Jump to content
Dimteam

Виене при студен двигател?

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Искам да попитам по-запознатите колеги от каде може да се чува едно виене когато запаля колата и докато не е загряла се чува звук наподобяващ виене от лагер ? И като подавам първите 2-3 пъти газ виждам как оборотомера ааа да угасне и се стабилизира .... след това се нормализира и когато загрее двигатела виенето спира да се чува. Дали има място за притеснения в този случай ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем че виж от де вие де :) могат да ти вият 100 неща.от къде се чува тва нещо,може да ти е лагер на динамо,ролка и кво ли още не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля дали не е от хидравликата. Защото от страната която е от към двигателя ми се струва че е умаслило. Ама ако е лагер на хидравликата няма ли да умаслява от към ролката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това при какви температури на околната среда се случва или постоянно го прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами прави ми впечатление че когато са по-ниски температурите тогава се появява. Ама не съм много сигурен защото е от скоро може ви месец два.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачай един по един ремъците и пробвай пак да разбераш от каде идва.без АНГРЕНАЖА!!!!! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми като имам време ще пробвам. Разбира се че без ангренажа че не ми се иска да направя среща на буталата с клапаните и да излезнат през капака да ме търсят :) А ако е лагер на хидравликата опасно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен е ремък, щом се проявява при по-студено време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги! Днес имах време и реших да дигна капака и да се заслушам от каде идва виенето. И това което останових е че виенето идва от под капака на ангренажния ремък. А тои е сменян есента. Може ли да е ролка или ремъка да е кофти? Мисля че беше някъв Митсобоши :) Да се притеснявам ли че може да се скъса ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е пренатегнат ангренажния ремък (а и не само но в по слаба степен) се получава едно виене подобно на хидравлична помпа на Пасат

Редактирано от doolettle

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да не се притеснявам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

напротив трябва да се отхлаби че ще хвьрлиш помпа или ролка а от там може и да се скьса, при мен опираше в капака провери и тоя вариант

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и водна помпа да е ако не си сменявал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свиренето идва от към ангренажа...може да е ролка или водна помпа. Най вероятно е ролката, чувал съм че ако водната помпа е на път да се прецака...първо протича от семерингата. Ролката се прецаква най-лесно ако ремъкът е пренатегнат...все пак тя е консуматив който е желателно да се сменя заедно е ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре ако е нова и ролката ще се прецака ли? При мен също се появяват разни триещи/виещи/съскащи звуци от тоя отсек когато е студена, но при загрял двигател като че ли не се чуват. Ако ремъка опира в капака няма да е само на студен двигател, нали?Ролката ми се вижда твърде яка да сдаде багажа, дори да е пренатегната малко? В сравнение с другата ми кола ролката е 2-3 пъти по-масивна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита ролка си е сменена заедно с ремъка. А това беше някаде октомври или ноември миналата година което е сравнително скоро. За толкова време може ли да се прецака ? Като искам да отбележа че колата в много рядко се кара максимум при 4000 оборота иначе си я държа на 2500-3000 за да не и се качва и разхода много. Незнам до колко оборотите оказват влияние на ремъка и ролката. Това вие ще кажете :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига глупости, 6 години съм карал с ролка пълен боклук на ръчка в града, а да неговорим, че обтегача на Сивиците е много по-голям и според мен по-издръжлив.Аз също не карам често с над 4 хил об. (къде да качиш повече из София?), така че споко.В интерес на истината в аутодатата пишеше нещо свързано с преобтягане на ангренажа при Сивиците като предупреждение за чест проблем, но в момента не мога да го цитирам точно. Все си мисля, че има определени параметри, които се спазват при монтаж на ремъка и обтегача и повечето майстори ги знаят?? Ако всичко се правеше на око и по безугледен начин досега повечето да сме направили клапаните и буталата на салата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм бил свидетел, как един идиот който сам си сменяше ремъка прецака 2 ролки за една седмица от пренатягане на ремъка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...