са напълно износени - липсващи части от тапицерията на седалките, дори дунапрененият пълнеж. Трудно се намират двигатели, които са сдали багажа, но не е изключено да горят повечко масълце, а с окачването историята понякога е трагична. При Дел Сол нещата стоят по съвсем различен начин - както обича да казва един колега от форума - това е Опел Тигра-та на Хонда! Женска кола, двуместна, кабрио... да, наистина на хартия 160 коня изглеждат добре, но на практика е много по-бавна от който и да е CRX - било то първа или втора генерация с 1.6-литров двигател. Та нещата изглеждат по следния начин - CRX i-VT си е купе тип 2+2, но на практика задните седалки са напълно неизползваеми, заради ниския таван и нищожното пространство - ако търсиш кола за повече от двама души, вземи Сивик 4-та генерация с двигател B16A1 - още по-редки са дори от CRX-овете с този мотор, но пък според мен лично са и по-добри. Дел Сол-ът си е кола за "дупенца" - повечето EG2-ки разполагат с електрическа система за сваляне и вдигане на покрива, което влияе доста на килограмите, а и освен това си е голямо чудо да поддържаш този механизъм - не дай си Боже да се развали... като вървеж нито Дел Сол, нито Сивик 5-та или 6-та генерация могат да се сравняват с CRX-а - според мен Дел Сол е автомобил, който подлежи на оптичен тунинг, но не и на силов, тъй като купето е прекалено тежко, а освен това е по-лесно за усукване, имайки предвид, че е тарга. Изборът е твой, колега - остава на теб да решиш, дали искаш двуместен кабрио автомобил, който изглежда добре (Дел Сол VTi) или расова бегачка (CRX i-VT)! Оглеждай добре всички автомобили, на които попадаш, защото преобладават таралясниците - все пак това са коли на над 10-15 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #22 Отговорено 21 Май, 2009 @hondюКолега аз съм пробвал и двата модела и ми се стори, че вървят на кантар (като се има внапредвит, че DelSol беше с генерация Superspint)@honda Пичага мерси за съветите, но в този случай който ти си написал съм си за РЕКС @TheDevilTwinCRX-a си е CRX така като ви слушам. Благодаря за инфото колега... единствено ме тревожи, че няма да мога да намеря читав рекс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
жоро74 0 #23 Отговорено 21 Май, 2009 лично съм се гонил с дел сол-160 кс,аз карах ЦРХ-124кс,црх-а си е црх ,но както казват колегите зависи какво търсиш.избора е твой.не вземай съвет при избора си да не съжаляваш,решавай си ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #24 Отговорено 21 Май, 2009 Ако искаш бърза кола си вземи ЦРХ ВТ , ако искаш кола с която да ходиш по курви си вземи Дел Сол.Едното няма нищо общо с другото. Дел сола за мен е бавен женски автомобил и нищо неможе да ми промени мнението Ако някой се опитва да те убеждава в обратното ... не му вярвай 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #25 Отговорено 22 Май, 2009 Манията е Сивик 4г.ВТ-класика в жанра.Недостатъците са:по-стара година,няма хидравлика,не достатъчно обезшумено купе-дребни недостатъци.Дел Сола е гъзарска кола,която с малко кинти придобива страхотен вид.В интерес на истината стокови ВТ-то тегли на ускорение по-добре.Избора е твой,аз избрах Сивик ВТ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #26 Отговорено 22 Май, 2009 Да не засегна някой...но лично аз бих взел VT-то..мноо ме кефят,но това си е мое мнение.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA 3 #27 Отговорено 22 Май, 2009 Абе някак си Дел Сола пак си е ЦРХ щем нещем,пише си го хаха интериора му е класи над стария рекс,дригателя е по добър,по-нова е - за някой хора това има голямо значение,върви мнооого и като казвам много - доста много,кабрио е много е широка и стабилна,височка е - не ми спорете защото моята беше с 15ки джанти не съм закачил нито един път никаде ! + тва неможе да седнете толко мн хора че да клекне и да задира,така...всичко говори че дел сола е по як.... да ма не е всеки с целта си,но стария рекс е дълго оважаван,легенда е,и е написал името в историяте си с много кръв....има защо да е легенда немислите ли ? и двата рекса са много яки....стария обаче е по-рекс от дел сола мхмммм.... но нали знаете човек иска да опита от всичко,по хубаво от това да си в двуместен японски кабриолет .... няма ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #28 Отговорено 22 Май, 2009 Слушай колегата Founder той ще ти ги обесни за бързите коли.Неговата бърза и мъжкарска кола е сивик 5та 1.5л и така е подготвена, че може и да бие някой с 1.2 сивик,ма то пък няма такава значи и това отпада.Много мразя не подговени хора дето дори не са карали такава кола, а пишат ли пишат.Ако си търсиш наистина кола която да я пускаш по драгове най добрия ти вариянт е 4ген VT, а ако търсиш кола която да върви и да ти дава целия кеф е дел сола.Тук можеш само да се объркаш повече в тази тема. 1000 човека,1000мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #29 Отговорено 22 Май, 2009 (Редактирано) аз на твое място бих си взел Cellica 2.0 GT 6-та генерация , изглежда по добре , интериора е по добре , и вози по добре с 2 думи Редактирано 22 Май, 2009 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoian 0 #30 Отговорено 22 Май, 2009 @hondюКолега аз съм пробвал и двата модела и ми се стори, че вървят на кантар (като се има внапредвит, че DelSol беше с генерация Superspint)@honda Пичага мерси за съветите, но в този случай който ти си написал съм си за РЕКС @TheDevilTwinCRX-a си е CRX така като ви слушам. Благодаря за инфото колега... единствено ме тревожи, че няма да мога да намеря читав рекс Комши омръзна ли ти Пежото Едно мнение и от мен по съседски Рекса е истината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #31 Отговорено 22 Май, 2009 @hondюКолега аз съм пробвал и двата модела и ми се стори, че вървят на кантар (като се има внапредвит, че DelSol беше с генерация Superspint)@honda Пичага мерси за съветите, но в този случай който ти си написал съм си за РЕКС @TheDevilTwinCRX-a си е CRX така като ви слушам. Благодаря за инфото колега... единствено ме тревожи, че няма да мога да намеря читав рекс Комши омръзна ли ти Пежото Едно мнение и от мен по съседски Рекса е истината ooo :-) комши и ти ли си бил тука Не че ми омръзна ама искам ХОНДА Искам бърза хонда,а 207ка ще ми е за по-дълак пьт и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #32 Отговорено 22 Май, 2009 преди време много ме кефеше CRX 2g, но това беше преди години. Според мен вече е твърде остарял модел за твърде много пари, верно върви, здрав е ама си е кола на близо 20 години. Пък и старите хонди имат склонност към гниене. Според мен това че върви повече от дел сола не е толкова решаващо. и дел сола не е бавен в никакъв случай, а има много повече глезотии. ако пък ви земеш една 6г Vti шанса да има и климатик е много по голям. Та идеята ми е ако мислиш да я правиш бегачка взимай CRX, за друго сивик 5г/6г или дел сол . И като заключение: твое е решението коя кола да вземеш и каквото и да ти кажем няма да е обективно защото всеки го кефи различна кола (като пичовете с ... - не ги разбирам) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #33 Отговорено 22 Май, 2009 (Редактирано) аз на твое място бих си взел Cellica 2.0 GT 6-та генерация , изглежда по добре , интериора е по добре , и вози по добре с 2 думиЗнаеш ли колко време съм обработвал, че да даваш сега такива предложения? Виждам, че темата е станала интересна. Само да кажа, че в случая става дума за 2ра кола, която да се кара САМО за кеф. Редактирано 22 Май, 2009 от rockDrive Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #34 Отговорено 22 Май, 2009 (Редактирано) @manniakkКолега много благодя за съвета. Чесно казано ще взема генерално решение на НАЦИОНАЛНАТА СРЕЩА. @rockDriver Димич каква е тази марка САМО HONDA RULZ !!!!--Колеги има ли някой от вас, които ще ходят на срещата във В.Търново и са собственици на CRX B16A1, за да ме повозят да си направя база...??? Редактирано 22 Май, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #35 Отговорено 22 Май, 2009 Del Sol-а не е бавен, просто CRX–а е мнооооого бърз 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #36 Отговорено 22 Май, 2009 Del Sol-а не е бавен, просто CRX–а е мнооооого бърз 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sleeper 29 #37 Отговорено 22 Май, 2009 искам да ти кажа,че си изправен пред мнооооого гадна дилемка аз мога да кажа само за дел сол-а нещо защото само такъв съм имал....... дручко си е да махнеш таванчето, да свалиш прозорците и да ускориш, да усетиш вятъра или през нощта, като погледнеш нагоре да можеш да видиш звездите .... точно сега се връщам от един такъв трип, който беше повече от приятен, може би отчасти заради компанията ама айде да не ставам офф топик.... иии неска цял ден ми надуват клаксона по улиците, мислейки че возя абитуриент - това го казвам във връзка с атрактивния външен вид, макар че рекса е не по малко красив, но по различен начин.... абе к'вото и да решиш да вземеш кефа ще е на макс, така че тука няма лош избор, не е като да се чудиш между калибра и црх примерно общо взето ако си вземеш дел сол може да те е малко яд, че рекса е по бърз, а ако си вземеш рекс, ще си мислиш какво ли ще е да имаш кабрио... опа айде че стана 2 км пост и май хич не те улесних Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #38 Отговорено 22 Май, 2009 Аз бих взел делсола, в крайна сметка едва ли го взимаш за да се набираш на всеки светофар и да се замерваш през ден на 402м ... Визията е субективна, на мен не ми харесват малко фаровете, но бих го преживял. Особено за лятото делсолчето ще ти е идеално Возията поне за мен е на по-добро ниво в делсола, не знам дали съм се возил в разтракани рексове, но по удобно ми беше в делсола, а това си е важен фактор, особено ако тръгнеш на по-дълъг път. Прецени също до колко се нуждаеш от багажник и колко багаж разнасяш със себе си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sleeper 29 #39 Отговорено 22 Май, 2009 багажника на дел сол-а е доста голям само искам да вметна, особено ако не е с ел. таван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #40 Отговорено 22 Май, 2009 На мен как ми се кара една тарга ей сега лятото малииии...Ей за тва дел солче, 160кс. идеално и да си джиткаш наляво-надясно със сваленото покривче и като те изкефи нещо настъпваш газчицата,ся чак толкова да не върви не ми се вярва,пък ако трябва по-нататък или б18 незнам дали става на нея,ама може да се барне тва-онова,ама е по-нова,по-лесно може да се намери запазена,ама има ги като нови направо,греят и грабва окото на мацките,оптичен тунинг също и стои добре,ама и сток си ме кефи и...Аве таргата си е мания...Аз съм за Дел Сола ,пич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове