Jump to content
respawn

Въпрос за избор на сегменти

Recommended Posts

Здравейте колеги, реших да сменям сигменти и въпросът е какви да бъдат те и от каде.Не му разбирам много и за това не зная размери и така на татък ,мисля че хората който разбират ще се ориентират по номера на двигателя а той е Д16А8. Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, реших да сменям сигменти и въпросът е какви да бъдат те и от каде.Не му разбирам много и за това не зная размери и така на татък ,мисля че хората който разбират ще се ориентират по номера на двигателя а той е Д16А8. Благодаря предварително !

Взех моите (но заедно с бутала) в София от един магазин на Ботев, като вървиш към Сливница вляво. Там обаче са няколко магазина та не знам какво по точно да ти кажа. Производство на ACL - австралийска фирма, произвеждат и под името Mahle. Не съм чул някой да каже нещо лошо за тях. Сега съм на близо 10 000 км след осн. ремонт и не доливам масло (преди наливах към 2 литра на 500км), вредните емисии за пръв път откак съм взел колата са в норма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, реших да сменям сигменти и въпросът е какви да бъдат те и от каде.Не му разбирам много и за това не зная размери и така на татък ,мисля че хората който разбират ще се ориентират по номера на двигателя а той е Д16А8. Благодаря предварително !

Взех моите (но заедно с бутала) в София от един магазин на Ботев, като вървиш към Сливница вляво. Там обаче са няколко магазина та не знам какво по точно да ти кажа. Производство на ACL - австралийска фирма, произвеждат и под името Mahle. Не съм чул някой да каже нещо лошо за тях. Сега съм на близо 10 000 км след осн. ремонт и не доливам масло (преди наливах към 2 литра на 500км), вредните емисии за пръв път откак съм взел колата са в норма.
какви пари беше удоволствието?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някое друго мнение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви пари беше удоволствието?

Около 300-350лв заедно с буталата. КОмплект сегменти има за 50-60лв но не бяха АЦЛ.Не знам по какви причини сменяш сегменти и на колко км е колата но при всички случаи е хубаво да се измери до каква степен са износени цилиндрите и от там нататък да решаваш какви пари да даваш и за какво. Измерването най добре да стане с вътромер, с бутало и хлабиномер също става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си взех NAKAMOTO за 100-тина лева ако някои иска да драсне на лични и ще проверим точно ценичката... :hondarulez:Също така и ако не си намерил гарнитури сета е 110 лева..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да правя друга тема , за това да попитам тук. Искам да ги сменям поради причината за ниска компресия. Та ми се видя малко от тази която дават в аутодатата ,а тя е 9.5:1 а моята е цилиндри1- 82- 63- 74- 6И сумарно идва на 6.75 като общо, от както съм я взел навартях 2000км за които е изгоряла около 300-350 ,максимум което не ми се вярва да е най-много 400грама ,това е с маслото от както съм я купил(не е сменяно и не зная какво е, беше бистро и тоя ми каза че го е сменнил преди 100км)Това сигменти ли са или може да е от нещо друго ? А и да кажа ,че е на 205 000км.Ще съм много благодарен ако помогнете :cool:

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия може да няма и от неплътно затварящи клапани...пс Тая ли беше колата с отваряния мотор дето ти казахме да не се занимаваш с нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тя е разбрах ,че сегментите които са сложили са били 2ра ръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Leak down test" ще ти свърши работа. Цилиндрите един по един се надуват с компресор през отвора на свещта докато буталото е в ГМТ след такт сгъстяване. И се гледа откъде излиза въздух. Това позволява да се определи дали проблемът за ниската компресия са клапани, сегменти, гарнитура, пукнатина или износен цилиндър.Мен спецялно ме интересува дали някъде в София извършват такъв тест, не че е трудно ама нямам толкова як компресор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

причината за ниска компресия. Та ми се видя малко от тази която дават в аутодатата ,а тя е 9.5:1 а моята е И сумарно идва на 6.75 като общо, от както съм я взел навартях 2000км за които е изгоряла около 300-350

...това в Аутодатата не е ли степента на сгъстяване,а не компресията така поне ми казаха не мен в една друга тема,а за 300 грама на 2000км. не бих казал,че ти е наложително да сменяш сегментите разхода не е голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен толкова "оригиналните" сегменти НАКАМОТО не паснаха :cool: Правете си изводите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

причината за ниска компресия. Та ми се видя малко от тази която дават в аутодатата ,а тя е 9.5:1 а моята е И сумарно идва на 6.75 като общо, от както съм я взел навартях 2000км за които е изгоряла около 300-350

...това в Аутодатата не е ли степента на сгъстяване,а не компресията така поне ми казаха не мен в една друга тема,а за 300 грама на 2000км. не бих казал,че ти е наложително да сменяш сегментите разхода не е голям
Не колега, това е компресията а не сгъстяване .. 9.5 на 1 цилиндър... А разхода на маслото просто го одбелязах като фактор че не гори много масло и не зная дали са сегменти и от там ми идва въпроса дали може да е от друго?а относно това "Leak down test" се съмнявам доста, някой от Шумен да го направи и да има нужнити инструментиНякакви предложения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли няма мнение по въпроса и не знае ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, това е компресията а не сгъстяване .. 9.5 на 1 цилиндър...

9.5:1..... какво.... - няма дименсия - степен на сгъстяване е, нещо си в грешка.

Колегата Еди Ведър е прав, защото има писано по въпроса за степен на сгъстяване и налягане в цилиндрите, но няма кой да потърси, прочете... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли няма мнение по въпроса и не знае ?

Абе мнение имаме, ама ти не слушаш, а четеш Ауто датата ама през ред..... ;) ..9.5/1 ти е степента на сгъстяване .....Компресията(или работното налягане) трябва да ти е от 9 до 13 бара, като максимално допустимата разлика между два цилиндъра ти е 2 бара.....Така че от където и да погледнеш, си за основен ремонт.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е отвсякъде за осн ремонт щото примерно не гори много масло. Но двигателя трябва да се отваря и като се отвори ще се види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мнение имаме, ама ти не слушаш, а четеш Ауто датата ама през ред..... :) ..9.5/1 ти е степента на сгъстяване .....Компресията(или работното налягане) трябва да ти е от 9 до 13 бара, като максимално допустимата разлика между два цилиндъра ти е 2 бара.....Така че от където и да погледнеш, си за основен ремонт.....

Последно колко трябва да е? Тези граници 9-13 и не повече от 2 бара на цилиндър ми се виждат по-либерални и ми харесват повече от 11-13 бара и не повече от 1 бар разлика. Кое е по-вярно, защото в първия вариант ще се вместят доста коли, а във втория доста малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги можете ли да ми покажете на снимка или някоя картинка в нета да видя какво представяват буталата за Д16А8 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...