ADH-Honda 773 #1 Публикувано 22 Април, 2009 (Редактирано) ЗдравейтеТук е мястото да се похваля, че отнова се върнах в отбора на тъй обичаните от нас Сивици EG-та НЯМА ТАКАВА КРАСТА като тоя модел Сдобих се с EG4 с D15B2 - като старата, пак червена - също като старата , обаче:...не иска да пали всеки път !Колата НЯМА и не е имала АГУ-та, на бензин си е.Знам, че обикновено диагнозата е "главно реле", но при мен след неуспешно запалване (въртене на стартера 3 - 4 секунди) веднага ми светва лампата на ECU-то, след което връщам ключа в първоначално положение, пак чакам да си направи диагностиката и лампата на ECU-то (изгасва си след около 3 - 4 секунди както си трябва, всичко точно) - пак не иска да запали и пак светва лампата и така си пробвам и пробвам и не иска да запали. Правя тест с джъмпера на дву пиновата букса и ми дава грешка 16 (води се Fuel Injectors, т.е. да разбирам, че това са ДЮЗИ).До сега ми се случи 3 пъти, все на НЕ първоначални запалвания (в смисъл такъв, че: колата стои дълго време без да се кара, паля, карам няколко километра - гася, след това пак паля, пак карам малко - пак гася и след няколко такива къси придвижвания с 3 - 4 паления в рамките на половин час, накрая да реча да запаля и - не иска да запали).Махам плюсовата клема на акумулатора за 2 - 3 минути, слагам я пак и си запалвам без проблеми, тествам след това за грешки - няма грешки, няма проблеми и така - след няколкото паления и и карания и пак не иска да запали, пак дава грешка 16.По принцип, колата не е карана доста време, стояла е в автокъща в продължение на месеци до такава степен, че волана беше хванал паяжина чак. Въпреки това, двигателния обсег бе измит до блясък, макар, че едва ли е мит точно преди да я купя, по-скоро преди месец - два, че имаше малко прах, но това са догадки. Някои ми казват, че от не карането, дюзите са се позапушили - или да покарам повече (че от както съм я взел едва 150-ина км съм и навъртял само), да почна да я изрезвам с повечко газчица (че още я коткам до 3 - 4 хил. оборота само, повече гледам да не давам докато не сменя ангренаж) или да сипя добавка при пълен резервоара за прочистване на системата и т.н.Да си кажа, че тая тема може да бъде прочетена след дни и от хора от други градове, където метеорологичната прогноза е друга: Днес като ми ги прави тия магарии, е дъждовен и влажен ден, ако това има значение, да не се окаже наистина главното реле (ама след неуспешния старт щом ми светва лампата за грешка и наистина си има грешка, едва ли е то, знам ли - вие кажете)PS: само за допълня, че последния път от както ми го направи тоя номер да не иска да запали, не свалих клемата на акумулатора ами се оправи от самосебе си като 10-ина минути се чудих на място: рекох да погледна бушоните в двигателния обсег (кутията до акумулатора), там има един бушон 7.5 ампета е, води се "BACK UP" (това е втория бушон от ляво на дясно най-отгоре, вляво от него е бушона за ECU-то), та този бушон го нямаше - беше празно, намерих 7.5 ампера бушон и го сложих там да си е на мястото (де да знам защо предишния собственик го е махнал), след което рекох да пробвам дали ще запали и - ЗАПАЛИ ! До колкото успях да разбера от ТОЗИ САЙТ, този 7.5А бушон "BACK UP" е за радиото/касетофона (аз такъв в момента нямам), та не би трябвало да има отношение към проблема ми, но все пак го споненавам като "феномен"- дали от него се оправи колата и запали без да махам клемата на акумулатора или просто от това, че не я пипах 10-ина минути се оправи (което говори за ГЛАВНО РЕЛЕ) - НЕЗНАМ Та, дайте съвети моля какво да правя, също искам да знам, дали така се "чистят" грешката, като откачам акумулатора, правилно ли е това или не.Благодаря предварително Редактирано 22 Април, 2009 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #2 Отговорено 23 Април, 2009 Презапой си главното реле и ако не се оправи, тогава търси причината на друго място. Аз съм с Д16АД и имах същия проблем. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #3 Отговорено 23 Април, 2009 Днес си презапоявах моето главно реле, и в някоя от десетките теми, които изчетох преди това пишеше че освен към горивната помпа, главното реле има отношение и към дюзите? До колко това е достоверно не знам, но според мен от опит глава не боли. Не знам защо толкова бързо си го игнорирал като възможност.При мен проблема беше горе-долу аналогичен. При студено палене си джиткаше без проблем, но като я покарам явно от протичащия ток през клемите на релето цялата кутишка се нагрява (днес я свалях от както се прибрах в къщи, след каране - двигателя беше топъл, кутията на релето също) и за това почва да прави мизериите. Като ми го правеше проблема оправията също беше аналогична - щракам на контакт като ненормален, не цъка релето и тва е, като изключа от контакт и изляза за 5мин да се поразстъпчам около нея като влезна пали и си няма ни една.Пробвай с тва главно реле, ти си жичкаджия, не е кой знае ква философията - само ваденето му е кофти, поне при мен е бутнато на много кофти място и се шмитках два часа докато го изкарам.п.п. Абе ! Велкоме бек! Ха честито от горе на всичкото, че се унесох! Другия вторник те чакаме, ей! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #4 Отговорено 23 Април, 2009 Ще ти се стори глупаво, но как си бензина? Защото първия ми хеч (баш Д15Б2), точно като я взех и я карах с малко бензин и го правеше тоя номер (или подобен) - въртя ... няколко сек - светва чека и не пали - шаш. Веднага махам контакта, пак го давам - въртя и след малко пали. Така на няколко пъти първия месец. След това взех да я карам с повече бензин и така и не го направи в следващите 2 години, докато я смених! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #5 Отговорено 24 Април, 2009 Ще ти се стори глупаво, но как си бензина?знам, знам !!! На предишната (която бе като тази) от начало се караше само с "петолевки" и първия път не пали, защото няма много бензин и помпата се тормози. Сега карам с бензин, има.Вчера презапоих релето, наистина имаше 3 - 4 студени спойки. Да стискаме палци проблема да е решен, от тогава не ми е правила ядове, но в интерес на истината не съм я карал много, ще си проличи натам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #6 Отговорено 24 Април, 2009 за да се изчисти грешката сваляш и двете клеми и ги допираш една в друга за 2-3 сек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #7 Отговорено 24 Април, 2009 (Редактирано) е, аз докато свалях релето, свалих само минусовата клема на акумулатора и след това като подвързах релето закачих клемата на акумулатора, след което откачих за няколко секунди този 7.5 амперов бушон back up, сега няма грешки, би трябвало да ги е занулило или ? Редактирано 24 Април, 2009 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #8 Отговорено 24 Април, 2009 моята също така гаснеше..тръгна..аиде загасне на сфетофар и се оказа капачка и палец) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове