Jump to content

Recommended Posts

Здравейте на всички, погледах малко теми по въпроса и смятам, че ПАК ми е отишла гарнитурата на главата. Двигателят е Д14А2- 6ген. англичанка. Като загрее и вдигна 3-4 хил. оборота изхвърля антифриза през казанчето. Като я изгася си връща течността обратно в радиятора. Притеснява ме, че пак ще я сменям гарнитура ( смених я преди 9м.). Май имам проблем с някой температурен датчик също, защото си мисля, че не включва перката навреме. Някакви съвети!!! Моля!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалия и отвори капачката на радиатора ако има мехурчета направо поръчвай гарнитура...да не те плаша ама пробвай го това ииии друго мтора като загрее трябва да има един спесифичен мириз на метал :PПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, маи видях малки мехурчета в съда, но не знам, не съм сигурен. Притеснява ме зашо се получава така, пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж , провери да си сигурен има или няма :P също така може да не е те добре обезваздушена системата :D на едно приятелче също така му беше и се съмнявахме за гарнитура пак избиваше в разширителния съд загряваше мошно ииии викаме това е гарнитура само няма кво да е термостати работи сичко сменено и накрая се оказа не добре обезвъздушена система :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една теория. Имам теч на антифриз, така и не разбрах откъде е, но не това е главното. Тя колата се следи често за ниво на течност. Миналото лято като се прибирах от село- на 400км. от Пловдив кум края на пътя забелиазах шум, оказа се радиатора- пушеше и нямаше достатъчно вода. На пурвата бензиностанция налях ама много налях 2 литра вода, от тогава, почти никакви загуби на течност, през зимата въобще и сега като се затопли .....греда. Може проблемут да е започнал от тогава лека полека и сега съвсем да се е вгъзясала, все пак един Господ знае колко сум карал с 2 литра по малко течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вода ли наля ?може да се е подпушела от бибора :Pако си я карал доста с вода ?като повърви мотора барни маркучите дали са твърди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но аз не съм я пипал тая водна система скоро, как ще се прецака и ще влвзе въздух току- така. Чистих си само дросела и ЕАЦВ, да не би там да не съм нагодил нещо и да дърпа въздух, възможно ли е това!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, на място я форсирах, маркучите не са твърди, горния е горещ, а долния топъл, всичко ток. А може бо трябва да си хвана помощник и той да дава гас, а аз да гледам. карам с антифриз

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве не знам кви балончета гледате в радиатора.като форсираш на загряла кола антифриза минава в разширителя,при отворена капачка ще го хвърля на вън(и в 2та случач има движение на течноста и съответно ще има и балончета).смени си датчика на перката-стрва 5 лева,нагласи си нивото на течноста в казанчето му мин и макс на студена кола,загрей я до работна темп и си бутни мъркучите.ако ти надува от гарнитурата те ще са доста доста по твърди от нормаото.ом ти топли и долния мъркуч,значи термостата ти отваря,там нямаш проблем,освен ако не отваря по рано или по късно!провери си капачката на радиатора-ако и е заминало гуменото упътнение при по високи обороти ще ти изхвърля от там-течноста се изпарява бързо и трудно се хваща!капачката е 6 лв.ако се усъмниш сменяй я.кви са тия гарнитури дето ги сменяте по 2а пъти годишно не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През капачката на радиатора не тече, само през разширителя, тъпото е и че сменях датчици и тетмостат като сменях гарнутурата юни 2008, и все пак нивото на течността преди да се прецака колата си беше перфектно.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студена кола в разширителя трябва да имаш ниво не по високо от средата му мин и макс,иначе при разширение не може да поеме разширителя всичката течност и ще я хвърля на вън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казаха, виж за мехурчета от радиатора. Но трябва да го отвориш при студен двг и да изчакаш да достигне работна температура. Като потвърдиш мехурчетата и свалите главата виж състоянието на гарнитурата къде е прегоряла, добре ли е била стегната главата ... след това носиш главата да я видят за пукнатини и да се шлайфа челно. Ако главата има маркер виж колко е отнето при шлайфането (може да не и е за пръв път), за да прецениш нужната дебелина на новата гарнитура. Препоръчвам ти MLS гарнитура - дори и по тънка да е ще държи ако запечата добре. А за да запечата е хубаво да ползвате меден спрей - два слоя от двете страни. Естествено трябва повърхностите да са чисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студена кола в разширителя трябва да имаш ниво не по високо от средата му мин и макс,иначе при разширение не може да поеме разширителя всичката течност и ще я хвърля на вън.

За разширителя си прав, но как си обясняваш, че на загрял двигател- неработещ е под мин., защото изсипах малко, а като я запаля за 1мин. на 3-4хил. оборота изпулва съда и прелива, не мисля, че е от количеството на течността. И все пак във вторник ще ходя в сервиз и дано е нещо по- дребно, че тая Хонда ми изяде живота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намирисва ми на въздух в системата в този случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намирисва ли ти :cool: хвърли боб да видим кво ще излезе ... може да е датчик на перката или може перката да не е достатъчно голяма, така че направо я сменяй и нея :cool: . айде стига с това гадаене, това е проблем с който се ходи на сервиз! като казвам сервиз имам предвид сервиз в който са виждали хонда. има значение, аз имах същите проблеми и ходих при един майстор дето беше готов да се закълне че не е гарнитура. накара ме да сменим водната помпа, капачката на радиатора, самия радиатор сваляхме да видим да не бил запушен. датчици на перки сменяхме и накрая пак същия к*р. накрая ме прати при един друг който взе една стружка на главата, сложихме метална гарнитура и от тогава колата спи. ама човека си разбираше от работата. смяната на гарнитура не е ремонт за свеки "майстор". трябва да се направи от някой който си разбира от работата и поне според мен да се използва метална гарнитура ако смятате да си напъвате колите. не ги слушайте като почнат да ви разправят а-у няма метална гарнитура за твоя двигател ... има! за д15б2 става от д16** (забравих точно кой беше).няма смисъл да гадаем какво е и какво не е. има си инструменти за замерване на газове в охладителната система. отиваш в сервиз в който имат и знаят как се разботи с тях и ти казват. струва 10лв. ако има газове - гарнитура, или още по-лошо - спукана глава. никви датчици, термостати, перки, мерки няма да те оправят. ако няма газове тогава вече можеш да търсиш проблема другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим, че е гарнитура, това, не ме притеснява толкова много, а факта, че след време пак ще я сменям. Опитвам се да намеря първоизточника на проблама и да го отстраня, защото пак ще ми хвърли гарнитура. Освен това моята гарнитура е метална...... и к'во да не издържа много. Май проблама най- често е в майсторите, а не в частите и в карането. Ще разбера като я закарам при едни хора във вторник и се моля да намерим проблема най- сетне, защо изхвърля гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега вземи си обезваздуши системата не се занимаваи с глупости, и аз имах съштия проблем кво ли не ми казваха гарнитура, термостат, дат4ик, капа4ка ала бала, обезвадуших системата много добре и вси4ко си е ок сега стана година ве4е!!! мисля 4е смених само капа4ка на радиатора просто еи така! тия гарнитури ако не е прегрята колата по4ти е невазмойно да се скапе, това е от мен , дано съм бил полезен :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Xakera, аз ще отида на сервиз, така и така. А си мисля, че теорията ти няма логика в моя случай и отговарям защо......ако има въздух в системата, то тогава той стига до казанчето и системата се обазвъздушава- така мисля. А в моя случай колата вкарва не въздух а течност и не го прави на ниски обороти, което навежда на мисълта, че има място, от което има постоянан приток на кислород или въглероден диоксид, колкото повече я форсирам, толкова по- бързо вдига нивото в казана и прелива, та нали този въздух идва от някъде??? затова най- логично обяснение е гарнитура. И все пак ме притеснява нещото, благодарение, на което все се скапва гарнитурата , а не последствията. Аз ще разбера все пак, какво е за смяна, но ако не разбера кое го е причинило, кел фаида, пак ще се случи.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз ти казвам същия слу4аи имах и преливаше от казан4ето!!! я си пипни радиатора дали ти е загряд целия или само половината е!!! 6том си решил да сменяш гарнитура твоя работа аз ти казвам как беше при мен прелива6е от казан4ето смень термостат са6тия хуй, смених датчик саштия смених капачка на радиатора същия хуй остана гарнитура ама не я смених ОБЕЗВАЗДУшИХ СИ СИСТЕМАТА И СЕ ОПРАВИ СТАНА ГОДИНА Я КАРАМ ВЕчЕ БЕЗ ПРОБЛЕМ!!! ТИ СИ РЕшАВАИ КВО ДА ПРАВИш! И не се обезвазду6ава сама колата както казват маисторите, той радиатора пален с въздух 4акаи да се обезваздуши пални глупости. това е от мен :huh:

Редактирано от xakera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,спрете с това обезвъздушаване,даааа смея да го твърдя-обезвъзвъздушава се сама!!!!!Колегата е за смяна на гарнитура която трябва да извърши с качествени материали и кадърни мастори,успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече е сигурно- гарнитура, вече надува в казанчето, както първия път като я смених и все пак нормално ли е при цялата тази лоша работа на двигателя уреда за температурата на двг да е под средата , а перката да се включва за няколко секунди и да спре. Май не, но защо се получава така.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ко питаш постоянно бе нали е ясно от кво е,нали са ти казали майсторите кво се 4удидиш сменяи гарнитура, майсторите ще ти кажат защо се вклучва перката за няколко секунди и аз мога да ти КАЖА ИМАШ Въздух в системата за това е така. ако ти е гарнитура маркучите трябва да са много тварди !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ко питаш постоянно бе нали е ясно от кво е,нали са ти казали майсторите кво се 4удидиш сменяи гарнитура, майсторите ще ти кажат защо се вклучва перката за няколко секунди и аз мога да ти КАЖА ИМАШ Въздух в системата за това е така. ако ти е гарнитура маркучите трябва да са много тварди !

и аз съм на тва мнение,ако ти вкарва компресия в охладителната система,нали се сещаш колко атмосфери е нормално за охл система и колко са ти в цилиндъра!при няколко пъти по високо налягане кво ще стане с мъркучите-стават като пвц тръби твърди и издути като салам камчия.ама де да знам,ти си решавай,ама да ти кажа от сега-при който и майстор да отидеш,винаги ще твърди,че е гарнитура щото кинтите там са повече за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече е сигурно- гарнитура, вече надува в казанчето, както първия път като я смених и все пак нормално ли е при цялата тази лоша работа на двигателя уреда за температурата на двг да е под средата , а перката да се включва за няколко секунди и да спре. Май не, но защо се получава така.

Защото ти е запушен радиатора и иска хубаво почистване.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до маркучите, не съм компетентен, но прецакването в системата е от вчера и да има пробойна сигурно е малка и затова няма хипер налягане в маркучите и след малко време ще стане дупчище- може и да греша. От тогава насам сум я карал веднъж и смея да твърдя, че мощността и е увеличена. Това става например като навлиза течност в цилиндрите ( обогатява сместа с повече кислород) и върви повече, поправете ме ако лъжа. Колега Xakera , не се засягай, не че не ти вярвам, просто изяснявам фактите около проблема. А ако се окажеш прав, ще те черпя. Като измеря за газове, ще съм сигурен 100%, но това ще стане във вторник най - рано. Сега моля някой, който е чистил радиятор да ми обясни как става това с подробности и да опитам. Благодарско на всички , който ме съветват и се опитват да бъдат съпричастни с проблема ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати глупостите се изписаха за една духната тарнитура..........

Колега, може би си прав, че сигурно са глупости, но все пак колегите се опитват да помогнат. И въпреки всичко трябва да разбера, кое е причинило повредата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е прегрявана преди да я купиш!!!!Сваляй главата провери я за пукнатини,шлайфай слагай нова но качествена-Виктор рейнц или Елринг и така..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще е, но ще видя кога, щото кризата ми се отрази. Като направя ремонта и като имам резултати ще пиша, какво съм направил. А за марките гарнитури, ще го запомня, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...смени си датчика на перката-стрва 5 лева..........капачката е 6 лв....

Колега къде са тия цени, че аз сменях миналата година и беше 25лв. датчика на перката?! И аз имам същия проблем със загряването ВСЕ ОЩЕ. И капачка на радиатора смених , проблем с термостата май няма, достига работна температура , но като покарам 5 - 10 мин из града и течността завира. Разбрах, че гарнитурата на главата е за смяна, но дали е възможно проблема да е само от нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако е прегрявана колата е възможно да е гарнитура но ако не е почти е невъзможно, много често тия термостати са буклуци не се отварят на цяло и лятото почва да прави проблем загрява колата имах и такъв случяи, Пак ще се повторя ОВЕЗВЪЗДУШИ си системата отвори капачката на радиатора запали колата и 4акаи докатао запо4не да излиза въздуха до в момента в които по4не и антифриз да излиза затваряш капачката, караш я малко да видиш дали е добре и после ми званиш да пием по бира :rolleyes: успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано още сега ще опитам. Rазбрах и за някаква пробка на двг. къде е тя , да опитам и от там

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, даже си изхарчих целия антифриз и 4л. вода и нищо. Постоянно бълбука и бълва течност. Колкото и да не ми се иска, проблемът не е от обезвъздушаването. А за цялото време, в което базиках колата, тъпата перка не се включи поне веднъж, въпреки че водата вреше и колкото и да ми е мъчно един датчик за левчета ми отвори работа за 200-300лв. , ще ви информирам като я ремонтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става, даже си изхарчих целия антифриз и 4л. вода и нищо. Постоянно бълбука и бълва течност. Колкото и да не ми се иска, проблемът не е от обезвъздушаването. А за цялото време, в което базиках колата, тъпата перка не се включи поне веднъж, въпреки че водата вреше и колкото и да ми е мъчно един датчик за левчета ми отвори работа за 200-300лв. , ще ви информирам като я ремонтирам.

еми колега може да е от датчика да не вклучва парката и да ти загрява и тогава истествено че ще хварля антифриза през казанчето от налягането което се получава, ако беше от варна щях да хварля едно око да ти помогна, не барзаи с тая гарнитура ако не си я прегрявал няма как да е от нея, като е студена колата и като отвориш капа4ката на радиатора и запали6 не би трябвало да ти балва, то става много лесно и бързо по4ват да излизат леко мехурчета и накрая вече почва да скача ентифриза и затварчш капачката как изхаби толкова антифриз! но докато не оправи6 перката да се вклучва не бързай с гарнитурата. при мен беше така перката не се вклучваше само за една две секунди и нищо колата си загряваше и радиатора ми беше наполуви студен на половина топъл, и балваше през казанчето антифриза, смених капачката на радиатора и обезвъздуших и се оправи проблема, с колкото мога помагам колега ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Xakera, бъди сигурен, че оценявам помощта ти. Чудиш се как го изхвърля антифриз, ще ти кажа. Като я запалих, всичко ОК, после си отворих капачката на радиатора ( обезвъздушавал съм и други пъти). Помачках маркучите, долях малко тачност, до тук пак всичко ОК. И като загря- полудя. Форсирам я от дросела, а тя течността ври и излизат балони и др. Нормално е като форсирам да вдига малко налягане и да прелива през отворената капачка. Изкочи малко антифриз и въздух аз доливам, ама тя има постоянен приток на някакъв въздух и все си бълбука. В момента, в които спирам да дърпам газта започва да излиза течност като от фонтан за около 10 сек. доливах доста пъти. Послушах те и покарах 2-3 км. , разултатът бе, че оставих диря по целия път и ми пушеше под капака. Аз като затворя капачката на радиятора и тя течността започна да избива през разширителя. Направо ужас. А за другото, не се притеснявай, няма да бързам. Довечера ще чакам един колега да ми званне и да се уговорим за утре да отида да измеря дали има CO2 и ще знам на 100%, поне се надявам.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега стига я кара тая кола с избила гарнитура, тия експерименти може да ти струват скъпо ! м/у другото за да сложиш метална гарнитура трябва главата да е идеално права, също така и блока. провери си главата за пукнатини. също така отиди в КОМПЕТЕНТЕН сервиз! това последното е от изключителна важност.успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пич ,набива ти компресиика много яко ...не го ли проумя вече..ОТВАРЯЙ!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, независимо от мнението ми, че е гарнитура, май няма да се окаже така. Току що бях в сервиз и ми измериха за CO2 и се оказа, че няма. Два пъти тестваха даже и нищо. И сега питам вече...... Може ли да е гарнитура в този случай, след като тестовете са отрицателни и не се втвърдяват маркучите на радиятора??? Слетобед ще имам актуална цена относно цени на датчик на перката и термостат, мисля от тях да започна. Моля за мнения!!!

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ако не съм ти го написал в предната страница на темата, пак да те подсетя....Свали си водният радиатор и го почисти хубаво, защото ти е запушен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...