Jump to content
No Limit Performance

Драг рейсинг 2009

Recommended Posts

Аз се чудя защо имаше само ЦРХ-и ???? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото другите сме под карантина :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци записването за клас предно на място ли става или с предварително договаряне ? И в кой ден съботата или неделята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ня място можеше. :P и в неделя може и в събота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво-Поздравления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци записването за клас предно на място ли става или с предварително договаряне ? И в кой ден съботата или неделята ?

Колега препорачвам ти да се записваш в клас "А" там са атмосферни коли до 2000 куб.с,в клас"Предно предаване" участват атмосферни и коли с турбо двигатели.Нашите момчета завладяха клас"А" в неделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процентното съотношение м/у клас Предно и клас А , на колите под 14 секунди показва нещо друго ...По-голям шанс има да се качи на стълбичката ако играе в клас Предно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е там че в момента имам победа над Октавия РС 2.0 турбо и се си мисля че с коли които не са олекотявани по имам шанс нищо че са турбо ... Ще го мисля като му дойде времето ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно ;) че в клас А има доста орязници и нещата са малко нов с 2 остриета :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа хиляди благодарности на всички,които ни подкрепяха-ВЕЛИКИ сте!!!ПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми пейстне времената на клас Предно да направя един анализ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти вместо да анализираш по добре тунинговай ако имаш някакви намерения за драг :) Или извикай съдбата да вика за теб ,както се случи в неделя за един наш колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лека по лека обновявам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз :) .

Дай боже ! :)

 

Аз само не разбрах що през цялото време оная шматка дето четеше на микрофона те представяше като Пайнов? :)

 

п.п. Ето и една бърза скалъпщина от мен. :)

Публикувано изображение

Бе 'ич да не е ... поимваше си някой друг CRX... :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да беше само това ми изцепката хондата би при положение че на старта тръгват 2 рекса черни ? и тоз няколко пъти каза черната хонда дръпна и да хондата би ! Ей много се смях като каза и на корсата астра ли ко беше ,немога да разбера защо взимат такива лумпени които хал хабер си нямат от коли :) ПП: Трябв ада бутнем едно рамо другия път СПРАЙТА да коментира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен най смешно ми беше като отидох на пистата и ми нарекоха Рекса Опел Кадет ха ха ха :tooth: Другия път ще сложа една табела над главата на водещия!!! НЕ СТРЕЛЯЙТЕ ПО МЕН АЗ ТОЛКОВА СИ МОГА!!! И Прекръстиха Мартинката 1000000000 пъти, явно тия хора четат на Българо-Латински :P следващия път дано няма такива изцепки и в Дупница състезанието да бъде водено на ниво :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа хиляди благодарности на всички,които ни подкрепяха-ВЕЛИКИ сте:unsure:ПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз :) .

Марто, привет ;) ! Какво се оказа на колата ? Дано си я оправил вече ... п.п. :) Попаднах на едно клипче, явно снимано от някой Онда-фен (на награждаването ) . На всички, които реагираха неспортменски ще отговоря така - :P:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На всички, които реагираха неспортменски ще отговоря така - :D:D;)

...бе тая работа между Опел и Хонда малко се превърна като в Левски/ЦСКА ...е***о си мамата с тия ГСИ-та и ВТИ -та вечния спор кой е по бърз :lol::D;):cool: Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тряя има интрига и конкуренция иначе не е интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкуренцията е ключа към прогреса :PПацо, спортна злоба бе :) кво толко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкуренцията е ключа към прогреса ;)Пацо, спортна злоба бе ;) кво толко :P

Абе така е, ама аз ако ви отговоря както подобава, ще ме налазите като мангал медна жица :angry: Айде със здраве и следващия път пак така добре да се представите ;) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно представяне на ЦРХ групата. Много доволен останах от клас А1 :lol: Надявах се и трите места да са наши,но и това е голямо постижение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-радващото в клас А беше,че първите три места бяха заети от Стрийт автомобили.Надявам се това да продължи като тенденция,а именно подобряване на динамичните характеристики на автомобилите посредством подсилване на двигателите и други основни елементи,а не превръщането им в скрапери,посредством олекотяване до неузнаваемост и премахване на основни носещи елементи!!!ПС:Много ми се иска силните хора в БФДР да конкретизират термина ,,частично тръбни конструкции,, които са забранени за клас А,а всички коли с модифицирано разположени двигатели над задната ос да бъдат инспектирани и приведени във форма,позволяваща да следват някаква що годе права траектория-незастрашаваща живота и здравето на публиката след 100-тния метър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто прав си за скраперите аз мисля че мястото на тези автомобили е в клас Ц. В клас А мястото е за атмосверно модифицирани коли като твоята моята или колегата с Корсата! в смисъл може да е сменен мотора или други перформънс части но колата да изглежда в оригиналния си вид и всичко по колата да е правено за максимална сигурност, защото все пак много хора гледат тези състезания и не мога да си представям какво ли би се получило ако една такава орязаница като този ситроен или подобно превозно средство се разпадне със 170 км в час! видяхте какво щеше да се получи ако на Широкото му бе фръкнал предния капак в публиката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яжо,не си ме разбрал правилно.Не визирах точно Ситроена или,който и да е от другите орязаняци.Говоря за всяка една кола,която застращава живота и здравето на публиката,а и на самият участник.Оносно АХ-а,мисля,че нямаше нужда да му местят мотора отзад,эащото дори и да спечелят някоя десета на старта(от показаните резултати на 60 фута не се вижда подобрение)-после колата става крайно нестабилна и водача е принудена да отнема газта за да я задържи на пистата.Това е моето лично мнение,с което рискувам да бъда остро критикуван,но мисля,че трезвомислещите ще се съгласят,че разпределението на масите и окачването на въпросният автомобил са доста недомислени.ПС:Преди да преместят двигатела на АХ-са,същият ми беше любимец и еталон за драг автомобил в клас А.ПС2:Относно капака на Широкото-мисля,че грешката е в някоя забравена щипка,тъй като съм го раэглеждал отблизо и всичко е много истински направено.ПС3:На едно драг състезание в Русия,което гледах по някакъв руски канал,с изумление видях как на едно 9 секундно Ево му изхвърча едната врата и летя доста време над публиката преди да се приземи зад трибуните :blink: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това и аз го гледах, а иначе в малкия клас една 5-та ген ги размазваше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно този кръг от руския шампионат визирах,като искам да подчертая,че 5-тата беше с К20(според мен доста моднат-Н/А)и доколкото си спомням даваше високи 11-ки .На финалната гонка раздроби каре,но механиците го смениха много бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто аз те разбрах правилно от първия път, но това си е лично мое мнение че тези коли са опасни в нашия клас за ситрото става дума. Щото и на мен ми направи впечатление че колата става адски нестабилна, преди време полското фятче се държеше по подобен начин . иначе зная че Широкото е много истинско и си е една от наи сериозните драгаджиики в Бг! просто в този спорт трябва страшно много да се внимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно този руския сивик ако дойде в България дали ще падне под 14 :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо да не падне под 14?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всеобщото мнение е, че българските "писти" са или с ужасна настилка, или с наклон в отрицателната посока или и двете заедно. Аз лично не знам дали е така, не разбирам, само отговарям на въпроса ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото всеобщото мнение е, че българските "писти" са или с ужасна настилка, или с наклон в отрицателната посока или и двете заедно. Аз лично не знам дали е така, не разбирам, само отговарям на въпроса ти.

Чесно казано, на Сливенската писта има наклон :D Незнам дали всички гледаха клас "street" когато бялата ланчийката "на дядо" - изгнила, с 5 врати, не ми се виждаше да е свалена, супер невзрачна и обикновенна :lol: буквално се подигра на SUBARU IMPREZA. Та шофьора на въпросната Ланчия докато се нагласяше на старта каза, че има наклон и колата си върви сама... про което на всички ни беше много чудно... и найстина си беше така колата се вдижеше :P :P ;):D:P;) Ето за това няма интерес към нашите драг състезния от чужбина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Ето и една бърза скалъпщина от мен. ;)

Публикувано изображение

Бе 'ич да не е ... поимваше си някой друг CRX... :)

мале колко много рексове на едно място ;);):)

поздрави на победителите, и следващия път и топ стълбицата да е наша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си беше... там в тази част бяха само Хонди :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази част от пистата съм я запазил за 100 години напред за място само за Хонди :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...