Jump to content
lyuboo

Покупка на автмобил

Recommended Posts

Извинявам се първо ако не съм улучил мястото на темата.Предстои ми покупка на автомобил.Бях си набелязал една Хонда Акорд, но вчера ми изкочи един Ровер 618 който е едно едно като Акорда отвътре но е с 1500 по малко. И двете са бензинки по 115 коня, 97 година. Дайте ми съвет кое да избера. До колкото разбрах ровера е със същия двигател, както и купето отвътре е 1:1. Частите им скъпи ли са или са същите като на хонда.Направо съм пред дилема вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дигни му капака на Ровера и ако пише Ровер на двигателя се обръщай и бягай като попарен с вряла вода, а за 97-ма съм по4ти 100% сигурен, че пише Ровер. Това не е кола, на която да имаш и капка доверие...както върви и .....умира. Виж акорда си е друго нещо, там влизаш в здрава и сигурна кола.П.П не ти ли се струва странно, че ровера е с 1500 по-евтин :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че ровъра ще е по-евтин. В добавка, това което знам е, че английските серийни автомобили са мн. зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се чуди за 1500 лв като ги спестиш ще ти доийдат 1500 проблема с този ровър.взимай хондака и не се чуди :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите пишат глупости без да са наясно,и в двата аутомобила маторя е ф18а3,тоест хонда ,качеството на изработка и сглобката са идентични да не кажа и по добри в полза на ровъра,окачването е почти същото ,с две думи спести 1500 лв и вземи ровъра,аз съжалявам че не го направих!п.п-не очаквай чудеса и в двата автомобила са напровени доста компромиси,далеч са от японските си аналози но все пак........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете коли са еднакви,всички части са взаимозаменяеми без ламарините,само където Ровера е натъпкан с повече екстри,така че Ровера е по-добре и частите в моргите са много по-евтини от на Хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА,сега шма почнат модовете ама с такива неаргументирани изказвания просто оправдаваш ника си.... :) както колегата написа ровъра дори е по-добрия избор, не съм голословен, единият го имам от година а другия го карам от време на време, поздрави не се сърди!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) друго е на капака да има емблемата на хонда

е,да те тия 1500лв отгоре са точно за това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете коли са еднакви,всички части са взаимозаменяеми без ламарините,само където Ровера е натъпкан с повече екстри,така че Ровера е по-добре и частите в моргите са много по-евтини от на Хонда

Така, за двигателите се съгласявам, поразрових се и видях, но за частите изооообщо не съм съгласен, че на ровера са по-евтини...налагало ми се е да ремонтирам ровер и да ти кажа 450 лв за оборудвана врата изобщо не е евтино, сравнено със 150 лв. за оборудвана Хондова врата, или 150 кинта за преден ляв калник, сравненос 50лв за хондата, и това са сравнени цени от не само една морга за части на Ровер. Цените са от дару-кар моргата и от една в Търново. Не искам да разубеждавам момчето от Ровера, като иска да си го купува, аз просто вече съм понамразил марката след този, който аз карах...П.П - и двете коли барабар с маторите са английски сглобки, но за Хондата се чуват далеч по-добри отзиви. Редактирано от TanKista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като и двете са английски не би трябвало да има голямва разлика в изпълнението... имам предвид че да избираш между японска хонда и английски роувър е едно, но между 2 автомобила сглобени с едни и същи части на едно и също място просто с различни емблеми на капака.. ако роувъра е технически изправен би трябвало да е по-добрият избор, тъй като е по-евтин и най-вероятно с повече екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се правят на едно и също място... иначе 6цата на Ровър мисля, че е технически най-близка до Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който и вариант да се избере, има и доза късмет. Хубавото в случая е, че някои от агрегатите са взаимно заменяеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас от мен за Хондата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз карам акорд ф18а3 а сам карал и ровер 618 на мой познат да ти кажа акорда си е акорд а и частите на ровара са цифра няколко пъти ми се случва да ремонтирам ровер ,тенекиджийски работи и все цифра бе пич а за акорда има бая по евтини части от колегите с моргите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти им обясняваш че това са уникално еднакви автомобили....... а те ондата та ондата айде отворковците да откриват и доказват разликите в двигател и окачване,желателно със снимкови доказателства!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за двигател и окачване никой не спори, говорим за тенекии до сега. А пича дето ще си купува кола, така и нищо не каза, само ни гледа сеира и чака да се изпокараме :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тенекета, пластмаси и джунджурий има вече бол, не е като преди 2-3г...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за двигател и окачване никой не спори, говорим за тенекии до сега. А пича дето ще си купува кола, така и нищо не каза, само ни гледа сеира и чака да се изпокараме :(

Ами колега гледам кой какво ще каже за да знам каде да се насоча.Знам че хонда си е хонда и аз искам но ровера с много не с малко по евтин от нея пък 1:1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорда е по добрия вариянт но ако нямаш много кинти най добре ровъра ,и без това в тез тежки времена,....а ровъра си е един акорд под прекритие :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво - вече си нямаме доверие ли ?Вземай Ровера и си свиркай, а за разликата можеш да почерпиш, стига да искаш. :( Акордът си е Акорд, но Ровер 600 е също Акорд, който и каквото да ти говори / пише / - все тая... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не само си говоря /пиша/ аз обеснявах това, с което съм се сблъсквал и не става въпрос за преди 2-3 години, а за преди няма и година.Тогава платих 1500 лв за: нова предна лява обурудвана врата, преден ляв калник, предна греда, китосване и боядисване от лявата страна само и тогава извадих късмет, че понеже съм бачкал в ДЗИ ми платиха 1450 кинда по гражданска и я правих при пич, който бачка ефтинко, от сервиза ми бяха намислили към 2к. Сам си прави сметката дали е евтино...според мен не е.А аз се и чудя каде изчезнаха повечето ровери дето бяха плъзнали изведнъж из целия град...може би са оцелели само тея с хондовите мотори. Както и да е, няма да разубеждавам никой, щом е решило момчето да я взима, пожелавам му да си я кара безаварийно и с парите, които ще спести ще може да си я обслужи като хората. Никой да не се сърди, просто всеки си има право на мнение и аз изказвам моето с "факти от живота"Успех на момчето и просто да има в предвид кои мотори на това купе са на Хонда "The 1.8, 2.0 and 2.3-litre straight-4 petrol engines were all provided by Honda. However, the 2.0-litre turbodiesel Rover L-Series engine and turbocharged petrol engines were developed by Rover itself"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...