Jump to content
CRX_R

проблем с джанти.

Recommended Posts

Проблемат еголям купих си ени чисто нови джанти МОМО и ги качих на сивик 5ген хеч размера на гумата е 205/50R16.Та проблемат ми е като се натовари колата и гумите започват да опират отзад в калниците.Дайте някакви съвети какво да правя. :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизат ти гумите извън калниците и за това опира.варианта ти е да слагаш по твърди пружини или да спъваш твоите,но ако ти е малко разстояието от гумата до калника квото и да правиш,ще ти опират.и при мене е така-с 2ма човека ок,с 3ма опира на легналите полицаи.няма как.пс-може да си раздуеш и веждите,ама много играчка и лев.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш със по ниски гуми промерно 205/40/16,трябва да стане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизат ти гумите извън калниците и за това опира.варианта ти е да слагаш по твърди пружини или да спъваш твоите,но ако ти е малко разстояието от гумата до калника квото и да правиш,ще ти опират.и при мене е така-с 2ма човека ок,с 3ма опира на легналите полицаи.няма как.пс-може да си раздуеш и веждите,ама много играчка и лев.

Как може да се спънат стоковите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш със по ниски гуми промерно 205/40/16,трябва да стане :)

Защото са чисто нови гумите ако познаваш някой з толкова ниски гуми и толкова нови може да ги бартеросаме при мерно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, някой пробвал ли е с дискои спирачки отзад дали няма да се прибере малко? Колега, извинявам се че в твойта тема ама е добре да се знае ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то не е от дисковете или барабаните а от това колко са изхвърлени на страни джантите.А по въпроса с упирането може да се изчука вътрешния ръб на калника или да се изреже зависи каде опират,а другия вариант е с тампони за пружини да ограничиш да не кляка чак до гумата мисля по два лева ги има тея тампони по авточастите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като карах 5г ,бях сгънал ръбчето на калника и карах с 205/45/16 на 7.5инчова джанта с ЕТ35 и неопираше. Опитай,може ида ти се получи! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или може просто да си вземеш джанти с по-голямо ЕТ и пак да си сложиш твоите гуми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, някой пробвал ли е с дискои спирачки отзад дали няма да се прибере малко? Колега, извинявам се че в твойта тема ама е добре да се знае :D

По принцип аз съм с дискови спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като карах 5г ,бях сгънал ръбчето на калника и карах с 205/45/16 на 7.5инчова джанта с ЕТ35 и неопираше. Опитай,може ида ти се получи! Успех!

Принципно ще опитам първо с подгъване на ръбчето на калника пък ако не стане ще я мислим на татък.Благодаря за мненията досега.А доколкото вариянта за смяна на джантите отпада на 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизат ти гумите извън калниците и за това опира.варианта ти е да слагаш по твърди пружини или да спъваш твоите,но ако ти е малко разстояието от гумата до калника квото и да правиш,ще ти опират.и при мене е така-с 2ма човека ок,с 3ма опира на легналите полицаи.няма как.пс-може да си раздуеш и веждите,ама много играчка и лев.

Как може да се спънат стоковите.
с гребени за пружини-едно време имаше за лада по сервизите.слага се между витките на самата пружина.ако ти излиза гумата извън калника няма смисъл да извиваш ръба,няма да има файда.може да те спаси този метод,ако ти опира в самото ръбче на веждата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи гумата не излиза цялата от калника излиза и опира тази част на гумата която е края на страничния протект.А до колкото тези подложки от каде може да се здобия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тея подложки неса решение зщото като качиш 2ма отзад и ще караш само на тях.А така амортисьора няма да има никакав ход.Аз сам карал с такива на предната ми кола и не сам доволен а и се късаха лесно. А иначе такива гребени продават в всеки магазин за руски автомобили.

Редактирано от marchev1987

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемат еголям купих си ени чисто нови джанти МОМО и ги качих на сивик 5ген хеч размера на гумата е 205/50R16.Та проблемат ми е като се натовари колата и гумите започват да опират отзад в калниците.Дайте някакви съвети какво да правя. :):D

може ли някой да ми каже с какви вежди мога да заменя мойте такаче да не опират гумите в калниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

196/50/15 най- лесно се оправят нещата

Ами според мене 195/50R15 Ще стане много трудно на джанта 16" според мене.Незнам ти как мислиш.А няма как да заменя чисто нова 16"-ка МОМО за някоя 15"-ка втора ръка.По скоро бих изрязал калниците.ИСКАМ ПОМОЩ ОТ ХОРА КОЙТО СА СЕ ЗБЛЪСКВАЛИ С ТАКЪВ ВИД ПРОБЛЕМ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай със 195 широчина на гума.Предполагам джантите са 7J - аз съм със 195 широчина, понеже задните на 205 вероятно ще опират като при теб.Няма друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кой знае какви варианти при положение че вече си купил гумите и джантите, единственото което виждам е да разпънеш веждите на страни, ако искаш питай някой тенекеджия дали може да го направи и колко ще струва. Лошото е, че няма как да знаеш дали ще го направи добре. Според мен проблема ти не е в широчината на гумата а във външния диаметър - т.е. и аз си купих 16ки но чакам гуми 195/45/16. Предполагам че 205/40/16 също ще влязат без проблем, жалко, че това не стои като възможност пред теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много висока гума си сложил,все едно аз да сложа 195/60/15 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да те били 16 ми само с разпъване след като си платил за гумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на този сивик го дават по каталог максимум 195/55/15 не чете ли преди да ги купиш, хубавото е че има отстъпи, тоест сложих си 17-ки на гума 205 но на височина само 40Z (но като я наложа на 15-ка с 55 гуми е същия диаметър)- тоест нископрофилни, оттам съм със стоковите амортисьори (те са най високи и не опира) то и зависи да от джантата колко изнася, смени гумите с 45 височина и всичко ще е наред, ако можеш, ако не виж да вдигнеш амортисьорите както посъветва колега по-горе, най-скъпата работа е да режеш и правиш калниците според мен, но ти си решаваш... все пак парите са си твои. Ако джантата е друг вид гума 205 отпред би стъргала при много голям завой на кормилото..добре че моите са супер изнесени навън -т.е. без борд и няма никакви проблеми..неможе ли да върнеш гумите и да си вземеш по-ниски, като са нови не са ли в гаранция, нешо да се измисли...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една тръба фи 100 ,вдигаш на крик и слагаш тръбата между гумата и веждатапосле пускаш леко и бавно докато опре ръбчето на веждата в тръбата и започваш да въртиш с ръкагумата така,че да се движи тръбата като вал и да свива ръбчето.ако го направиш бавно и внимателно,ще имаш успех.поне аз така направих на алфа 156.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...