Jump to content
anouk

Как да намеря късо или кой да намери късо ?

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам и аз да попитам за някой по вещ в жичкаджииството, който може да ми помогне. Проблема ми е следния, не ми свети подсвета на таблото ( лампичките, които осветяват уредите на таблото), габаритите, лампата над номера и подсвета на парното. Смених бушона запалих и той изгоря веднага. Така няколко пъти до онзи ден когато ме спряха полицай заради неработещи габарити. Реших да направя последен опит и да пробвам с нов бушон. Сложих и светна като нормално, след около 1-2 километра запоцхна да ми мирише на изгоряла пластмаса и в колата се задими много яко. Спрях и видях, че бушона вместо да прекусне веригата е започнал да се топи извадих го. Но сега не знам какво да правя. Предполагам, че има късо някъде по веригата, но не знам как да го намеря. Помогнете, защото сега съм неспособен да си карам колата през ноща, а от това страдам не само аз, а и заведенията намалява им оборота :thumbs1: . Извинявам се ако вече има постната подобна тема, търсих и не намерих несхто подобно. А да колата ми е D152. Наскоро сменях ангренажен ремък и делко защото делкото се счупи. Ако има някои вещ моля да помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...здравей Анук(да не си фен на певицата ;) ),според мен ако скоро е поставяно плеарче и ли друга ел.джаджа трябва да провериш наново връзките аз имах същата случка и се оказа кофти поставяне на плеара ... поставих наново по силен бушон и почна да се топи провери всико ел. което сте пипали скоро по колата

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!. Съветът ми е следният: свали всички лампички на габаритите и пробвай пак с нормален по мошност бушон дали ще изгори. прдните лампички са хубави но задните са малко шибани и могат лесно да окасят. Помня че едната от задните лампички беше с 2 светлини, да не си сложил на нейно място такава с една светлина :D Опиши кога точно ти гори бушона, кой прибор или консуматор включваш че гори...и кой точно бушон? (че не ми се рови сега схемата) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами плеър съм сложил ма преди 2 месеца, тогава нямах никакъв проблем. Иначе никакви крушки не съм сменял, никакви нови ел. уреди с изключение на делкото, но там никакви кабели не съм пипал. Бушона гори при следните условия. Запалвам колата, никакъв проблем, пускам къси светлини и бушона моментално гръмва. Заедно със всички светлини, които описах спря да ми пищи и когато фаровете са пуснати и вратата е отворена. Други проблеми не съм намерил до сега. Бушона е 10 А, и се води за instrument light, licence plate и още нещо. Ако трябва още някакво инфо кажете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ако като пуснеш габарити нямаш проблем,и след като включиш късите ти гори бушона,значи проблема ти е в тях.проблема няма да е от крушка.пробваи следната процедура-ама се запаси с бушони,и не от левче-10 броя(те се топят,а не изгарят) ;) .значи,вадиш буксата на да речем преден ляв фар за къси/дълги,сменчш бушона и караш с един фар.ако няма грижи се сещаш каде е проблема.ако всичко е ок търсиш някъде по кабелите оголена жица и пр,проверяваш букси и тн.ако пак гори,не е от него,закачаш го,откачаш другия ,бушонче и газ.на мен за задните светлини ми вървят кабелите зад пласмасите,прикачени за ламарините.и там може да имаш проблем(късо).по евтиния варант(отпада гърмежа на бушони)е да мериш кабел по кабел за верига и към корпус.за целта трябва да откачиш всички връзки-букси от фарове,стопове и тн и от релетата(релето),махаш и бушона и мериш всеки кабел един по един за верига и към корпус и ще го хванеш кои е.плеара наи добре си го вържи дирекно на акумулатора с негов си бушон,за да не ти прави и тои проблеми.от каде го захрани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ако като пуснеш габарити нямаш проблем,и след като включиш късите ти гори бушона,значи проблема ти е в тях.проблема няма да е от крушка.пробваи следната процедура-ама се запаси с бушони,и не от левче-10 броя(те се топят,а не изгарят) :huh: .значи,вадиш буксата на да речем преден ляв фар за къси/дълги,сменчш бушона и караш с един фар.ако няма грижи се сещаш каде е проблема.ако всичко е ок търсиш някъде по кабелите оголена жица и пр,проверяваш букси и тн.ако пак гори,не е от него,закачаш го,откачаш другия ,бушонче и газ.на мен за задните светлини ми вървят кабелите зад пласмасите,прикачени за ламарините.и там може да имаш проблем(късо).по евтиния варант(отпада гърмежа на бушони)е да мериш кабел по кабел за верига и към корпус.за целта трябва да откачиш всички връзки-букси от фарове,стопове и тн и от релетата(релето),махаш и бушона и мериш всеки кабел един по един за верига и към корпус и ще го хванеш кои е.плеара наи добре си го вържи дирекно на акумулатора с негов си бушон,за да не ти прави и тои проблеми.от каде го захрани?

Днес след направената от мен по моите възможности характеристика откачих всички букси до които стигнах отзад на габаритите дори и на лампичките на номера и пак гърмяха бушоните. Установих че бушона изгаря когато дам на габарити. От където предполагам, че проблема не е в късите. Значи сега остана варианта да проверявам кабел по кабел къде може да има късо така ли? Аз съм малко скаран с ел. инсталации, така че ако може да ми поясниш малко като на неук какво трябва да направя ще съм ти много благодарен. :D . А плеъра не си го слагах аз предполагам че е захранен от тока които си идва по кабел отзад, но наистина не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ми моя плеар като го сложих понеже не бях карал колата по тъмно няколко седмици и не бях пускал фаровете и аз не очаквах да е от него,но когато се наложи да ги пусна и изпатка :huh: доста се двоумях какво е като помислих,че нищо друго не съм пипал го разкачих и всичко се оправи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако можеш да използваш мултицет значи имаш шанскакжа е логиката когато имаш късо това ознчава че ако дадеш на верига на мултицета и пробваш кабела и купето на колата не трябва да пискаОБАЧЕ в тия букси каде ги виждаш има токови кабели и маси такаче без схема си за никаде ако не разбираш по добре отиди до нйкои жичкаджия дано сам помогнал поне малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имах подобен проблем при д14а3. При мен беше дало на късо, но ми изгаряше бушона след като покарам малко (1 - 2 км). Установи се, че от късото ми е изгоряла някаква плочка на антернатора, която регулитала токовете и когато се вдигнат оборотите падаше бушона. Ако проблема е подобен мога да ти кажа къде го открих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имах подобен проблем при д14а3. При мен беше дало на късо, но ми изгаряше бушона след като покарам малко (1 - 2 км). Установи се, че от късото ми е изгоряла някаква плочка на антернатора, която регулитала токовете и когато се вдигнат оборотите падаше бушона. Ако проблема е подобен мога да ти кажа къде го открих.

Ами за съжаление не е подобен или поне на мен не ми изглежда такъв, веднага след като дам контакт и включа габаритите бушона веднага гърми. Явно ще ми трябва някой по-вещт от мен в жичките, защото както каза един приятел с тока щега не бива. Така че можете ли да ми препоръчате някои, които е наясно с тоците на хондите ? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако можеш да използваш мултицет значи имаш шанскакжа е логиката когато имаш късо това ознчава че ако дадеш на верига на мултицета и пробваш кабела и купето на колата не трябва да пискаОБАЧЕ в тия букси каде ги виждаш има токови кабели и маси такаче без схема си за никаде ако не разбираш по добре отиди до нйкои жичкаджия дано сам помогнал поне малко

както ти е каза колегата,така се прави.откачаш всички буски,понеже като мериш може да ти затваря веригата през реле и пр.но на всяка букса ще имаш + и - кабели и или трябва да имаш схема или се молиш да не ти е препавяна инсталацията.ако си е оригинално всеки кабел трябва да е с различен цвят.търсиш на таблото с бошоните бушона на габаритите(явно излиза,че те са проблема)отзад на таблото(зад бушона)виждаш цвета на кабела,и го търсиш на самата букса на габартита.мушкаш единия накраиник на мултицета в буксата на съответния кабел,другич накраиник някаде на купето,където има хубава маса(на чисто място).ако ти изписка мултицета(имаи в предвид,че не всеки мултицет писка,има някои които само отчитат верига)значи кабела ти е дал на късо някъде,почваш да търсиш по дължината му и ще го намериш.масите няма смисъл да ги мериш,за да ти прави късо някъде е опрял + кабел.провери също дали са ти на един бушон всички габарити,че мисля че вървяха на 2 кръга(примерно преден ляв със заден десен на един бушон и преден десен със заден ляв на друг).не си ли пробвал да откачиш примерно преден ляв само и да пуснеш габартитите,да видиш дали ще изгори пак бушона.ако не изгори,значи в него е проблема.ако изгори,откачаш преден десен и пробваш пак.после заднит.така ще установиш по лесно къде е проблема,а не да ги проверяваш всичките(освен ако нямаш повече от една проблемни точки).ако мислиш,че няма да се справиш търси координатите на омбре сервиз,там ще ти помогнат.п.с.-внимаваи само да не сложиш някои посилен бушон,или от тея дето се топят,но не горят,че инсталацията се пали много бързо и няма гасене Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...