Funkmaster 0 #41 Отговорено 4 Май, 2009 Аз се чудя защо имаше само ЦРХ-и ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #42 Отговорено 5 Май, 2009 Щото другите сме под карантина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #43 Отговорено 5 Май, 2009 Момци записването за клас предно на място ли става или с предварително договаряне ? И в кой ден съботата или неделята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #44 Отговорено 5 Май, 2009 и ня място можеше. и в неделя може и в събота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poli 0 #45 Отговорено 5 Май, 2009 Браво-Поздравления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman4o 0 #46 Отговорено 5 Май, 2009 Момци записването за клас предно на място ли става или с предварително договаряне ? И в кой ден съботата или неделята ?Колега препорачвам ти да се записваш в клас "А" там са атмосферни коли до 2000 куб.с,в клас"Предно предаване" участват атмосферни и коли с турбо двигатели.Нашите момчета завладяха клас"А" в неделя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #47 Отговорено 5 Май, 2009 Процентното съотношение м/у клас Предно и клас А , на колите под 14 секунди показва нещо друго ...По-голям шанс има да се качи на стълбичката ако играе в клас Предно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #48 Отговорено 5 Май, 2009 Идеята е там че в момента имам победа над Октавия РС 2.0 турбо и се си мисля че с коли които не са олекотявани по имам шанс нищо че са турбо ... Ще го мисля като му дойде времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #49 Отговорено 5 Май, 2009 Именно че в клас А има доста орязници и нещата са малко нов с 2 остриета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #50 Отговорено 5 Май, 2009 Искам да изкажа хиляди благодарности на всички,които ни подкрепяха-ВЕЛИКИ стеПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #51 Отговорено 5 Май, 2009 Някой може ли да ми пейстне времената на клас Предно да направя един анализ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #52 Отговорено 5 Май, 2009 Ти вместо да анализираш по добре тунинговай ако имаш някакви намерения за драг Или извикай съдбата да вика за теб ,както се случи в неделя за един наш колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #53 Отговорено 5 Май, 2009 Аз лека по лека обновявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #54 Отговорено 5 Май, 2009 (Редактирано) ПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз .Дай боже ! Аз само не разбрах що през цялото време оная шматка дето четеше на микрофона те представяше като Пайнов? п.п. Ето и една бърза скалъпщина от мен. Бе 'ич да не е ... поимваше си някой друг CRX... Редактирано 5 Май, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #55 Отговорено 5 Май, 2009 То да беше само това ми изцепката хондата би при положение че на старта тръгват 2 рекса черни ? и тоз няколко пъти каза черната хонда дръпна и да хондата би ! Ей много се смях като каза и на корсата астра ли ко беше ,немога да разбера защо взимат такива лумпени които хал хабер си нямат от коли ПП: Трябв ада бутнем едно рамо другия път СПРАЙТА да коментира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #56 Отговорено 7 Май, 2009 А на мен най смешно ми беше като отидох на пистата и ми нарекоха Рекса Опел Кадет ха ха ха Другия път ще сложа една табела над главата на водещия НЕ СТРЕЛЯЙТЕ ПО МЕН АЗ ТОЛКОВА СИ МОГА И Прекръстиха Мартинката 1000000000 пъти, явно тия хора четат на Българо-Латински следващия път дано няма такива изцепки и в Дупница състезанието да бъде водено на ниво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paco gsi 0 #57 Отговорено 7 Май, 2009 Искам да изкажа хиляди благодарности на всички,които ни подкрепяха-ВЕЛИКИ стеПС:Скоро Рекса ще бъде много по-бърз .Марто, привет ! Какво се оказа на колата ? Дано си я оправил вече ... п.п. Попаднах на едно клипче, явно снимано от някой Онда-фен (на награждаването ) . На всички, които реагираха неспортменски ще отговоря така - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #58 Отговорено 8 Май, 2009 (Редактирано) На всички, които реагираха неспортменски ще отговоря така - ...бе тая работа между Опел и Хонда малко се превърна като в Левски/ЦСКА ...е***о си мамата с тия ГСИ-та и ВТИ -та вечния спор кой е по бърз Редактирано 8 Май, 2009 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #59 Отговорено 8 Май, 2009 Тряя има интрига и конкуренция иначе не е интересно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #60 Отговорено 10 Май, 2009 Конкуренцията е ключа към прогреса Пацо, спортна злоба бе кво толко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paco gsi 0 #61 Отговорено 10 Май, 2009 Конкуренцията е ключа към прогреса Пацо, спортна злоба бе кво толко Абе така е, ама аз ако ви отговоря както подобава, ще ме налазите като мангал медна жица Айде със здраве и следващия път пак така добре да се представите ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #62 Отговорено 18 Май, 2009 Страхотно представяне на ЦРХ групата. Много доволен останах от клас А1 Надявах се и трите места да са наши,но и това е голямо постижение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #63 Отговорено 19 Май, 2009 Най-радващото в клас А беше,че първите три места бяха заети от Стрийт автомобили.Надявам се това да продължи като тенденция,а именно подобряване на динамичните характеристики на автомобилите посредством подсилване на двигателите и други основни елементи,а не превръщането им в скрапери,посредством олекотяване до неузнаваемост и премахване на основни носещи елементиПС:Много ми се иска силните хора в БФДР да конкретизират термина ,,частично тръбни конструкции,, които са забранени за клас А,а всички коли с модифицирано разположени двигатели над задната ос да бъдат инспектирани и приведени във форма,позволяваща да следват някаква що годе права траектория-незастрашаваща живота и здравето на публиката след 100-тния метър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #64 Отговорено 20 Май, 2009 Марто прав си за скраперите аз мисля че мястото на тези автомобили е в клас Ц. В клас А мястото е за атмосверно модифицирани коли като твоята моята или колегата с Корсата! в смисъл може да е сменен мотора или други перформънс части но колата да изглежда в оригиналния си вид и всичко по колата да е правено за максимална сигурност, защото все пак много хора гледат тези състезания и не мога да си представям какво ли би се получило ако една такава орязаница като този ситроен или подобно превозно средство се разпадне със 170 км в час! видяхте какво щеше да се получи ако на Широкото му бе фръкнал предния капак в публиката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #65 Отговорено 22 Май, 2009 Яжо,не си ме разбрал правилно.Не визирах точно Ситроена или,който и да е от другите орязаняци.Говоря за всяка една кола,която застращава живота и здравето на публиката,а и на самият участник.Оносно АХ-а,мисля,че нямаше нужда да му местят мотора отзад,эащото дори и да спечелят някоя десета на старта(от показаните резултати на 60 фута не се вижда подобрение)-после колата става крайно нестабилна и водача е принудена да отнема газта за да я задържи на пистата.Това е моето лично мнение,с което рискувам да бъда остро критикуван,но мисля,че трезвомислещите ще се съгласят,че разпределението на масите и окачването на въпросният автомобил са доста недомислени.ПС:Преди да преместят двигатела на АХ-са,същият ми беше любимец и еталон за драг автомобил в клас А.ПС2:Относно капака на Широкото-мисля,че грешката е в някоя забравена щипка,тъй като съм го раэглеждал отблизо и всичко е много истински направено.ПС3:На едно драг състезание в Русия,което гледах по някакъв руски канал,с изумление видях как на едно 9 секундно Ево му изхвърча едната врата и летя доста време над публиката преди да се приземи зад трибуните . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #66 Отговорено 22 Май, 2009 това и аз го гледах, а иначе в малкия клас една 5-та ген ги размазваше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #67 Отговорено 22 Май, 2009 Да точно този кръг от руския шампионат визирах,като искам да подчертая,че 5-тата беше с К20(според мен доста моднат-Н/А)и доколкото си спомням даваше високи 11-ки .На финалната гонка раздроби каре,но механиците го смениха много бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #68 Отговорено 22 Май, 2009 Марто аз те разбрах правилно от първия път, но това си е лично мое мнение че тези коли са опасни в нашия клас за ситрото става дума. Щото и на мен ми направи впечатление че колата става адски нестабилна, преди време полското фятче се държеше по подобен начин . иначе зная че Широкото е много истинско и си е една от наи сериозните драгаджиики в Бг! просто в този спорт трябва страшно много да се внимава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #69 Отговорено 22 Май, 2009 интересно този руския сивик ако дойде в България дали ще падне под 14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #70 Отговорено 22 Май, 2009 защо да не падне под 14? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #71 Отговорено 24 Май, 2009 Защото всеобщото мнение е, че българските "писти" са или с ужасна настилка, или с наклон в отрицателната посока или и двете заедно. Аз лично не знам дали е така, не разбирам, само отговарям на въпроса ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #72 Отговорено 25 Май, 2009 Защото всеобщото мнение е, че българските "писти" са или с ужасна настилка, или с наклон в отрицателната посока или и двете заедно. Аз лично не знам дали е така, не разбирам, само отговарям на въпроса ти. Чесно казано, на Сливенската писта има наклон Незнам дали всички гледаха клас "street" когато бялата ланчийката "на дядо" - изгнила, с 5 врати, не ми се виждаше да е свалена, супер невзрачна и обикновенна буквално се подигра на SUBARU IMPREZA. Та шофьора на въпросната Ланчия докато се нагласяше на старта каза, че има наклон и колата си върви сама... про което на всички ни беше много чудно... и найстина си беше така колата се вдижеше :P Ето за това няма интерес към нашите драг състезния от чужбина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #73 Отговорено 28 Май, 2009 п.п. Ето и една бърза скалъпщина от мен. Бе 'ич да не е ... поимваше си някой друг CRX... мале колко много рексове на едно място ;)поздрави на победителите, и следващия път и топ стълбицата да е наша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #74 Отговорено 30 Май, 2009 Супер си беше... там в тази част бяха само Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #75 Отговорено 30 Май, 2009 Тази част от пистата съм я запазил за 100 години напред за място само за Хонди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове