Jump to content
northern

Honda Stream

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Ха, здравей колега. Точно твоя стрийм карах значи...... Ами до колкото разбрах от колегите в Сингапур с които си пиша в техният форум излиза че или двигателят й е сменян на твойта с 1,7 мотор или имаш едновременно запушени дросел, горивен филтър, въздушен филтър и катализатор. :cool: По спецификация на стрийм горивният филтър се сменя на 70 000 км, но не и ако се кара с българският "ШЕЛ" :). По спецификация въздушният също се сменя на 15-20 000 км, но не и по българските прашни пътища. Зацапаните свещи, запушен дросел и запушен катализатор идват в следствие на първите две. Надявам се да е малкия дявол, а да не е сменен целия двигател на колицата. :blink:П.С. По спецификация също R20 се монтира на моделите след 2006г., което означава, че твоят би трябвало да е К20А1 двигател

Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, май става някакво объркване. За европа е предлаган само Stream 1-ва генерация (от 2001-а до 2006/7-а година), който е предлаган с 1.7 и 2.0 мотори, като 2000 кубиковия е К20. Второто поколение Stream е с R20, но то не се предлага за Европа.

 

За да няма объркване, ето снимки:

 

Публикувано изображение

Stream 1-ва преди фейслифта

Публикувано изображение

Stream 1-ва след фейслифта

 

Публикувано изображение

 

Stream 2-ра генерация

 

 

1-вата генерация Steram е на базата на 5-вратия Сивик 7-а ген с идентично окачване, двигателите също (D17 е слаган както в Стриим, така и в Сивици седан и купе 7-а ген), К20-ката е ясна.

 

Мисълта ми е, че няма как Стриим 1-во поколение да е стандартно (разбирайте така да е излезнал от завода) с R20 мотор, освен ако не е сменян след това. Освен визуално колегата да го бърка с 1.7 мотора и да си мисли че е R20, а всъщност е D17... Понеже тука питаха в предишни постове: 1.7 мотора си е с ремък, K20-ката е с верига.

 

И нещо интересно за Стриим: още за 1-вата генерация, но само за Японския пазар, е предлаган и 2000 кубиков i-VTECi двигател, което ще рече двигател с директно впръскване (подобна система като GDI на мицубиши). Тех. характеристики на такъв мотор са идентични като на класическата К20, разликата е доста понижения разход на гориво. По спомен, разхода беше от типа на 15км с един литър, което ще рече, около 7.5л/100км пробег. Уви, този мотор не е предлаган за Европа в нито една Хонда (само за Японския пазар).

 

PS: понеже стана дума за R20 мотор: карал съм Акорд 8-а ген. с R20A3 и по принцип не се усеща особен ряз на динамика или включване на VTEC-a (честно казано, дори като се настъпи, все едно няма VTEC, няма го характерното "ритане" след определени обороти, или особена промяна в звука на двигателя, но да речем, че и самия Акорд 8 е доста добре шумоизолиран), доста спокоен и балансиран двигател правен за спокойно каране, не за "юркане".

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нещо интересно за Стриим: още за 1-вата генерация, но само за Японския пазар, е предлаган и 2000 кубиков i-VTECi двигател, което ще рече двигател с директно впръскване (подобна система като GDI на мицубиши). Тех. характеристики на такъв мотор са идентични като на класическата К20, разликата е доста понижения разход на гориво. По спомен, разхода беше от типа на 15км с един литър, което ще рече, около 7.5л/100км пробег. Уви, този мотор не е предлаган за Европа в нито една Хонда (само за Японския пазар).

 

Въпросния ДВГ с директно впръскване след това е спрян от производство - причината била, че както и пир другите DI има проблем с натрупване на нагар на всмукателните клапани (които не се "отмиват" от гориво).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, здравей колега. Точно твоя стрийм карах значи...... Ами до колкото разбрах от колегите в Сингапур с които си пиша в техният форум излиза че или двигателят й е сменян на твойта с 1,7 мотор или имаш едновременно запушени дросел, горивен филтър, въздушен филтър и катализатор. :cool: По спецификация на стрийм горивният филтър се сменя на 70 000 км, но не и ако се кара с българският "ШЕЛ" :). По спецификация въздушният също се сменя на 15-20 000 км, но не и по българските прашни пътища. Зацапаните свещи, запушен дросел и запушен катализатор идват в следствие на първите две. Надявам се да е малкия дявол, а да не е сменен целия двигател на колицата. :blink:

П.С. По спецификация също R20 се монтира на моделите след 2006г., което означава, че твоят би трябвало да е К20А1 двигател

 

Това за мотора няма да го коментирам :) Горивният филтър се оказа, че е сменян преди има няма 20k км, но все пак го смених. За дросела в сервиза ми казаха, че по двигателя проблем няма, поне на диагностиката нищо не излиза. За катализатора ми развиха теория от която нищо не разбрах и реших да проверя и на друго място, стига да намеря такова в София. Ще пробвам при Крафт да ми прегледат цялата аспухова система :) Свещите обаче, са на повече от 55к км, сега чакам доставка то УСА за NGK iriidum iZFR6K11. Редактирано от tormi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...