zlatin807 5 #1 Публикувано 16 Април, 2009 здравеите колеги.мисля да си слагам на сивика 1.4 газов инжекцион марка Томасето.какво ви е мнението за марката и като цяло.цената е 1200 с монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 16 Април, 2009 Бе тази марка сефте я чувам, но принципно не е толкова от значение те всички са почти еднакви. Най-важното което щи кажа е че трябва да си сложиш таква марка ГИ която има поддръжка или дет се вика масова марка, Ловато, Стефанели, Фобос (БГ), и други такива които имат добра сервизна мрежа. Казвам ти това от личен опит, моята е Бигаз и за щастие има в София въпреки че съм от Пловдив ама като се наложи бегам там щот никои друг неможе ти помогне. Както навярно сам знаеш Ги имат собствени компове и всяка марка си има софт с които се диагностицира и настроива. и ти днеска като спестиш 100 лева и сложиш някаква марка Кирчо примерно и утре кварталния сервиз изчезне неиде в дън земя и недаи си боже стане нещо а то си става няма да има кои да ти я погледне. Пустата Ги и за наи малкото нещо си иска комп. Така че ако питаш мен не се скъпи сложи си едно Ловато него го има на всякъде цената му не е толкова по висока около 1250-1300 лева го има , та дори и Фобос да си сложиш и за него има много добри отзиви из форумите и цената му вече е под 1000 лева мисля в пловдив го слагат за 950. Така че бъди умен не прави моята грешка А забравих не си слагаи BRC колкото са добри на обикновени АГУ толкова им са зле ГИ ( имама предвид разпределителя с дюзите) ако вече не са си измислили по модерни с реика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #3 Отговорено 16 Април, 2009 Навярно марката има значение, но опитът ми сочи, че от по-голямо значение е качеството на монтажа и компетентната настройка. Мисля, че българските ГИ по нищо не отстъпват на чуждите. Аз съм с български ГИ и не крия, че съм много доволен, както от работата на двигателя, така и от разхода. За Tomasetto нищо не мога да кажа. Може да ти я предлагат за италианска, но гаранция-франция, както се казва. Ако желаеш, пиши на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 16 Април, 2009 Те това мнение чаках, и тук има колеги с БГ и то доволни, все пак тази система се разработва доста отдавна и каквото е имало за изкусуряване вече е изкусурено. А и техни сервизи в всеки град можеш да ги тормозиш колкото искаш. И какато каза колегат амного е важен монтажа и това колко разбираш от компа и софтуера когато правиш настроиката иначе щи побелее косата верваи ми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlatin807 5 #5 Отговорено 16 Април, 2009 тези томасето и аз не ги бях знаел.но мои близак маистор на газови ми го препорача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 16 Април, 2009 ..... на мен ми звучи като доматено пюре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #7 Отговорено 17 Април, 2009 Томасето е изпарителя , или цялата система. Аз съм с изпарител Томасето и засега съм много доволен. Но дюзите са Валтек , а електрониката е Стаг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #8 Отговорено 17 Април, 2009 тези томасето и аз не ги бях знаел.но мои близак маистор на газови ми го препорача.Tomasetto ( http://www.tomasetto.com/) е марка за компоненти за LPG и CNG системи. Твоят "майстор" ти е препоръчал изпарителя за ГИ, и е напълно прав.Изпарителите Tomasetto са едни от най-удобните за поставяне, възможност за регулиране на налягането, вграден клапан и филтър за газта при високото налягане и др. Много са удобни за коли до ~ 150 HP. Като цяло цените на бългаските прозводители на ГИ (Фобус, БСМ и др.) паднаха защото започнаха да си прозвеждат собстевни български изпарители и елетронни блокове. За момента не съм поставял бългаски изпарители и нямам мнение как се държат. При мен цената за БСМ и Фобус ГИ е запазена на 1295 лв. за 4 цилиндъра, защото системите са оборудвани с Томасето или Романо изпарители, рейките са RAIL (оранжавите) - работят с времена от 1.5 мс до 25 мс. - което определя работата на ГИ едентично като бензиновта система, кето е гаранция за бязпроблемна работа на ГИ.Така че като цяло коя система е за препоръчване е много относително. Примерно система от 950 лв. почти е невъзможно да се постави на Пежо 206 - проблема с aдаптивна система на запалване и полупоследователно пълнене. До скоро Charlie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове