TANKISTA 8 #1 Публикувано 21 Април, 2009 Ровичках се тази сутрин из Мобилето и видях тази обяваhttp://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgiНе знаех, че Интегра има и модел седан, че ми е интересно да разбера дали като сивиците и този седан е японска сглобка, че го гледам, че е и с десен волан, или си е Американец.Не ме оплювайте много за незнанието , все още съм сравнително нов и тепърва откривам нови неизвестни за любимата марка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #2 Отговорено 21 Април, 2009 Ето и снимки: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #3 Отговорено 21 Април, 2009 Според мен е японска, няма логика американците да сглобяват хонди с десен волан. Изказвам мнение, не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #4 Отговорено 21 Април, 2009 Не знаех, че Интегра има и модел седанИма,има.......аз даже преди време имах ей това странно нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #5 Отговорено 21 Април, 2009 интересна колица, иначе като гледам са запазили дизаина на стоповете и фаровете и формата на задната врата и в следващия модел. А иначе сглобката японска ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #6 Отговорено 21 Април, 2009 интересна колица, иначе като гледам са запазили дизаина на стоповете и фаровете и формата на задната врата и в следващия модел. А иначе сглобката японска ли е?Естествено... с десен волан са единствено за японския и английския пазар, но всички Интегри се правят в Япония, с изключение на Акюрите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #7 Отговорено 21 Април, 2009 Има,има.......аз даже преди време имах ей това странно нещо при това задното му стъкло не е пропаднало, а така си се прибира (и вади) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #8 Отговорено 21 Април, 2009 (Редактирано) Ха ,баси и аз за първи път виждам такова нещо. Свикнал съм да ги гледам дву-врати ,на това немога да му свикна Редактирано 21 Април, 2009 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #9 Отговорено 21 Април, 2009 Има,има.......аз даже преди време имах ей това странно нещо при това задното му стъкло не е пропаднало, а така си се прибира (и вади)Добра гилотина са направили от хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #10 Отговорено 22 Април, 2009 това отваряне на задното стъкло няма да е удобно за селските гъзарчета, които постоянно ръката им е вънка, с лека синина под мишницата хахахаха. Иначе колата си е култова и мен ме изненада седана на интегра, но изглежда добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #11 Отговорено 22 Април, 2009 Уау! Незнаех, чи има и седан и то задната врата е като на субару импреза старата...А дали има и интегра седан,обаче с целия фар А тази на омбре ми прилича малко на хонда Вигор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #12 Отговорено 22 Април, 2009 И аз незнаех, че има Интегра Седан но както и да е вече знаем, че я има и е много готина също като Купе-то П.П. Разбрахме, че има Интегра седан. А дали има Интегра Хечбек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #13 Отговорено 23 Април, 2009 надявам се това да отговаря на въпроса ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Edelbrock 5 #14 Отговорено 23 Април, 2009 една отлична семейна бегачка с кой мотор е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #15 Отговорено 24 Април, 2009 ако питаш за седана, щракни на линка на най-горния ми пост и разгледай обявата !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #16 Отговорено 25 Април, 2009 (Редактирано) Integra/RSX, Prelude, CRX/Del Sol, S2000, NSX (и други, просто в момента не ми се задълбава) са моделите на Хонда, които независимо от поколенията си, разновидностите си и т.н. са правени единствено и само в ЯПОНИЯ. Относно това изказване: Според мен е японска, няма логика американците да сглобяват хонди с десен воланПравено е. Acura MDX 1-о поколение се предлагаше и за Япония като Honda MDX с десен волан. Въпреки, че MDX си е Канадско произвеждана, правена е и с десен волан. Друго доказателство е модела Honda Saber 1998-2002-а предлаган за Япония (на неговата база по същото време пак в Япония е предлаган модела Inspire, разликите са козметични: по-различна предна решетка, друг цвят на стоповете..., а за Сев. Америка автомобила е бил известен като Acura TL), той е с десен волан и продаван в Японоя, НО е правен в Америка, а на самия автомобил отзад, на страничните колкони има едно мъничко лого на което пише "HONDA OF AMERICA". Успях да намеря в нета снимка на този модел: Друг пример е как Европейско произведена Хонда се внася и продава в Япония. Такъв е примера със Сивик 7-а ген. 3 врати хечбека TYPE R - EP3. Тази кола е правена само в Англия, но е внасяна и за Япония, като отзад до надписите "CIVIC" има лого - националния флаг на Великобритания. Ето една снимка на една чиста JDM EP3-ка: PS: мой голям приятел който живее в САЩ, Флорида от 6 - 7 години вече, една от колите му бе именно Седан Acura Integra с B18C1. Въпреки, че още докато си бе в България (доста разбиращ от автомобили, това му е бил един от занаятите) за него друго освен Мерцедес не съществуваше като машина, а Хонди не понасяше и само спорехме (аз му хваля Хонда, той ги плюе), в САЩ само Хонди караше по простата причина, че цитирам: "Санде, тук на тая жега на този трафик и натоварване, само тия Хонди могат да издеянат. Тук само тия кошници гадни оживяват, всичко друго прегрява и 'фърга мотор". Въпреки, че си нариаше Хондите "кошници", Интеграта казваше че му харесва много като кола. Е, след известно време я даде на жена си да я кара, а той си взе машината за която според него няма аналог с друга (казваше "Това е мечтата на всеки уважаващ себе си автомобилист"): Mercedes S55AMG, но както и да е. Редактирано 25 Април, 2009 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове