Юлиян Петров 1 #41 Отговорено 21 Април, 2009 Бих се радвал и някой да ми обясни, какво представляват датчика на перката и термостатът и къде се намират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #42 Отговорено 21 Април, 2009 На обяд смених капачката на радиятора и спря да избива вода, но като отворя капачката пак си бълва и тъй като не мисля, че трябва да го прави, мисля да сменя термостат, пък да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reddek 35 #43 Отговорено 21 Април, 2009 Оп приятел да те питам имаш ли газ на хондата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #44 Отговорено 21 Април, 2009 Не колега, нямам, за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #45 Отговорено 21 Април, 2009 датчика на перката е биметална пластина,която при нагряване до определена темп прави връзка и подава обикновенно маса към вентилатора(може да не ти се пуска,може да се пуска по рано от колкото трябва,по късно е рядко явление),термостата е на същия принцип,колкото по се нагрява,толкова повече отваря-докато отвори напълно.за гарнитурата беше почти ясна работата.въпроса е дали е обезвъздшена както трябва?в твоя случай бих сменил термостата и датчика за перката.пиши ако искаш на лични да ти кажа от къде може да вземеш на добра цена.запушен радиатор както каза колегата по горе също може да ти прави беля,може да го откачиш и да продухаш с компресор,но не знам до колко ще е ефикасно.знам,че ги киснат с некви разтвори на киселина мисля,ама не съм запознат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #46 Отговорено 21 Април, 2009 Колега, бих ти пратил лично, но системата не ме допуска и не мога. Ако искаш пиши тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #47 Отговорено 21 Април, 2009 ей избива ме на агресия от такива теми!ходи като оФци, блее като оФци - що е то?- ОФЦИИИИИИрадиатора бил запушен ... и как от запушен радиатор ще надува газ в охладителната система?!?термостата бил за боклука ... и как от кофти термостат ще надува? хем стрелката стои по средата, хем колата прегрява?датчика на перката бил виновен ... как пък точно сега ще сдаде багажа този датчик? на 1000 други хонди, които не са сменяли гарнитура на главата, не им се скапва датчика - а сега такова съвпадение! аз по-скоро бих участвал в тото2хайде мислете малко като предлагате такива решения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #48 Отговорено 21 Април, 2009 (Редактирано) ей избива ме на агресия от такива теми!ходи като оФци, блее като оФци - що е то?- ОФЦИИИИИИрадиатора бил запушен ... и как от запушен радиатор ще надува газ в охладителната система?!?термостата бил за боклука ... и как от кофти термостат ще надува? хем стрелката стои по средата, хем колата прегрява?датчика на перката бил виновен ... как пък точно сега ще сдаде багажа този датчик? на 1000 други хонди, които не са сменяли гарнитура на главата, не им се скапва датчика - а сега такова съвпадение! аз по-скоро бих участвал в тото2хайде мислете малко като предлагате такива решения!Колега Magnum, би ли обяснил тогава на "овцете", какъв е проблема според теб (щом си толкова "умен"). Редактирано 21 Април, 2009 от Зизката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #49 Отговорено 21 Април, 2009 ей избива ме на агресия от такива теми!ходи като оФци, блее като оФци - що е то?- ОФЦИИИИИИрадиатора бил запушен ... и как от запушен радиатор ще надува газ в охладителната система?!?термостата бил за боклука ... и как от кофти термостат ще надува? хем стрелката стои по средата, хем колата прегрява?датчика на перката бил виновен ... как пък точно сега ще сдаде багажа този датчик? на 1000 други хонди, които не са сменяли гарнитура на главата, не им се скапва датчика - а сега такова съвпадение! аз по-скоро бих участвал в тото2хайде мислете малко като предлагате такива решения!колега ми при положение,че радиатора е главна част от охладителната система,според теб дали няма връзка.не съм предлагал на човека нищо,просто му обяснявам кое какво е.му другото ако е запушен радиатора естествено,че като няма добра циркулация ще хвърля водата през разширителя или капачката,ама тогава и ще загрява доста,а тва го няма като проблем.ако е заминала гарнитура със сигурност ще загрява повече от нормалното,а и ще надува мъркучите от повишното налягане-и тва го няма(още повече,че е правен тест и на газанализатор,а там измама няма).никой не е казал ,че датчика на перката е скапан-мисля,че по нагоре бях писал,че лесно може да се измери дали включва когато трябва(а при положение,че струва 5-10 лв,аз бих го сменил и да не го мисля вече).за мен е почти сигурно,че не е обезвъздушена,но няма да блея да не подразня някоий.поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakera 0 #50 Отговорено 21 Април, 2009 ей избива ме на агресия от такива теми!ходи като оФци, блее като оФци - що е то?- ОФЦИИИИИИрадиатора бил запушен ... и как от запушен радиатор ще надува газ в охладителната система?!?термостата бил за боклука ... и как от кофти термостат ще надува? хем стрелката стои по средата, хем колата прегрява?датчика на перката бил виновен ... как пък точно сега ще сдаде багажа този датчик? на 1000 други хонди, които не са сменяли гарнитура на главата, не им се скапва датчика - а сега такова съвпадение! аз по-скоро бих участвал в тото2хайде мислете малко като предлагате такива решения!колега незнам в кво тото участеваш ти ама моита хонда без да има издухана гарнитура като не се вклучи перката и като почне да загрява ще те питам аз нямали да ти надуи в казанчето, от високата температура кво мислиш 4е става, казах ти гарнитура не се издухва тука така то кво стана тука вие сменяте по често гарнитури отколкото термостати . мойта кочина е 13 годишна и гарнитура не съм сменял до сега, карам я доста сериозно ако има значение това.но термостати съм сменял поне три, парвия не затваряше големия краг, втория не отваряше пък, третия не отваряше на цяло термостата, сега е добре и не мен ми надува6е яко в казанчето но като обезвъздушик добре системата и смених капа4ката на радиатора се опражиха нещата ве4е повече от година но проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakera 0 #51 Отговорено 21 Април, 2009 (Редактирано) Колега, бих ти пратил лично, но системата не ме допуска и не мога. Ако искаш пиши тук колага много ясно 4е като си отвариш капачката ще бълва антифриз нали системата работи на налягане това е нормално няма се плашиш, 6том си сменил капа4ката обезвъздуши системата или извикаи някой алда го направи, като почне да да бълва като загрее о6те при надигането на нивото затваряш капачката няма да чака6 да бълва антифриз,може и капачката да не ти е отваряла, i ne q forsirai dokato obezwazdy6ava6!!! Редактирано 21 Април, 2009 от xakera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #52 Отговорено 21 Април, 2009 Колега Xakera, аз както винаги няма да пропусна да ти благодаря за напътствията. И все пак утре ще направя всичко възможно да сменя термостат и да видим тогава. И все пак да питам.... Казваш, че е нормално като отворя капачката на радиятора при запален двигател( на обороти) да бълва течност навън, така ли? Защото си мисля, че не трябва да е така( ама само си мисля, не съм компетентен) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #53 Отговорено 21 Април, 2009 радиатора бил запушен ... и как от запушен радиатор ще надува газ в охладителната система?!?Ти къде видя да е писал колегата, че влиза газ в охладителната система?...Даже писа че е бил на газ анализатор, и че няма надуване в системата....Ако се върнеш по назад в темата, ще видиш че писа (горният маркуч е горещ, а долният топъл), значи термостата отваря.....И при това положение за да му изхвърля водата, значи че радиатора не охлажда както трябва.....Освен това, ако е в ред радиатора, трябва и долният маркуч да е горещ, но той не е защото в долният край на радиатора е пълно с тиня и за това горе прегрява и изхвърля течността в разширителя.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #54 Отговорено 21 Април, 2009 Пак, плещете щуротии,карам с радиатор чиито ламели наполовина ги няма,кой знае каква тиня е и вътре но колата работи перфектно,ако радиатора е толкова зле ще се нагрява неравномерно..нека колегата провери дали е така........и въпреки всичко .........ГАРНИТУРА! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xakera 0 #55 Отговорено 22 Април, 2009 стига с тая гарнитура бе, ти не разбра ли че не е гарнитура, човека ти каза перката не му се вклучва и не охлажда радиатора и от там му избива в казанчето нормално . Колега нормално да балва при отворена капачка на загрчд двигател, според мен има въздух в системата а може и термостата да не ти отваря добре сменяи го и Обезвъзду6и след това, трябва и двата маркуча да са ти почти еднакви горещи, ако не са пак ще ти загрява, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #56 Отговорено 22 Април, 2009 (Редактирано) Така..... - относно гарнитура- не надува мъркучите и теста за CO2 е отрицателен, правих го 2 пъти. - относно радиятора- не мисля, че е запушен. Топъл беше долният мъркуч, но изглежда тогава не е била загряла добре колата. Иначе като е загряла нормално, изглежда и долния и горния мъркуч са горещи като разликата в тяхната температура е минимална. - относно датчик на перката- колата не дава признаци, че прегрява и не се охлажда, дори на уреда на таблото. -относно термостат- дори тази сутрин запалих колата и наблюдавах как работи и как отваря големия кръг, мисля си, че термостатът работи нормално (ако не е така съм готов да го сменя скоро). - капачка на радиятора- вчера я смених и от магазина до вкъщи нямаше следи от течове и избиване на охладителна течност от никъде. Сутринта обезвъздуших, колкото можах, но това не е проблем, защото тя наистина се обезвъздушава в повечето пъти сама (мое мнение). Извод: мисля , че е била само проклетата капачка, винаги съм си мислел, че нещо не и е наред, изглеждаше като счупена отдолу, ама като ми е първа кола и не съм виждал друга капачка..... И какво се оказва, капачката отдолу е била счупена, не е изпускала от уплътнението, но клапънчето за разширителя се е счупило и съм карал без него и то си е хвърляло течност в казанчето, когато си иска. При идването на пролетта и покачването на температурата изглежда е дало голямо отражение. Колега Xakera, разбрах, че е нормално да бълва вода през радиятора на отворена капачка при работещ двигател, то си го пише на капачката на английски, но мое невежество не се е сетил да го прочете, за което се извинявам- наистина съм тъп. За датчик на перката за сега не мисля, защото вчера след смяна на капачката ми направи впечатление, че перката си включва и даже не веднъж. Може заради намаленото налягане в радиятора от счупената капачка, датчика да не е отчитал, защото горещата течност не е слизала максимално надолу към радиятора , за да я отчете , а е избивала от горе. За сега мисля да я покарам и да я наблюдавам за поне 1 седмица, ако имам ниви симптоми, ще пиша, а ако нямам само ще си сменя водата в радиятора с антифриз и ще се похваля Благодарско Редактирано 22 Април, 2009 от Зизката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #57 Отговорено 22 Април, 2009 Така.Сега, момчета ще затворя темата, защото ще се изпокараме(за глупости естествено).Написаха се всякакви варианти и решения - Зизката има глава на раменете ще си прецени кое и как.Зизка, като имаш развитие по проблема, резултати или решение ми пиши едно лично и ще отворя темата, за да се публикуват резултатите.Това е от мен и нека хондата бъде с вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Юлиян Петров 1 #58 Отговорено 28 Април, 2009 (Редактирано) Колеги, минаха 6 дни, откакто нищо не е писано по темата, тъй като тя бе затворена. Сега колегата Войводата бе така любезен да отвори темата, за да споделя крайния резултат вас. Няма да пиша, какви бяха симптомите на колата, защото ги има из цялата тема. Колеги .................. оказа се една на.рана капачка на радиятора. След смяна на капачката ( 17лв.) си реших всички проблеми. В момента колата си върви нормално и не издава, за каквито и да е течове от охладителната система.Изводът от цялата тази история е: колеги ако имате съмнение за проблем с гарнитурата на главата, веднага отидете в сервиз и измерете за газове в радиятора (струва 10лв.). Ако няма газове, оставете майсторите и се помолете за помощ от колегите в сайта- това помогна на мен, дано помогне и на много други. След тази случка, започнах да се замислям дори, дали миналата година съм бил за смяна на гарнитура...... .Специялни поздрави на колегата Xakera и велики благодарности към него, че до последния момент ме съветваше, помагаше и ме убеди в правотата на своята теза. Благодаря също на Колегите Pitbuls i Едмундо за съветите и напътствията! Xaker, нямаш и ни най- малка представа, колко съм щастлив, че има хора като теб ( и не само ти), който найстина се опитват да помогнат на свойте побратими в тежък момент с Хонда- та. Браво на всички вас, само така Редактирано 28 Април, 2009 от Зизката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #59 Отговорено 28 Април, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове