B E X 3 M 979 #1 Публикувано 30 Март, 2009 Колеги моля ви се ми дайте съвет каква може да е причината да ми вибрира цялата кола след 80 км в час.след 120 става плашещо.Отпред имам крива джанта но според мене не е само това.дайте съвети.Ааааа да и като спирам ще ми се откъснат раменете.целия волан наляво и надясно и много вибрации.PLEASE HELP!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIO 12 #2 Отговорено 30 Март, 2009 (Редактирано) От крива джанта и криви дискове може да ти тресе така. Аз го имах същия проблем преди зимата, със старите джанти с 100 км/ч тресеше зверски, след като сложих зимните гуми и джанти проблема изчезна. Редактирано 30 Март, 2009 от NIO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #3 Отговорено 30 Март, 2009 най-вероятно е крива джантата,ходи да погледнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #4 Отговорено 30 Март, 2009 ще изправя джантата да видиме.но сиковете са ми нови и прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a4oTo 1 #5 Отговорено 30 Март, 2009 колега ... провери си и гумите ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #6 Отговорено 30 Март, 2009 колега ... провери си и гумите ... зле са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko79 0 #7 Отговорено 30 Март, 2009 Колега виж на гумите имат белег който показва до каде може да се карат,предполагам че гумите са износени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #8 Отговорено 30 Март, 2009 баланс на гумите а за тресенето при спиране - криви дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 30 Март, 2009 Може да ти тресе от доста неща: Криви (от удар) гуми с гърбица на протектора, криви джанти, ако си с лети джанти неоригинални за Хонда и без центроващи втулки се получава такова биене...както беше при мен ... Колкото до тресенето като натиснеш спирачката- криви спирачни дискове или накриво износени накладки...както беше при мен, а може и двете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dentar 0 #10 Отговорено 30 Март, 2009 Колега ,най-добре иди в някоий сервиз да ти погледнат гумите и цялата предница(окачване) ,както си му е реда.Проблема може да е банален ,но не си заслужава да рискуваш излишно.Успех ,дано е нещо дребно и лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #11 Отговорено 30 Март, 2009 И аз имам същия проблем... чел съм десетки теми с извода, че са криви дискове или джанти. Балансирах си джантите, смених гумите и пак тресе. Казват, че дисковете се кривят МНОГО трудно и е много рядко срещано явление един диск да е реално крив... трябва да си центровам и регулирам предницата, надявам се след това да се оправи проблема. Но при мен около 130-140 се появява, а при спиране от тази скорост наистина е плашещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #12 Отговорено 30 Март, 2009 Абе аз да ви кажа на рендето като минах през един трап и почна да тресе при висока скорост и спиране и то сериозно. Продължи след изправянето на джантата... оказа се шарнир! Почти се беше скъсал на 2 и щях да направя красива гледка на някое кръстовище. Ходи ли да ти прегледат ходовата част? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #13 Отговорено 30 Март, 2009 тая седмица като намеря време ще отида Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #14 Отговорено 31 Март, 2009 и при мен тресеше при спиране.... и на мен не ми се вярваше че са ми криви дисковете, но като ги смених и двата (както и накладките) и всичко се оправи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Totti 0 #15 Отговорено 31 Март, 2009 Колеги моля ви се ми дайте съвет каква може да е причината да ми вибрира цялата кола след 80 км в час.след 120 става плашещо.Отпред имам крива джанта но според мене не е само това.дайте съвети.Ааааа да и като спирам ще ми се откъснат раменете.целия волан наляво и надясно и много вибрации.PLEASE HELP!!!!!ами наи вероятно е от крива или небалансирана джанта , крива гума се усеща при по малка скорост*под 80.....криви дискове са свързани с вибриране на волана и педала на спирачката ....случвало ми се е да вибрира след 100 от вулканизирана гума...така 4е следи вибрациите и поведението на колицата и елиминираи едно по едно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 31 Март, 2009 Имам предна крива джанта, но може и крива гума да има / скъсани платна /, но аз за всеки случай да питам - защо ми вибрира предницата - направо става плашещо... Аааа да - като спирам сигурно имам някой крив диск - направо ще ми се откъснат раменете, но може и апаратите да не работят качествено - знам ли... П.П. Колега B E X 3 M, тия теми трупат много мнения, но те съдържат отговора, който ти е нужен и няма смисъл... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #17 Отговорено 31 Март, 2009 колега ... провери си и гумите ... зле са Колега ,най-добре иди в някоий сервиз да ти погледнат гумите и цялата предница(окачване) ,както си му е реда.Проблема може да е банален ,но не си заслужава да рискуваш излишно.Успех ,дано е нещо дребно и лесно те ако му видят гумите в сервиза, ще го изгонят със шамари от там! и от мен има шамари да кара със 120 със тия сликове, дето му ги подарих - а уж обеща да кара внимателно!ако си с лети джанти неоригинални за Хонда и без центроващи втулки се получава такова биене...както беше при мен ... Колкото до тресенето като натиснеш спирачката- криви спирачни дискове или накриво износени накладки...както беше при мен, а може и двете. Точно така е колега, трябва си втулки за неоригиналните джанти, иначе много трудно (да не кажа невъзможно) да се монтират правилноКриви (или кофти монтирани) джанти вибрират над 120км/чКофти баланс вибрира между 90 и 110, след това утихва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #18 Отговорено 1 Април, 2009 Колеги ходих на доктор и ми откриха 4 криви джанти с 4 криви гуми.Предницата била здрава и тва е.Са почвам да събирам парици за ОБУВКИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 1 Април, 2009 а добър ден ... как успяхте да изпишете толкова талаш за по-малко от 2 дни, си нямам и представа Magnum е прав с едно иключение - неоригиналните джанти лепват добре , ако са поне с правилните гайки или поне с правилните втулки - не е задължително да са и двете, въпреки че е препоръчително !ако гумите са наред, джантата е права и гумата е добре балансирана върху джантата ( това при здрава ходова част ), волана не трябва да трепва и при 200 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #20 Отговорено 1 Април, 2009 Magnum е прав с едно иключение - неоригиналните джанти лепват добре , ако са поне с правилните гайки или поне с правилните втулки - не е задължително да са и двете, въпреки че е препоръчително !ако има втулки, няма никакъв проблем, че джантата не е оригинална. въпреки че не е полезно за алуминиеви не-хонда джанти да се стягат с хонда гайки с полусферично чело - канала на всички останали джанти (алуминиеви) е конусовиден, и се разбива от полусферични гайки -- трябват си конусовидни, 3-4лв/бр.но и подходящите гайки не спасяват неоригинална джанта без втулка -- при поставянето и на джантата, тя ляга върху шпилките и не се центрира добре. особено ако завиват гайките с пистолет, гаранция джантата е изместена с няколко мм -- достатъчно да тресе невъобразимо(джантата веднъж легне ли на главината, няма мърдане)единственото спасение в такъв случай, е да се навият съвсем леко на ръка всички гайки, като през цялото време джантата се върти, за да може да се намества все по-добре и по-точно върху всички конуси. затягането става на кръст, първо на ръка, после леко с ключа, после по-силно (като през цялото време джантата се върти)чак след това се сваля от крика и се затягат гайките по-силно, но не прекалено силно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #21 Отговорено 11 Април, 2009 колеги и аз го имам този проблем - предницата ми тресе...преди селеновите втулки на предницата бяха разбити и мислех че е от тях, сменени са вече но тресенето пак го има. Вибрациите не са във вертикална, а по-скоро хоризонтална посока. Характерното е, че с увеличаване на скоростта честотата на трептенията се усилва. Иначе като спирам няма тресене. Проблема ми не е от гумите, защото го имаше с оригиналните джанти+ нови гуми, и сега - сложих алуминиеви нови джанти с нови гуми. Пак същата работа. Гледам че десният диск отпред е кофти - износен е на черти неравномерно - мисля на заплата да сменям дисковете и накладките - ако и тогава не се оправи не знам какво ще правя вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #22 Отговорено 11 Април, 2009 По принцип е задължително да има втулки,но когато си с гайки се фиксират по-добре и биенето почти се избягва(ако е само от това). Аз,понеже,за 17-ките не можах да си намеря втулки и ги стегнах мераклийски,точно както по-горе колегата е обяснил и не се усеща биене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ventotd 0 #23 Отговорено 12 Април, 2009 Освен изброените до тук възможни причини да тресе има и още възможности.Разбито вътрешно каре или крива или дебалансирана полуоска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #24 Отговорено 16 Април, 2009 изправих джантите купих нови гуми.Вчера тествах колата на околовръсното.с 190 няма грам вибрация.но като започвам да спирам ще ми се откъснат раменете.след като се прибрах от теста с новите гуми вдигнах колата на крик и махнах предните джанти.видя х че единия спирачен диск не ми пилепва хубаво към главината.според мен от там може да е проблема с спиранете.какво мислите.мога ли да се развихря с флекса и да корегирам това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #25 Отговорено 16 Април, 2009 диска ти се фиксира с две малки болтчета с плоски глави, но реално се държи на гайките на джантата ... което означава , че като свалиш гумата не можеш да установиш дали диска ти прилепва плътно или не ... по-вероятно е да е крив, за корекцията което трябва едно леко пристъргване, ако е достатъчно дебел или смяна, ако не е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове