Jump to content
пламен1

не пали след миене на двигател

Recommended Posts

Днес си измих двигателя на автомивка с пароструйка,отна4ало запали като прекъсваше , но след това изгасна и повече не ще.Със спортен филтър съм,грешката е моя не го изолирах и видях 4е целия е мокър а водата е отишла и в смукателя ,отворих кутията беше пълна с вода.Колата ми трябва за утре а незнам как да я изсуша ,някакъв съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми честито ако е влезла вода в цилиндрите... може и нещо по запалването да е (кабели, бобина), но не виждам как може да я "изсушиш"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е глътнала водичка скоро няма да и се радваш....може и биела да е изкривила...но все пак виж делкото .кабели бобина .комутаторче нещо....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е лоша работа:huh: Дано се разминеш леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с въздух да продухаш всички букси, оголени кабели, кабелите за високото напрежение и техните гнезда, генератора. Извади 1 свещ и я опри на маса, завърти и някой да ти гледа, дали има искра изобщо. Погледни и маслото в картера, ако има вода в него, не се колебай да го смениш. Късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да отвиеш и четирите свещи и завърти няколко пъти.Отвори си дистрибуторната капачка и я потсуши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така гарантирано ще си изгориш бобината ...ако все още е здрава :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така гарантирано ще си изгориш бобината ...ако все още е здрава :huh:

Нее задължително да върти на стартер.Ако сее получил воден клин трябва да отвие свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да откачи буксата на бобинатасъмнява ме да е засмукала достатъчно вода, да направи хидро чук, но пък щом кутията е била пълна с вода ... коя е тази кутия, с какъв филтър е? конус, или заместител на квадратния филтър в кутията?но колегите са прави, недей въртя повече, докато не я подсушиш. отвий свещите и виж дали има вода в цилиндрите. източи водата от тръбите, кутиите и до където стигнеш, и повърти малко без свещиако е засмукала вода толкова сериозно (което пак ми се струва невъзможно от пароструйка) е добре да смениш и маслото после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтъра е спортен конусен оба4е забравих да го увия , колата първона4ално запали защото се прибрах с нея от автомивката но после след като реших да я запаля по4на да трещи да пука гърмежи , даже изхвърли огромна пара през филтъра помислих даже 4е се подпалва докато въртях стартера.По принцип и маслото е за смяна и възд филтър също бихте ли ми казали какви ще са последствията ако е влязла вода в цилиндрите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...бихте ли ми казали какви ще са последствията ако е влязла вода в цилиндрите?

Да не те плаша, но: Воден удар в цилиндър на двигател. Дано не е това, че като чета и ми става лошо. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига сега, защо потрошихме на човека двигателя. Щом е прекъсвало, а не е треснало от раз.. значи няма изкривени биели. Аз викам, че си намокрил дистрибуторната капачка, отвори я, почисти я, подсуши я, както и всички елементи на запалителната система... мисля, че след това ще запали като нова :angry: За всеки случай естествено отвий сещите да се изпари водата... ако това е целта на махането на свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги за миг като из4етох мненията главата ми настръхна и отидох до колата да я видя как е.Запали от ряз без грам прекъсване,явно 7 4аса са и били достатъчни да се изсуши така че вече мога да заспа спокойно :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся пак вьрви на автомивка да си миеш мотора!Само на сервиз я правя тая работа и човека гарантира , че всичко ще е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да направи воден удар, филтъра е по-ниско от дросела, така че трябва доста вода да засмуче, за да стигне до цилиндритевлажния филтър най-много да вкара някоя и друга пръска, която не е страшна. трябва да направи повече от 1:9 вода:въздух отношение, за да има проблем. най-много да намокри свещите - но по-скоро е намокрил капачката на делкотопрепоръчвам да махнеш лулите на свещите и да попиеш каквото има долу до свещта. ако има много масло, се замисли за смяна на пръстенчетата на капакапогледни и маслото, ако има цвят и консистенция на боза, или пък пяна на щеката, го сменяй - явно е влязла вода в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви :)

Върни се в мивката и се оплачи на собственика или мениджъра и ги посъветвай друг път да слагат срязана бутилка от мин.вода на делкото и да ти защитят филтъра по някакъв начин.Кажи коя е мивката никой да не стъпва при такива малоумници.Ебати и простите работници са се навъдили напоследък.Всяка по-свястна мивка се грижи да няма такива проблеми след миене на двг-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за миг си помислих че вси4ко се е оправило но сега забелязвам 4е държи много високи обороти 1700 студена 1100 като загрее/това на бензин/ а на газ направо ми гасне....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви :D

Върни се в мивката и се оплачи на собственика или мениджъра и ги посъветвай друг път да слагат срязана бутилка от мин.вода на делкото и да ти защитят филтъра по някакъв начин.Кажи коя е мивката никой да не стъпва при такива малоумници.Ебати и простите работници са се навъдили напоследък.Всяка по-свястна мивка се грижи да няма такива проблеми след миене на двг-то.
Колега и аз съм си виновен ако ви кажа 4е двигателя го изми жена,направо ме е срам да си призная :) имаше и едно мом4е на мивката но той ме насо4и към жената защото тя била спеца по миене на двигатели.Срамувам се от себе си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за миг си помислих че вси4ко се е оправило но сега забелязвам 4е държи много високи обороти 1700 студена 1100 като загрее/това на бензин/ а на газ направо ми гасне....

Не е от миенето. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах сащия проблем преди година и аз като теб успях да запаля двигателя първия пат и след 1-2 км започна да предарпва нещо и послеи изгасня. Просто после я прибрах в гаража на тарга (драпнаха ме) оставих капака отврен и извадих кабелите и дистрибуторната капачка и ги оставих и на сутринат като ги сложих запали без проблем. Стават и такива работи понякога. :lol::o:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...