PERFEKTEN_33 5 #41 Отговорено 30 Юни, 2011 (Редактирано) Ха, здравей колега. Точно твоя стрийм карах значи...... Ами до колкото разбрах от колегите в Сингапур с които си пиша в техният форум излиза че или двигателят й е сменян на твойта с 1,7 мотор или имаш едновременно запушени дросел, горивен филтър, въздушен филтър и катализатор. По спецификация на стрийм горивният филтър се сменя на 70 000 км, но не и ако се кара с българският "ШЕЛ" . По спецификация въздушният също се сменя на 15-20 000 км, но не и по българските прашни пътища. Зацапаните свещи, запушен дросел и запушен катализатор идват в следствие на първите две. Надявам се да е малкия дявол, а да не е сменен целия двигател на колицата. П.С. По спецификация също R20 се монтира на моделите след 2006г., което означава, че твоят би трябвало да е К20А1 двигател Редактирано 30 Юни, 2011 от ПЕРФЕКТЕН_29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #42 Отговорено 1 Юли, 2011 (Редактирано) Колеги, май става някакво объркване. За европа е предлаган само Stream 1-ва генерация (от 2001-а до 2006/7-а година), който е предлаган с 1.7 и 2.0 мотори, като 2000 кубиковия е К20. Второто поколение Stream е с R20, но то не се предлага за Европа. За да няма объркване, ето снимки: Stream 1-ва преди фейслифта Stream 1-ва след фейслифта Stream 2-ра генерация 1-вата генерация Steram е на базата на 5-вратия Сивик 7-а ген с идентично окачване, двигателите също (D17 е слаган както в Стриим, така и в Сивици седан и купе 7-а ген), К20-ката е ясна. Мисълта ми е, че няма как Стриим 1-во поколение да е стандартно (разбирайте така да е излезнал от завода) с R20 мотор, освен ако не е сменян след това. Освен визуално колегата да го бърка с 1.7 мотора и да си мисли че е R20, а всъщност е D17... Понеже тука питаха в предишни постове: 1.7 мотора си е с ремък, K20-ката е с верига. И нещо интересно за Стриим: още за 1-вата генерация, но само за Японския пазар, е предлаган и 2000 кубиков i-VTECi двигател, което ще рече двигател с директно впръскване (подобна система като GDI на мицубиши). Тех. характеристики на такъв мотор са идентични като на класическата К20, разликата е доста понижения разход на гориво. По спомен, разхода беше от типа на 15км с един литър, което ще рече, около 7.5л/100км пробег. Уви, този мотор не е предлаган за Европа в нито една Хонда (само за Японския пазар). PS: понеже стана дума за R20 мотор: карал съм Акорд 8-а ген. с R20A3 и по принцип не се усеща особен ряз на динамика или включване на VTEC-a (честно казано, дори като се настъпи, все едно няма VTEC, няма го характерното "ритане" след определени обороти, или особена промяна в звука на двигателя, но да речем, че и самия Акорд 8 е доста добре шумоизолиран), доста спокоен и балансиран двигател правен за спокойно каране, не за "юркане". Редактирано 1 Юли, 2011 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #43 Отговорено 1 Юли, 2011 И нещо интересно за Стриим: още за 1-вата генерация, но само за Японския пазар, е предлаган и 2000 кубиков i-VTECi двигател, което ще рече двигател с директно впръскване (подобна система като GDI на мицубиши). Тех. характеристики на такъв мотор са идентични като на класическата К20, разликата е доста понижения разход на гориво. По спомен, разхода беше от типа на 15км с един литър, което ще рече, около 7.5л/100км пробег. Уви, този мотор не е предлаган за Европа в нито една Хонда (само за Японския пазар). Въпросния ДВГ с директно впръскване след това е спрян от производство - причината била, че както и пир другите DI има проблем с натрупване на нагар на всмукателните клапани (които не се "отмиват" от гориво). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tormi 0 #44 Отговорено 2 Август, 2011 (Редактирано) Ха, здравей колега. Точно твоя стрийм карах значи...... Ами до колкото разбрах от колегите в Сингапур с които си пиша в техният форум излиза че или двигателят й е сменян на твойта с 1,7 мотор или имаш едновременно запушени дросел, горивен филтър, въздушен филтър и катализатор. По спецификация на стрийм горивният филтър се сменя на 70 000 км, но не и ако се кара с българският "ШЕЛ" . По спецификация въздушният също се сменя на 15-20 000 км, но не и по българските прашни пътища. Зацапаните свещи, запушен дросел и запушен катализатор идват в следствие на първите две. Надявам се да е малкия дявол, а да не е сменен целия двигател на колицата. П.С. По спецификация също R20 се монтира на моделите след 2006г., което означава, че твоят би трябвало да е К20А1 двигател Това за мотора няма да го коментирам Горивният филтър се оказа, че е сменян преди има няма 20k км, но все пак го смених. За дросела в сервиза ми казаха, че по двигателя проблем няма, поне на диагностиката нищо не излиза. За катализатора ми развиха теория от която нищо не разбрах и реших да проверя и на друго място, стига да намеря такова в София. Ще пробвам при Крафт да ми прегледат цялата аспухова система Свещите обаче, са на повече от 55к км, сега чакам доставка то УСА за NGK iriidum iZFR6K11. Редактирано 2 Август, 2011 от tormi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове