Jump to content
e4omir

Специални Ngk Iridium свещи за коли с газова

Recommended Posts

Тва си е търговски трик и повечето техници го знаят.Двигателя не му дреме при стандартно каране,дали свещта е с надпис ЛПГ или не.Само разстоянието е друго.Останалото са го оставили на въобръжението на потребителите.На газ съм на 0.9 с Дензо и си е наред всичко.Зимата ще направя проби за друго разстояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре защо не са проверили ли в мястото от където си ги купил .. в каталога на NGK там за всеки ДВГ има препоръчителни свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва си е търговски трик и повечето техници го знаят.Двигателя не му дреме при стандартно каране,дали свещта е с надпис ЛПГ или не.Само разстоянието е друго.Останалото са го оставили на въобръжението на потребителите.На газ съм на 0.9 с Дензо и си е наред всичко.Зимата ще направя проби за друго разстояние.

Не е само до разстоянието- виж тук :

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен.На китайския клип не виждам какво сравняват и при какви условия.Имам над 100к пробег с иридиеви на Денсо.На клипа се вижда ,че оборотите/импулсите не са с еднаква честота.Не знам какво сравняват и какво рекламират.Купих иридиевите заради единствено добрата работа на 6500-7500 оборота,където нормалната се дъни.Говоря за бензин.Тия обороти използвам само при изпреварване на 3-та.В момента съм с тия:http://www.youtube.com/watch?v=SLI9mkBDmSA&feature=relatedНе са иридиеви,не са за газ ,но са ТТ,намалих им разстоянието от 1,1 на 0,9,както е по-приятно за пропан -бутана и колцата си литна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:http://www.youtube.com/watch?v=SLI9mkBDmSA&feature=relatedНе са иридиеви,не са за газ ,но са ТТ,намалих им разстоянието от 1,1 на 0,9,както е по-приятно за пропан -бутана и колцата си литна.

Аз купих за на баща ми Тойотата от ТТ-тата на Денсо защото неговите бяха някакво доста зле изглеждащо NGK. Но не съм намалял разстоянието, избрани са си по каталога на Денсо и колата се кара на газ. Струват ми се не лоши но бъдещето ще покаже защото тази Тойота е доста читава платформа за тестване на свещи. Тя е с две бобини и блъска искра в работния цилиндър и мисля в този в който не се случва нищо. Т.е свещите за една и съща часова наработка извършват два пъти повече "работа". За капак прочетох и че "не работната" искра била и с обратен поляритет (но не съм сигурен дали не е гаражен фолклор не съм имал време да прочета подробно). Оригиналните свещи за този мотор са двуелектродни на Денсо. Та след зимата ще им хвърля едно око и ще дам коментар. Цената им също е много прилична (около 7.5 лв. за бройка) Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеална платформа за тестване на розе е телешка пържола.Една шепа железа и керамика посмъртно не можеш да ги тестваш.99% от хората тук няма да направят разлика между обикновени и иридиеви свещи.Даваш едни пари,внушаваш си че нещата са по-добре и караш с 120 лв по-малко в джоба.Имам наблюдения,няколко пъти съм ги махал временно с определна цел,регулирал съм разстояние,чистил съм нагар,чупил съм иридиева свещ,Страхотни са ,но не винаги и не за всяка кола,капризни са в определени компресии.Държат на нагар.Имат голям пробег.Не търпят богато гориво.Не работят добре зимата.Итова всичко на бензин.Това дето бакшиша си сменил свещите с Brisk и таксито литнало са градски легенди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...