Jump to content
respawn

Съвет от къде да започна тунинга по двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги :) Знам че ще напишете защо не погледна другите теми или защо не използва търсачката.Исками се да започна от някаде по двигателя за в момента имам само спортно филтърче, изпусквателната генерацията съм я замислил по нататък , та ориентирайте ме на някаде от каде да почна. Замислил съм иридиеви свещи на нгк или денсо също така нови кабели и дайте вие на татък :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля да бъда извинен ако нещо не сам оформил както трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колега как да ти отговорим... почнал си с най-лесните и най слабоефектните неща.ако искаш просто да си се грижиш за колата и малко по малко да я нахъсваш, този подход е ОК. Ако искаш обаче някаква сериозна мощност, първо трябва да си изясниш бюджета и точните цели: какво искаш и какво можеш да пожертваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net ... схванал си ме от каде искам да почна от слабичките неща до сабиране на парички за по сериозни работи, все пак едва на 18 съм и нямам кой знае какъв бюджет :( та поне малко да ме насочите от каде да я почна :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди всякаква процедура е добре за теб и двигателя ти да минат един обстоен преглед в какво състояние е :) защото ако гори масло или има части , които са повече от износени и са за смяна ще здухаш двигателя за отрицателно време !!!Филтър , Генерация , Свещи , Кабели ,Добро масло , Чип / чипа може и на следващ етап , но зависи колко искаш да налееш :) / Дросел / зависи от какво гониш / Стрът бар , Гуми , Валове + пружини на клапаните , Клапани , Чип - вече е задължителен , Бутала , Смяна на инжекцията ти със спортна , Пак Чип По-големи и добри спирачки / този ъпргрейд е добре да се направи на по-ранен етап , но зависи от това колко пари имаш и колко си луд , т.е. дали караш доста безотговорно и ти е нужно да спираш бързо или рязко / Амортисьори / тука вече е спорно дали искаш да вкараш в пътя всички коне на двигателя ти в някой завой или ти е достатъчно да върви добре на право :lol: Така или иначе ако е драгаджийка ще е добре да имаш по-стегнати амортисьори . Но все пак , ако не си Колин Макри едно червено кони ще ти дойде добре с регулируеми пружини ;) / Лично аз ще предпочета това ;) има колеги , които ще те посъветват да я турбинираш , но нека те кажат там как стоят нещата :(

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сабери си парички за един компресор наи евтиния и ефектен вариант за всекидневна кола :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е колата, която беше с блокиралия двигател... ако е тя, като за начало я обслужи (ако не е била обслужена) и я покарай така 4000-5000км да видиш дали няма някакви проблеми - да гори масло, някакви други проблеми с двигателя, купето и тн. Хем през това време ще събереш знания и парички... За да не се окаже,че си хвърляш парите на вятъра.Щом си на 18год, предполагам ти е първата кола и 122 коня са си предостатъчно.Поздрави и ... русата!пс Винаги има някой който е по-бърз от теб...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и на кончерто, a8 си е сила, която може да ти дойде в повече докато не се научиш наистина да караш ... + карай си колата и не се засилвай в тази посока с кончерто ;) че е голям ... филм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трудно ми е да си седя на г*за :bg: , все ми се човърка нещичко по колата :bg:1 въпрос е към "edikoisi" това удоволствие с компресора каква сума и колко ще повиши мощността ?А относно хубавия и подреден списък на Tino за което благодаря ;) Имам някви червени пружуни ,който са твърдички но амортисиьорите са ми заминали май маи ,защото като мина през по сериозна дупка и се чува да лопа горе в бомбето ;) не зная дали може да е само от амортисьор вие може да хвърлите по един боб ;)Иначе колата си е доста стабилна но съм с зимни гуми 175/65/14 и се шит с тях на лятата жанта ще видя как е. Смяната на ремък масло и ролка им е утре или вдруги ден тогава вече ще замерим и компресията която по католжни данни е 9:5:1 да видим ква ще излезе че да не са набухали добавки в маслото за уплатняване :bg: . Другата седмица мисля да и взема денсо или нжк кабели+свещи ,защото като я взех ми казаха да ги погледна :bg: ориентировъчно да ми кажете кви пари да си приготвя за това удоволствие :?Питъх един приятел който ми каза около 250 долара за 2та вала не знам кои стейдж са 1 или 2 нз дали не изръсвам някоя глупост + доставката от Америка 100 долара и каза че не е нужно да се сменят пружини на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опс забравих да допълня ,че нещо тромавичка ми се струва чак след 4500-5000 оборота почва да се развърта като хората и на 6600-6900 омира ... :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно последното - варна ти е на 20-25 минути .. отиваш при един от двамата дидовци :thumbs1: ( който повече ти харесва ), и си решаваш проблема със " защо ми е тромава колата " възможно е да имаш проблем с двигателя и след отстраняването му да не ти се прави "тунинг" известно време пружините сами по себеси няма да повишат стабилноста на кончертовото окачване, а и ми е много интересно от де ги взе :) да не говориш за сивикови ?кабели и свещи NGK някой тука продаваше и най-малкото можеш да се консултираш за цената с него ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно последното - варна ти е на 20-25 минути .. отиваш при един от двамата дидовци :) ( който повече ти харесва ), и си решаваш проблема със " защо ми е тромава колата " възможно е да имаш проблем с двигателя и след отстраняването му да не ти се прави "тунинг" известно време пружините сами по себеси няма да повишат стабилноста на кончертовото окачване, а и ми е много интересно от де ги взе :) да не говориш за сивикови ?кабели и свещи NGK някой тука продаваше и най-малкото можеш да се консултираш за цената с него ...

Еми колега новичък съм извинявам се ако хората се убидят че не ги знам. Ако може да ме насочиш каде е точно това или дали влизът тък в форума. Благодяря!а относно пружуните с който колата е в момента бяха на нея и не зная от какво са, цвета им е червен и са твърдички.А за НЖК-то бях писъл на човека ама не ми е отговорил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом са били на колата - заначи стават :) но няма да помогнат особенноза NGK май имаше телефон в темата - пробвай ако е така Дидовците - питай варненци и те ще ти кажат ... или по-точно питай търсачката в раздел сервизи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес видях че пружуните са ми H&R ама амортисьорите май май ги няма :С

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , здравейте! Днес май установих ,че проблема с тропането не е от амортисьора ами стабилизиращата щанга или не зная точно как се казва една дебела траба която е хваната за двете колела.. има едни маншончета който са напукани и тази траба не е в тоя маншон ами опира на желязо. Дайте съвет как да го оправя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...