ivo_wrc 1 #1 Публикувано 22 Април, 2009 Здравейте. Най-накрая успях да сложа ръка на семейната Хонда Сивик(аватар) 5ген. По стечение на обстоятелствата не е палена от 2-3 години. Свалих акомулатора - заредих си го. Днеска я запалих...заработи нормално...но след като почна за загрява, започна да излиза бял, едва забележим пушек от пробката, от където се проверява маслото. Само да поясня, че е в допустимите стойности(маслото). Поработи малко още малко, пушека сякаш стана по-изявен и...и свърши бенза Да попитам...някой има ли представа дали е нормален този пушек...мислих си да не е от сегментите...И още нещо...ако някой се сеща нещо специфично, което задъжително трябва да се погледне след толкова време покой, нека сподели. За сега съм погледнал нивото на маслото, антифриза, спирачната течност, гледах за течове по ДВГ...сверих си чесовника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #2 Отговорено 23 Април, 2009 ...в някой теми пише,че и ангренажния ремък е хубаво да се смени когато колата не е карана няколко години,анти фриза също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #3 Отговорено 23 Април, 2009 Първото, което аз бих направил е да сменя маслото, дори да е сменено непосредствено преди застоя на колата, дори да е на един два километра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #4 Отговорено 23 Април, 2009 За щастие белият пушек почти вече не си личи.Днеска покарах около 7-8 км. - всичко е наред не загрява върви по часовник за което съм много щастлив.Само едно нещо ме тревожи... след като спра и ми вони яко на феродо от предна лява гума. Какво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 23 Април, 2009 сваляш джантата и спирачния апарат. сигурно е блокирал и му трябва раздвижване. не карай така. ако имаш накладки за смяна сега е момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #6 Отговорено 23 Април, 2009 дам подкрепям колегата манияк мой познат имаше същия проблем и се оказа точно това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 23 Април, 2009 Колега, аз бих сменил всички консумативи, всички течности, раздвижване на апарати. Не се знае какво имаш в резервоара, погледни си гумите, накладките, спирачни маркучи, водни магистрали и още. Това не е малък престой. Може и след време да се обади някой лагер. Виж водната помпа и алтернатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #8 Отговорено 23 Април, 2009 И...още един върпос...абе хора свети ли ви лампичка (ако има такава), когато вземе да свършва горивото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #9 Отговорено 23 Април, 2009 Аз имам и свети.Виш си на таблото ако имаш някаде колонка като от бензиностанция значи крушчицата е за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #10 Отговорено 23 Април, 2009 5та генерация - няма такава лампа. Не чакай да светне ами сипвай като клюмне стрелката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове