Jump to content
J_GOTI

Honda Prelude 2.2 Vtec `95

Recommended Posts

Здравейте,Понеже отдавна искам да ви стана колега :D Има един вариянт да си купя горе посочения Prelude 2.2 vtec 4WS. Просто като мнение бихте ли ми казали заслужава ли си този двигател и ще остана ли доволен, какво трябва да очаквам от колата като цяло :) Ще приема всеки един съвет :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мани бегай,стой далече от тоя двигател...........пс. колега ако имаш възможност го взимай,колата е прекрасна ,а особено с 2.2 мотора :) пс2. едва ли ще получиш друго мнение от човек с прелюд/и

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това звучи малко като шегаВземай го без много да му мислиш, той прелюда си е измислен точно за този мотор! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш 5лв за акциза, вземай и ще ни направиш да завиждаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баткосьо от Добрич продава такъв, питай него!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия мотор за прелюд.Вземай нама да сбъркаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Аз се колебаех между CRX DEL SOL и Prelude ,но повече клоня към Prelude и като гледам вашите съвети , явно съм на прав път :D Да попитам само защо Prelude не е толкова разпространен като Civic и CRX :D И другото което забравих да спомена е че Prelude ще е с десен волан :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радвай се че не е разпространен щото чувството да караш рядка кола е уникално.Сподели с нас колко ще ти струва прелюда с десен волан. Имай предвид, че в последните месеци и година хората с прелюди в БГ масово си сменят двигателите с 2.2 и им излиза по евтино от това да плащат акциз и по-добре от компромиса да караш кола с дясна дирекция. Не знам на колко години си и от колко опит имаш (не се засягай), но ако нямаш много опит не се хвърляй на такава мощна кола с дясна дирекция. Комбинацията от трите неща може да те затрие, не дай си боже. Вариант е да си купиш обикновен прелюд (2.0 133), да го покараш година и след това да му сложиш мотор 2.2 не е изключен. Ако знаеш какво правиш взимай този и карай.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако решиш че по евтино ще ти излезе да сменяш двигател си вземи прелюд 2,3 че да имаш всички екстри за модела и най вече 4ws, а и на 2,3 може да се сложи главата от Н22

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм състезател ,карам от 6 години :) На 25 съм почти,но в интерес на истината не съм имал 180-200 коня кола :D Но от много малък ми е мечта и много обичам коли,когато видя някои добър автомобил се ухилвам до ушите или направо се смея :D Та така де ... П.С. Толкова ли е нервно това зверче 2.2 vtec :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Толкова ли е нервно това зверче 2.2 vtec :whistle:

Ми батко, VTEC-ови 185 коня как ти се виждат? Вервай ми, че атмосферки до 200 коня няма да могат да ти се опънат (освен ако и те не са с VTEC :bounce:). Единственият недостатък на Прелюда е, че е много тежък... но за сметка на това на дълъг път е доста по-комфортен от Civic или CRX например :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имаш лично :rolleyes:Колата е страхотна, качеството от едно време с визия от бъдещето :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото съм чувала и знам а и съм се возила в такава кола Хондите с такъв двигател са просто уникални доста коли ще на шамариш :rolleyes: едва ли ше има такива дет да ти са опъват :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли ше има такива дет да ти са опъват :)

Ще има, ще има знам два CRXа които не само ще се опъват :blink: но това е друга тема. До колегата J_GOTI ако мислиш да вземаш кола с десен волан и да я регистрираш тук като и платиш акциза по-добре вземи прелюда на batkosio по-добра просто няма да намериш. Другия вариант е прелюд с малкия мотор и на по-късен етап го сменяш с Х22.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола,но гледй да е читав мотора,че ще береш ядове :) Казвам го от опит,Н-серията са капризни мотори и ако не ги поддържаш,както трябва, ще им сърбаш попарата :blink: Инак гъзарията е голяма,Прелюда си е Прелюд!!!Относно стартовете са на кантар с ВТ-то,т.е. Б16а1-ца мотор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги снощи едно момче ме повози на един Del Sol VTI 167 кончета (така каза той) НАПРАВО е :rolleyes: Все още се усмихвам като се сетя :rolleyes: Той ме накара да се замисля Del Sol ili Prelude :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюдите са доста по-тежки от дел сол ,по-големи (спирал съм до ауди а4 комби и прелюда беше по дълъг :D ) но с 2.2 втек-а усещането за тежко купе изчезва ,поне при мен така стана след като се качих от 2.0 на 2.2 ,вярно, малко го карах но още като се сетя кво беше пак ми се качва усмивката до ушите :rolleyes: Вече 4 месеца стават от както стой в сервиза ,но ще я оправя!!! Удоволствието е уникаааално !! Качвал съм се и в дел сол ,той е съвсем друг тип кола (лекичка) при него и по малко от 185-200коня двигатели могат да вървят колкото прелюда ,заради масата на колата. *** Вземи тази която повече те кефи на външен вид. И двете коли са уникални само по себе си и имат свойте плюсове и минуси. Но която и да избереш няма да объркаш :D*** Успех и дано попаднеш на читава! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Той ме накара да се замисля Del Sol ili Prelude :):worthy:

колега ако разхода на прелюда те притеснява то Del Sol-a е много добър вариант. Брат ми има такъв 160к.с. и извънградско си харчи 7/100. За сравнение със същата скорост прелюда ще даде над 10/100. Иначе наистина както каза колегата по-горе това са събсем различни коли и двете уникални, само искам да добавя, че делсола не е чак толкова лек - 1200кг.(прелюда да е със 50-100 повече)Покарай и двете коли и решението ще дойде отвътре. Редактирано от rockDrive

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък да опровергая думите на горенаписаното-10/100,х22 няма как да стане освен ако не е наред двигателя на прелюда,не повече от литър нагоре от делсола при еднаква скорост,успех с покупката

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен х23 ми даде средно 10/100 отиване и връщане от морето.Стара Загора - София 12/100 ,но под 160 не съм падал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Снаряженная масса автомобиля - 1110 кг

Del Sol** www.auto.ru :P Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден мислих и в интерес на истината ми се кара кола точно като DEL SOL , малка,кабрио и със спортен характер.На кратко казано - младежка кола ;) Остава да намеря нещо добро което ме устройва и да се мятам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дел Сол-а е гюле,квото и да пишете.относно разхода-успех.мойта кола с Н22 по магистралата спокойно може да даде 7-8,а за 10/100 не знам как трябва да я караш.истината е,че повечето от вас които имат наблюдение не знаят в какво техн. състояние е била колата.нито кога е обслужвана и доколко.мойта кола си я познавам,всичко и е ново и сменено с оригиалното-свещите са иридиеви,ОЕМ кабели,капачки за делко,палец,инжекторите ми са проверявани как пръскат,ЕКУ-то е сменено и настроено,спирачните апарати са ми ребилднати и не задържат,нямам проблеми с лагерите на главините,гумите са ми хубави и добре напомпани......определно има разлика,но Хондите по принцип не харчат много.за да харчат 10/100 извънградско определено има някакъв проблем.мойта кола ми даде среден разход 13,6/100 като изхарчи 50 литра за 365км.това включва паленето 3-4 пъти зимата в гаража,излизането с летни гуми в снега за Дино-то,меренето на Дино-то,което си е ръчка,прибирането,след това отиване до Калояново с Емо,като карахме с 140-150 натам и си изпреварвах на 3-та до 7000+ на двупосочното,каране на писта Дракон само във витек,ходене до Пловдив,обратно на Дракон и пак яка ръчка,като на пистата имам сигурно 50 км няма такъв тормоз......говоря за 2-ра предавка и на места 3-та,не повече.не знам вие как правите на 5-та извънградско 10/100

Цял ден мислих и в интерес на истината ми се кара кола точно като DEL SOL , малка,кабрио и със спортен характер.На кратко казано - младежка кола punk.gif Остава да намеря нещо добро което ме устройва и да се мятам tongue.gif

не е кабрио,тарга е.колата е готина,но е скарана с практичността;)Plamoni е човекът с най-готиния Del Sol , който познавам-поговори си с него. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Пламони да не му порастнат ушите сега :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...