Jump to content
EAGLE EYE

Cr-v Вдига температура след монтаж на ГАЗ

Recommended Posts

Някой имал ли е този проблем? Става въпрос за ЦРВ B20Z1 147 коня 2000 година! Колата си върви перфектно, сложихме и газ и от тогава запона всичко! Както си карам и стрелката на температурата започва да се катери сериозно нагоре, това става само когато съм настроил парното да ми е на студено, в момента който цъкна да ми духа топло всичко се нормализира!Не е термостат- сигурен съм защото и двете тръби на големия и малкия кръг са си топли , пускат се перките когато трябва имам си парно и така!Не е от въздушна възглавница,защото тези коли сами се обезвъздушават! Когато е студена радиатора е пълен до горе а и казанчето си е в норми!Проблема е ,че това загряване си го прави когато си иска ! Давайте някакви предложения ,вече незнам нямам идея!При газаджиите я карах вдигат рамене и казват ,че всичко си е точно В три сервиза я карам и ми казват ,че всичко си функционира ОК ! Е не знам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам коко се обезвъждушават сами ама все пак хвърли едно око на течноста защото като се сложи газово иска да се долее тък като пътя става по дълъг а и изпускат малко при монтажа ;) Другото което е като ти загрее много отвори капака за да се убедиш че наистина е загряла а недава няква грешка от датчик,защото и това е възможно !Аз съм имал същия проблем нещо датчика се базикаше с мен и ме стряскаше това го правише като карах нощем на фарове загася ли ги и падаше и се разбра че е една маса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си нивото - системата става по-дълга, а те спестяват от антифриз и не я доливат... А когато стрелката отиде в нагоре върви ли си на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно не са ти стегнали някой маркуч и ти губи антифриз. и при мен беше така. виж да не са спестили и някоя скоба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а след като ти сложиха газовата това на бензин прави ли ти го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го прави, защото си сложил обикновена газ, а не инжекция. Дебитът на водата е малък през изпарителя и по този начин се нарушава циркулацията и обема на вода за определен период от време. Махай газта, преди да скапеш мотора. Първото нещо, което ще ти изгори (а може би вече е дало фира) е температурния датчик на водата. Казвам го от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брей, не знаех че газта гори близо до датчика за водата, вместо в цилиндрите... страшна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитът на водата е малък през изпарителя и по този начин се нарушава циркулацията и обема на вода за определен период от време.

Как нарушава циркулацията, щом дебита е малък? Няма много логикаколата на място ли прегрява, в движение или само при сериозно натоварване? на газ ли само прегрява или и на бензинкато се включи перката, не пада ли температурата? или перката се изключва, но стрелката все още е нагорете се управляват от различни датчици, единия мисля е в радиатора, а другия в блока.газта гори по-бавно и трябва повече аванс за газ - иначе недоизгорялата газ продължава да гори доста след работния такт, прегрява двигателя, леглата на изпускателните клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го прави, защото си сложил обикновена газ, а не инжекция. Дебитът на водата е малък през изпарителя и по този начин се нарушава циркулацията и обема на вода за определен период от време. Махай газта, преди да скапеш мотора. Първото нещо, което ще ти изгори (а може би вече е дало фира) е температурния датчик на водата. Казвам го от личен опит.

Това за циркулацията и обема на вода не е вярно.

Аз карам на газ от както се помня и до сега изгорял датчик за температурата нямам. Това задължително ли е ???

 

За EAGLE EYE:

Както казаха колегите по горе и моето мнение е, че е намаляла охладителната течност в системата / ако си сигурен, че термостата ти не прави номера /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и още как. Отворите на изпарителите са 2 пъти по-малки от Фи-то на тръбите и отворите на радиатора. Едно и също нещо на хонда шатъл и сивик '94та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и още как. Отворите на изпарителите са 2 пъти по-малки от Фи-то на тръбите и отворите на радиатора. Едно и също нещо на хонда шатъл и сивик '94та.

Точно за това изпарителя се вързва към маркучите на парното.Според теб всяка една кола трябва да има проблем на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и още как. Отворите на изпарителите са 2 пъти по-малки от Фи-то на тръбите и отворите на радиатора. Едно и също нещо на хонда шатъл и сивик '94та.

Точно за това изпарителя се вързва към маркучите на парното.Според теб всяка една кола трябва да има проблем на газ.
Много зависи кой как и какво. Аз казах със какъв проблем съм се сблъсквал на 2 хонди, пък човека да си прави изводите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си поне с газов инжекцион направо проблемите ще ЗАВАЛЯТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде спрете се с глупостите вече.Колега имал съм такъв случай,виж къде са вързали изпарителя....най-вероятно на маркуча който влиза във всмукателния колектор и е преди термостата.Ако е така възстановете този маркуч и вържете изпарителя към маркуча на парното(входа) и всичко ще се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде спрете се с глупостите вече.Колега имал съм такъв случай,виж къде са вързали изпарителя....най-вероятно на маркуча който влиза във всмукателния колектор и е преди термостата.Ако е така възстановете този маркуч и вържете изпарителя към маркуча на парното(входа) и всичко ще се оправи

Точно така , колега така направих и всичко е ок! Явно термостата е чувствителен много !Вече минах близо 1000 км на газ без никакъв проблем! Джипката върви страшно на газ!Благодаря на всички колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само искам да попитам, дали си с пластмасови колектори или с метални, защото на моята с по-новия двигател 2002 е с пластмасови..... а исках да разбера дали и обикновенна газова уредба може да се сложи или само газов инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...