fatvido 5 #1 Публикувано 1 Април, 2009 Колеги здравейте! Моля помагайте! Днес си оставих колата пред блока на един бордюр, като предницата седеше по ниско от задницата. Прибирам се и гледам под двигателя локва барам не е мазно не мирише на нищо. Отворих разшерителното и антифриза под минимума. Долях веднага и като погледнах от към шайбата на коляновия вал си капи. Дали е помпата? И ако е има ли опасност от серьозен проблем? Имам в предвид , че сега съм в София а в края на седницата ми предстои да се прибирам кън Казанлък. Да не по пътя да ... Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
илия 1 #2 Отговорено 1 Април, 2009 Вероятно е водната помпа.Обърни внимание на време и не рискувай да тръгнеш на път! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #3 Отговорено 1 Април, 2009 Мерси! А някой да помогне със цени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #4 Отговорено 1 Април, 2009 (Редактирано) помпа от 60- до 90 кинта ,за работа напоследък кой както му е кеф,оня ден ходих при един шльоко да ми олаби ангренажа и оня ми вика -дай 70 кинтап.п тури малко силикон на капака на клапаните и с една паста ми намаза едно дупче по генерацията=70 лева Редактирано 1 Април, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 1 Април, 2009 Някъде към 50 -60 лв водна помпа , но най добре мини през сервиза на Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #6 Отговорено 1 Април, 2009 определено има голяма опасност да не стигнеш до Казанлък, дори до изхода на София е рисказ бих взел някой да ме дръпне до сервиза (на Омбре например) - щом ти капе от под капака на ремъка, определено смятай, че и ремъка е мокър. Антифриза малко или много е мазен, и рискуваш да ти прескочи зъб на ремъкаи препоръчвам смяна на ремъка, явно скоро не си го сменял. а ако си сменял ремъка а не си сменил водната помпа, си за пердах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #7 Отговорено 2 Април, 2009 Мерси много колеги! Ще послушам съвета Ви и ще се обадя на Омбре. По принцип колата губи вода от както съм я купил миналата година април, но по малко. Когато сменяхме ангренажа нямаше явни признаци да тече от помпата. А и изключих, че е препоръчително да се смени. Ще си взема бележка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #8 Отговорено 7 Април, 2009 Колеги отказах се от сервиза(излезнаха ми доста разходи). Днес ходих до Евро 07 и там ми предлагат две помпи една японска и една италианска, като японската е по- евтина от другата. Бях проверил и в друг магазин там същата работа само,че имат испанска вместо италианска.Някой може ли да ми помогне в избора? И защо е тази разлика дали европейските са по качествени или ...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #9 Отговорено 8 Април, 2009 ... една японска и една италианска ...излъгали са те, едната е северно иранска, а другата е западно виетнамскане си прави такива експерименти, върви при хората, които знаят какво правят. и си купи истински части. смяната на водната помпа се прави веднъж, с ремъка, така че си заслужава да се инвестира малко повече в оригинална (от бултрако) водна помпа - на фона на парите, които се дават за ремък, антифриз, и най-вече труд и време, като спестиш малко може да ти излезе соленокато нямаш пари да я оправиш сега, движи с такси - по-евтино ще ти излезе от евентуален основен ремонт на двигателя като ти прескочи ремъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #10 Отговорено 8 Април, 2009 имах същия проблем оказа се водна помпа струваше 67лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fatvido 5 #11 Отговорено 7 Юни, 2009 Извинявам се, че чак сега пиша за резултата.А ето какъв е: - прибрах се без проблем до Казанлък;- беше водна помпа както си и мислех;- след 6 часа в гараж с богат набор от инструмент помпата беше сменена лично от мен.При сваляне на помпата видимо същата нямаше проблем, но японците са го измислили като са и поставили дренажна тръбичка от която да изтича течност при износване на уплътненинията и да не достига лагера. Именно от там е капело. А щом е решено дренажа да е там едва ли ще е опасно за ремъка (да прескочи зъб), както ми каза един колега по горе на който му благодаря за белите косми на главата излезли ми за краткия път от 3 часа до Казанлък. За хората със същия проблем щом не ви шуми помпата няма проблем(брата кара 30 хил. км. с течаща помпа докато разбере, че е от нея); Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове