xzibi7 0 #1 Публикувано 18 Март, 2009 Едно приятелче си търси за колата 18-ки и се зарибих покрай него както и да е чак 18-ки са големи, но едни 17-ки ... :ban: и от там вече като споделя с тоз-оня се почва - "ще ми се разбие предницата" и само някакви негативи мисля, че е време тука вие да си изкажете мнението.Колата е сисик купе 1500 куб 101 к.с. Какви са най-големите гуми и джанти с които мога да я обуя без да я "чупя" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 18 Март, 2009 колега ако много искаш големи джанти е най добре да се снабдиш с леки защото голямата тежест натоварва не само карета ами и тампони абе цялата предница ,и както са ти казали смяната на разни части става доста честа .Ако толкова ти е мерак наистина става невероятно красива още повече купето ,но пък се замисли дали ти се занимава с нащи дупки по пътищата .........много много не си струва всичко ще е само адски невероятна визия и до там .Съветвам те друго ако си рекъл да искам големи притегли си твойте джанти и добави около 2кг което е безопасно и ще си търсиш такива джанти ако твойте са 8кг до 10 си ок .Но знай че колата ще ти се спъне от старт но пък ще има по катос е наеме ще върви по леко .Абе има си и + и - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #3 Отговорено 18 Март, 2009 (Редактирано) аз съм си със 14-ки, но за да избегна нежелани ремонти незнам колко й дават максимум по каталог съответно гуми и джанти П.П току що премерих джантата+гумата (14") - 14 кила Редактирано 18 Март, 2009 от xzibi7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 18 Март, 2009 ами значи може като размер да си набавиш 17ка 205 40 17 596мм радиус205 35 18 601 мм радиус205 40 18 621мм 195 60 14 590 мм или е почти същото като все едно да караш със такива 195 55 15 956 мм205 45 16 591 мм205 50 16 611 ммтака че никви грижи ако си решил с 18ка най доброто е 205 35 18 ако е 17ка 205 40 17 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #5 Отговорено 18 Март, 2009 18-ка прекалено голямо на 17 сън навит, стига да нямам после обикаляне по сервизи заради тях верно ли дават на мотор 1.5 и 101 коня по каталог 17-ка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 18 Март, 2009 колега,не само тежеста има значение в случая.по широки гуми от нормалното за колата също дава отражение ву по-бързото скапване на ходовата и окачването.така и натоварването,и силите които деистват на окачването са доста по големи.ама нали знаеш-гъзарията иска жертви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #7 Отговорено 18 Март, 2009 18-ка прекалено голямо на 17 сън навит, стига да нямам после обикаляне по сервизи заради тях верно ли дават на мотор 1.5 и 101 коня по каталог 17-ка? естествено че не ! аз ти давам примери с различните джанти какви гуми да слобиш и ще са на еднаква височина нали затов ати написах гумата с джантата различните версии колко ще бъдат големи ! Понякога излзиа така че 16ката да е колкото 18ка вс.идва от разликата в гумата ! затова неказвай че 18ката идва мн голяма а 17ка е ОК зависи от гумата колега примерите които съм ти дал за 17 и 18 са почти еднакви доло съм ти сравнил и по малките на колко отговарят мисля че вс е ясно ако не питай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #8 Отговорено 18 Март, 2009 А никой не казва че колата ще стани в ПЪТИ по стабилна .... не самата джанта разбива колата а гумата...колкото по голяма гума толкова по ниска(като профил) гума , следователно по малко обиране на вибрацийте става по твърдо возенето и всичко го обира ходовата и окачването и от там самата тежест на гума+джанта скапва карета...не е кой знае какво няма да обикаляш по сервизи ако караш нормално , спокойно ги слагай ! Размер по японския каталог оригиналния е 13-ка на Купето ! Което е повече от смешно за мен лично 16-ка МАКС на 45гума с окачване става адски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #9 Отговорено 18 Март, 2009 а да бе да 13-ка, я без глупости добре де до колкото разбрах мога да сложа макс 16-ка с гума до 45, за да нямам проблеми с окачването? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #10 Отговорено 18 Март, 2009 (Редактирано) 205/40/17 ето такава е гумата на снимката undefinedабе 17ка без грижи можеш да сложиш но всеки вече е със 17ка важно е дали ще се престрашиш да си гъзар с неква маняшка 18ка Редактирано 18 Март, 2009 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #11 Отговорено 18 Март, 2009 (Редактирано) Еми и аз съм с сивик купе и преди няколко месеца сложих 15/195/50 и колата изглежда чудна само спортното и остава....а за возията (тя преди бе6е с 13 стоманени) същата си е почти нищожно се усеща разлика.С тия 18 примерно ше изглежда като Pajero И ако сложиш над 195 ще ти стърчи от калниците и ако сложиш спортно и лашнеш по здраво в някоя дупка се готви за тенекеджия Доста е възможно и да я спънеш колата. Редактирано 18 Март, 2009 от Faithless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #12 Отговорено 19 Март, 2009 сега си с 15-ки така ли?а аз взех да се разколебавам и от 17-ките, и да се пренасочвам към 16-ки с борд спорт пакета отпред 8Ж отзад 9Ж, но тази широчина оказва ли влияние (в смисъл да не е склонна пак към чупене на окачване ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #13 Отговорено 19 Март, 2009 (Редактирано) абе я стига и ти и без това ще си правиш окачването с каквито и да било джанти слагаи нещо яко и квото такова ,с тез кратери по улиците с 12ки да си пак същата работа ! ПП: за широчината пак оказва влияние защото тя е главния виновник за тежеста на джантата !а и вече ще имаш други сили на съпротивление ,но не ги мисли тези неща толкова много а мисли какво ще купуваш ,иначе ако тва гледаш онова и накрая няма да си сложиш никакви ! ето как изглеждат мойте 16ки на колата с 205 45 16 гуми но аз съм със спортно окачване и са ми доста уплътнени гумите с калника ! : Редактирано 19 Март, 2009 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мариянов 2 #14 Отговорено 19 Март, 2009 Аз имам 205/45/17 на купето.Сега е спънато малко но изглежда много добре...само дето предницата е дигната малко повечко защото опират гумите в калника на дупките...иначе задните влизат в калника.Според мен не се бой,а слагай голямата джанта...после като се счупи ще му мислим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #15 Отговорено 19 Март, 2009 не ми се ще после да нарина пари колкот за още едни джанти заради красотата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #16 Отговорено 20 Март, 2009 А никой не казва че колата ще стани в ПЪТИ по стабилна ....дам няколко пъти се получава реално .. ще даваш 0.2-0.5с по-добро време за обиколка на писта ако сложиш спортно и лашнеш по здраво в някоя дупка се готви за тенекеджия обясни какво е това спортно .. моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #17 Отговорено 20 Март, 2009 Това с по-доброто време при кола 105 коня ли се получава ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #18 Отговорено 20 Март, 2009 аз говоря конкретно за 103.4 коня , но мисля , че може да се преекспонира и за такава със 105 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #19 Отговорено 21 Март, 2009 Може би 195/50/15 е най-добре ,но мисля че и 205/45/16 става от там на горе ми се струва прекалено освен ако не използваш колата от време на време като един мой познат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #20 Отговорено 21 Март, 2009 195/45/16 май е най-добрия размер за сивик , или по-скоро най-големия размер без да става колата прекалено тромава и с прекалено ниска гума за нашите дупки.Аз карам с 205/40/17 и ако пак трябва да избирам ще е 16".Поражения има , предницат ми се разбива доста често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жулача 0 #21 Отговорено 21 Март, 2009 Едно приятелче си търси за колата 18-ки и се зарибих покрай него както и да е чак 18-ки са големи, но едни 17-ки ... :D и от там вече като споделя с тоз-оня се почва - "ще ми се разбие предницата" и само някакви негативи мисля, че е време тука вие да си изкажете мнението.Колата е сисик купе 1500 куб 101 к.с. Какви са най-големите гуми и джанти с които мога да я обуя без да я "чупя" ? възможно е да ти се качи разхода на гориво, но не много... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #22 Отговорено 22 Март, 2009 (Редактирано) lookcho наясно си с нашите кратери по пътищата (особено след тази зима) спортно твърдо да ама като го напраи на един пръст от калника се ще го кривне в някоя дупка. Говоря така защото един познат беше с спортно широки гуми и си цепна калника Иначе ако са дотолкова широки да влязът в калника сичко ток Редактирано 22 Март, 2009 от Faithless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #23 Отговорено 22 Март, 2009 Едно приятелче си търси за колата 18-ки и се зарибих покрай него както и да е чак 18-ки са големи, но едни 17-ки ... и от там вече като споделя с тоз-оня се почва - "ще ми се разбие предницата" и само някакви негативи мисля, че е време тука вие да си изкажете мнението.Колата е сисик купе 1500 куб 101 к.с. Какви са най-големите гуми и джанти с които мога да я обуя без да я "чупя" ? възможно е да ти се качи разхода на гориво, но не много...Не много ,само с 2 - 3 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 22 Март, 2009 (Редактирано) Най близките ми хора карат Сивици и всички са на 17' Със сигурност колата е по-уязвима,но не чак толкова.Верно за 1 година смених 2 биалетки ,но се живее... Редактирано 22 Март, 2009 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #25 Отговорено 22 Март, 2009 lookcho наясно си с нашите кратери по пътищата (особено след тази зима) спортно твърдо да ама като го напраи на един пръст от калника се ще го кривне в някоя дупка. Говоря така защото един познат беше с спортно широки гуми и си цепна калника Иначе ако са дотолкова широки да влязът в калника сичко ток аз питам само какво е това спортно ... ти така и не ми отговори беше с спортно широки гумитова също е нещо интересно .. колко широки са тия спортно-широки-гуми ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #26 Отговорено 22 Март, 2009 мисля отзад 215 гуми а на спортното не мога да ти кажа марката ако за това питаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #27 Отговорено 22 Март, 2009 (Редактирано) Абе lookcho , как може да не знаеш к'во е "спортно" бе ... Един интернационален термин , децата го учат в училище А сега моля ви , вместо да пишете глупости и само да се обърквате един друг, прочетете ето тази тема . Да , малко е дълга , но се научават основни неща , които на първо място са ... верни .http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=23509 Редактирано 22 Март, 2009 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #28 Отговорено 22 Март, 2009 мисля отзад 215 гуми а на спортното не мога да ти кажа марката ако за това питашама в смисъл за спортно гърне ли говорим , че може и аз да бъркам нещо ! ремус ли е марката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #29 Отговорено 22 Март, 2009 Или спортен филтър КФМ ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #30 Отговорено 23 Март, 2009 По въпроса за джантите....С по-големите джанти, ще ти вози по-твърдо колата, дали ще разбиеш окачването си зависи от теб. А на сивик като твоя, ако е със сток окачване и спирачки, не седи много добре според мен. Защото тази джанта е много голяма, сток спирачките на този модел са много малки, а задните са барабани ако не се лъжа. Ако оставим, че барабани са грозни и не седят добре особено на големи джанти, то предните изглеждат като компакт дискове на 16-ка, а камоли на 17 или 18 цола. За това като цяло според мен колата няма да заприлича на бегачка или нещо по-специално, а тези джанти ще са малко като чуждо тяло върху нея. За справка, аз до сега на седана съм със сток предни спирачки, задните са дискови от VTI и си карам с 14-ките. Сега като сменя спирачките с по-големи отпред и отзад, мисля да мина на 15 или максимум 16 цола. Но поне апаратите и дисковете ще изпълват джантите и ще седи много по-истински.п.п. Това си е мое виждане и мнение, не искам да умаловажа старанието на колегите, които ценят предимно оптичния тунинг и не пипат много по двигател, окачване и спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido_HC6 0 #31 Отговорено 23 Март, 2009 Здравей колега. Прочетох всички отговори и ще ти обобщя всичките в едно. Другото което баща ми се занимава с диагностика на ходова част и регулиране на преден и заден мост от близо 13-14 години,а аз съм от 4-5 години около него и доста коли съм видял и доста проблеми съм чул от много хора. От хора които слагат много широки гуми се оплакват от сеене на колата, което с предишните им по тясни гуми не го е имало.За окачването само ти можеш да си го пазиш(намаляш, леко влизаш в дупките и не ги подценяваи), както и ти можеш да го разбиеш( ако летиш през дупките). Ако искаш колата да изглежда добре(сносно) слагаш с 1 инч по големи от оригинала, ако искаш да изглежда супер слагаш с 2 инча, а пък ако искаш да изглежда като джип или валяк минаваш с 3 и повеча инча нагоре. Аз карам сивик 6та хеч и имах възможноста да пробвам на него 15ки 16ки както и 17ки, и избрах 16ките( гумата е 195х45 16) защомо мойте оригинални са 14ки. Мога да подкрепя твърдението си с снимки( мога да ти пратя снимки със всичките джанти да си направиш сам извода). Дано съм ти бил полезен. Успех в избора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #32 Отговорено 23 Март, 2009 Мога ли да попитам по каква логика колата заприличва на "джип или валяк" ако сложиш големи джанти ? Съгласен съм само с твърдението на демона , че е неестествено като имаш малки спирачки на големи джанти .... ама т'ва с 1 инча , 2инча , 3 инча .... нещо ми убягва като смисъл. Дали нещо не си пропуснал в сметките ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido_HC6 0 #33 Отговорено 23 Март, 2009 1во аз казвам ако е със сток окачшане. Ами на 17 цола гумата беше 215х40,колко по ниска гума да сложа за да изглежда добре. Със 17ката колата се навири и в зашой задните гуми опираха. А пък ако иска да си прави лагерна количка негов проблем. Xzibit отвори темата за Търново,цъкни да видиш снимките от 22март сбирката. Има една снимка на една тъмно сива 6та, на Царевец е снимана и си кажи мнението. Това е мойто мнение и съм го изразил,затова няма да давам обяснение. Ако ти искаш да напишеш нещо пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #34 Отговорено 23 Март, 2009 огромни джанти с гуми стърчащи от калниците == тунинг достоен за пернишки гоУф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #35 Отговорено 23 Март, 2009 (Редактирано) окачване спортно окачване незабелязах че не съм написъл и седя и се чудя за какво ме награби извинявам се Редактирано 23 Март, 2009 от Faithless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #36 Отговорено 23 Март, 2009 (Редактирано) xzibi7 Глупости силно казано освен че се занимавам точно с гуми и джанти , отделих малко време да разгледам колата... и на нея , на самата врата пише препоръчителните размери както и налягане Ти попита какво дават по книжка аз ти написах , можеш да сложиш каквото искаш , но бягаш от заводското и от там идват проблемите които определено си струват ! Тия коли не са вечни , а са тук за да ни радват Редактирано 23 Март, 2009 от vektor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #37 Отговорено 23 Март, 2009 определено ме разубедихте и от 17-ка и слизам не 16-ка може би с борд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #38 Отговорено 23 Март, 2009 1во аз казвам ако е със сток окачшане. Ами на 17 цола гумата беше 215х40,колко по ниска гума да сложа за да изглежда добре. Със 17ката колата се навири и в зашой задните гуми опираха. А пък ако иска да си прави лагерна количка негов проблем. Xzibit отвори темата за Търново,цъкни да видиш снимките от 22март сбирката. Има една снимка на една тъмно сива 6та, на Царевец е снимана и си кажи мнението. Това е мойто мнение и съм го изразил,затова няма да давам обяснение. Ако ти искаш да напишеш нещо пиши.адаш за тази от аватара ти ли говорим? 4224 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #39 Отговорено 23 Март, 2009 Aко бяхте прочели линкчето , което пуснах по-нагоре , щяхте да разберете , че нито излизането от калника , нито повдигането на колата се дължат на голям цолаж. Това може да стане и с малка джанта. Ама а де ... колко базови параметъра на една джанта познаваме ? а на една гума ? а как влияе всеки от тях ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido_HC6 0 #40 Отговорено 23 Март, 2009 (Редактирано) Изшинявам се за неточността(изцепка) от моя страна като съм написал инч,разбрали сте ме какво имам в предвид - цол. Да за тази става въпрос. Редактирано 23 Март, 2009 от Dido_HC6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове