пламен1 0 #1 Публикувано 16 Март, 2009 Днес си измих двигателя на автомивка с пароструйка,отна4ало запали като прекъсваше , но след това изгасна и повече не ще.Със спортен филтър съм,грешката е моя не го изолирах и видях 4е целия е мокър а водата е отишла и в смукателя ,отворих кутията беше пълна с вода.Колата ми трябва за утре а незнам как да я изсуша ,някакъв съвет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 16 Март, 2009 еми честито ако е влезла вода в цилиндрите... може и нещо по запалването да е (кабели, бобина), но не виждам как може да я "изсушиш"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #3 Отговорено 16 Март, 2009 (Редактирано) Ако е глътнала водичка скоро няма да и се радваш....може и биела да е изкривила...но все пак виж делкото .кабели бобина .комутаторче нещо.... Редактирано 16 Март, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #4 Отговорено 16 Март, 2009 Според мен е лоша работа Дано се разминеш леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 16 Март, 2009 Пробвай с въздух да продухаш всички букси, оголени кабели, кабелите за високото напрежение и техните гнезда, генератора. Извади 1 свещ и я опри на маса, завърти и някой да ти гледа, дали има искра изобщо. Погледни и маслото в картера, ако има вода в него, не се колебай да го смениш. Късмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #6 Отговорено 16 Март, 2009 Моят съвет е да отвиеш и четирите свещи и завърти няколко пъти.Отвори си дистрибуторната капачка и я потсуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #7 Отговорено 16 Март, 2009 така гарантирано ще си изгориш бобината ...ако все още е здрава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #8 Отговорено 16 Март, 2009 така гарантирано ще си изгориш бобината ...ако все още е здрава Нее задължително да върти на стартер.Ако сее получил воден клин трябва да отвие свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #9 Отговорено 16 Март, 2009 може да откачи буксата на бобинатасъмнява ме да е засмукала достатъчно вода, да направи хидро чук, но пък щом кутията е била пълна с вода ... коя е тази кутия, с какъв филтър е? конус, или заместител на квадратния филтър в кутията?но колегите са прави, недей въртя повече, докато не я подсушиш. отвий свещите и виж дали има вода в цилиндрите. източи водата от тръбите, кутиите и до където стигнеш, и повърти малко без свещиако е засмукала вода толкова сериозно (което пак ми се струва невъзможно от пароструйка) е добре да смениш и маслото после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #10 Отговорено 16 Март, 2009 филтъра е спортен конусен оба4е забравих да го увия , колата първона4ално запали защото се прибрах с нея от автомивката но после след като реших да я запаля по4на да трещи да пука гърмежи , даже изхвърли огромна пара през филтъра помислих даже 4е се подпалва докато въртях стартера.По принцип и маслото е за смяна и възд филтър също бихте ли ми казали какви ще са последствията ако е влязла вода в цилиндрите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #11 Отговорено 16 Март, 2009 ...бихте ли ми казали какви ще са последствията ако е влязла вода в цилиндрите?Да не те плаша, но: Воден удар в цилиндър на двигател. Дано не е това, че като чета и ми става лошо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #12 Отговорено 16 Март, 2009 про4етох го и сега направо ми прилоша.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #13 Отговорено 16 Март, 2009 Аре стига сега, защо потрошихме на човека двигателя. Щом е прекъсвало, а не е треснало от раз.. значи няма изкривени биели. Аз викам, че си намокрил дистрибуторната капачка, отвори я, почисти я, подсуши я, както и всички елементи на запалителната система... мисля, че след това ще запали като нова За всеки случай естествено отвий сещите да се изпари водата... ако това е целта на махането на свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #14 Отговорено 16 Март, 2009 колеги за миг като из4етох мненията главата ми настръхна и отидох до колата да я видя как е.Запали от ряз без грам прекъсване,явно 7 4аса са и били достатъчни да се изсуши така че вече мога да заспа спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boban 1 #15 Отговорено 17 Март, 2009 Айде ся пак вьрви на автомивка да си миеш мотора!Само на сервиз я правя тая работа и човека гарантира , че всичко ще е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #16 Отговорено 17 Март, 2009 няма как да направи воден удар, филтъра е по-ниско от дросела, така че трябва доста вода да засмуче, за да стигне до цилиндритевлажния филтър най-много да вкара някоя и друга пръска, която не е страшна. трябва да направи повече от 1:9 вода:въздух отношение, за да има проблем. най-много да намокри свещите - но по-скоро е намокрил капачката на делкотопрепоръчвам да махнеш лулите на свещите и да попиеш каквото има долу до свещта. ако има много масло, се замисли за смяна на пръстенчетата на капакапогледни и маслото, ако има цвят и консистенция на боза, или пък пяна на щеката, го сменяй - явно е влязла вода в него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #17 Отговорено 17 Март, 2009 Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 925 #18 Отговорено 17 Март, 2009 Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви Върни се в мивката и се оплачи на собственика или мениджъра и ги посъветвай друг път да слагат срязана бутилка от мин.вода на делкото и да ти защитят филтъра по някакъв начин.Кажи коя е мивката никой да не стъпва при такива малоумници.Ебати и простите работници са се навъдили напоследък.Всяка по-свястна мивка се грижи да няма такива проблеми след миене на двг-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #19 Отговорено 17 Март, 2009 Колеги за миг си помислих че вси4ко се е оправило но сега забелязвам 4е държи много високи обороти 1700 студена 1100 като загрее/това на бензин/ а на газ направо ми гасне.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #20 Отговорено 17 Март, 2009 Колеги днес отново се повтори ситуацията,разглобих дистрибуторната капачка беше мокра подсуших я и нещата се оправиха сега вече всичко е наред,благодаря за помоща ви Върни се в мивката и се оплачи на собственика или мениджъра и ги посъветвай друг път да слагат срязана бутилка от мин.вода на делкото и да ти защитят филтъра по някакъв начин.Кажи коя е мивката никой да не стъпва при такива малоумници.Ебати и простите работници са се навъдили напоследък.Всяка по-свястна мивка се грижи да няма такива проблеми след миене на двг-то.Колега и аз съм си виновен ако ви кажа 4е двигателя го изми жена,направо ме е срам да си призная имаше и едно мом4е на мивката но той ме насо4и към жената защото тя била спеца по миене на двигатели.Срамувам се от себе си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #21 Отговорено 17 Март, 2009 Колеги за миг си помислих че вси4ко се е оправило но сега забелязвам 4е държи много високи обороти 1700 студена 1100 като загрее/това на бензин/ а на газ направо ми гасне....Не е от миенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraken 0 #22 Отговорено 18 Март, 2009 И аз имах сащия проблем преди година и аз като теб успях да запаля двигателя първия пат и след 1-2 км започна да предарпва нещо и послеи изгасня. Просто после я прибрах в гаража на тарга (драпнаха ме) оставих капака отврен и извадих кабелите и дистрибуторната капачка и ги оставих и на сутринат като ги сложих запали без проблем. Стават и такива работи понякога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове