Wardog 25 #1 Публикувано 28 Април, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги, струва ми се, че Сивика не спира. От четеното из форума виждам, че проблема не е от нередности в колата, а просто 240мм дискове на 125к.с. са малки, а и ми е влязла една муха за SWAP с двигател от VTi. Та си казах... хубаво си мисля аз за много к.с., ама кой ще ги спира тия коне!? То че ще спра е ясно, но предпочитам да не е в някой/нещо След като смених гуми, накладки, спирачна течност, а колата все не си спира, реших да мина на по-големи дискове. Купих си апарати от Prelude VTi, който както повечето от вас знаят е с 282мм дискове, но те са 4х114,3. Подочух, че дисковете на Corrado G60 са 4х100 и ще станат. Дотук добре АМА се оказа, че дисковете на Corrado и тези на Prelude имат малки разлики. На Prelude-а са 282мм и 21мм дебели, докато на Corrado-то са 280мм и 22мм дебели. Та... въпросът ми е - има ли шанс поради тези малки разлики дисковете да не паснат на апаратите и после да си ги чукам у главата!?!?!? Знам, че има колеги от форума, които също карат с апарати и дискове от Prelude VTi, но те разпробиват дисковете на Prelude-а на 4х100. Тъй като съм малко (да не кажа много) предубеден към преправяне (в смисъл рязане, дупчене и заваряване) на оригинални (заводски) части съм по склонен да сложа дискове от Corrado, но ако няма да паснат, ще е по-добре да го разбера преди да ги купя, тъй като искам да купя качествени (малко по-скъпи) дискове от рода на Brembo и няма да ми хареса, ако си ги купя и се окаже, че съм си купил украшение за стената вкъщи. Ако няма да се получи с тях и няма друг вариант, ще съм принуден да разпробия и сложа дискове от Prelude... Та... 2рия ми въпрос е - кой от двата варианта е по-удачен!? Дискове от Corrado или разпробити дискове от Prelude!? Благодаря Ви за отделеното време и внимание П.С. - Моля за компетентни мнения от хора, които са правили такова нещо или разбират достатъчно за да дадат адекватно мнение - все пак става въпрос за спирачки Редактирано 28 Април, 2009 от Wardog Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #2 Отговорено 28 Април, 2009 Извинявам се, ако съм пуснал темата в неправилен раздел. Ако прецените, че темата е по-удачна за раздел "Honda спорт и тунинг", моля да ме извините и да преместите темата в съответния (или друг подходящ) раздел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 28 Април, 2009 (Редактирано) Принципно най- добре да се пробва. Аз си мислих че разликата към по-големи спирачки е в апаратите и диска. Ама след проба се оказа че апаратите на 4ген д15б2 са същите като на англичанка д15з3. 4-ката е на 240 мм дискове , а англичанката е на 262 мм. За да успея да сложа по-големия диск ще трябва да сменя шенкела. Това ти го пиша за да го имаш в предвид. Да не да останеш неприятно изненадан като мен. Редактирано 28 Април, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #4 Отговорено 28 Април, 2009 За шенкела знам... смисъл знам, че може да се наложи да се смени или не, но аз така или иначе ще трябва да го сменя, защото както вече написах съм замислил swap с Б16 и няма как да не го сменя. Благодаря ти все пак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #5 Отговорено 29 Април, 2009 чак пък никой да не можеда ми помогне.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #6 Отговорено 29 Април, 2009 разпробиваи дисковете и си готов.Няма никаква опастност(отслабване).По добре с диск с осем дупки от колкотоджанти с осем дупки,а те поемат по големи натоварвания дори и странични.ДИСКОЖЕТЕ НА МАшИНА ОТ чОВЕК КОИ ТО РАЗБИРА.Не си харчи парите за други от корадо.Айде със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 29 Април, 2009 Аз ще използвам темата на колегата да питам: Възможно ли е на 5г сивик да се сменят само предните спирачни апарати с такива от ВТИ и съответно да се сложат и 262мм дискове? Става ли така или трябва да се смени целия шенкел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 29 Април, 2009 (Редактирано) Сменяш и шенкела . Редактирано 29 Април, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #9 Отговорено 29 Април, 2009 Само да стане и аз ще си сложа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #10 Отговорено 29 Април, 2009 (Редактирано) Няма да разпробиваш нищо!Взимаш дискове от Корадо и апарати от Прелюд.Сваляш предните главини и ги намаляваш с около 2-2.5мм в диаметър. ,за да могат да легнат хубаво дисковете на тях-на струг.Той стругара ще предцени колко да отнеме от главината.За да няма проблем при поставянете си намери шайби по 0.5 или 1мм. за да подложиш на апаратите ,за да се центрира диска инак ще опира в тях.Маркучетата стават от твойта,не се притеснявай.Не помня само болтовете за самите апарати дали ставаха или най-добре вземи с апаратите и тях.Ми това е,виж си шенкелите дали ще станат и действай.Ам забравих за предпазната ламарина на диска ще я оправиш с чука Редактирано 29 Април, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #11 Отговорено 29 Април, 2009 Благодаря ви за пълните и точни отговори. Policeman - предполагам си го правил, след като го описа толкова цветно и с такива подробности. Малко сложно ми се вижда, но се надявам стъпка по стъпка да следвам това, което си написал и дано всичко да е наред Ако все пак още някой иска да искаже мнението си - моля да не се срамува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #12 Отговорено 30 Април, 2009 (Редактирано) Правил съм го и съм много доволен от ефекта!Разликата е фрапираща,спира невероятно след това.Не е толкова сложно,колкото изглежда,но си заслужава!Хондите винаги са страдали от спирачки Редактирано 30 Април, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #13 Отговорено 30 Април, 2009 (Редактирано) Policeman голямо БЛАГОДАРЯ След празниците ще поръчам Brembo Max за отпред и отзад, пък дано започне да спира моркова Редактирано 30 Април, 2009 от Wardog Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #14 Отговорено 30 Април, 2009 (Редактирано) Мислех че с дисковете от корадо е plug and play , ама щом се фрезова главината , че и шайби , вече си мисля че с дискове от прелюд е по-добре. Разпробиваш дискошете на машина на 4х100 , фрезоваш апаратите и всичко си ляга.Сивика е на 56мм главина , прелюда на 61 май , ама на сивика главината откъм шенкела си е като на перлюда и диска си ляга точно.ПС: пък и аз нямах желание да слагам нищо немско по колата си ! Редактирано 30 Април, 2009 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #15 Отговорено 30 Април, 2009 Като гледам май май разправията с дисковете от Корадо е голяма... След като Izanagi описа как става с дискове от Прелюд може би нещата клонят към дискове от Прелюд. Много съм предубеден към това разпробиване, но ако найстина както каза колегата ШОТЛАНДЕЦ няма опастност от отслабване на самият диск........ пък и колега Izanagi май от доста време кара с разпробити дискове и не е имал проблеми...... ох и аз незнам. Ще го помисля през празниците и ще видя какви дискове ще поръчам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #16 Отговорено 1 Май, 2009 Да , от доста време карам с прелюдови спирачки , никакви ядове. Имам няколко екстремни спирания от 200 , имам няколко пъти по 5-6 км участъци с екстремно каране 2-3 -та до прекъсвач и яко спирачки. Освен че запалвах накладките , че са обикновени , други ядове няма. Вече спирачките имат сила да ми блокират колелата при скорост над 160 , което си е малко опасно. Особеното при слагането освен разпробиването на дисковете е , че апарата засташа малко навън , и трябва да му се фрезова основата , където се захваща за шенкела за да дойде на средата диска. Не помня обаче колко беше , някъде около 2,7 мм. Ето как изглеждат в 17-ка А се оказа , че хонда имат вече 4 бутални алуминиеви апарати с 319мм диск, та вече ще спират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #17 Отговорено 1 Май, 2009 Дам дам... явно нещата си отиват към Прелюд-ови дискове... Благодаря на всички за оказаната помощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #18 Отговорено 1 Май, 2009 Направи ги и кажи как са новите спирачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wardog 25 #19 Отговорено 1 Май, 2009 То няма да е много скоро, защото дисковете ще дойдат след около месец и ще видим как ще стане работата с Б16-ката... Ако съм ок с парите най-рано след месец ще съм с Б16 и големите спирачки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове